Side 39 af 60 FørsteFørste ... 293637383940414249 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser

    Skidt:
    Bartolec
    Grytebust
    Pusic
    Pusic købet var skidt på så mange parametre, at der mangler en kategori :-/
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #572
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg forholder mig slet ikke til skepsissen over for Bundu, som jeg må indrømme, at jeg ikke husker særligt godt. Hvis han kun er hurtig og ikke specielt god teknisk (som skepsissen vist går på), er jeg enig i, at han ikke virker oplagt til os. Men at vi er tyndt besat på den plads, han spiller, synes jeg til gengæld er tydeligt.
    At påstå at Bundu ikke er god teknisk holder ikke. Bundus forcer er netop fart og teknik. Hans helt, helt store problem i tiden i AGF var, at han var taktisk elendig i den første lange periode, på et niveau der ville får Ailton til at fremstå som Beckenbauer til sammenligning. Det kom han efter, specielt efter David Nielsen i en perioden brugte ham som wing-back, og efter han havde specialtræning med Ruben Selles. Flere af de links der er lagt ind, viser jo netop, at hans teknik er ganske god.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #573
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    At påstå at Bundu ikke er god teknisk holder ikke. Bundus forcer er netop fart og teknik. Hans helt, helt store problem i tiden i AGF var, at han var taktisk elendig i den første lange periode, på et niveau der ville får Ailton til at fremstå som Beckenbauer til sammenligning. Det kom han efter, specielt efter David Nielsen i en perioden brugte ham som wing-back, og efter han havde specialtræning med Ruben Selles. Flere af de links der er lagt ind, viser jo netop, at hans teknik er ganske god.
    Lad os nu se, om han overhovedet kommer til FCK, eller om han er ved at lave en Sisto og tager tilbage til Aarhus :-)

  6. #574
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mustapha-bundu

    Ifølge Le Soir er Anderlecht og FCK blevet enige om en 6 måneders lejeaftale på Bundu med en frikøbsklausul på 2,8 mill. EUR.

  7. #575
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Det lyder godt, hvis Bundu både har teknik og spilintelligens til at gøre sig hos os. Fart er en rigtig god kompetence, men hvis den står alene, er den mere værd på et defensivt orienteret kontrahold end på et spilstyrende tophold (som vi gerne skulle være/blive).

    Jeg tager ja-hatten på og håber, Bundu tager København med storm.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #576
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Med forbehold for, at jeg har glemt nogle, så har vi fra Superligaen hentet Nelsson, Stage, Bartolec, Kaufmann, Grytebust, Jesse Joronen, Robert Skov, Pusic, Falk og Kadrii i de sidste 5-6 år.

    Hit:
    Nelsson
    Joronen
    Skov
    Falk

    Meh:
    Stage
    Kaufmann
    Kadrii

    Skidt:
    Bartolec
    Grytebust
    Pusic

    Fra topkategorien har Skov og Joronen har alene indbragt os 100+ millioner og Nelsson kan formentlig også smides afsted for 50+ millioner, så på den front er det klart godkendt. Spillemæssigt er det mere blandet, men pilen peger mest op.
    Hvis vi endelig tager økonomi-nuancen med i det, så forstår jeg ikke helt listen.

    Grytebust var gratis - betydende at vi nu har en reservemålmand der har vundet Det Gyldne Bur. Det er vel et andet syn på det, og ikke så "skidt"?
    Pusic var da virkelig en underlig handel, men vi manglede gardering på den post, og han kostede 2 mio? (Bevares, han var skidt, men det er Kaufmann også - han har kostet 20...).

    Kadrii har da stortset aldrig præsteret flot, så hvorfor er han meh og ikke skidt? (Han kom dog på en fri - det hjælper på det hele).

    Som Devil nævner er specielt Kaufmann så dyr, at han da burde ryge ned i Skidt. I hvert fald pt.
    Stage er svær, da det er en subjektiv vurdering om han bidrager nok. Spilletid får han jo masser af.

    Zan

  10. #577
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis vi endelig tager økonomi-nuancen med i det, så forstår jeg ikke helt listen.

    Grytebust var gratis - betydende at vi nu har en reservemålmand der har vundet Det Gyldne Bur. Det er vel et andet syn på det, og ikke så "skidt"?
    Pusic var da virkelig en underlig handel, men vi manglede gardering på den post, og han kostede 2 mio? (Bevares, han var skidt, men det er Kaufmann også - han har kostet 20...).

    Kadrii har da stortset aldrig præsteret flot, så hvorfor er han meh og ikke skidt? (Han kom dog på en fri - det hjælper på det hele).

    Som Devil nævner er specielt Kaufmann så dyr, at han da burde ryge ned i Skidt. I hvert fald pt.
    Stage er svær, da det er en subjektiv vurdering om han bidrager nok. Spilletid får han jo masser af.

    Zan
    Grytebust var vel 'gratis' på samme måde som Bjelland var det. Transferfrie spillere kræver som regel en meget større sign-on bonus. Det har Grytebust helt sikkert også fået.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #578
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21


  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #579
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21


  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #580
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Pusic købet var skidt på så mange parametre, at der mangler en kategori :-/
    Helt enig! Ikke desto mindre var der mange herinde, der gerne ville have ham et vindue eller to tidligere ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  17. #581
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Mest tankevækkende er det egnetlig at læse, at vi allerede i sommeren 2020 prøvede at hente ham, og også dengang blev overgået af Anderlecht.. De er da i den grad ved at udvikle sig til vores onde transferånd..

    PS. Han ser da ikke ligefrem overlykkelig ud på det billede der er lagt op ved artiklen :-)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #582
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Velkommen til Bundu - jeg håber at han bliver en succes’s. Andre kender ham bedre end jeg gør, så de må bedømme kvaliteten. Siden PC blev ansat har vi hentet en tidligere AGF assistent og en tidligere AGF spiller.... det er aldrig verdens bedste tegn, når fantasien ikke rækker længere og ja.... naturligvis har PC været inde over, selvom han officielt ikke må.

    JBL vs Bundu - min drøm tabte den kamp
    Sidst redigeret af superestrella : 26.01.21 kl. 19:42

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #583
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Velkommen til Bundu - jeg håber at han bliver en succes’s. Andre kender ham bedre end jeg gør, så de må. Hårdere kvaliteten. Siden PC blev ansat har vi hentet en tidligere AGF assistent og en tidligere AGF spiller.... det er aldrig verdens bedste tegn, når fantasien ikke rækker længere og ja.... naturligvis har PC været inde over, selvom han officielt ikke må.

    JBL vs Bundu - min drøm tabte den kamp
    Det faktum, at vi allerede prøvede at få ham i sommer, og at Jess Thorup har kontakter i Belgien, gør nu, at jeg ikke lægger alt for meget i AGF-forbindelsen her. Lad os nu lige se, om PC går helt Aarhus-bananas, når han rent faktisk begynder at arbejde her, før vi maler fanden på væggen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #584
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det faktum, at vi allerede prøvede at få ham i sommer, og at Jess Thorup har kontakter i Belgien, gør nu, at jeg ikke lægger alt for meget i AGF-forbindelsen her. Lad os nu lige se, om PC går helt Aarhus-bananas, når han rent faktisk begynder at arbejde her, før vi maler fanden på væggen.
    Det er også svært at skrive i pressemeddelsen "at ja, så synes PC han er en super fed spiller og skubbede helt vildt meget på".

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #585
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    PS. Han ser da ikke ligefrem overlykkelig ud på det billede der er lagt op ved artiklen :-)
    Det føles formentlig heller ikke ligefrem som en karrieretriumf at blive lejet tilbage til Danmark allerede et halvt år efter lidt af et superskifte. Endda med besked om, at hey, vi sælger dig også gerne bagefter.

    Men hey, det kunne være værre.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •