Side 13 af 60 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.fck.dk/nyhed/jansen-more...-ny-analytiker

    Så har vi på årets sidste dag ansat ny analytiker, Jansen Moreno, der kommer til fra Huddersfield.

    Han afløser Andrew Findlay, der har sagt op og vistnok skal til Norge.

    Stærkt arbejde af Kvist,

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/jansen-more...-ny-analytiker

    Så har vi på årets sidste dag ansat ny analytiker, Jansen Moreno, der kommer til fra Huddersfield.

    Han afløser Andrew Findlay, der har sagt op og vistnok skal til Norge.

    Stærkt arbejde af Kvist,
    Er det det? Nogen der kan fortælle mig lidt om vores nye mand siden han er en stærk signing?
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Pr. dags dato kan Nicolaj Thomsen, Ragnar Sigurdsson, Stephan Andersen og Alexander Hjælmhof frit forhandle med andre klubber, da de hver især har under 6 måneder tilbage af deres kontrakt med FCK.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #184
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...b-bruun-larsen

    Det begynder mere og mere at smage af fugl!

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Pr. dags dato kan Nicolaj Thomsen, Ragnar Sigurdsson, Stephan Andersen og Alexander Hjælmhof frit forhandle med andre klubber, da de hver især har under 6 måneder tilbage af deres kontrakt med FCK.
    Mon ikke de alle fire skal væk? Det håber jeg. Måske kan Hjælmhof få en kort forlængelse, hvis man skal bruge en på det yderste mandat i truppen. Og så skal vi vel ud og finde en tredjemålmand. Ibsen står fast i 1.division, så han gider nok ikke. Så vidt jeg kan se, er der ikke umiddelbart nogle på ungdomsholdet, der står på spring. Jeg håber, også vi kan komme af med Grytebust, og så hente f.eks. Oliver Christensen ind.

  9. #186
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Thomsen er nok den eneste, som der er salgspotentiale i her og nu. Både Ragnar og Stephan kommer nok til at sidde deres kontrakter ud, deres alder taget i betragtning, og hvad angår Hjælmhof, så må man se, om der er grobund for en eventuel forlængelse inden for den nærmeste fremtid.

    Jeg kunne godt se en rigtig god fidus i at hente Oliver Christensen, for han bliver sikkert rigtig god. Men så skal vi hente ham i nuværende transfervindue. For med gruppespillet ved U21 EM i marts, hvor Danmark møder Frankrig, Island og Rusland, og en evt. kvartfinale, hvor enten Portugal eller England er modstanderen, så vil der være flere udenlandske klubber, der vil få øje på ham, og så bliver prisen noget højere derefter.
    Derudover så vil han nok rigtig gerne havne et sted, hvor han får fast spilletid, og det er lidt svært her og nu hos os, når vinderen af Det Gyldne Bur er førstemålmand. Så skulle løsningen være, at man køber ham her og nu i dette vindue, men samtidigt udlejer ham til OB i et halvt til et helt år, så han får fast spilletid indtil vi evt. får skudt Kalle afsted med et #godtsalg.
    Oliver Christensen er vurderet til 1,5 mio. € på transfermarkt (ca. 10 mio. kr.), mens Kalle er vurderet til 1 mio. €.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #187
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Thomsen er nok den eneste, som der er salgspotentiale i her og nu. Både Ragnar og Stephan kommer nok til at sidde deres kontrakter ud, deres alder taget i betragtning, og hvad angår Hjælmhof, så må man se, om der er grobund for en eventuel forlængelse inden for den nærmeste fremtid.

    Jeg kunne godt se en rigtig god fidus i at hente Oliver Christensen, for han bliver sikkert rigtig god. Men så skal vi hente ham i nuværende transfervindue. For med gruppespillet ved U21 EM i marts, hvor Danmark møder Frankrig, Island og Rusland, og en evt. kvartfinale, hvor enten Portugal eller England er modstanderen, så vil der være flere udenlandske klubber, der vil få øje på ham, og så bliver prisen noget højere derefter.
    Derudover så vil han nok rigtig gerne havne et sted, hvor han får fast spilletid, og det er lidt svært her og nu hos os, når vinderen af Det Gyldne Bur er førstemålmand. Så skulle løsningen være, at man køber ham her og nu i dette vindue, men samtidigt udlejer ham til OB i et halvt til et helt år, så han får fast spilletid indtil vi evt. får skudt Kalle afsted med et #godtsalg.
    Oliver Christensen er vurderet til 1,5 mio. € på transfermarkt (ca. 10 mio. kr.), mens Kalle er vurderet til 1 mio. €.
    Grytebust var også indehaver at det gyldne bur da Kalle slog ham af målstregen. Så OC kan jo se det kan lade sig gøre i København. Vi kunne evt tilbyde OB en byttehandel med OC for Grytebust.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #188
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Grytebust var også indehaver at det gyldne bur da Kalle slog ham af målstregen. Så OC kan jo se det kan lade sig gøre i København. Vi kunne evt tilbyde OB en byttehandel med OC for Grytebust.
    Jeg har så svært ved at se at Grytebust skulle have lyst til at vende tilbage til OB. Især når de har en målmand i truppen, som er omkring det ivorianske landshold, og som nok godt vil være en meget stor konkurrent til spilletid for nordmanden. Plus Grytebust ville skulle sluge en pæn lønnedgang, hvis han skulle skifte, og det er han næppe særligt interesseret i.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg har så svært ved at se at Grytebust skulle have lyst til at vende tilbage til OB. Især når de har en målmand i truppen, som er omkring det ivorianske landshold, og som nok godt vil være en meget stor konkurrent til spilletid for nordmanden. Plus Grytebust ville skulle sluge en pæn lønnedgang, hvis han skulle skifte, og det er han næppe særligt interesseret i.
    Kender ikke mandens motiver, og hvis han har lyst til at lave en Thomsen og nyde det pulserende cafe-liv på Vesterbro skal jeg lade være usagt men så har vi i hvertfald en kvalificeret back-up til Kalle.
    Men spændende bliver det at se hvem der får et prik på skulderen og bliver bedt om at tømme deres garderobe i de næste par vinduer.

    Jeg glæder mig i hvert fald til at se Jess' København efter pausen

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #190
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Grytebust var også indehaver at det gyldne bur da Kalle slog ham af målstregen. Så OC kan jo se det kan lade sig gøre i København. Vi kunne evt tilbyde OB en byttehandel med OC for Grytebust.
    Oliver Christensen har 2½ år tilbage af sin kontrakt, så at tro at OB vil bytte et 21-årigt talent med en 31-årig bænkevarmer i et direkte bytte, er nok lige optimistisk nok.

    OC har potentiale til at stige i værdi, mens Grytebust ganske givet har toppet. Skulle en byttehandel blive aktuel, vil jeg vurdere, at fynboerne vil have mindst 10.000.000 kr. (og nok mere) oven i samt videresalgsklausul.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #191
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af -runge Se meddelelser
    Oliver Christensen har 2½ år tilbage af sin kontrakt, så at tro at OB vil bytte et 21-årigt talent med en 31-årig bænkevarmer i et direkte bytte, er nok lige optimistisk nok.

    OC har potentiale til at stige i værdi, mens Grytebust ganske givet har toppet. Skulle en byttehandel blive aktuel, vil jeg vurdere, at fynboerne vil have mindst 10.000.000 kr. (og nok mere) oven i samt videresalgsklausul.
    Er 10 mio. + klausuler ikke lige i overkanten i en byttehandel? Det er da bestemt ikke sikkert at Grytebust har toppet endnu, men det er klart at det er nu og max 2 år frem at bør toppe. Hvad er Grytebusts markedsværdi? Ca. 1 mio euro? Dvs at OC er 17,5 mio + klausuler. Det vurderer jeg måske som en anelse for højt.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #192
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Er 10 mio. + klausuler ikke lige i overkanten i en byttehandel? Det er da bestemt ikke sikkert at Grytebust har toppet endnu, men det er klart at det er nu og max 2 år frem at bør toppe. Hvad er Grytebusts markedsværdi? Ca. 1 mio euro? Dvs at OC er 17,5 mio + klausuler. Det vurderer jeg måske som en anelse for højt.
    Nu er det godt nok en del år siden, men OB solgte JC til Rangers for omkring 25 mio, efter han havde spillet en god halvsæson. Det vil i dagens penge være et sted imellem 35 og 40 mio.

    Så 17,5 mio for det største? danske målmandstalent lyder på ingen måde urealistisk.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  21. #193
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Nu er det godt nok en del år siden, men OB solgte JC til Rangers for omkring 25 mio, efter han havde spillet en god halvsæson. Det vil i dagens penge være et sted imellem 35 og 40 mio.

    Så 17,5 mio for det største? danske målmandstalent lyder på ingen måde urealistisk.
    Jeg er stor fan af Jesper, men salget af ham til Rangers var vist mere en freak handel i stil med Sørloth og Cornelius end udtryk for danske målmænds markedsværdi.

  22. #194
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Der er tradition for at der kommer en ny spiller til truppen lige inden træningsopstart. Og den starter igen på mandag. Gad vide om der kommer en ny spiller i morgen?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #195
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der er tradition for at der kommer en ny spiller til truppen lige inden træningsopstart. Og den starter igen på mandag. Gad vide om der kommer en ny spiller i morgen?
    Håber godt nok på JBL. Vi mangler virkelig fart og gennembrudsstyrke. En fuldgod backup til Zeca, ville heller ikke være dårlig!

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •