Viser resultater 1 til 15 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    True. Generelt bryder jeg mig ikke om Bjellands attitude og hans spil ved vi jo alle har været under niveau længe og ser ham også gerne væk.

    Men det sandt, man kan jo næppe bebrejde manden og hans agent for at have forhandlet sig til en økonomisk stærk kontrakt. Så han har vel ret. det er godt købmandskab. Tror, vist alle, hvis sådan mulighed opstod også ville tænke på at forhandle de bedste vilkår.
    Bjelland har jo intet gjort galt. På fri transfer har han jo perfekte forhandlingsforudsætninger og med alder og landsholdsplads i betragtning så er det jo en rimelig samlet pris. Problemet er så bare at vi ikke har fået fuld valuta for pengene, men så må argumentet vel være at vi har været for dårlige til at tage skadesrisikoen med i beregningerne eller bare været villige til at løbe risikoen.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Altså, man kan jo læse folks reaktioner herinde, fra da han blev spottet i Parken for første gang, her. Ud fra folks reaktioner virkede det langt fra som en dårlig handel. Og det mente folk jo heller ikke efter den første sæson. Så det er voldsomt nemt at være bagklog, ligesom det er legitimt at være frustreret over at så mange penge i spillerbudgettet er bundet op på Bjelland. Men der var ikke meget dengang vi signede ham, som kunne forudsige den form- og niveaumæssige nedgang, vi har set det seneste halvandet år, selv når han ikke har været skadet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-jeg-ikke-mere

    Discovery interview med Lerager og Kvist.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-jeg-ikke-mere

    Discovery interview med Lerager og Kvist.
    Godt interview, og endnu en gang fortælles historien hvor vigtig Kvist har været i den her transfer. Jeg siger ikke at en anden sportsdirektør ikke også kunne have sagt de samme ting, men nøj hvor har det været vigtigt at have Kvist i den her handel og måske også forlængelsen af Falk.
    Kvist har selv stået i situationen, og han har virkelig spillet på sine egne erfaringer. Perfekt timing at PC måske ikke blev tilknyttet før tid alligvel?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Kvist er en kæmpe stjerne! PC får noget at lave op til.
    -It is the dirty fucking wins-

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Godt interview, og endnu en gang fortælles historien hvor vigtig Kvist har været i den her transfer. Jeg siger ikke at en anden sportsdirektør ikke også kunne have sagt de samme ting, men nøj hvor har det været vigtigt at have Kvist i den her handel og måske også forlængelsen af Falk.
    Kvist har selv stået i situationen, og han har virkelig spillet på sine egne erfaringer. Perfekt timing at PC måske ikke blev tilknyttet før tid alligvel?
    Anbefaler -
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Anbefaler -
    Haha er sgu flad af grin

    WK: Jeg har sagt til ham det skal krille det rigtige sted, nu peger jeg på maven, men måske også lidt længere nede, og så lige krydret med en gokkebevægelse

    omkring 20:10

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Anbefaler -
    Der er dog fejl i quizzen, så Lerager snydes for 1 point, da man åbenbart har glemt vores kampe imod Lazio.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •