Side 26 af 60 FørsteFørste ... 162324252627282936 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  2. #377
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    1 down, 5 to go...

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #378
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Så er der plads til Frederik Sørensen :)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. #379
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hvis man tilmed har fået penge for ham, er det da en genial handel. Men mon ikke det er et symbolsk beløb.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #380
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Så er der plads til Frederik Sørensen :)
    Njaaaa... Er der det? Vi har stadig Bartolec, Bjelland og Oikonomou rendende rundt.. Kunne man afskibe mindst 2 af dem, så ja... :-)

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #381
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Med Ragnar solgt giver det lønmæssigt plads til Valdemar Lund til sommer, da deres løn nok er ca. den samme (Ragnar fik nærmest en symbolsk løn i den kontrakt, han underskrev i august for at få nogenlunde spilletid, hvis Island skulle til EM).
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #382
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med Ragnar solgt giver det lønmæssigt plads til Valdemar Lund til sommer, da deres løn nok er ca. den samme (Ragnar fik nærmest en symbolsk løn i den kontrakt, han underskrev i august for at få nogenlunde spilletid, hvis Island skulle til EM).
    Jeg ved godt, at man har hørt mange gange at Ragnar gik med til en meget lav løn, men at den skulle være sidestillet med Valdemar Lunds, det kan jeg på ingen måde se for mig. Det ville skævvride hierakiet fuldstændigt, og så er min opfattelse desuden, at den første fuldttidskontrakt sjældent er særligt imponerende (ift. fodboldstandarder). FCK arbejder jo med nogle løntrin, jeg mener der er 4 stk, hvor at Lund, Højlund, Kristiansen osv. vil være i første lag, og spillere som Zeca og Falk i øverste lag.

    Et kvalificeret bud, vil i min øjne være, at de spillere der er på deres første fuldtidskontrakt tjener i lejet 40.000-50.000 om måneden. Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at Ragnar Sigurdsson ikke tjener væsentligt mere end.


  12. #383
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Okay, så kan man sige at Ragnars sparede løn tilsvarer 2 af disse unge spillere. Så er det stadig en årsløn på 1,2 mio. kr., og jeg tvivler stærkt på at han har fået mere end det, når det ved forlængelsen blev beskrevet som at han nærmest spiller gratis.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #384
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg elsker Ragnar, men hvis vi decideret har fået penge for ham så er det sgu godt købmandsskab af Kvist.

    Han har et halvt år tilbage af sin kontrakt, får formentlig stadig en FIN løn, vi har mange midtstoppere i forvejen og så har han jo været skadet nærmest hele hans anden ophold hos os.

    Virkelig et godt salg. Bengtsson må meget gerne være den næste!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  15. #385
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg elsker Ragnar, men hvis vi decideret har fået penge for ham så er det sgu godt købmandsskab af Kvist.

    Han har et halvt år tilbage af sin kontrakt, får formentlig stadig en FIN løn, vi har mange midtstoppere i forvejen og så har han jo været skadet nærmest hele hans anden ophold hos os.

    Virkelig et godt salg. Bengtsson må meget gerne være den næste!
    Jeg må sige, at Kvist efter en meget nervøs start, virker til at være kommet efter en del af børnesygdommene. Jeg synes i hvert fald, at ansættelserne i den sportslige sektor viser en vej frem, som mange har efterlyst, og kan han få ryddet op i overskudslageret og hentet én måske to ind til toppen, så ser det sgu fornuftigt ud.

    Hvis han så bare kan lære at holde sig ude af medierne, for det er ved gud ikke Kvists stærke side, så synes jeg ikke vi kan "drille" ham så meget mere.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #386
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg ved godt, at man har hørt mange gange at Ragnar gik med til en meget lav løn, men at den skulle være sidestillet med Valdemar Lunds, det kan jeg på ingen måde se for mig. Det ville skævvride hierakiet fuldstændigt, og så er min opfattelse desuden, at den første fuldttidskontrakt sjældent er særligt imponerende (ift. fodboldstandarder). FCK arbejder jo med nogle løntrin, jeg mener der er 4 stk, hvor at Lund, Højlund, Kristiansen osv. vil være i første lag, og spillere som Zeca og Falk i øverste lag.

    Et kvalificeret bud, vil i min øjne være, at de spillere der er på deres første fuldtidskontrakt tjener i lejet 40.000-50.000 om måneden. Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at Ragnar Sigurdsson ikke tjener væsentligt mere end.
    Interessant. Ved du noget om, hvad spillere, der ikke er åbenlyst kæmpetalenter, men som er i førsteholdstruppen som f.eks. Hjælmhof eller Ibsen, fik/får?

  18. #387
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21


  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #388
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Interessant. Ved du noget om, hvad spillere, der ikke er åbenlyst kæmpetalenter, men som er i førsteholdstruppen som f.eks. Hjælmhof eller Ibsen, fik/får?
    Jeg har ikke noget synderligt grundlag for mit gæt, andet end at have arbejdet nogle år i en mindre dansk klub, hvor de bedst betalte spillere lå omkring 50.000-60.000 om måneden. På baggrund af de informationer, og lønningerne på spillere som man hentede ind fra større danske klubbers akademier, så er mit gæt, at de spillere ville ligge omkring 40.000-50.0000 om måneden, hvis de var blevet tilbudt en fuldtidskontrakt hos FCK.

    Det er intet andet end gæt, men som sagt, så tror jeg at det er et relativt kvalificeret gæt.

    Edit: Og ift. lønningerne på Hjælmhof/Ibsen kontra eksempelvis Højlund/Kristiansen, så tror jeg egentligt ikke at den er særlig stor (hvis der overhovedet er nogen forskel)- medmindre vi taler Daramy, Bardghji osv. kontra jævnaldrende. Jeg tror, at forskellen alene ligger i kontraktlængden, så Højlund/Kristiansen naturligvis tjener mere over tid end Hjælmhof/Ibsen. Så genforhandler man jo som regel også kontrakterne, når spillerne har spillet nogle flere kampe, og bevist sit værd.
    Sidst redigeret af Falkengulle : 18.01.21 kl. 16:24

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #389
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  23. #390
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...er-fck/8432995

    PC kommer først til april, da AGF og FCK ikke har kunnet blive enige.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •