Side 31 af 60 FørsteFørste ... 212829303132333441 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hmm ja måske men sagde Thorup ikke vi skal have kvalitet ind der kan gå ind og hjælpe os her og nu,
    så duer det vel ikke med en spiller der har siddet på bænken det sidste halve år og først skal spilles i form?
    Jo, det sagde han. Jeg har det derfor også mega ambivalent med dette vindue. På den ene side hungrer jeg efter rygter og vil så gerne se et par nye spillere tilknyttet. På den anden side passer det mig ganske fint, at vi kun nævnes i forbindelse med kvalitetspillere (målt på navn, klub og meritter), altså Frederik Sørensen, JBL, Schöne og ham midtbanespilleren fra Red Bull koncernen.

    Det får mig til at konkludere, at kan vi ikke få en spiller ind med en masse kvalitet, så vil vi hellere spille med dem vi har, give de unge chancen og afvente sommerens vindue. Det er en god prioritering. Men fandme også kedeligt at følge som fan.

    Samtidig må vi jo også bare konstatere, at det står stille mange steder. FCM foretager sig jo heller ikke noget, men skyder nok det meste til sommer. BIFs vindue er lukket, og AGF er heller ikke vildt aktive.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #452
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    På Twitter går der et rygte om vi skulle være påvej til at hente Vejles iranske angriber Saeid Ezatolahi
    Er der nogen der ved om det har noget på sig?
    og hvis det har er det så ikke en total fallit erklæring?
    En angriber der har scoret 2 mål på 12 kampe for Vejle
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  4. #453
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Han er defensiv midtbanespiller, så du skal nok ikke bruge hans målsnit som primær kvalitetsparameter.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #454
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Han er defensiv midtbanespiller, så du skal nok ikke bruge hans målsnit som primær kvalitetsparameter.
    Haha my bad troede han var angriber..
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  7. #455
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Det virker i øvrigt til at være et rygte, der er startet på en falsk Iransk profil :)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #456
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg kommer lige med en part 2 af intressante centrale midtbanespillere
    sorry for spam.. jeg tror jeg savner og se noget handle kraft fra vores side af rent transfermæssigt

    Alessandro Schöpf

    Østrigsk højre midtbane / central midtbane opskolet i Bayern Munchen, hvor er siden hen kommet lidt tilovers i Schalke.
    dygtig til hurtigt at opfange bolden og har kontrakt udløb til sommer
    https://www.transfermarkt.com/alessa...spieler/118397

    Konstantinos Galanopoulos

    Endnu et navn hvor brækker mundtøjet på at udtale, lille hurtig opfattende,
    tæt central midtbane spiller som Zeca kan koste rundt med, er lidt inde og ude af AEK Athen.
    Er i periferien af det græske landsholdet på trods af bare en alder på 23 år.
    https://www.transfermarkt.com/konsta...spieler/370885

    Yassin Ayoub
    26 årige, marokkansk central drible stærk midtbane spiller minder meget om Rasmus Falk
    er kommet lidt ud i kulden hos Panathinaikos, men har stor x faktor skolet i Ajax og sidenhen FC Utrecht
    https://www.transfermarkt.com/yassin...spieler/182573

    Damian Szymanski
    25 årrige, polsk central midtbanespiller stor både af fysisk og i højden
    fylder godt på den centrale midtbane, dygtig opsnapper og pasningsspiller
    er ude af holdet i AEK Athen, efter et lejeophold i Saudi Arabien
    https://www.transfermarkt.com/damian...spieler/259881

    Darko Brasanac

    28 årirge, serbisk central midt med forcer i det spil opbyggende som en dygtig pasningsspiller der sætter sine medspillere op
    har været 5 år i spansk fodbold, og er ligenu til over i Real Betis
    https://www.transfermarkt.com/darko-.../spieler/95641

    Driess Saddiki

    24 årrige, Marokkansk hollandsk central midtbanespiller, atletisk godt bygget 1,79cm, og kan spille alt fra
    dynamisk central midtbanespiller til tempofyldt højre wing, får ikke fast spille tid i Willem II.
    https://www.transfermarkt.com/driess...spieler/370042

    Florin Tanase

    26 årrige kaptajn på det bedste hold i den rumænske række,
    hurtig opfattende driblende central midtbanespiller, pasningsstærk med flair for det offensive
    og har en god statur til at vinde bolde i luftspillet med en højde på 1,85 og har kontrakt udløb til sommer.
    https://www.transfermarkt.com/florin...spieler/314329

    Michal Sacek

    24 årrige tjekkisk central midtbane spiller med godt fysik på 1,80
    dygtig i pasningsspillet, har et godt spark og tør sparke udefra og er fast mand på Slavia Prag
    men har kontrakt udløb til sommer.
    https://www.transfermarkt.com/michal...spieler/430054

    Sasa Zdjelar
    25 årrige Serber, hurtig opfattende bold erobere, med god fart, og en pæn højde på 1,83m
    Giver sig meget i tacklingerne og måske til tider en kende for meget er i periferien af det Serbiske landshold
    og har kontrakt udløb til sommer med Partizan
    https://www.transfermarkt.com/sasa-zdjelar/profil/spieler/171072

    Stefan Johansen

    Spiller til dagligt i Fullham men har været leje ud til West Bromich det seneste halve år
    og ønsker selv at komme væk fra Fullham her til Januar
    udover og være en drømme signing, med sine pasninger, arbejdsiver og sine løb som box til box spiller
    vil han også kunne bidrage med erfaring og lederskab, ergo en drømme signing
    Det kan måske blive problematisk og få ham til FCK da New York City har meldt sig på banen
    og han har en alder på 30 år.
    https://www.transfermarkt.com/stefan.../spieler/62008
    Sidst redigeret af boombastic : 22.01.21 kl. 02:29 Årsag: opsætning added Stefan Johansen
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #457
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg kommer lige med en part 2 af intressante centrale midtbanespillere[B]
    sorry for spam.. jeg tror jeg savner og se noget handle kraft fra vores side af rent transfermæssigt, omend muligvis på leje. Det er i øvrigt sidste chance for spillere der mangler spilletid hvis de skal gøre sig til og håbe på EM udtagelse.
    Der er vel næppe realistisk at vi henter mange nye spillere i dette vindue. Dertil har vi for mange der først skal afhændes.
    Ligeledes er der ikke så mange positioner vi med rimelighed kan forstærke os til start 11eren. Med den måde som Boile,Biel og Oviedo sluttede efterårsæsonen flot af og med Zanka på leje, er det vel kun 2 positioner vi kan forvente indkøb til: centralt og muligvis på top.
    Vi ved at Jess går efter reel forstærkning, så vi skal altså lede på de øvre hylder, hvor kampen klubberne imellem internationalt er hård, så derfor giver det mening at vi ligger i baghjul indtil slutspurten og må vente på de større klubber har ageret. Jeg tror på ledelsen er villige til at investere og i dette corona marked hvor flere klubber fattes likvider kan der landes gode handler. På Absalons radio udtryktes også tro/sikkerhed på at der sker noget sidst i vinduet omend måske kun leje.
    I øvrigt er det sidste chance for spillere der mangler spilletid hvis de skal gøre sig til og håbe på EM udtagelse.
    Sidst redigeret af Ezen : 21.01.21 kl. 19:06

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #458
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Der er vel næppe realistisk at vi henter mange nye spillere i dette vindue. Dertil har vi for mange der først skal afhændes.
    Nej jeg tænker stadig vi kun henter 1 central midtbanespiller det her var bare et bud på hvem det kunne være.
    Jeg tror at vi enten smider et sted mellem 3-4mil euro eller en lejeaftale selvfølgelig som 70% af handlerne i dette vindue har været.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #459
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    På Twitter går der et rygte om vi skulle være påvej til at hente Vejles iranske angriber Saeid Ezatolahi
    Er der nogen der ved om det har noget på sig?
    og hvis det har er det så ikke en total fallit erklæring?
    En angriber der har scoret 2 mål på 12 kampe for Vejle
    Mikzki spoilede den tidligere i dag: http://sidelinien.dk/forums/showthre...368#post702368

    Egentlig spændende sag og i hvert fald vel prøvet i ligaen.
    Af alle vilde spredehagl rygter kunne denne måske ramme noget mere end en and...?

  16. #460
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #461
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hehe, så blev sideliniens bønner hørt! (Not!).

    Udover kontraspiller-argumentet, overrasker den omfattende kritik mig lidt.

    Synes da bestemt han var en af Superligaens profiler (i en periode). Han har en god alder osv.

    Kan nogle uddybe kritikken?

    A

  19. #462
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hehe, så blev sideliniens bønner hørt! (Not!).

    Udover kontraspiller-argumentet, overrasker den omfattende kritik mig lidt.

    Synes da bestemt han var en af Superligaens profiler (i en periode). Han har en god alder osv.

    Kan nogle uddybe kritikken?

    A
    Bekymringen går på tre ting:

    1) Han satte sig selv over holdet nogle gange i AGF ved bl.a. ikke at investere nok i presspillet mm. mod lavere rangerende hold. Det førte til, at David Nielsen bænkede ham i en kamp. Det frygter jeg ikke så meget, hvis han kommer til FCK. Hertil er vi for stor en klub til, at han vil gøre det.
    2) Hans kompetencer er speed, power, et godt skud og fine driblinger, når han er i fart. Han er ikke god i små rum. Som type minder han mere om Mabil fra FCM end om Skov Olsen. Han er altså god på et hold, der kører meget kontra, hvilket vi jo ikke gør.
    3) Han har næsten ikke spillet, siden han kom til Anderlecht og vel på ingen måde i form.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #463
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Bekymringen går på tre ting:

    1) Han satte sig selv over holdet nogle gange i AGF ved bl.a. ikke at investere nok i presspillet mm. mod lavere rangerende hold. Det førte til, at David Nielsen bænkede ham i en kamp. Det frygter jeg ikke så meget, hvis han kommer til FCK. Hertil er vi for stor en klub til, at han vil gøre det.
    2) Hans kompetencer er speed, power, et godt skud og fine driblinger, når han er i fart. Han er ikke god i små rum. Som type minder han mere om Mabil fra FCM end om Skov Olsen. Han er altså god på et hold, der kører meget kontra, hvilket vi jo ikke gør.
    3) Han har næsten ikke spillet, siden han kom til Anderlecht og vel på ingen måde i form.
    Kan godt se pointen. Specielt i #2.

    Det er nok min looove til kombinationen af speed og power der tiltaler mig, og gjorde at jeg vurderede ham ret ekstraordinær. "Den tekniske tank". Det kan et eller andet.

    Er dog enig i at det bliver et problem når spillerne kæmper med de små rum - i vores system.

    Zan

  22. #464
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kan godt se pointen. Specielt i #2.

    Det er nok min looove til kombinationen af speed og power der tiltaler mig, og gjorde at jeg vurderede ham ret ekstraordinær. "Den tekniske tank". Det kan et eller andet.

    Er dog enig i at det bliver et problem når spillerne kæmper med de små rum - i vores system.

    Zan
    Hertil skal det også nævnes, at han altså ikke har været en notorisk mål- og assistspiller for AGF. Han har scoret omkring 20 mål i 120 kampe eller sådan noget. Bundu ville være bedre at kunne smide ind fra bænken end Kaufmann og Kamelen, men han slår - efter min bedste overbevisning - ikke hverken Fischer, Wind, Biel eller Daramy på de forreste pladser.

    Jeg synes, at JT's "For mig er det vigtigste kvalitet"-udmelding klinger ekstremt hult, hvis vinduet ender med Bundu, efter vi har været efter JBL samt en central midt fra Leipzig.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #465
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    ej det håber jeg godt nok ikke han har spillet 403 minutter i den her sæson uden at score
    sidste gang han scorede var i 3 marts sidste år mod Esbjerg i pokalen..

    Jeg håber virkelig at vi er mere ambitiøse end det.. ellers synes jeg man holder os fans for nar
    når man siger Kvist siger vi skal købe de bedste spillere, hvilke i min optik ville være typer som Andreas Skov Olsen eller Jakob Bruun Larsen
    Sidst redigeret af boombastic : 22.01.21 kl. 13:49
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •