Side 12 af 60 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    N' Fucking Doye
    ELENDIG start i klubben, virkelig virkelig dårlig. Så ikke just et godt eksempel i denne sammenhæng.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Santander, Amartey, Bjelland, Wendt, Verbic, Augustinusson ....
    De fleste målmænd, de fleste hjemvendte “stjerner” som 32, Albäck, Myggen, Peter N, N. jensen, Goldbæk og jeg kunne blive ved. Centrale forsvarsspillere som Brede, Gravgaard, Albrechtsen.

    Dog er det slet ikke et FCK fænomen, at spillere skal bruge tid til at tilpasse sig. Se på hvor skidt alle Barcelonas milliard indkøb har gjort det. N’Doye og Linderoth er eksempler på spillere, som skulle bruge lidt tid før de slog igennem som de klart bedste i truppen. Dog er det klart, at spillere, som skal vende sig til ny spilletid, ny kultur og et nyt sprog generelt skal bruge længere tid, her er Biel et fint eksempel.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #168
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    ELENDIG start i klubben, virkelig virkelig dårlig. Så ikke just et godt eksempel i denne sammenhæng.
    Jo, hvis der menes Damens anden periode i klubben.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #169
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ikke ligefrem transfernyheder, men her et par fine eksempler på spillere i truppen der bredt anerkendes for deres præstationer.


    Kalle:
    Årets målmand (Det Gyldne Bur) vinder på målfoto over Jesper Hansen: Her to vurderinger: FC Nordsjællands målmand Peter Vindahl Jensen var en af de målmænd, der pegede på Kalle Johnsson som vinder: Han har virkelig præsteret i en periode, hvor FC København har haft det svært. Uden hans mange flotte præstationer kunne det snildt have set langt værre ud for FC København, end det har gjort, siger FC Nordsjælland-keeperen.
    og bakkes op af Frederik Ibsen fra Kolding IF: Kalle har bænket Sten Grytebust, og det siger næsten det hele. Han har levet klasseredninger i dårlige kampe for FC København, og han er desuden dygtig med fødderne.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...det-gyldne-bur
    Måske Kalles præstation i EL mod Man. Utd. gav ham ekstra credit, han blev dengang kåret som ugens spiller i EL: https://www.fck.dk/nyhed/kalle-johns...piller-af-uefa

    Biel:
    Mindre overraskende; at Pep Biel´s mål mod OB blev kåret som rundens mål. Det kan afgjort godt tåle en gengivelse:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-rundens-maal/
    Fedt at se den vævre spanier ser ud til at trives på den centrale position ml. midtbane og angreb.

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jo, hvis der menes Damens anden periode i klubben.
    Kan man snakke om tilvending til spilsystem og omgivelser, når det er anden gang man introduceres til dem? Nej vel. ;)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg var ret sikker på, at der ville komme en meddelelse om, at PC tiltræder 01JAN21. Jeg var sikker på, at det ville blive offentliggjort i går (28DEC20) eller i dag. Det er ikke sket, og nu er jeg faktisk ret nervøs for at han ikke tilgår før 01APR21. Det vil altså være en sørgelig omgang, hvis ikke vi får ham, der skal tegne klubben, ind i det her vindue. Især når han går for at være en dygtig "købmand", og vi står med en masse spillere, som gerne skulle ud i det her vindue (og så i øvrigt lande JBL, men det er jeg ikke nervøs for, for det virker til at være arrangeret).
    Jeg krydser virkelig alt for, at han tiltræder inden vinduet åbner. Men er det ikke oplyst senest i morgen, så tror jeg ikke på det :(
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Han tiltræder tidligst til februar, når dette transfervindue er lukket. AGF ser jo ingen grund til at give os nogen form for konkurrencemæssig fordel, hvis det kan undgås. Og det kan man heller ikke forvente, at de ikke vil forsøge at stække en konkurrent. Jeg er ikke i tvivl om at der nok har været nogle telefonsamtaler mellem PC og ledelsen, men han får ikke lov til at tiltræde hos os officielt før det er "ligegyldigt" for AGF. Medmindre århusianerne får en større økonomisk kompensation for at lade ham smutte før tid, naturligvis.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Han tiltræder tidligst til februar, når dette transfervindue er lukket. AGF ser jo ingen grund til at give os nogen form for konkurrencemæssig fordel, hvis det kan undgås. Og det kan man heller ikke forvente, at de ikke vil forsøge at stække en konkurrent. Jeg er ikke i tvivl om at der nok har været nogle telefonsamtaler mellem PC og ledelsen, men han får ikke lov til at tiltræde hos os officielt før det er "ligegyldigt" for AGF. Medmindre århusianerne får en større økonomisk kompensation for at lade ham smutte før tid, naturligvis.
    Her er noget stille på transferfronten synes jeg.. Ingen rygter om noget som helst (udover de 20 daglige artikler om Eriksen og PSG).. Jeg havde på fornemmelsen da vi gik på juleferie, at der var flere ting oppe over, og at truppen ville være på plads når vi startede op i januar.. Der er selvfølgelig stadig tid, men jeg er ikke længere så sikker på, at vi kommer afsted på træningslejr med den trup, der skal gøre det i foråret... Det kunne ligne en situation, hvor de spillere vi gerne vil have, ikke har os som første prioritet.. Og derfor må vi sikkert hen sidst i vinduet, før vi ser tilgangene... Ligesom i de gode gamle CV-tider, hvor man skulle vente som et lille barn til juleaften, for blot at konstatere at det var Diouf og Grindheim som blev breaket kort før lukketid (lidt ligesom at vente på den nye Playstation, men må tage til takke med mormors hjemmestrik).. Spøg til side, så har jeg fin tiltro til vores sportslige ledelse i forhold til at finde nogle dygtige og spændende spillere, men spørgsmålet er, hvor attraktive vi selv er pt.. Det må tiden vise...

  13. #174
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Kan man snakke om tilvending til spilsystem og omgivelser, når det er anden gang man introduceres til dem? Nej vel. ;)
    Øh, jo, når det er så mange år senere.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  14. #175
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    I BT’s podcast Transfervinduet bekræfter Michel, at der arbejdes på en lejeaftale med Jacob Bruun Larsen. FCK og spilleren skulle angiveligt være enige, og nu forhandles der angiveligt med Hoffenheim.

    Der arbejdes også på andre ting, både spillere ud og ind hvis det kan lykkes i dette svære corona-transfervindue.

    https://www.bt.dk/transfervinduet/tr...-dansk-stjerne

    EDIT: Nu med artikel fra BT. Det ser ud til, at ejerkredsen er klar til at åbne pengepungen.
    Sidst redigeret af Ståle : 30.12.20 kl. 23:00

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #176
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    I BT’s podcast Transfervinduet bekræfter Michel, at der arbejdes på en lejeaftale med Jacob Bruun Larsen. FCK og spilleren skulle angiveligt være enige, og nu forhandles der angiveligt med Hoffenheim.

    Der arbejdes også på andre ting, både spillere ud og ind hvis det kan lykkes i dette svære corona-transfervindue.
    Og næsten vigtigst af alt. Ejerkredsen er klar til at poste mange flere penge i fodbolden. Dét er et vigtigt signal til os fans, og ikke mindst resten af dem der følger dansk fodbold.
    Det kan måske også lukke munden lidt på Brüchmann, der flere gange har plæderet for manglende visioner m.m. Senest i "Hammer og Brüchmann", hvor de skal forestille at være et reklamebureau, og man nærmest kan mærke at Hammer, lettere ubekvemt, skal sidde og tage FCK i forsvar.
    Jeg forstår ikke hvorfor manden er så bitter, andet end at han godt kan lide Ståle. Altså, kom nu videre hr. Brüchmann.


  17. #177
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg ved det er en kende ukonkret men

    Vi har hørt at man leder efter en midtbanespiller
    Det vides ikke om det er på Zeca eller Stage/Falks position
    også ser man gerne noget ryge ud.. (Mit bud Bengtsson til Stockholm)

    Hvis man følger hvad Seier har antydet blandt andet til Sunday Talks
    køber vi ind til førsteholdet og spæder op med talenter og måske lige på Stage / Falk positionen
    ligner det ikke vi har en oplagt afløser der ville kunne gå ind fra U19 (Stamenic passer bedst på den plads Zeca spiller)
    og ud fra de seneste kampe virker det som om Jess har opgivet lidt troen på Mudrazia

    Så gad vide om det ikke er på den postion vi leder efter en spiller?
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 31.12.20 kl. 01:10

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #178
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Jeg ved det er en kende ukonkret men

    Vi har hørt at man leder efter en midtbane spiller
    Det vides ikke om det er på Zeca eller Stage/Falks position
    også ser man gerne noget ryge ud.. (Mit bud Bengtsson til Stockholm)

    Hvis man følger hvad Seier har antydet blandt andet til Sunday Talks
    køber vi ind til førsteholdet og spæder op med talenter og måske lige på Stage / Falk positionen
    ligner det ikke vi har en oplagt afløser der ville kunne gå ind fra U19 (Stamenic passer bedst på den plads Zeca spiller)
    og ud fra de seneste kampe virker det som om Jess har opgivet lidt troen på Mudrazia

    Så gad vide om det ikke er på den postion vi leder efter en spiller?
    Det giver for mig god mening hvis det netop er på Stage/Falk positionen at der skal findes en forstærkning, da Jess har udtalt at der skal suppleres på holdet så der kan skiftes ind uden holdet går ned i niveau. Det synes jeg ikke der kan lige pt. Thomsen og Mudrazia har desværre ikke grebet chancen i de kampen de har fået indhop.

    Ligeledes tænker jeg lidt på om Stage eventuelt kan vise sig at være en ok erstatning for Zeca i de kampe han ikke kan spille?

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #179
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Det giver for mig god mening hvis det netop er på Stage/Falk positionen at der skal findes en forstærkning, da Jess har udtalt at der skal suppleres på holdet så der kan skiftes ind uden holdet går ned i niveau. Det synes jeg ikke der kan lige pt. Thomsen og Mudrazia har desværre ikke grebet chancen i de kampen de har fået indhop.

    Ligeledes tænker jeg lidt på om Stage eventuelt kan vise sig at være en ok erstatning for Zeca i de kampe han ikke kan spille?
    Stage har som mange af vores andre spillere fået ny selvtillid/energi under Det nye sportslige setup og han har da også set langt bedre ud bedømt på de seneste kampe, men jeg kan stadig have min tvivl om han hører til i en start 11. Jeg ser ham også som en god backup spiller for Zeca evt.

    Så jeg ser stadig potentiale i Stage, spørgsmålet er bare om han har evnerne til at tage det "næste" skridt Niveau mæssigt som vi F.eks. så med Delaney. Det vil tiden, jeg håber man beholder ham minimum 1 sæson mere for at se tingene an.

    Jeg må indrømme at jeg ikke havde forventet allerede at skulle sige det, men set udfra, hvor hurtigt vi har fået vores sportslige setup på plads og vores spillere ser ud til at tage den nye stil til sig så ser jeg sku allerede frem til at Suppen starter op igen. Jeg tvivler stadig på vi bliver mestre i år, men jeg ser hvertfald at vi er ved opbygge et stærkt fundament til fremtiden.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #180
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Stage har som mange af vores andre spillere fået ny selvtillid/energi under Det nye sportslige setup og han har da også set langt bedre ud bedømt på de seneste kampe, men jeg kan stadig have min tvivl om han hører til i en start 11. Jeg ser ham også som en god backup spiller for Zeca evt.

    Så jeg ser stadig potentiale i Stage, spørgsmålet er bare om han har evnerne til at tage det "næste" skridt Niveau mæssigt som vi F.eks. så med Delaney. Det vil tiden, jeg håber man beholder ham minimum 1 sæson mere for at se tingene an.

    Jeg må indrømme at jeg ikke havde forventet allerede at skulle sige det, men set udfra, hvor hurtigt vi har fået vores sportslige setup på plads og vores spillere ser ud til at tage den nye stil til sig så ser jeg sku allerede frem til at Suppen starter op igen. Jeg tvivler stadig på vi bliver mestre i år, men jeg ser hvertfald at vi er ved opbygge et stærkt fundament til fremtiden.
    Er ikke uenig i ovenstående, men indtil nu virker Jess til at have en meget dynamisk tilgang til den enkelte kamp, dvs. han ser på modstanderen og eget holds muligheder, hvorefter han vælger det der passer aktuelt, hvilket ikke nødvendigvis er det samme som den forrige kamp eller den næste kamp. Dermed tror jeg også han sagtens kunne vælge spillere til og fra på dagen. Stage har masser af energi og hans største kompetence er måske at han både kan spoile modstanderens angreb men også deltage på mange positioner fremadrettet samt true i luften. Langt fra et teknisk vidunder men med den rette kombination af medspillere kan jeg sagtens se ham have en vigtig rolle i mange kampe. Med vores energiske presspil vil det heller ikke være underligt om der skal roteres på midten eller udskiftes undervejs i en kamp. Zeca rager mange dumme kort til sig og vi ser vel lidt tynde ud mht. bemandingen af kvalitet på midten. Mon ikke Jess som du skriver ser det an en sæson mere.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •