Side 51 af 60 FørsteFørste ... 4148495051525354 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

    Ifølge Gianluca di Marzio skulle det nu være tæt på en lejeaftale med købsobligation.

  2. #752
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Det er fandeme et godt mål, han laver her:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...blink=frontbox
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  3. #753
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Det er fandeme et godt mål, han laver her:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...blink=frontbox
    Ja, det må han gerne gentage hver gang han spiller på det stadion i fremtiden.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #754
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Hvis den bliver officiel er det fuldstændig vanvittigt. Han er i sin bedste fodboldalder, han har spillet fast i nogen af de stærkeste ligaer i Europa fast samt europæisk og så er han sjældent skadet.

    Jeg tror ikke at vi kunne finde et mere perfekt match, på papiret i hvert fald og så oven i købet til en fornuftig pris.

    Igen, man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt - men hold da op nogle måneder vi har haft med et fremragende oprydningsarbejde med spillere der ikke er slået til, forlængelse med profiler og unge store talenter og nu stærke signinger både på trænerfronten og i spillertruppen. Wow William Kvist, wow.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  6. #755
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvis den bliver officiel er det fuldstændig vanvittigt. Han er i sin bedste fodboldalder, han har spillet fast i nogen af de stærkeste ligaer i Europa fast samt europæisk og så er han sjældent skadet.

    Jeg tror ikke at vi kunne finde et mere perfekt match, på papiret i hvert fald og så oven i købet til en fornuftig pris.

    Igen, man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt - men hold da op nogle måneder vi har haft med et fremragende oprydningsarbejde med spillere der ikke er slået til, forlængelse med profiler og unge store talenter og nu stærke signinger både på trænerfronten og i spillertruppen. Wow William Kvist, wow.
    Jeg er i hvert fald helt tosset vild med den nye sportslige strategi, hvor det ligner, at vi binder flere midler op på spiller 1-16 (Lerager, Zanka, Falk forlængelse, mm.), mens spiller 17-24 i højere grad er unge og sultne talenter. Jeg står også klar til mere end godkende transfervinduet, hvis vi lander Lerager. Min tidligere kritik har gået på, at vi har sigtet FOR højt med stor risiko for så ikke at lande noget. Men lander Lerager, så har er det jo virkelig flot arbejde.


  7. #756
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvis den bliver officiel er det fuldstændig vanvittigt. Han er i sin bedste fodboldalder, han har spillet fast i nogen af de stærkeste ligaer i Europa fast samt europæisk og så er han sjældent skadet.

    Jeg tror ikke at vi kunne finde et mere perfekt match, på papiret i hvert fald og så oven i købet til en fornuftig pris.

    Igen, man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt - men hold da op nogle måneder vi har haft med et fremragende oprydningsarbejde med spillere der ikke er slået til, forlængelse med profiler og unge store talenter og nu stærke signinger både på trænerfronten og i spillertruppen. Wow William Kvist, wow.
    Det er ikke fordi jeg er uenig, men det er en farlig omgang jinx du er ude i der... Synes tiden går og går, og der er stadig ingen officiel bekræftelse.. Jeg får neget ubehagelige associationer må jeg indrømme...

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #757
    Tilmeldingsdato
    Apr 2020
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Lægetjek, pressemeddelser, billeder osv. - tror der er meget der skal nås på kort tid. Selvfølgelig er man bekymret efter Sisto, men at den ikke er bekræftet endnu tror jeg er langt fra grund til at tro at noget skulle være galt :)

  10. #758
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvis den bliver officiel er det fuldstændig vanvittigt. Han er i sin bedste fodboldalder, han har spillet fast i nogen af de stærkeste ligaer i Europa fast samt europæisk og så er han sjældent skadet.

    Jeg tror ikke at vi kunne finde et mere perfekt match, på papiret i hvert fald og så oven i købet til en fornuftig pris.

    Igen, man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt - men hold da op nogle måneder vi har haft med et fremragende oprydningsarbejde med spillere der ikke er slået til, forlængelse med profiler og unge store talenter og nu stærke signinger både på trænerfronten og i spillertruppen. Wow William Kvist, wow.
    Kvist største fejl indtil videre, har været "optimere og justere" da han fyrede Ståle. Hvis han på det pressemøde havde sagt at man ville en ny offensiv stil og det kunne vi ikke komme til enighed med ståle om (en kommunikationsekspert må hjælpe med formuleringen) og derfor har vi valgt at afsøge markedet efter nye muligheder, så havde det hele givet mening, og det meste af fanbasen havde nok været med på ideen. Nu må vi se hvad der sker i foråret. Jeg tror vi alle har en forventning om at se et FCK hold der kommer blæsende fra start i alle kampe, og ikke trækker i håndbremsen før 5/6 - 0. I hvert fald er den nye stil godkendt indtil videre, og det må vel et eller andet sted pege tilbage på kvist.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #759
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af AlexSN Se meddelelser
    Lægetjek, pressemeddelser, billeder osv. - tror der er meget der skal nås på kort tid. Selvfølgelig er man bekymret efter Sisto, men at den ikke er bekræftet endnu tror jeg er langt fra grund til at tro at noget skulle være galt :)
    Ifølge BTs journalister i Transfervinduet, så er Lukas Lerager stadig i Italien, hvor han afventer grønt lys fra Genoa. Det kan blive en gyser..

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #760
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Ifølge BTs journalister i Transfervinduet, så er Lukas Lerager stadig i Italien, hvor han afventer grønt lys fra Genoa. Det kan blive en gyser..
    Var det i deres liveudsendelse, du hørte det?

  15. #761
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er ikke fordi jeg er uenig, men det er en farlig omgang jinx du er ude i der... Synes tiden går og går, og der er stadig ingen officiel bekræftelse.. Jeg får neget ubehagelige associationer må jeg indrømme...
    Jinx er kun farlig for den overtroiske. Hvis scoring virkelig kan påvirke vores transfers, synes jeg i hvert fald, Lars Bo Jeppesen skulle se at finde et job til ham med det vuns.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #762
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Var det i deres liveudsendelse, du hørte det?
    Jep

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #763
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21


  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #764
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK Thomas Se meddelelser
    https://www.flightradar24.com/data/f...w2201#26b7dd2e

    Et fly der flyver til Italien - Gad vide hvem der skal med på det?

  21. #765
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ifølge BT´s live udsendelse er privatflyet på vej fra fra Roskilde til Genoa. Er pt. over norditalien (kurs stik mod Genoa).

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •