Side 35 af 60 FørsteFørste ... 253233343536373845 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Altså hvis det er sandt, at Genoa "kun" kræver 37 mio. for Lerager, er det vel værd at overveje (https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...,374115,374069). Hvis han altså gider til Danmark. Kan den presses ned på 30 mio. er det altså en god pris.
    Helt enig.. Jeg mener Lerager bringer præcis det vi har brug for på 8’eren ved siden af Falk.. Han har en rigtig god fysik, samtidig med at han har en sikker pasningsfod, og god dynamik... Han vil supplere vores midtbane på fremragende vis.. Det ville simpelthen være en FREMRAGENDE forstærkning, men desværre nok også en kende urealistisk...


  2. #512
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Helt enig.. Jeg mener Lerager bringer præcis det vi har brug for på 8’eren ved siden af Falk.. Han har en rigtig god fysik, samtidig med at han har en sikker pasningsfod, og god dynamik... Han vil supplere vores midtbane på fremragende vis.. Det ville simpelthen være en FREMRAGENDE forstærkning, men desværre nok også en kende urealistisk...
    Jeg er også pro Lerager. Han er undervurderet. Han vil være en markant forstærkning af start 11 som vil hedde Falk, Lerager og Zeca centralt.

    I bold's artikel står der, at Genoa tilbød at Torino betalte en mio euro nu og de sidste ca 30 mio til sommer. Genoa har lige købt Kevin Strootman til samme position, så hvis Lerager selv er interesseret, så er den handel pludselig ikke så urealistisk som den først så ud til.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #513
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Jeg er også pro Lerager. Han er undervurderet. Han vil være en markant forstærkning af start 11 som vil hedde Falk, Lerager og Zeca centralt.

    I bold's artikel står der, at Genoa tilbød at Torino betalte en mio euro nu og de sidste ca 30 mio til sommer. Genoa har lige købt Kevin Strootman til samme position, så hvis Lerager selv er interesseret, så er den handel pludselig ikke så urealistisk som den først så ud til.
    Jeg er helt enig.

    Dog har Genoa også skilt sig af med Schøne og Stefano Sturaro, så måske har de alligevel brug for Lerager.

    Omvendt er den lave pris på Lerager nok også et tegn på markedets tilstand generelt. Hvis FCK er villige til at åbne pengepungen, tror jeg, der er nogle rigtig, rigtig gode spillere derude, som diverse klubber er desperate efter at komme af med.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #514
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg er helt enig.

    Dog har Genoa også skilt sig af med Schøne og Stefano Sturaro, så måske har de alligevel brug for Lerager.

    Omvendt er den lave pris på Lerager nok også et tegn på markedets tilstand generelt. Hvis FCK er villige til at åbne pengepungen, tror jeg, der er nogle rigtig, rigtig gode spillere derude, som diverse klubber er desperate efter at komme af med.
    Udfordringen heri er, at vi står fuldstændig samme situation. Vi har en solid mængde spillere som burde sendes videre. Det er dog nok ikke realistisk som markedet er lige nu.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #515
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Lerager er hvad, 26-27 år? Tror ikke vi kommer til at kaste den slags penge efter ham.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #516
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Lerager er hvad, 26-27 år? Tror ikke vi kommer til at kaste den slags penge efter ham.
    Jeg er enig i, at vi næppe betaler de beløb nu. Men jeg tror ikke nødvendigvis, at det er pga alderen. Hvis man ser ham som løsningen på midtbanen, så får vi en spiller som kan være styrmanden i mange år fremad. Måske endda når Zeca om et par år går på pension. Det vil i den grad være værd at betale en del for.

    Spørgsmålet er så:

    1)
    Har vi pengene?

    2)
    Tror vi på, at han er den spiller og er han mon god nok?

    3)
    Kan han selv se sig hjemme i Danmark allerede nu bundet til en lang kontrakt?

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #517
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i, at vi næppe betaler de beløb nu. Men jeg tror ikke nødvendigvis, at det er pga alderen. Hvis man ser ham som løsningen på midtbanen, så får vi en spiller som kan være styrmanden i mange år fremad. Måske endda når Zeca om et par år går på pension. Det vil i den grad være værd at betale en del for.

    Spørgsmålet er så:

    1)
    Har vi pengene?

    2)
    Tror vi på, at han er den spiller og er han mon god nok?

    3)
    Kan han selv se sig hjemme i Danmark allerede nu bundet til en lang kontrakt?

    Lerager (1993) må alene på alderen være en langt mere interessant spiller end Schöne (1986) for FCK.
    Han var udtaget til de 3 landskampe i november men pga mindre skade meldte han afbud. Han er god nok.

    Spørgsmålet er om han kan se sig i FCK.
    Til sammenligning lykkedes Ståle som bekendt med at hive Bjelland hjem fordi Bjelle kunne se sin vigtige rolle i klubben. Måske JT kan gøre det samme med Lerager, uden sammenligning i øvrigt!

    Spørgsmålet om FCK vil betale en stor transfer må blæse i vinden. Lerager er 5 år yngre end Zeca og kunne få en stor rolle i FCK igennem lang tid.
    Sidst redigeret af Ezen : 24.01.21 kl. 16:16

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #518
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hvordan har I det med Bundu? Rygterne fra Belgien går på at det falder på plads inden for et par timer. Jeg så aldrig AGF kampe udover dem mod FCK, og i dem gjorde ham ikke noget væsentligt indtryk på mig. De højdepunkter der ligger på YouTube med ham fra AGF er et shit show i dårligt forsvarsspil og en masse tilfældigheder der går Bundus vej. Jeg får grimme Pape Pete flashbacks fra videoen, men omvendt burde både PC og Seles kende alt til ham.
    https://twitter.com/sachatavolieri/s...57529582100481

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #519
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvordan har I det med Bundu? Rygterne fra Belgien går på at det falder på plads inden for et par timer. Jeg så aldrig AGF kampe udover dem mod FCK, og i dem gjorde ham ikke noget væsentligt indtryk på mig. De højdepunkter der ligger på YouTube med ham fra AGF er et shit show i dårligt forsvarsspil og en masse tilfældigheder der går Bundus vej. Jeg får grimme Pape Pete flashbacks fra videoen, men omvendt burde både PC og Seles kende alt til ham.
    https://twitter.com/sachatavolieri/s...57529582100481
    Det er klart, at jeg hellere ville have Bruun-Larsen, hvis jeg kunne vælge: Men jeg undrer mig nu lidt over, at en evt signing af Bundu kritiseres så meget på de foregående sider. Som jeg husker det (og jeg kan tage fejl), så var han da en ret stor profil for AGF og en spiller, som en del herinde gerne ville have haft til klubben. Endvidere så har han så vidt jeg husker (og jeg kan stadig huske forkert) mange af de kvaliteter vi mangler, nemlig fart, fysik, teknik og gennembrudsstyrke. Som en kantspiller i vores system pt., så passer han vel ret godt ind.

    Kan vi få ham på en lejeaftale med en realistisk købsoption, så siger jeg ja tak. Om ikke andet så kan man jo lade være med at indfri købsoptionen, såfremt han ikke er god nok.
    Jeg er dog enig i, at vi er nødt til også at styrke den centrale midtbane. Hvis vi fortsat skal spille med 3 spillere centralt, så er vi nødt til at have en spiller mere ind på pladsen, da vi er alt for tyndt besat ved skader eller karantæner. Men det kan selvfølgelig være, at både Thomsen og Biel tænkes at indgå i overvejelserne til pladsen, og så er vi sikkert nok. Forøvrigt melder Gisle Thorsen at Lerager ser ud til at ende i Torino.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #520
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg har det fint med Bundu, af den simple årsag at jeg har stor tiltro til Daramy.

    Det er en stor risiko at gå ind i foråret uden at ekstra gardering til offensiven, da Fischer, Wind og Daramy jo netop har været skadet. MEN, når de tre er klar er jeg slet ikke i tvivl om at det er de tre vi skal spille med. Efter min mening har Daramy været den bedste spiller under Thorup, så selvfølgelig skal vi ikke ud og bruge en masse milioner som markedet og verden ser ud lige nu til en plads hvor vi har et af vores største talenter. Ja JBL havde været en rigtig god løsning, men jeg kan sagtens forstå at vi siger hertil og ikke længere med en lejeaftale uden købsoption, det er der jo absolut ingen fremtid i for en klub af vores størrelse.

    Jeg har det HELT fint med Bundu. Fin breddespiller, til ikke alt for mange penge på en lejeaftale til sommer så det er forholdvis risikofrit.

    Der hvor jeg dog bliver mest skuffet er hvis vi ikke forstærker os på midtbanen. Dér har vi brug for at finde en langsigtet løsning, og jeg tror at lige præcis dét kommer til at være mest udslagsgivende for om vi kæmper med om guldet i år.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #521
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvordan har I det med Bundu? Rygterne fra Belgien går på at det falder på plads inden for et par timer. Jeg så aldrig AGF kampe udover dem mod FCK, og i dem gjorde ham ikke noget væsentligt indtryk på mig. De højdepunkter der ligger på YouTube med ham fra AGF er et shit show i dårligt forsvarsspil og en masse tilfældigheder der går Bundus vej. Jeg får grimme Pape Pete flashbacks fra videoen, men omvendt burde både PC og Seles kende alt til ham.
    https://twitter.com/sachatavolieri/s...57529582100481
    Det virker mere eller mindre som en done deal.. Midtjylland var tilsyneladende også interesserede.. Bundu var ikke det jeg havde håbet på, men det er klart bedre end ingen spillere.. For taler også at der er tale om en lejeaftale, det er må alle tænkelige måder en optimal løsning trods alt..

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #522
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-interesserede

    Bundu er snart klar på en 6 måneders lejeaftale med købsoptioon, ifølge rygterne. FCM har angiveligt også vist interesse.

  23. #523
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Mon ikke den netop manglende Mudra-udlejning hænger sammen med noget omkring en ny spiller til CM. BT har/havde jo nærmest allerede sendt ham afsted på 18 måneder og JT udtalte også, at der nok kunne ske noget.

    Måske er en handel gået i stå, og man derfor afventer med Mudra.
    Der foregår nok noget i kulisserne.

  24. #524
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvordan har I det med Bundu? ... De højdepunkter der ligger på YouTube med ham fra AGF er et shit show i dårligt forsvarsspil og en masse tilfældigheder der går Bundus vej.
    Jeg kiggede på et par videoer i går, og den første efterlod mig med nøjagtig samme indtryk. Det var virkelig ikke imponerende.
    https://youtu.be/7ab7Da9QQ5E

    Den anden video var dog noget mere opløftende.
    https://youtu.be/4S0tRAHlrz8

    Har det fint med en 6 måneders lejeaftale + købsoption.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  26. #525
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hvis det partout skal være, så er det fint at det er på en 6 måneders lejeaftale, som 1) er en mindre risiko end at købe på en længere aftale, og 2) ikke er lige så økonomisk belastende som et køb.

    Og så er det okay, at Bundu kommer til Løverne, når han kommer fra et land, som direkte oversat hedder "Løvebjerget"..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •