Side 47 af 60 FørsteFørste ... 374445464748495057 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Schöne får ikke en kontrakt i Ajax. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...-ajax-kontrakt

    Det åbner døren en smule for at han stadig kan ende med at havne i København.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #692
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Schöne får ikke en kontrakt i Ajax. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...-ajax-kontrakt

    Det åbner døren en smule for at han stadig kan ende med at havne i København.

    Ja, siden han blev løst fra kontrakten i Genoa (1,1 mio i løn pr md) han har i januar udtalt at han gerne vil spille sig til EM. Han har dog også udtalt (agent) at han foretrækker at spille i Holland eller tæt på Holland. Om DK er tæt nok på Holland ved jeg ikke, det var for at distancere sig fra eventyr i mellemøsten at ordene faldt.

    Vi kunne godt bruge hans kvaliteter, men da han til maj runder 35 år bør kontrakten ikke overstige 1,5 år. Vi ved dog ikke om hvordan Thorup ser på alder i forbindelse med evt. tilgange.

    Udover Lerager som vel stadig er i kikkerten og som også kan spille sig til EM (i modsætning til at sidde på bænken i en større liga) kunne AC (31år til sommer) fra Malmø måske også være interessant.
    Bortset fra vores interne møde gav Malmø overhånd i spil og resultat er vi trods alt en klart større klub og samtidig på vej frem og burde også kunne være økonomisk attraktive.





  4. #693
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg forstår udmærket bekymringen ift. hans alder, som mange (bl.a. Colsen) har givet udtryk for. Og en spiller i den alder fra en anden (lavere) hylde ville jeg også være skeptisk omkring. Men når en klub som Ajax havde ham kraftigt i overvejelserne, så bør vi, som er på et lavere niveau end Ajax, ligeledes have en spiller af den kaliber i overvejelserne.
    Forudsat at han er villig til at gå nok ned i løn til at han kunne være et realistisk mål for os, alderen taget i betragtning, så vil det ikke være en dårlig idé at have ham tilknyttet klubben i halvandet år. En ting er den direkte kvalitet på holdet i start-11'eren, noget andet er den rollemodel, han også kan være for de unge spillere, som kommer op fra U19 til sommer i løbet af kontraktperioden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #694
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg forstår udmærket bekymringen ift. hans alder, som mange (bl.a. Colsen) har givet udtryk for. Og en spiller i den alder fra en anden (lavere) hylde ville jeg også være skeptisk omkring. Men når en klub som Ajax havde ham kraftigt i overvejelserne, så bør vi, som er på et lavere niveau end Ajax, ligeledes have en spiller af den kaliber i overvejelserne.
    Forudsat at han er villig til at gå nok ned i løn til at han kunne være et realistisk mål for os, alderen taget i betragtning, så vil det ikke være en dårlig idé at have ham tilknyttet klubben i halvandet år. En ting er den direkte kvalitet på holdet i start-11'eren, noget andet er den rollemodel, han også kan være for de unge spillere, som kommer op fra U19 til sommer i løbet af kontraktperioden.
    Sporene fra Christian Poulsen skræmmer lidt, synes jeg. Måske særligt i en trup, der i forvejen trækkes med dyr dødvægt i form af Andreas Bjelland m.fl. Hvis Lasse Schöne selv er villig til at indgå en kort kontrakt (som for min skyld gerne må være kortere end 18 måneder i første omgang) og ikke automatisk kræver at være i den absolutte top af lønhierarkiet, så kan jeg sagtens se ham blive en gevinst (han var trods alt fast mand for Genoa i sidste sæson) – ellers hælder jeg mest til at sige nej tak. Men måske bliver han og hans agent også langsomt mere medgørlige, efterhånden som mulighederne lukker sig, og EM lurer i horisonten? Nu er den klart mest oplagte klub for ham i hvert fald ude af billedet.

    PS: En anden potentiel fordel ved Schöne er, at vi får en mulig vikar for Zeca – og der er vel ingen spiller, vi dårligere kan undvære, som truppen ser ud lige nu.
    Mvh.
    Dane

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #695
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Kunne jo også tilbyde Schøne et ½ års kontakt med option på 1 år mere. Vi ville få en klasse spiller resten af sæsonen og han kunne spille sig ind i EM truppen. Win win og hvis han laver en CP så takker vi ham og sender ham videre i systemet.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #696
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    AC som nævnes ovenfor kunne da være fremragende, men er han på nogen måde realistisk? Jeg mener, er der en chance på jorden for at Malmø vil slippe deres vigtigste spiller til os? De hader os vel nærmest mere en Brøndby? Og har i øvrigt lige takket nej til 25-30 mio fra en klub i Saudi Arabien.. Så med mindre det er fordi han har kontraktudløb, må vi nok betegne ham som værende komplet urealistisk..

    Jeg kunne i øvrigt sagtens se fornuft i at skrive en kort kontrakt med Schøne nu her.. Ok, kan det lykkes med Lerager må det være første prioritet, men ellers ville Schøne jo være et fantastisk plaster på såret.. Og han supplerer måske i virkeligheden de typer vi i forvejen har endnu bedre, idet Lerager langt hen ad vejen har mange af de samme kvaliteter som Stage, bare på et højere niveau..


    [/COLOR][/QUOTE]

  11. #697
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    AC som nævnes ovenfor kunne da være fremragende, men er han på nogen måde realistisk? Jeg mener, er der en chance på jorden for at Malmø vil slippe deres vigtigste spiller til os? De hader os vel nærmest mere en Brøndby? Og har i øvrigt lige takket nej til 25-30 mio fra en klub i Saudi Arabien.. Så med mindre det er fordi han har kontraktudløb, må vi nok betegne ham som værende komplet urealistisk..
    [/COLOR]
    [/QUOTE]

    Ja, forholdet til Malmø er ikke det bedste men hvem er efterhånden tilbage fra "dengang" udover os fans og Malmø vil sikkert tage sig betalt og har de ikke 2 døgn længere transfervindue end DK? (det bliver selvfølgelig svært at købe en top spiller med udsigt til meget spilletid i en anden klub hvis den sælgende klub ikke kan nå at finde en erstatning).

    Selvom Saudi ville betale boxen for AC kræver det jo at spilleren også selv vil til den bydende klub og lige dér er der sikkert mange spillere som ikke ønsker sig hen (manglende respekt af menneskerettigheder og det bestilte drab på Khashoggi i Saudis ambassade i Tyrkiet husker vi nok alle).

    Jeg ville egentlig også bare smide et andet navn ind i vores namedropping og ét som ikke er en spiller i en stor liga og som mangler spilletid eller skal ud pga. skrantende corona økonomi.

  12. #698
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Selvom Saudi ville betale boxen for AC kræver det jo at spilleren også selv vil til den bydende klub og lige dér er der sikkert mange spillere som ikke ønsker sig hen (manglende respekt af menneskerettigheder og det bestilte drab på Khashoggi i Saudis ambassade i Tyrkiet husker vi nok alle).
    Det lød ikke som om det var et problem for ham, ud fra de sparsomme udtalelser der er kommet om at gå glip af en chance for at sikre hans og familiens fremtid når karrieren var slut. Han skulle eftersigende også have gået direkte til ledelsen for at få lov til at skifte, men fik nej.

  13. #699
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Folk på Twitter melder, at Brentford ligger i pole position til Lerager, mens Newcastle byder inden for et par dage. Selv vil Lerager gerne til Torino. Jeg konkluderer:

    1. Vi får ikke Lerager
    2. Jeg hader FCM Brentford


  14. #700
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Folk på Twitter melder, at Brentford ligger i pole position til Lerager, mens Newcastle byder inden for et par dage. Selv vil Lerager gerne til Torino. Jeg konkluderer:

    1. Vi får ikke Lerager
    2. Jeg hader FCM Brentford
    Folk på Twitter? Er det et særligt indsigtsfuldt folkefærd?;)

  15. #701
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Folk på Twitter? Er det et særligt indsigtsfuldt folkefærd?;)
    Ja


  16. #702
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Ukendte signings?

    Og så smider du Varela ind som da nok havde et rimeligt CV.

    William Kvist? Hvad er det du prøver at sige her? Samtidig var Jesper Jansson kun hos os et år?

    Og at smide László Köteles ind i en fejl er nok lige stort nok. Han var kontraktfri og kun en gardering for en skade udenfor transfervinduet.

    Hvad er dette behov for ukendte spillere egentlig kommet af?

    1) Det er rigtig Varela kom med et virkelig flot CV
    men virkede tilgengæld fejlcastet til at spille for os på trods af hans tidligere flotte adresser
    og det kan vel handle noget om han ikke var scoutet grundigt nok?

    2) Jeg synes bare Jesper Jansson formådede og på det ene år han var her
    og virkelig lave nogen signings, som udover de alle sammen var forholdsvis billige
    så var de også virkelig godt castet og ja William Kvist ville nok være kommet ligemeget hvad,
    men Ankersen, Olsen, Johansson, Kusk og Verbic, har virkelig været en gevinst for os.
    Det kan sagtens have været held, men jeg synes bare vores successraten på spillere vi henter ind
    har været ret lav lige siden med et par undtagelser.

    3) László Köteles var dårligt scoutet, alle der så den Helsingør kamp så jo at han ikke havde nivuaet til professionel fodbold

    4) Det er ikke et specielt ønske om ukendte spillere, men at vi får flere spillere gennem folden der lykkes
    og når man sidder og læser listen igennem af spillere der mislykkede
    så så jeg gerne at vi fik mere kvalitet ind på scouting fronten
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  17. #703
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Ja
    Ok, sorry. Troede alle og enhver kunne oprette en konto og lukke hvad som helst ud?

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #704
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    1) Det er rigtig Varela kom med et virkelig flot CV
    men virkede tilgengæld fejlcastet til at spille for os på trods af hans tidligere flotte adresser
    og det kan vel handle noget om han ikke var scoutet grundigt nok?

    2) Jeg synes bare Jesper Jansson formådede og på det ene år han var her
    og virkelig lave nogen signings, som udover de alle sammen var forholdsvis billige
    så var de også virkelig godt castet og ja William Kvist ville nok være kommet ligemeget hvad,
    men Ankersen, Olsen, Johansson, Kusk og Verbic, har virkelig været en gevinst for os.
    Det kan sagtens have været held, men jeg synes bare vores successraten på spillere vi henter ind
    har været ret lav lige siden med et par undtagelser.

    3) László Köteles var dårligt scoutet, alle der så den Helsingør kamp så jo at han ikke havde nivuaet til professionel fodbold

    4) Det er ikke et specielt ønske om ukendte spillere, men at vi får flere spillere gennem folden der lykkes
    og når man sidder og læser listen igennem af spillere der mislykkede
    så så jeg gerne at vi fik mere kvalitet ind på scouting fronten
    1) Det er for dit ønske om ukendte spillere jeg nævnte ham.
    2) Jeg ved det ikke, men hvor meget indflydelse havde han på dem? Og selvom han var væk på det tidspunkt så tænker jeg også sommerens vindue i 16 havde spillere som han havde været over. Man smider næppe alt væk for st starte op på en ny når en medarbejder smutter.
    3) Sådan set enig, men når man skal finde en spiller uden klub, er der fandme ikke mange at vælge imellem. Og han var trods alt fast mand i Belgien året før.
    4) Der er jeg ikke uenig, men du nævner ukendte spillere, og er utilfreds med kendte danske navne?

  20. #705
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Ok, sorry. Troede alle og enhver kunne oprette en konto og lukke hvad som helst ud?
    Det kan folk godt. Personligt ville jeg aldrig videreføre den type tweets. Dem jeg referer til kommer bl.a. fra en anerkendt italiensk journalist, der følger torino, og har over 30k følgere

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •