Side 50 af 60 FørsteFørste ... 4047484950515253 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #736
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Er det ikke liiiige lovligt sølvpapirshat-agtigt at forestille sig, at Brentford vil byde på Lerager, for så at trække sig lige før midnat, bare for at genere os? De smadrer jo potentielt hans fremtidige karriere og hvis det kommer frem, at det udelukkende havde til formål at forpurre et holds chancer i en anden liga end den de selv spiller, vil den negative omtale jo gøre at de får utroligt svært ved at byde på spillere fremover. Klubberne vil jo med rette stille spørgsmålstegn ved seriøsiteten i deres bud.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar


  2. #737
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det kan andre klubber jo også. Jeg er mest bekymret over den de Genoa vinkel. Dem ville jeg i den grad gerne have hørt vi var helt enige med. Jeg hader de her forløb hvor alt berettes.
    Andre klubber har vel ikke nogen speciel interesse i at ødelægge et indkøb for os. Brentford (og deres ejere) har i den grad en økonomisk interesse i, at vi ikke forstærker vores hold. Jeg vil dog gerne give Gobas ret i, at det er sølvpapirshat-agtigt at tro, at Brentford vil gøre dette. Men hvis der er én mand som kunne finde på det, så er det formentlig Ankersen. Forøvrigt er der jo også en reel mulighed for, at de gerne vil have Lerager.

    Mht Genoa, så læser jeg det som om, at man stort set er enige. Ellers ville de næppe lade Lerager tage til København. Men man ved nok aldrig helt hvor man står med mindre Sydeuropæiske klubber, før papirerne er underskrevet. Jeg ser det mere som om, at man er nervøse for at Genoa springer fra aftalen, hvis der pludselig kommer en anden klub (f.eks. Brentford) og lægger et bud.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #738
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Andre klubber har vel ikke nogen speciel interesse i at ødelægge et indkøb for os. Brentford (og deres ejere) har i den grad en økonomisk interesse i, at vi ikke forstærker vores hold. Jeg vil dog gerne give Gobas ret i, at det er sølvpapirshat-agtigt at tro, at Brentford vil gøre dette. Men hvis der er én mand som kunne finde på det, så er det formentlig Ankersen. Forøvrigt er der jo også en reel mulighed for, at de gerne vil have Lerager.

    Mht Genoa, så læser jeg det som om, at man stort set er enige. Ellers ville de næppe lade Lerager tage til København. Men man ved nok aldrig helt hvor man står med mindre Sydeuropæiske klubber, før papirerne er underskrevet. Jeg ser det mere som om, at man er nervøse for at Genoa springer fra aftalen, hvis der pludselig kommer en anden klub (f.eks. Brentford) og lægger et bud.
    Jeg tror ikke Brentford er ude på at sabotere os, men "Everton" kan jo godt pludselig ringe og byde 45 millioner for et skifte nu og her med den tredobbelte løn. Så skifter han jo nok ikke til os, medmindre danskervinklen er vigtig for Lerager. Jeg læste det med Genoa som om, der stadig var grund til tvivl, men din måde at læse det på kan nok være lige så god.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #739
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Andre klubber har vel ikke nogen speciel interesse i at ødelægge et indkøb for os. Brentford (og deres ejere) har i den grad en økonomisk interesse i, at vi ikke forstærker vores hold. Jeg vil dog gerne give Gobas ret i, at det er sølvpapirshat-agtigt at tro, at Brentford vil gøre dette. Men hvis der er én mand som kunne finde på det, så er det formentlig Ankersen. Forøvrigt er der jo også en reel mulighed for, at de gerne vil have Lerager.

    Mht Genoa, så læser jeg det som om, at man stort set er enige. Ellers ville de næppe lade Lerager tage til København. Men man ved nok aldrig helt hvor man står med mindre Sydeuropæiske klubber, før papirerne er underskrevet. Jeg ser det mere som om, at man er nervøse for at Genoa springer fra aftalen, hvis der pludselig kommer en anden klub (f.eks. Brentford) og lægger et bud.
    Når MWD begynder at melde ud - hvilket han jo har gjort - at Genoa har sagt ok, og at Lerager er begyndt at kigge på bolig nær KB's anlæg, så falder min puls en smule. Derudover, så tror jeg simpelthen ikke på, at der er et menneske mere, der har så lortet en moral som Shitsto. Ankersen har om noget det herningensiske krejlergen, og han har alle de karaktertræk, som vil klæde en hver ejendomsmægler, Tv-prædikant og bolighaj, men jeg tror bare, at han får meget svært ved at flytte betingelserne nu, hvor Lerager er i København, kigger på bolig og har fået sit okay fra det italienske.

  7. #740
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg tror ikke Brentford er ude på at sabotere os, men "Everton" kan jo godt pludselig ringe og byde 45 millioner for et skifte nu og her med den tredobbelte løn. Så skifter han jo nok ikke til os, medmindre danskervinklen er vigtig for Lerager. Jeg læste det med Genoa som om, der stadig var grund til tvivl, men din måde at læse det på kan nok være lige så god.
    Jeg læser det foreløbige forløb som, at Lerager har valgt FCK. Han er fra Københavnsområdet, og hans kone er højgravid. Så mon ikke han og familien har forelsket sig i 2-2,5 år hjemme i KBH, hvor Lerager kan spille med i toppen om mesterskaber (noget han aldrig har prøvet før) og vise sig frem europæisk - og så smutte ud igen til den sidste store kontrakt.

    Derfor frygter jeg ikke Brentford lige pt., da jeg ikke tror, at de springer banken for ham. Det ligner dem ikke. De arbejder vist med nogle ret faste lønstrukturer. Jeg frygter derimod, at Genoa løber fra aftalen.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #741
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Når MWD begynder at melde ud - hvilket han jo har gjort - at Genoa har sagt ok, og at Lerager er begyndt at kigge på bolig nær KB's anlæg, så falder min puls en smule. Derudover, så tror jeg simpelthen ikke på, at der er et menneske mere, der har så lortet en moral som Shitsto. Ankersen har om noget det herningensiske krejlergen, og han har alle de karaktertræk, som vil klæde en hver ejendomsmægler, Tv-prædikant og bolighaj, men jeg tror bare, at han får meget svært ved at flytte betingelserne nu, hvor Lerager er i København, kigger på bolig og har fået sit okay fra det italienske.
    Men skriver MWD netop ikke også, at FCK frygter, at Genoa løber fra deres aftale? Derudover kan en anden klub jo vælge at smide et større bud på bordet end os, hvorefter Genoa vælger kun at acceptere deres bud.

  10. #742
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg frygter derimod, at Genoa løber fra aftalen.
    En Genoaspiller, der i eftermiddag vrikker om på foden til træning, og så starter vi forfra.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #743
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Men skriver MWD netop ikke også, at FCK frygter, at Genoa løber fra deres aftale? Derudover kan en anden klub jo vælge at smide et større bud på bordet end os, hvorefter Genoa vælger kun at acceptere deres bud.
    Der tror jeg faktisk, at MWD spiller click-bait-spillet maksimalt. Han ved, at rigtig mange læsere har Shitsto-sagaen frisk i erindring, og derfor tilføjer han sidste del. BT og fodboldredaktøren har jo et transfershow der går i luften klokken 16, og han ønske jo maksimal eksponering. Der er intet i det Tweet, der antyder, at den sidste sætning er FCK's reelle frygt, men til gengæld læser du (og mange, mange andre) det præcist som MWD ønsker. Det ved jeg nemlig, for jeg har arbejdet med teenage-kommunikation i +10 år!0)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #744
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Der tror jeg faktisk, at MWD spiller click-bait-spillet maksimalt. Han ved, at rigtig mange læsere har Shitsto-sagaen frisk i erindring, og derfor tilføjer han sidste del. BT og fodboldredaktøren har jo et transfershow der går i luften klokken 16, og han ønske jo maksimal eksponering. Der er intet i det Tweet, der antyder, at den sidste sætning er FCK's reelle frygt, men til gengæld læser du (og mange, mange andre) det præcist som MWD ønsker. Det ved jeg nemlig, for jeg har arbejdet med teenage-kommunikation i +10 år!0)
    Haha. Jamen jeg vælger at gå med din tolkning af sagen indtil andet er bevist :-D

  15. #745
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Der er lidt god læsning om Lerager her (url'en er misvisende, handler om Lerager):
    http://fodboldtalent.mediajungle.dk/...mil-hoejbjerg/
    Sidst redigeret af Moo : 01.02.21 kl. 11:44

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #746
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Tak. Hvis andre har betragtninger om Leragers kvaliteter, må i gerne dele. Jeg kan simpelthen ikke huske, at jeg har set ham spille (ser ikke så meget landshold og hverken italiensk eller fransk fodbold)
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #747
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er godt nok uhyggeligt, hvis vores indkøb afhænger af om Brentford lige har lyst til at forpurre skiftet. Det værste er næsten, at Brentford vel bare "gratis" kan smide et bud afsted og så forhale forhandlingerne eller blot trække sig kort før midnat, og så har vi ingen aftale. De behøver ikke en gang at eksekvere købet.
    Om det kommer til at ske, må tiden vise. Men ingen herinde stoler vel det mindste på Rasmus Ankersen, og der er vel intet han og Steinlein ville elske mere end at spolere et indkøb for os i de sidste timer. Fedt for FCM at de lige har en stenrig storebror som kan ødelægge det for deres egne konkurrenter.
    Jeg syntes at du glemmer Genoa i din konspirationsteori. Hvorfor skulle de se passivt til, mens Brentford prøvede at ødelægge deres handel? Hvis ikke Brentford er seriøse og parate til at afslutte en handel, så venter Genoa da ikke til sidste time af transfervinduet.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #748
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Deter eddermanme cherrypicking fra et tweet der gav mig instant tynd mave med kommentarerne om Genoa og Brentford.
    Haha, tweetet var 7 sekunder gammelt, da jeg hoppede herind, så nåede ikke at få det andet tweet med. Men når det så er sagt, er det så ikke altid sådan, når vi kan lande store signings? Der er vel altid den risiko, at en Genoa-spiller bliver skadet til træning i dag eller særligt at der kommer en anden klub med et større bud, som vi ikke kan matche?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #749
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mekoeb/8457931

    Er det bare mig der synes, at 3,5 mio Euro lyder voldsomt billigt for Lerager? Hvis han virkelig ender med at komme, og det virkelig ender med den pris, og lønnen samtidig også er rimelig, så er det fandeme et flot stykke håndværk af Kvist!


  24. #750
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mekoeb/8457931

    Er det bare mig der synes, at 3,5 mio Euro lyder voldsomt billigt for Lerager? Hvis han virkelig ender med at komme, og det virkelig ender med den pris, og lønnen samtidig også er rimelig, så er det fandeme et flot stykke håndværk af Kvist!
    Så vidt jeg kan se, så er Genoa igang med en ordentlig oprydning af truppen. Derudover er der nok indsat en fin videresalgsklausul (til når Lerager forhåbentligt sælges for et stort transferbeløb).

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •