Side 40 af 60 FørsteFørste ... 303738394041424350 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er helt grotesk at kommunikationsafdelingen ikke lige fanger den.

    Altså, hvad fanden laver de?!

    Det er så nem en lille ting - og dog alligevel så vigtig.

    Det første de fleste tænker er jo "wow, han ser VIRKELIG engageret ud......"

    Sådan noget irriterer mig. Inkompetent.

    Zan
    Jeg er efterhånden mere og mere i tvivl om, hvorvidt FCK HAR en kommunikationsafdeling. Det er i al fald mere af navn end af gavn. Har arbejdet 10+ år med professionel kommunikation, og vi skal vel tilbage til de glade Bjerregaard-dage i Brøndby for at se SÅ mange fejl blive begået på SÅ kort tid.

    Billedet er selvfølgelig en mindre fejl. Det rydder ikke forsider, at man smækker et komplet idiotisk billede som dette på en transferhistorie. Men det bekræfter, at man ikke aner, hvad der skal til for at fortælle og forme en god historie.

    Ser vi på pressemeddelelsen, er det ikke blot billedet, som er spøjst.

    Først lægger man ud med at lægge vægt på, at FCK har lejet Bundu med en købsoption, "vi har mulighed for at indløse (...), hvis vi ønsker det". Så vi er ikke TVUNGET til at benytte købsoptionen?! Jamen, det var da godt...

    Dernæst sender man Kvist på banen, hvilket altid er dumt. Fair nok, Kvist er (vist) stadig fungerende sportsdirektør. Men hans rolle er så udefineret i FCK, at man ikke giver ham en titel i pressemeddelelsen (modsat "cheftræner Jess Thorup"). Kvist er bare Kvist. Og han lægger ud med følgende første citat:

    "[Bundu] har i vores øjne internationalt potentiale." No shit, Sherlock. Vi henter spilleren i Anderlecht...!

    "Vi forsøgte at hente ham til FCK allerede i sommeren 2020, hvor det ikke var muligt, og hvor Anderlecht i stedet landede en aftale" (læs: Sommeren 2020 var Ståle i spidsen for FCK og heller ikke dét formåede han - og jo, det ER det, Kvist hentyder til. Ellers ville man ikke nævne det så højt i pressemeddelelse. Det er jo reelt komplet ligegyldigt, og som @Jons skriver, er det jo blot med til at vise, at vi er Anderlecht underlegen. Hvorfor dog understrege dette?)

    "(...) Jess Thorups stærke netværk i Belgien og relationen til Peter Verbeke fra Anderlecht har også været en afgørende faktor" (læs: Jess er sejere end Ståle og PC var i al fald ikke indblandet!!!)

    "vi (...) ved, at han under de rigtige omstændigheder kan blive en profil for os." De rigtige omstændigheder? Det skriger på en uddybelse, og afslører egentlig bare, at man er usikker på Bundu. Det fremgår også af de følgende citater, hvor man benytter tid til at forklare, at det kan tage tid for Bundu at falde til.

    Herefter følger nogle fine udtalelser fra (cheftræner!) Jess og de helt klassiske udtalelser fra Bundu krydret med en fin erkendelse af, at det ikke er gået helt som ønsket i Anderlecht. Det er helt på sin plads, modsat at et bestyrelsesmedlem fra FCK vader rundt i, at vores nye spiller døjer med at tilpasse sig. Den slags er blot en slags tidlig krisehåndtering, som reelt ikke er nødvendig i den grad, når man nu blot lejer en spiller.

    Selv ikke problembarnet Bendtner vadede man SÅ meget i problemerne med. Her lagde Ståle i stedet vægt på, at FCK fik en "topmotiveret spiller, der brænder for at vise sit værd for klubben og få forlænget sin korte kontrakt". Fornemmer du forskellen? :)

    Det er måske småting for de, der ikke arbejder med pressemeddelelser til dagligt. Men det skinner i den grad i øjnene, at der er flere agendaer i spil, lidt rygdækning og en komplet ligegyldig stikpille. Håber i den grad, at tonen ændrer sig med PC, og at spillerne igen begynder at smile på billederne ;)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det føles formentlig heller ikke ligefrem som en karrieretriumf at blive lejet tilbage til Danmark allerede et halvt år efter lidt af et superskifte. Endda med besked om, at hey, vi sælger dig også gerne bagefter.

    Men hey, det kunne være værre.
    Hahaha, det er altså et lækkert "you disgust me"-fjæs han har der :-)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #588
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Mudrazija er nu også fortid i Kbh.

    https://www.fck.dk/en/news/mudrazija...nk-rijeka-loan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #589
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg er efterhånden mere og mere i tvivl om, hvorvidt FCK HAR en kommunikationsafdeling. Det er i al fald mere af navn end af gavn. Har arbejdet 10+ år med professionel kommunikation, og vi skal vel tilbage til de glade Bjerregaard-dage i Brøndby for at se SÅ mange fejl blive begået på SÅ kort tid.

    Billedet er selvfølgelig en mindre fejl. Det rydder ikke forsider, at man smækker et komplet idiotisk billede som dette på en transferhistorie. Men det bekræfter, at man ikke aner, hvad der skal til for at fortælle og forme en god historie.

    Ser vi på pressemeddelelsen, er det ikke blot billedet, som er spøjst.

    Først lægger man ud med at lægge vægt på, at FCK har lejet Bundu med en købsoption, "vi har mulighed for at indløse (...), hvis vi ønsker det". Så vi er ikke TVUNGET til at benytte købsoptionen?! Jamen, det var da godt...

    Dernæst sender man Kvist på banen, hvilket altid er dumt. Fair nok, Kvist er (vist) stadig fungerende sportsdirektør. Men hans rolle er så udefineret i FCK, at man ikke giver ham en titel i pressemeddelelsen (modsat "cheftræner Jess Thorup"). Kvist er bare Kvist. Og han lægger ud med følgende første citat:

    "[Bundu] har i vores øjne internationalt potentiale." No shit, Sherlock. Vi henter spilleren i Anderlecht...!

    "Vi forsøgte at hente ham til FCK allerede i sommeren 2020, hvor det ikke var muligt, og hvor Anderlecht i stedet landede en aftale" (læs: Sommeren 2020 var Ståle i spidsen for FCK og heller ikke dét formåede han - og jo, det ER det, Kvist hentyder til. Ellers ville man ikke nævne det så højt i pressemeddelelse. Det er jo reelt komplet ligegyldigt, og som @Jons skriver, er det jo blot med til at vise, at vi er Anderlecht underlegen. Hvorfor dog understrege dette?)

    "(...) Jess Thorups stærke netværk i Belgien og relationen til Peter Verbeke fra Anderlecht har også været en afgørende faktor" (læs: Jess er sejere end Ståle og PC var i al fald ikke indblandet!!!)

    "vi (...) ved, at han under de rigtige omstændigheder kan blive en profil for os." De rigtige omstændigheder? Det skriger på en uddybelse, og afslører egentlig bare, at man er usikker på Bundu. Det fremgår også af de følgende citater, hvor man benytter tid til at forklare, at det kan tage tid for Bundu at falde til.

    Herefter følger nogle fine udtalelser fra (cheftræner!) Jess og de helt klassiske udtalelser fra Bundu krydret med en fin erkendelse af, at det ikke er gået helt som ønsket i Anderlecht. Det er helt på sin plads, modsat at et bestyrelsesmedlem fra FCK vader rundt i, at vores nye spiller døjer med at tilpasse sig. Den slags er blot en slags tidlig krisehåndtering, som reelt ikke er nødvendig i den grad, når man nu blot lejer en spiller.

    Selv ikke problembarnet Bendtner vadede man SÅ meget i problemerne med. Her lagde Ståle i stedet vægt på, at FCK fik en "topmotiveret spiller, der brænder for at vise sit værd for klubben og få forlænget sin korte kontrakt". Fornemmer du forskellen? :)

    Det er måske småting for de, der ikke arbejder med pressemeddelelser til dagligt. Men det skinner i den grad i øjnene, at der er flere agendaer i spil, lidt rygdækning og en komplet ligegyldig stikpille. Håber i den grad, at tonen ændrer sig med PC, og at spillerne igen begynder at smile på billederne ;)
    Der er tilbud på sølvpapir i Føtex i denne uge, hvis du skal have lavet en større hat. :)


  8. #590
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Mudrazija er nu også fortid i Kbh.

    https://www.fck.dk/en/news/mudrazija...nk-rijeka-loan
    Narh, det er vel ikke helt præcist. Han har forlænget i sommers, så kontrakten har først udløb med udgangen af 2024. Så langt løber lejemålet trods alt ikke, selv om det vel er ret tydeligt, at vi nu gerne vil af med ham.

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaenger-med-mudrazija

  9. #591
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Har arbejdet 10+ år med professionel kommunikation...
    Godt lige at blive mindet om. Det havde jeg helt glemt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #592
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Der er tilbud på sølvpapir i Føtex i denne uge, hvis du skal have lavet en større hat. :)
    Really? Hvor er det, du mener, jeg er helt galt i byen?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. #593
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Really? Hvor er det, du mener, jeg er helt galt i byen?
    Tror måske bare nogle synes at den dissekering af pressemeddelelsen var lidt voldsom;)

    Du kan sikkert have ret i noget af din analyse, men umiddelbart virker deres skriv vel på ingen måde på månen...

    (Min anke er at billedet er super uheldigt, og på cirka 7 sekunder kunne have været forbedret markant.)

    Men ok, overlever nok...

    Zan

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #594
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tror måske bare nogle synes at den dissekering af pressemeddelelsen var lidt voldsom;)

    Du kan sikkert have ret i noget af din analyse, men umiddelbart virker deres skriv vel på ingen måde på månen...

    (Min anke er at billedet er super uheldigt, og på cirka 7 sekunder kunne have været forbedret markant.)

    Men ok, overlever nok...

    Zan
    Jeg er helt enig med dig i, at meget kunne være bedre, bare billedet var rettet.

    Og nej, presseskrivet er ikke på månen. Men det er lidt som hvis en blikkenslager ser en sjusket installation. Arbejder man med kommunikation og journalistik, kan man se, hvor vandet pibler ud.

    Det er klart, at det er endnu mere tydeligt, når man endnu en gang sender Kvist uforberedt ud til et møde med pressen iklædt en caffe latte, end det er i et skriv, hvor man blot får signaleret nogle lidt smådumme ting.

    Den uprofessionelle kommunikation er bare...trist, når klubben nu prøver at fremstå toptjekket, og har et mål om at gøre tingene "bedst".
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #595
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.google.com/search?q=Must...kKust1puQuklmM

    Han kan bare ikke se glad ud. Det er jo et decideret Kaj fjæs han laver når han viser kærlighed❤️❤️❤️

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #596
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Ja, velkommen til. Skuffelsen er dog stadigvæk stor, når man til en start arbejdede på JBL, som desværre gik til Anderlecht. Selvsamme klub der ikke hurtigt nok kunne afskibe Bundu.
    Jeg er godt nok lunken ved denne transfer, der til alt held heldigvis er en lejeaftale i første omgang.
    Jeg tror ikke han skal byde os fans mange dårlige præstationer, før end diverse pibekoncert begynder. Til hans held, må der i første omgang ikke være fans på stadion.
    Som tidligere skrevet, så er jeg skuffet, og jeg troede ærlig talt, at ledelsen havde større ambitioner. Jeg har nok bare for store ambitioner på klubbens vegne. Men hey... Lars Seier mente jo også kun at vi skulle være nordens Porto, og et fast element i CL.
    Det har jeg godt nok svært ved at se med sådan en transfer.
    3-0 til Anderlecht...

  19. #597
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ja, velkommen til. Skuffelsen er dog stadigvæk stor, når man til en start arbejdede på JBL, som desværre gik til Anderlecht. Selvsamme klub der ikke hurtigt nok kunne afskibe Bundu.
    Jeg er godt nok lunken ved denne transfer, der til alt held heldigvis er en lejeaftale i første omgang.
    Jeg tror ikke han skal byde os fans mange dårlige præstationer, før end diverse pibekoncert begynder. Til hans held, må der i første omgang ikke være fans på stadion.
    Som tidligere skrevet, så er jeg skuffet, og jeg troede ærlig talt, at ledelsen havde større ambitioner. Jeg har nok bare for store ambitioner på klubbens vegne. Men hey... Lars Seier mente jo også kun at vi skulle være nordens Porto, og et fast element i CL.
    Det har jeg godt nok svært ved at se med sådan en transfer.
    3-0 til Anderlecht...
    Hvorfor i al verden skulle vi begynde at pibe af Bundu, såfremt han starter skidt? Det er da en underlig tilgang.

    Mht 3-0 til Anderlecht, så kan de jo være, at vi kan skifte Bundu ud med JBL, såfremt de begge flopper i foråret. Straks sværere bliver det, hvis JBL flopper, men Bundu er god - vil man så stadig hellere have JBL? :)


    Og noget helt andet, så synes jeg umiddelbart, at han virker til at være en yderst fornuftig fyr i hans første interview. Ligeså bøvet han ser ud på det omtalte billede, ligeså velformuleret lyder han i interviewet.


  20. #598
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.fck.dk/nyhed/mustapha-bu...ere-en-forskel

    I dette interview med Bundu fortæller han bl.a. at han og Mohamed Daramy er grandfætre.. :-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #599
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Måske hælder folk til sølvpapirshatten fordi blikkenslagerens kommentarer er en mærkelig blanding af ultrakritiske ("internationalt potentiale", hvor vover han!) og så drevet af konspirationsteorier (det handler om Ståle!).

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    "Vi forsøgte at hente ham til FCK allerede i sommeren 2020, hvor det ikke var muligt, og hvor Anderlecht i stedet landede en aftale" (læs: Sommeren 2020 var Ståle i spidsen for FCK og heller ikke dét formåede han - og jo, det ER det, Kvist hentyder til. Ellers ville man ikke nævne det så højt i pressemeddelelse. Det er jo reelt komplet ligegyldigt, og som @Jons skriver, er det jo blot med til at vise, at vi er Anderlecht underlegen. Hvorfor dog understrege dette?)
    Det har jo absolut intet at gøre med Ståle Solbakken, men er åbenlyst med for at komme ud foran ideen om at vi gik glip af vores førstevalg og nu har taget den første, den bedste der lige dukkede op i hukommelsen (exhibit A: https://twitter.com/CornerEagle/stat...04263408750593 ).

    Nej, siger man fra klubbens side, Bundu har været på vores radar længe og var en spiller vi faktisk prøvede at hente allerede i sommers. Vi ville gerne have ham dengang og vi vil gerne have ham nu, han er ikke en trøstepræmie. Havde Ståle været her, havde det været præcis den samme rille han var kørt i.

    Nogle gange er det der skinner i øjnene altså bare blålys.


  23. #600
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Velkommen til Bundu. Tjek. Nu venter vi videre på Linderoth til den centrale midt..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •