Side 10 af 60 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det er ikke Biel som er et flop i den sammenhæng. Det er Ståle som udså sig en central midtbane/falsk 9’er som erstatning til en kant-plads og derfra valgte at blive ved med at bruge ham derude. Ståle har derimod været et kæmpe flop i den tid Biel har været i København.
    Så lad os se på det på en anden måde: Der er clean slate for Biel, siden Thorup kom til klubben. Biel får nu lov at spille centralt, enten på midtbanen eller som hængende 9'er, som han har gjort de seneste 4 kampe. Men selvom han har været god her, har han jo ikke været 30 mio. kr. god? Han er en dygtig spiller, og havde vi givet 20 mio. for ham, så var det et godkendt indkøb. Til den betalte pris skal han dominere endnu mere i foråret. Jeg tror egentlig godt, at det kan ske.

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Så lad os se på det på en anden måde: Der er clean slate for Biel, siden Thorup kom til klubben. Biel får nu lov at spille centralt, enten på midtbanen eller som hængende 9'er, som han har gjort de seneste 4 kampe. Men selvom han har været god her, har han jo ikke været 30 mio. kr. god? Han er en dygtig spiller, og havde vi givet 20 mio. for ham, så var det et godkendt indkøb. Til den betalte pris skal han dominere endnu mere i foråret. Jeg tror egentlig godt, at det kan ske.
    Well, hvis det er "clean slate" for Biel så kan han jo nå at blive 30 mio. + værd endnu :). de 4 kampe er hvertfald en god start og som du er inde på så skal han dominere endnu mere i foråret og fremover forhåbentligt.

    Jeg er bare glad for at han ser ud til at have fundet spilleglæden og ser frem til det nye år efter 12-18 hårde sorte måneder :)

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Så lad os se på det på en anden måde: Der er clean slate for Biel, siden Thorup kom til klubben. Biel får nu lov at spille centralt, enten på midtbanen eller som hængende 9'er, som han har gjort de seneste 4 kampe. Men selvom han har været god her, har han jo ikke været 30 mio. kr. god? Han er en dygtig spiller, og havde vi givet 20 mio. for ham, så var det et godkendt indkøb. Til den betalte pris skal han dominere endnu mere i foråret. Jeg tror egentlig godt, at det kan ske.
    4 kampe, 2 mål og 1 assist giver mig håb om, at han er godt på vej til endelig at indfri forventningerne som følger med et prisskilt på 30 mio, men selvfølgelig skal han fortsætte i samme stil næste år før vi har fået fuld værdi for pengene.

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Så lad os se på det på en anden måde: Der er clean slate for Biel, siden Thorup kom til klubben. Biel får nu lov at spille centralt, enten på midtbanen eller som hængende 9'er, som han har gjort de seneste 4 kampe. Men selvom han har været god her, har han jo ikke været 30 mio. kr. god? Han er en dygtig spiller, og havde vi givet 20 mio. for ham, så var det et godkendt indkøb. Til den betalte pris skal han dominere endnu mere i foråret. Jeg tror egentlig godt, at det kan ske.
    Hans præstationer når han har spillet centralt, syntes jeg faktisk lever op til hans prisskilt i det marked han blev købt i. Foråret og næste efterår vil vise om han kan levere stabilt over længere tid.

    På kant = Ståle floppede fælt.
    Centralt = Hidtil en god handel, potentiale til decideret succes.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg synes Biel har gjort det fortrinligt i det nye system... Udover at han har været pointgivende med fremragende mål, så har han også leveret fremragende chanceskabende afleveringer.. Og han har vist sig som en fremragende presspiller.. Den måske bedste kamp han har leveret for os, skete dog måske helt tilbage i Ståles afskedskamp mod FCN, hvor han spillede den centrale midtbaneplads i 4-4-2... Når jeg tænker på den præstation, og på at der i det nye system er hele to pladser, hvor udgangspunktet er centralt på midten, men længere fremme end i Ståles 4-4-2, så tænker jeg faktisk at pladsen på den ene 8’er ved siden af Falk, er som skræddersyet til ham.. I hvert fald i mange af kampene... Hermed vil der også i højere grad blive plads til en ny offensiv profil, som eksempelvis Jacob Bruun Larsen, uden det betyder at Biels udvikling bremses... Det vil se voldsomt offensivt ud på papiret med Biel og Falk på 8’erne, men omvendt er lige præcis de to også dem med flest meter i benene i truppen, og begge er fremragende presspillere, så konstellationen vil sagtens kunne forsvares.. Det vil også fjerne behovet for at tilknytte en ny 8’er, da Stage herved vil kunne fungere som aflastningsspiller på alle tre centrale midtbanepositioner, og dermed fortsat se ind i masser af spilletid..


    En anden pointe i forhold til Biel er, at mange af modstandernes trænere har fremhævet netop ham, som en af de spillere der skal dæmmes op for.. Når man tænker på hvad man får for 30 mio i nutidens marked (eksklusiv corona), så synes jeg faktisk bestemt han har lignet en spiller der er pengene værd, i de seneste 4 kampe..


  8. #141
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Med til Bruun Larsen-rygterne/gætterierne hører også, at han 'liker' de fleste af FCK's opslag på Instagram, herunder det seneste med ansættelsen af Neestrup. Der er godt nok meget, der tyder på, at han er på vej.
    Nu er jeg ikke heeelt nede med instagram-aktivitet for de unge, men hvad jeg kan se på min nieces (og hendes venners) omgang, så liker man altså i ét væk. Det er ikke som her på Sidelinien, hvor man helst skal have genopfundet 4-3-3 for at få mere end 10 tilkendegivelser ;-)

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #142
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes Biel har gjort det fortrinligt i det nye system... Udover at han har været pointgivende med fremragende mål, så har han også leveret fremragende chanceskabende afleveringer.. Og han har vist sig som en fremragende presspiller.. Den måske bedste kamp han har leveret for os, skete dog måske helt tilbage i Ståles afskedskamp mod FCN, hvor han spillede den centrale midtbaneplads i 4-4-2... Når jeg tænker på den præstation, og på at der i det nye system er hele to pladser, hvor udgangspunktet er centralt på midten, men længere fremme end i Ståles 4-4-2, så tænker jeg faktisk at pladsen på den ene 8’er ved siden af Falk, er som skræddersyet til ham.. I hvert fald i mange af kampene... Hermed vil der også i højere grad blive plads til en ny offensiv profil, som eksempelvis Jacob Bruun Larsen, uden det betyder at Biels udvikling bremses... Det vil se voldsomt offensivt ud på papiret med Biel og Falk på 8’erne, men omvendt er lige præcis de to også dem med flest meter i benene i truppen, og begge er fremragende presspillere, så konstellationen vil sagtens kunne forsvares.. Det vil også fjerne behovet for at tilknytte en ny 8’er, da Stage herved vil kunne fungere som aflastningsspiller på alle tre centrale midtbanepositioner, og dermed fortsat se ind i masser af spilletid..


    En anden pointe i forhold til Biel er, at mange af modstandernes trænere har fremhævet netop ham, som en af de spillere der skal dæmmes op for.. Når man tænker på hvad man får for 30 mio i nutidens marked (eksklusiv corona), så synes jeg faktisk bestemt han har lignet en spiller der er pengene værd, i de seneste 4 kampe..
    Jeg tror simpelthen holdet får slagside med Falk og Biel sammen i mange kampe. Jeg er dog enig i, at det nemt kan fungere i nogen og det samme kan Biel på Falks plads. Så er der pludselig tre positioner vi kan spille, og med en spillestil der kræver der løbes en del meter fra spillerne skal det nok blive nødvendigt at rokere dem alle sammen fra tid til anden.
    Og så er han pludselig god ja. Om han er 30 millioner god eller ej er ret abstrakt synes jeg. Man kunne sikkert købe bedre billigere og dårligere dyrere.

  11. #143
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og hvad med Haahr? Han lader til at være længere fra førsteholdstruppen nu end for en/to sæsoner siden. Nogen, der ved, hvordan hans potentiale ser ud?
    Noget tyder på at konkurrencen for højrefodede Haahr er noget hårdere end for eks venstrefodede Valdemar lund (som for nylig blev 18 og forlængede kontrakten).

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Noget tyder på at konkurrencen for højrefodede Haahr er noget hårdere end for eks venstrefodede Valdemar lund (som for nylig blev 18 og forlængede kontrakten).
    Det er i øvrigt interessant, hvor meget den foretrukne fod betyder for valget af midterforsvarer nutildags. Det gik man vist ikke op i for få årtier siden.
    Sidst redigeret af Garneren : 23.12.20 kl. 02:30
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selvfølgelig er det ikke Kvist alene som har taget beslutningerne, men jeg er ret sikker på det er ham som har haft en meget stor stemme i henhold til det setup vi ser nu og den "Vision" han har for holdet, og det fortjener han stor ros for i min bog. Måske han har fulgt med her på skakten over de seneste par år :)

    Så på papiret ser det super godt ud, og forhåbentligt ser vi allerede resultater på den anden side af nytår. Hurtigere end jeg havde forventet set ud fra den betragtning at vores hold/organisation for et par måneder siden var til at lukke op at skide i :)
    Der skal selvfølgelig lyde en stor ros til Kvist, hvis det er ham der har strikket det sammen. På papiret ligner det i hvert fald et fint trænerteam.
    Til gengæld betyder det vel også, at PC ikke får den rolle jeg ellers havde håbet på en ny sportsdirektør ville få. Hans primære rolle bliver nok spilleindkøb.

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes Biel har gjort det fortrinligt i det nye system... Udover at han har været pointgivende med fremragende mål, så har han også leveret fremragende chanceskabende afleveringer.. Og han har vist sig som en fremragende presspiller.. Den måske bedste kamp han har leveret for os, skete dog måske helt tilbage i Ståles afskedskamp mod FCN, hvor han spillede den centrale midtbaneplads i 4-4-2... Når jeg tænker på den præstation, og på at der i det nye system er hele to pladser, hvor udgangspunktet er centralt på midten, men længere fremme end i Ståles 4-4-2, så tænker jeg faktisk at pladsen på den ene 8’er ved siden af Falk, er som skræddersyet til ham.. I hvert fald i mange af kampene... Hermed vil der også i højere grad blive plads til en ny offensiv profil, som eksempelvis Jacob Bruun Larsen, uden det betyder at Biels udvikling bremses... Det vil se voldsomt offensivt ud på papiret med Biel og Falk på 8’erne, men omvendt er lige præcis de to også dem med flest meter i benene i truppen, og begge er fremragende presspillere, så konstellationen vil sagtens kunne forsvares.. Det vil også fjerne behovet for at tilknytte en ny 8’er, da Stage herved vil kunne fungere som aflastningsspiller på alle tre centrale midtbanepositioner, og dermed fortsat se ind i masser af spilletid..
    Jeg synes også det lyder ret lovende med både Falk og Biel på midten med Zeca bag dem og Wind foran dem. Det man mister er dog Stages løb i feltet, ligesom Biel måske bliver mere låst til en af siderne, som vi har set med Falk og Stage, hvor han nu har langt mere frihed. Derudover skal man huske at pladsen trods alt har en række defensive forpligtelser - særligt skal de trække ud og hjælpe backen - noget han tidligere har været ret dårlig til. Er man villig til at ofre lidt defensivt (og formentligt også lidt på andenbolde), så giver det ret god mening. Ellers vil jeg mere foretrække en boks-boks midtbane.

  16. #146
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Nu er jeg ikke heeelt nede med instagram-aktivitet for de unge, men hvad jeg kan se på min nieces (og hendes venners) omgang, så liker man altså i ét væk. Det er ikke som her på Sidelinien, hvor man helst skal have genopfundet 4-3-3 for at få mere end 10 tilkendegivelser ;-)
    Jeg må erkende, at jeg heller ikke er den store Instagram-kender, men umiddelbart finder jeg det unormalt, at en professionel fodboldspiller liker de fleste opslag fra en anden klub (som han ingen historie har med). Men det er da muligt, at jeg tager fejl.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg kan godt lide ideen om at få JBL og især hans fart inde på holdet. Skulle man lege med tanken om at have ham med på holdet, ville man kunne stille midtbanediamanten op med Zeca bagest, Falk og Pep Biel som sidestillede 8'ere, Wind som 10'er, og JBL og Fischer fremme som angribere, man kan stikke i dybden, både via Winds hovedspil, og via stikninger fra Falk, Pep Biel eller Wind. Med samme spillere kan man anvende en 4-3-3, hvor midtbanen består af Zeca-Falk og Pep Biel foran dem, med Fischer/JBL som kanter, og Wind forrest. Og i en mere defensiv 4-4-2 à la Ståle kan Zeca og Pep Biel agere central midtbane med Falk og JBL/Fischer som indadsøgende kanter, og Wind og Fischer/JBL i angrebet.
    Det eneste svage punkt i en sådan opstilling må være i hovedspillet, hvor kun Wind for alvor kan true offensivt i luftrummet. Men det lægger jo op til en mere teknisk baseret spillestil, som mange jo ønsker.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg må erkende, at jeg heller ikke er den store Instagram-kender, men umiddelbart finder jeg det unormalt, at en professionel fodboldspiller liker de fleste opslag fra en anden klub (som han ingen historie har med). Men det er da muligt, at jeg tager fejl.
    Jeg er helt med på dit ræsonnement, men har du kigget mere på hvad han liker. Altså hvordan er hans mønster. Liker han også alt fra fx Chelsea, Ariana Grande eller god knows hvad de unge kan lide i dag (givet vis ikke Chelsea), så har det nok ikke stor betydning for hans transferaktivitet, at han liker alt fra sin favoritklub i hans hjemland. Udover jan selvfølgelig tilkendegiver sympati og det er vel en god start.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er helt med på dit ræsonnement, men har du kigget mere på hvad han liker. Altså hvordan er hans mønster. Liker han også alt fra fx Chelsea, Ariana Grande eller god knows hvad de unge kan lide i dag (givet vis ikke Chelsea), så har det nok ikke stor betydning for hans transferaktivitet, at han liker alt fra sin favoritklub i hans hjemland. Udover jan selvfølgelig tilkendegiver sympati og det er vel en god start.
    Men FCK er vel næppe Bruun Larsens yndlingsklub?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ver-med-apoel/

    SÅ er det nu man skal opsnappe noget gratis landsholdsklasse! Fisse-Mike FTW!

    Det er jo en no-brainer. /s

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 10 af 60 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •