Side 32 af 60 FørsteFørste ... 222930313233343542 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    ej det håber jeg godt nok ikke han har spillet 403 minutter i den her sæson uden at score
    sidste gang han scorede var i 3 marts sidste år mod Esbjerg i pokalen..

    Jeg håber virkelig at vi er mere ambitiøse end det.. ellers synes jeg man holder os fans for nar
    når man siger Kvist siger vi skal købe de bedste spillere.
    Så mindre ambitiøst end den lange række tilfældige reserver, du selv har postet i denne tråd?


  2. #467
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    [QUOTE=boombastic;702397]Jeg kommer lige med en part 2 af intressante centrale midtbanespillere[B]
    sorry for spam.. jeg tror jeg savner og se noget handle kraft fra vores side af rent transfermæssigt

    Damian Szymanski
    25 årrige, polsk central midtbanespiller stor både af fysisk og i højden
    fylder godt på den centrale midtbane, dygtig opsnapper og pasningsspiller
    er ude af holdet i AEK Athen, efter et lejeophold i Saudi Arabien
    https://www.transfermarkt.com/damian...spieler/259881

    Du siger han er stor både af fysik og højde. Han står til 1,81-1,82 m og umiddelbart 70 kilo, så vidt jeg kan se. Det er da ikke overvældende fysisk?

  3. #468
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    ej det håber jeg godt nok ikke han har spillet 403 minutter i den her sæson uden at score
    sidste gang han scorede var i 3 marts sidste år mod Esbjerg i pokalen..

    Jeg håber virkelig at vi er mere ambitiøse end det.. ellers synes jeg man holder os fans for nar
    når man siger Kvist siger vi skal købe de bedste spillere, hvilke i min optik ville være typer som Andreas Skov Olsen eller Jakob Bruun Larsen
    Helt enig. Og mht. Bundu, så er hans bundniveau alt for lavt.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #469
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Helt enig. Og mht. Bundu, så er hans bundniveau alt for lavt.
    Onde tunger ville sige det også galt hans topniveau.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #470
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Onde tunger ville sige det også galt hans topniveau.
    Så langt vil jeg ikke gå. På hans bedste dage er han ganske habil, men han er ikke FCK-materiale.

    Hvis det er spillere på det niveau Kvist og Thorup har at arbejde med, er jeg seriøst bekymret.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #471
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så langt vil jeg ikke gå. På hans bedste dage er han ganske habil, men han er ikke FCK-materiale.

    Hvis det er spillere på det niveau Kvist og Thorup har at arbejde med, er jeg seriøst bekymret.
    Altså det er sgu svært, når vi ikke kender hele vinduet endnu. Hvis vi ender med en markant forstærkning på den centrale midt og Bundu for at styrke bredden blandt de forreste, så er det OK for mig. Hvis vi KUN ender med Bundu, når al kommunikation fra ledelsen har været 'kvalitet eller ingenting', så giver det ingen mening i min optik.

  10. #472
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hvis det bare er leje for 6 måneder, så siger jeg gerne ja tak til Bundu. Lad ham få en chance og vi får samtidig mulighed for at ødelægge agf chance for forstærkning. Hvis der pludselig bliver mulighed for Skov Olsen til sidst i vinduet, så findes der nok plads til ham.
    - Torben

  11. #473
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    nej tak til alle

  12. #474
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Så har vi vist forhørt os på Lukas Lerager:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dsholdsspiller

  13. #475
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Så har vi vist forhørt os på Lukas Lerager:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dsholdsspiller
    I samme artikel står der, at den nok ikke bliver til noget, fordi:

    - Genoa vil have for meget
    - Lukas Lerager tjener for meget
    - Lukas Lerager vil helst blive i udlandet

    Hm, er sgu ikke imponeret af vores transfervindue indtil videre. Vi har rygter om JBL, Schöne, Frederik Sørensen, Bundu og Lukas Lerager. Sorry, men den liste kunne jeg sgu også have lavet. Intet tyder i hvert fald på, at vi har en plan for dette vindue, der går udover: "Hey, hvilke danske spillere omkring landsholdet spiller ikke, lad os forhøre os på dem?". Det er skuffende.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #476
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hjælmhof til HIK.
    https://www.fck.dk/nyhed/hjaelmhof-skifter-til-hik

    Der bliver tyndet ud blandt nogle af dem, som ikke lige har udsigt til spilletid i foråret. De tre, som indtil videre er sendt videre, er dog ikke spillere, som bærer en stor løn. Så det har ikke været noget, der for alvor har skabt plads rent lønmæssigt til nye profiler.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #477
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hjælmhof til HIK. https://www.fck.dk/nyhed/hjaelmhof-skifter-til-hik

    Fint at få ryddet lidt ud i truppen og gøre plads til et yngre/større talent.

  18. #478
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hm, er sgu ikke imponeret af vores transfervindue indtil videre. Vi har rygter om JBL, Schöne, Frederik Sørensen, Bundu og Lukas Lerager. Sorry, men den liste kunne jeg sgu også have lavet. Intet tyder i hvert fald på, at vi har en plan for dette vindue, der går udover: "Hey, hvilke danske spillere omkring landsholdet spiller ikke, lad os forhøre os på dem?". Det er skuffende.
    1) Det overrasker næppe meget, at man efter at have fyret nærmest alle med fingeren på pulsen omkring indkøb nu har svært ved at hive en kanin op eller hatten.

    2) Det overrasker næppe meget, at man går efter danske spillere omkring landsholdet og dermed på papiret sikre kort. Især når nu en stor del af fyringen er forklaret med netop fejlkøb

    3) Det er for pokker vores opgave som (tidligere) flagskib at forhøre os på nærmest alle landsholdspillere, som kunne tænkes at være ledige på markedet. Det er muligt, at alle os mandagstrænere herinde kan lave samme liste, men det betyder ikke, at det er forkert.

    Ja vinduet er skuffende indtil nu. Sådan cirka lige så skuffende som jeg havde forventet i en situation, hvor vi (formentlig) er ramt på økonomien, og hvor vi sportsligt pludselig ikke er så vildt attraktive mere. Vi kan ikke garantere mesterskaber, vi kan ikke garantere europæisk spil og alle som åbner en avis eller læser lidt på nettet kan se, at millionerne (hundredevis af dem) fosser ud af kassen med det resultat, at vi kan få særdeles svært ved at vende skuden for alvor i en overskuelig fremtid.

    Jeg håber, at det lykkes at få i hvert fald en spiller ind til midtbanen. Ellers har man fejlet og efterlader Thorup med en kæmpe udfordring. Vi har brug for en tilføjelse som laver et statement om, at vi mener det alvorligt. Desværre tror jeg ikke på den tilføjelse :-(

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #479
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg har ikke fulgt så meget med i Bundus karriere eller udvikling i AGF, men jeg synes nu ikke han helt skal afskrives selvom han ikke er fra øverste hylde. Af det jeg har set, har han en fin teknik, fart og fysik. Jeg har ikke set hvordan han er i kombinationsspillet i små rum, men vi skal trods alt også have spillere der kan mere end det og det er ikke noget jeg egentligt vil forvente er påkrævet hos angribere i Thorups system. Der skal jo også være nogle der tager løbene og afslutter.

    Om han kun er god i omstillinger kan jeg ikke afgøre, men jeg vil nu alligevel sige, at han formentligt er et skridt op i forhold til både Kaufmann og Wilzcek og så kommer han trods alt ikke til at være plantet oppe i angrebet, men man må forvente at han også kan bruge sin dynamik i Thorups spillestil. Jeg ser ham ikke nødvendigvis som en starter, men vi er også i en position hvor lidt bredde bestemt ikke skader.
    Om han så er relevant er sværere at afgøre. Han har ikke været i Anderlecht i ret lang tid og har stadig lang tid tilbage af sin kontrakt. Jeg har lidt på fornemmelsen at vi nok ikke vil matche lønnen i Anderlecht (uden at jeg kender den) og så gav de vist også over 20 millioner for ham.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #480
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Du siger han er stor både af fysik og højde. Han står til 1,81-1,82 m og umiddelbart 70 kilo, så vidt jeg kan se. Det er da ikke overvældende fysisk?
    Hmm er du sikker på han kun vejer 70 kg
    synes videoer som denne viser hvordan han bruger sin gode fysisk til at opsnappe bolde fra modstanderne.
    https://www.youtube.com/watch?v=0VOPQyBvws8&t=58s

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Så mindre ambitiøst end den lange række tilfældige reserver, du selv har postet i denne tråd?
    -Det kan være du skal prøve og tjekke op på de forskellige inden du skærer dem alle sammen over en kam
    under dække af "tilfældige reserver" angribere og wings skal måles på deres mål og assist
    og det har Bundo ikke bidraget med i over 1 år

    Jeg synes bare vi må prøve og udforske markedet i stedet for bare og tage os til takke med at vores
    scouting afdeling kigger rundt og ser hvilke danske eller tidligere superliga
    spillere har ikke slået igennem i udlandet, prøver og hive dem ind..
    Vores scouting afdeling er under al kritik

    Lokomotiv beskriver det så godt her

    Hm, er sgu ikke imponeret af vores transfervindue indtil videre. Vi har rygter om JBL, Schöne, Frederik Sørensen, Bundu og Lukas Lerager. Sorry, men den liste kunne jeg sgu også have lavet. Intet tyder i hvert fald på, at vi har en plan for dette vindue, der går udover: "Hey, hvilke danske spillere omkring landsholdet spiller ikke, lad os forhøre os på dem?". Det er skuffende.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •