Side 5 af 60 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Kan virke som om, at han muligvis starter tidligere end forventet.

    AGF suspenderer PC
    Hjalte du for lækker!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    OMG.. Jeg mangler ord tænk man ikke sigter højere!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg siger at den var oplagt.
    Har løftet Randers fra at være elevator klub.
    Har fået styr på galehuset i AGF til top 4 klub.
    God til En af de få Sportsdirektører der god til Scouting, købmandskab, FCK DNA og har noget karisma.

    Jeg siger game on!
    Jeg vil sige hans resultater taler umiddelbart for sig selv... Men jeg er i tvivl om hans kommunikative evner.. Men ok, man kan nok ikke få det hele... Og dejligt at få sendt et signal til dem i Aarhus, som mener at deres nuværende projekt skulle være mere attraktivt end os..

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Smount Se meddelelser
    Jeg er mere positiv omkring PC end jeg er ved Thorup.
    Hvorfor det?
    JT har bevist sig på et ganske højt niveau i DK og Belgien.
    PC har bevist sig i AGF.
    At begå sig i AGF er vist noget af en manddomsprøve, men den overgår ikke JT's meriter.
    Jeg siger OK til begge.
    Måske havde kombinationen Klopp/Arnesen været mere sexet, men JT/PC tror jeg vil virke.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hvis man formår at sælge Stage til næsten 20 mio. kr., så..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ifølge BT's podcast Transfervinduet er det en done deal, at Neestrup kommer til FCK som assistenttræner.

    Viborg har betinget sig, at han først skifter i vinterpausen.

    Neestrup's familie skulle angiveligt allerede være flyttet til Kbh.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Ifølge BT's podcast Transfervinduet er det en done deal, at Neestrup kommer til FCK som assistenttræner.

    Viborg har betinget sig, at han først skifter i vinterpausen.

    Neestrup's familie skulle angiveligt allerede være flyttet til Kbh.
    Altså i selvsamme afsnit afviser de, at familien allerede er flyttet til København.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Ifølge BT's podcast Transfervinduet er det en done deal, at Neestrup kommer til FCK som assistenttræner.

    Viborg har betinget sig, at han først skifter i vinterpausen.

    Neestrup's familie skulle angiveligt allerede være flyttet til Kbh.
    Gud hvor det glæder mig at høre.. Jeg har hele tiden set ham som en af de vigtigste brikker i det nye setup.. Jeg er imponeret over hans personlighed, og han har også skabt fremragende resultater i Viborg med et spillermateriale, der umiddelbart ikke er i nærheden af at være ligaens bedste.. Og så spiller han med 3 på midten, hvilket er noget jeg virkelig ønsker at se her.. En stærk assistent der kan give Thorup den nødvendige sparring tror jeg virkelig er en vigtig ting at få på plads..

    Det nye team ser altså ud til at skulle bestå af Thorup, Neestrup og PC... Jeg synes det ser fornuftigt ud.. Nu skal vi bare have slæbt skibet i land inden det tager alt for meget vand ind her inden vinterpausen.. Men ok, det kan nu også ligne en noget kompliceret plan som det ser ud pt..


  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Den her beskrivelse af Neestrup gør virkelig, at jeg håber, han kommer:

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...verdensklasse/

    - Jeg tror, jeg taler på hele truppens vegne, for han er verdensklasse til at få hele truppen med, selv den 19., 20. og 21. mand i truppen.



    - Vi har aldrig haft så godt et sammenhold i truppen, og det tror jeg også skyldes det nye koncept, vi har gang i.”



  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.fck.dk/nyhed/christian-e...le-and-culture

    Man har ansat Christian Engell som ny Head of People and Culture.
    Sidst redigeret af Ståle : 28.11.20 kl. 07:08

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ved godt det ikke er en tilgang, men forlængelsen af Falk til 2025 ser jeg som en helt fantastisk “transfernyhed”... Han er en af mine all time favoritspillere, og vil uomtvisteligt være en af grundstenene i det nye fck... Vi ville ikke være i nærheden af at kunne erstatte Falk 1:1 i forhold til de offensive og kreative ting han byder ind med centralt i banen... Så en forlængelse af hans kontrakt har alt andet end lige været best case scenario... Og så slår han mig som typen, som netop vil kunne spille på et højt niveau helt til karrierens efterår, fordi der er så meget bold i ham.. Stærkt arbejde af Kvisten...


  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Nu kan det godt være jeg lyder konspiratorisk, men jeg tror stadig han smutter til sommer, som planlagt. Denne forlængelse virker udelukkende som et PR stunt efter flere dårlige virksomhedsbeslutninger. Men lad os håbe jeg tager fejl og Falk bliver i mange år.
    M

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Jeg er vildt glad for den her forlængelse af rigtig mange grunde. Naturligvis fordi at Falk er en kvalitetsspiller, der er god nok til landsholdet, har en god alder, og kan noget på bolden, som kun få. Han er vokset i truppen og er en ledertype på og udenfor banen nu.
    Men udover alt det, så er det så afgørende, at vi får markeret med ham. At han udtaler, at han vil være en del af det her nye FCK-projekt. Sådanne udtalelser og sådant commitment er der brug for i den her tid, for det kan kun bidrage positivt; det kan kun motivere og begejstre de andre omkring klubben, at en person, der må være attraktiv for andre klubber (både fordi han er en super god spiller men også fordi det officielt var meldt ud, at planen var afgang til sommer (2021), hvorfor han måtte være billig at erhverve), vælger projektet og klubben til. Det er altså så afgørende i forhold til Thorups succes, at han gør det. Det er så vigtigt for klubbens succes foradrettet.
    Jeg er simpelthen så glad og kunne skrive et langt indlæg om min glæde og begrundelse heri. Men til syvende og sidst er det ret simpelthen:

    Tak, Rasmus Falk. Tak, fordi du bliver!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg er vildt glad for den her forlængelse af rigtig mange grunde. Naturligvis fordi at Falk er en kvalitetsspiller, der er god nok til landsholdet, har en god alder, og kan noget på bolden, som kun få. Han er vokset i truppen og er en ledertype på og udenfor banen nu.
    Men udover alt det, så er det så afgørende, at vi får markeret med ham. At han udtaler, at han vil være en del af det her nye FCK-projekt. Sådanne udtalelser og sådant commitment er der brug for i den her tid, for det kan kun bidrage positivt; det kan kun motivere og begejstre de andre omkring klubben, at en person, der må være attraktiv for andre klubber (både fordi han er en super god spiller men også fordi det officielt var meldt ud, at planen var afgang til sommer (2021), hvorfor han måtte være billig at erhverve), vælger projektet og klubben til. Det er altså så afgørende i forhold til Thorups succes, at han gør det. Det er så vigtigt for klubbens succes foradrettet.
    Jeg er simpelthen så glad og kunne skrive et langt indlæg om min glæde og begrundelse heri. Men til syvende og sidst er det ret simpelthen:

    Tak, Rasmus Falk. Tak, fordi du bliver!
    Super fedt, at han bliver. Han er uden tvivl en nøglespiller i den nye stil under Thorup.

    Og det bestemt også vigtigt for klubben, at der kommer lidt positive historier ud. Mon ikke han får en kraftig lønstigning? Til gengæld får FCK (udover en god spiller) et dejligt langt interview, hvor klubben, træningsmiljøet, det nye projekt, ja selv Kvist roses. Det er lige før, at det har været vigtigere med sådan et signal ud ad til end selve det at forlænge med Falk.

    Men under alle omstændigheder skal der lyde en stor tak til Falk og klubben for at få lidt positivt at snakke om. Og lad os så få en sejr i morgen :-)

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Stærk forlængelse. Bedømt ud fra teknik, så er Falken vel en af de absolut bedste spillere vi nogensinde har haft i klubben.

    Så har han mindst 3 år mere, til at hygge sig med Boilesen og Zeca.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 60 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •