Side 46 af 60 FørsteFørste ... 364344454647484956 ... SidsteSidste
Viser resultater 676 til 690 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #676
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas L Se meddelelser
    Om det så havde været BIF/Kbh-had imellem FCM og Kbh, så tror jeg ikke på den. Man smider ikke mange mio ud af vinduet, for at svække en modstander marginalt (en enkelt spiller). Brentford kan naturligvis selv bruge Lerager, hvis de byder på ham.
    Det kunne også være den mulighed, at det bare er et røgslør for at spolere eller i hvert fald gøre FCK's handel væsentlig dyrere. Man kan sikkert godt signalere en interesse og måske endda begynde forhandlinger for så at trække sig til sidst.

    Når det er sagt, så tror jeg nok ikke rigtigt på, at det skulle være for at genere os. Men hvis der er nogen i dansk fodbold der kunne finde på den slags, så må det være krejlerne fra Heden.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #677
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Ja det ser helt bizart ud, at vi skulle kunne konkurrere her. Det ville være en helt vild signing, men det er sgu nok ret urealistisk.
    Hvorfor mener mange at det er urealistisk? Det er realistisk af flere grunde. Genoa har købt Kevin Strootman, som forventes at tage en masse spilletid fra Lerager. FCK's chance ligger i at de klubber fra større ligaer der er interesseret i ham finder andre løsninger, så FCK kan signe ham sidst i vinduet. Flere ting skal klikke før det lykkedes, men det er ikke urealistisk.

    FCK har allerede sendt et bud til Genoa, og det gør man jo ikke hvis ikke spilleren selv er interesseret i at skifte. Så kan Genoa og Lerager lejren afstemme det hele på forhånd, mens Lerager kan afvente om der kommer noget mere interessant. Torino ser ud til at være tæt på Rolando Mandragora, mens Newcastle har Billing og muligvis andre foran Lerager på deres liste. Brentford skulle også være interesseret, men det lugter af at de blot blander sig for at forpurre handlen, eller pumpe prisen op fra FCK. De står i hvert ikke og mangler Lerager som type, som jeg forstår det.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #678
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Hvorfor mener mange at det er urealistisk? Det er realistisk af flere grunde. Genoa har købt Kevin Strootman, som forventes at tage en masse spilletid fra Lerager. FCK's chance ligger i at de klubber fra større ligaer der er interesseret i ham finder andre løsninger, så FCK kan signe ham sidst i vinduet. Flere ting skal klikke før det lykkedes, men det er ikke urealistisk.
    Det er vel blot et definitionsspørgsmål omkring, hvornår chancen er så lille, at den kan betegnes som værende urealistisk. Du skriver det selv meget fint, nemlig at flere ting skal lykkes. Som jeg ser det, så er sandsynligheden for at alle disse ting falder på plads (og at de gør det inden vinduet lukker) meget meget lille, hvorfor jeg selv har karakteriseret det som værende urealitisk. Det er bestemt ikke umuligt, men chancen derfor imo meget lille.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #679
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er vel blot et definitionsspørgsmål omkring, hvornår chancen er så lille, at den kan betegnes som værende urealistisk. Du skriver det selv meget fint, nemlig at flere ting skal lykkes. Som jeg ser det, så er sandsynligheden for at alle disse ting falder på plads (og at de gør det inden vinduet lukker) meget meget lille, hvorfor jeg selv har karakteriseret det som værende urealitisk. Det er bestemt ikke umuligt, men chancen derfor imo meget lille.
    Torino har trukket sig og han er helt sikkert ikke Newcastles førsteprioritet. Så jeg tror helt klart chancen er nogenlunde.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #680
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Torino har trukket sig og han er helt sikkert ikke Newcastles førsteprioritet. Så jeg tror helt klart chancen er nogenlunde.
    Men hvis Brentford gør alvor af snakken, så taber vi den. Han vil helst blive ude, han kan tjene mere, god mulighed for at spille PL i næste sæson.

    Jeg tror, at Lerager vil trække den så langt som overhovedet muligt for at se, hvad der kommer af andre tilbud. Kommer der noget bedre end at brænde banen af i to sæsoner i KBH og så få den sidste fede kontrakt ude? Spørgsmålet er så, om hvor langt vi tør at trække den ift. vores andre emner (såfremt vi har sådan nogle).

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #681
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Men hvis Brentford gør alvor af snakken, så taber vi den. Han vil helst blive ude, han kan tjene mere, god mulighed for at spille PL i næste sæson.

    Jeg tror, at Lerager vil trække den så langt som overhovedet muligt for at se, hvad der kommer af andre tilbud. Kommer der noget bedre end at brænde banen af i to sæsoner i KBH og så få den sidste fede kontrakt ude? Spørgsmålet er så, om hvor langt vi tør at trække den ift. vores andre emner (såfremt vi har sådan nogle).
    Og Brentford har lige fået kassen for Said B... så hvis de vil, så er Lerager deres!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #682
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er vel blot et definitionsspørgsmål omkring, hvornår chancen er så lille, at den kan betegnes som værende urealistisk. Du skriver det selv meget fint, nemlig at flere ting skal lykkes. Som jeg ser det, så er sandsynligheden for at alle disse ting falder på plads (og at de gør det inden vinduet lukker) meget meget lille, hvorfor jeg selv har karakteriseret det som værende urealitisk. Det er bestemt ikke umuligt, men chancen derfor imo meget lille.
    Det du beskriver er jo ikke et urealistisk scenarie. Se bare hvor mange spillere vi har signet gennem tiden, som var lige så "usandsynlige" som Lerager pt.

    Der er forskel på at en handel virker usandsynlig til at den er urealistisk.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. #683
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Det du beskriver er jo ikke et urealistisk scenarie. Se bare hvor mange spillere vi har signet gennem tiden, som var lige så "usandsynlige" som Lerager pt.
    Det argument kan man ikke rigtig bruge uden at vide, hvor mange "usandsynlige" spillere som vi rent faktisk har prøvet at få fat i. Det kan være, at andelen af succesfulde "usandsynlige" handler er meget mindre end vi tror.

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Der er forskel på at en handel virker usandsynlig til at den er urealistisk.
    Ja det er der måske nok, men strengt taget dækker "usandsynlig" vel også over "urealistisk", omend det nok ikke er defineret hvornår hverken "usandsynlig" eller "urealistisk" starter.

    Som sagt finder jeg det meget usandsynligt (så meget, at det imo er urealistisk), at Lerager ender her. Det vil formentlig kræve mindst, at
    1) Brentford ikke er interesseret alligevel (det virker de desværre til at være)
    2) At der ikke er andre i den kategori som er interesseret (det ved vi ikke)
    3) At Lerager gerne vil til Danmark (det peger mere den anden vej)

    Den eneste spinkle chance jeg lige kan se er, at Brentford mfl trækker sig, og at Lerager er så interesseret i at komme til EM, at FCK trækker mere end en bænkplads i Italien. Jeg indrømmer gerne, at jeg er en kæmpe pessimist mht indkøb, men jeg synes virkelig ikke, at dette virker ret sandsynligt.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #684
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg er temmelig sikker på at FCK laver rigtig mange forespørgsler på udenlandsdanskere med den fornødne kvalitet i hvert eneste vindue. Det er vores største chance for at hente spillere på en højere hylde end vi normalt kan. Med danskere kan der nogle gange være bestemte omstændigheder der trækker fx. kæresten/konen, familien, utilpashed i udlandet osv.

    Det er det vi skal håbe på med hensyn til en spiller som Lerager. For rent sportsligt og økonomisk vil det ikke give mening for ham på nuværende tidspunkt i karrieren. Hvis han tager til FCK som 27 årig så får han ikke mange chancer for at komme til en af de store ligaer igen.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #685
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #686
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg forstår ikke helt hvorfor alle spillere vi bliver sat i forbindelse med har enten
    dansk pas eller er tidligere kendte Superliga spillere

    Man kan begynde og undre sig over hvad vores scouting afdeling laver
    og Det virker som om vi er lys år bagud på den front.
    Søgte vi ikke også i den sidste del af Ståles periode en ny head scout?

    Jeg håber ihvertfald der bliver lagt andre boller på suppen
    når PC tar over.

    Sidste successefulde "ukendte" signing vi lavede mener jeg var Zeca og Vavro
    men de står også i bidende kontrast til den lange liste af mislykkede "ukendte" signings
    vi har lavet bare i løbet af de sidste fem år

    Marios Ikonomou, Michael Santos, Robert Mudrazija, Guillermo Varela, Kenan Kodro, Sotirios Papagiannopoulos,
    Michael Lüftner, László Köteles, Uros Matic, Andrija Pavlovic, Jan Gregus

    Jeg savner en type som Jesper Jansson der i sin tid som scout for os var med til at hente
    Santander, Erik Johansson, Benjamin Verbic, Kasper Kusk, Robin Olsen, William Kvist, Peter Ankersen
    i et vindue.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #687
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt hvorfor alle spillere vi bliver sat i forbindelse med har enten
    dansk pas eller er tidligere kendte Superliga spillere

    Man kan begynde og undre sig over hvad vores scouting afdeling laver
    og Det virker som om vi er lys år bagud på den front.
    Søgte vi ikke også i den sidste del af Ståles periode en ny head scout?

    Jeg håber ihvertfald der bliver lagt andre boller på suppen
    når PC tar over.

    Sidste successefulde "ukendte" signing vi lavede mener jeg var Zeca og Vavro
    men de står også i bidende kontrast til den lange liste af mislykkede "ukendte" signings
    vi har lavet bare i løbet af de sidste fem år

    Marios Ikonomou, Michael Santos, Robert Mudrazija, Guillermo Varela, Kenan Kodro, Sotirios Papagiannopoulos,
    Michael Lüftner, László Köteles, Uros Matic, Andrija Pavlovic, Jan Gregus

    Jeg savner en type som Jesper Jansson der i sin tid som scout for os var med til at hente
    Santander, Erik Johansson, Benjamin Verbic, Kasper Kusk, Robin Olsen, William Kvist, Peter Ankersen
    i et vindue.
    Ukendte signings?

    Og så smider du Varela ind som da nok havde et rimeligt CV.

    William Kvist? Hvad er det du prøver at sige her? Samtidig var Jesper Jansson kun hos os et år?

    Og at smide László Köteles ind i en fejl er nok lige stort nok. Han var kontraktfri og kun en gardering for en skade udenfor transfervinduet.

    Hvad er dette behov for ukendte spillere egentlig kommet af?

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #688
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ja, lidt ærgerligt.

    Der var én eller anden polsk top-scout der kaldte FCKs nuværende ungdomshold for et af de bedste i Europa.

    Det tog jeg med et gran salt, men stadig sjovt at læse...

    Han fremhævede blandt andet Haahr.
    Dog ikke Bøving, hvilket var lidt mærkeligt. (Og måske også sigende for den vurdering).

    Men det gør lidt ondt når de gutter ryger afsted...

    Zan

  25. #689
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det er jo nok i sidste ende konsekvensen af, at han blev overhalet af Valdemar Lund. Der er, forståeligt nok, kun plads til én af dem i seniortruppen. Men helt opgivet ham har man jo ikke, og jeg synes, det er interessant, at klubben tilsyneladende har sikret sig enten en tilbagekøbsklausul eller en forkøbsret på Jacob Haahr. Det erindrer jeg ikke umiddelbart at have set før i FCK-regi, og jeg håber, at det – og udlejninger – er noget, man fremover i lidt højere grad vil gøre til en del af strategien, hvis meningen er, at vi skal sluse flere af vores egne spillere ind på førsteholdet. Der vil jo selvsagt være en del, som godt kan blive glimrende spillere, men som i 18-19 års alderen er så langt fra spilletid, at de skal have seniorerfaring et andet sted. Kan man holde en form for snor i dem, vil de alt andet lige være både nemmere og billigere at hente tilbage til København, skulle de gå hen og nå et niveau, hvor vi kan bruge dem. Spillere som Carlo Holse og Mads Roerslev er vel umiddelbart de mest oplagte bud i nyere tid på spillere, man måske godt kunne have sendt afsted på endnu en lejeaftale – eller et salg a la Haahr – i stedet for at opgive dem helt.
    Mvh.
    Dane

  26. De følgende 6 brugere er enige:

  27. #690
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det er jo nok i sidste ende konsekvensen af, at han blev overhalet af Valdemar Lund. Der er, forståeligt nok, kun plads til én af dem i seniortruppen. Men helt opgivet ham har man jo ikke, og jeg synes, det er interessant, at klubben tilsyneladende har sikret sig enten en tilbagekøbsklausul eller en forkøbsret på Jacob Haahr. Det erindrer jeg ikke umiddelbart at have set før i FCK-regi, og jeg håber, at det – og udlejninger – er noget, man fremover i lidt højere grad vil gøre til en del af strategien, hvis meningen er, at vi skal sluse flere af vores egne spillere ind på førsteholdet. Der vil jo selvsagt være en del, som godt kan blive glimrende spillere, men som i 18-19 års alderen er så langt fra spilletid, at de skal have seniorerfaring et andet sted. Kan man holde en form for snor i dem, vil de alt andet lige være både nemmere og billigere at hente tilbage til København, skulle de gå hen og nå et niveau, hvor vi kan bruge dem. Spillere som Carlo Holse og Mads Roerslev er vel umiddelbart de mest oplagte bud i nyere tid på spillere, man måske godt kunne have sendt afsted på endnu en lejeaftale – eller et salg a la Haahr – i stedet for at opgive dem helt.
    Ja, jeg havde misset tilbagekøbsklausulen.

    Den er jo ret essentiel, må man sige. Så gør det ikke så nas:-)

    Zan

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •