Side 54 af 60 FørsteFørste ... 44451525354555657 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror det har været på Twitter - jeg kan ikke finde det igen og det ligner bestemt ikke, at de har en købsoption. Det gør det hele mere spiseligt :).
    Enig. Den vil godt nok nive lidt, såfremt FCN har en købsoption på ham. Jeg ved godt, at vi måske ikke helt har plads til ham lige nu, men han er FCK'er og et stort talent. Han kunne med en købsoption for FCN nemt blive transfervinduets helt store hit.

    Jeg undrer mig dog en smule, hvis det er rigtigt, at FCN ikke har en købsoption. For det ligner da ikke dem at "udvikle på andre klubbers spillere", når de selv har så mange talenter og samtidig næppe kan komme i nedrykningsfare. Det lyder i mine øre lidt underligt.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Den vil godt nok nive lidt, såfremt FCN har en købsoption på ham. Jeg ved godt, at vi måske ikke helt har plads til ham lige nu, men han er FCK'er og et stort talent. Han kunne med en købsoption for FCN nemt blive transfervinduets helt store hit.

    Jeg undrer mig dog en smule, hvis det er rigtigt, at FCN ikke har en købsoption. For det ligner da ikke dem at "udvikle på andre klubbers spillere", når de selv har så mange talenter og samtidig næppe kan komme i nedrykningsfare. Det lyder i mine øre lidt underligt.
    Måske de bag kulissen har talt lidt om muligheden for et Victor Jensen og Kamaldeen scenarie hver sin vej til sommer, hvis Victor falder til. Ajax forsøgte sig angiveligt på Kamaldeen men han var for dyr. Så kan Victor Jensen den ene vej skære en del af prisen på Kamaldeen. Blot et gratis gæt herfra?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #798
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er vel blot et definitionsspørgsmål omkring, hvornår chancen er så lille, at den kan betegnes som værende urealistisk. Du skriver det selv meget fint, nemlig at flere ting skal lykkes. Som jeg ser det, så er sandsynligheden for at alle disse ting falder på plads (og at de gør det inden vinduet lukker) meget meget lille, hvorfor jeg selv har karakteriseret det som værende urealitisk. Det er bestemt ikke umuligt, men chancen derfor imo meget lille.
    Heldigvis var din definition af urealistisk skæv og forkert. Han har blandt andet afvist Brentford og i den grad tilvalgt København. Jeg tror at mange undervurdere hvilken størrelse FCK har og hvilken plusser FCK kan spille på, når man er i konkurrence med rigere klubber fra bedre ligaer. Det er ikke altid så sort og hvidt som mange tror.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #799
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Måske de bag kulissen har talt lidt om muligheden for et Victor Jensen og Kamaldeen scenarie hver sin vej til sommer, hvis Victor falder til. Ajax forsøgte sig angiveligt på Kamaldeen men han var for dyr. Så kan Victor Jensen den ene vej skære en del af prisen på Kamaldeen. Blot et gratis gæt herfra?
    Ikke et dumt bud. Jeg har virkelig også svært ved at se hvordan en halvårlig lejeaftale uden købsmuligheder skulle være interessant for FCN. Hvorfor skulle de ellers bruge dyrebare spilleminutter på at udvikle et ungt talent fra en anden klub?

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #800
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Derudover, så har man i FCN fået Mikkel Hemmersam som sportsdirektør. Indtil 2018 havde han en fremtrædende rolle ift. rekruttering og scouting i FCK Talent, så han har haft et indgående kendskab til Victor Jensen fra før han tog til Ajax, og har helt sikkert anvendt den relation til at få ham til FCN.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #801
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Heldigvis var din definition af urealistisk skæv og forkert. Han har blandt andet afvist Brentford og i den grad tilvalgt København. Jeg tror at mange undervurdere hvilken størrelse FCK har og hvilken plusser FCK kan spille på, når man er i konkurrence med rigere klubber fra bedre ligaer. Det er ikke altid så sort og hvidt som mange tror.
    This.

    Tænkte præcis det samme da jeg hørte interviewet med Lerager, hvorfor en profil i en top 3 liga vælger at tage 'hjem' til Danmark. Man kan bare ikke undervurdere hvor meget det betyder at spille om mesterskaber i sit hjemland, hvor ens familie er tæt på og som Lerager selv siger, kan se sine børn vokse op. Der er så mange plusser ved København for danske spillere, og det skal vi altid sørge for at spille på og heldigvis udnytter vi det så meget vi kan.

    Vi har set det så mange gange efterhånden med spillere som bl.a. Bjelland, Fischer, Boilesen, Falk (forlængelse i stedet for salg), Zanka og så virkede JBL bestemt ikke uinteresseret i København. Alle spillere der sagtens kunne være blevet i udlandet, og hvor der formentlig var klubber der er større end København der ver interesseret.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #802
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Ikke et dumt bud. Jeg har virkelig også svært ved at se hvordan en halvårlig lejeaftale uden købsmuligheder skulle være interessant for FCN. Hvorfor skulle de ellers bruge dyrebare spilleminutter på at udvikle et ungt talent fra en anden klub?
    Fordi de mangler en spiller med Victors kvaliteter, der er klar til Superligaen. De har trods alt også sportslige ambitioner:

    Sportsdirektør Mikkel Hemmersam:

    – Vi har en spillertrup med mange spændende spillere og et stort potentiale, men vi har fået en unik mulighed, gennem vores gode relation til Ajax Amsterdam, for at leje Victor Jensen sæsonen ud, hvilket vil få os til at stå endnu stærkere i det kommende forår med mange og vigtige kampe. Lejeaftalen balancerer hensynet mellem præstationer i foråret og de mange talenter, vi har i 3FSuperligatruppen og på vej op gennem egne rækker.

    https://fcn.dk/2021/02/fcn-lejer-vic...jax-amsterdam/

  14. #803
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    This.


    Vi har set det så mange gange efterhånden med spillere som bl.a. Bjelland, Fischer, Boilesen, Falk (forlængelse i stedet for salg), Zanka og så virkede JBL bestemt ikke uinteresseret i København. Alle spillere der sagtens kunne være blevet i udlandet, og hvor der formentlig var klubber der er større end København der ver interesseret.

    Enig. Med fare for at lyde selvfed, så er København jo på mange parametre et af de bedste steder at bo i Europa, især når man har penge nok, hvilket spillerne jo har. Når man så samtidig er dansker og har små børn, er det jo enormt oplagt.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #804
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Heldigvis var din definition af urealistisk skæv og forkert. Han har blandt andet afvist Brentford og i den grad tilvalgt København. Jeg tror at mange undervurdere hvilken størrelse FCK har og hvilken plusser FCK kan spille på, når man er i konkurrence med rigere klubber fra bedre ligaer. Det er ikke altid så sort og hvidt som mange tror.

    Interviewet viser også, at kaos og udlandsophold kan være trættende, og at familiære forhold kan have stor betydning, når en spiller skal vælge, hvor han vil spiller. Derfor er al transfersnak herinde og alle andre vegne også altid svær.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #805
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Heldigvis var din definition af urealistisk skæv og forkert. Han har blandt andet afvist Brentford og i den grad tilvalgt København. Jeg tror at mange undervurdere hvilken størrelse FCK har og hvilken plusser FCK kan spille på, når man er i konkurrence med rigere klubber fra bedre ligaer. Det er ikke altid så sort og hvidt som mange tror.
    Ja jeg lægger mig gerne fladt ned og indrømmer, at jeg tog fuldstændig fejl i denne sag - og det er jeg forøvrigt meget tilfreds med :-)

    Har han forøvrigt sagt, at han har afvist Brentford? Jeg har ikke fået hørt alle interviews m.m.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #806
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Den vil godt nok nive lidt, såfremt FCN har en købsoption på ham. Jeg ved godt, at vi måske ikke helt har plads til ham lige nu, men han er FCK'er og et stort talent. Han kunne med en købsoption for FCN nemt blive transfervinduets helt store hit.

    Jeg undrer mig dog en smule, hvis det er rigtigt, at FCN ikke har en købsoption. For det ligner da ikke dem at "udvikle på andre klubbers spillere", når de selv har så mange talenter og samtidig næppe kan komme i nedrykningsfare. Det lyder i mine øre lidt underligt.
    Husk på at de lige har fået nye ejere.. Så vidt jeg har forstået har det bl.a. medført et højere ambitionsniveau rent resultatmæssigt.. Og der løber jo altså næppe 11 kæmpe store salgspotentialer rundt på samme tid alligevel.. Så hvis FCN har vurderet, at Jensen har kunne lukke et hul (Rygaard er solgt), så kan det sagtens give mening, at de på den korte bane har ønsket at få noget kvalitet ind.. Der kan også være nogle indirekte konsekvenser på de eksisterende salgsobjekter, ved at få en klasse-spiller ind.. Det kunne være bedre holdmæssige resultater, bedre sammenhængskraft i holdet, hvilket gør medspillerne bedre osv... Derudover tror jeg generelt bare de elsker at arbejde med talentfulde unge mennesker, og her passer han perfekt ind...

  21. #807
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Heps
    Er der en der kan putte nogle ord på Lerager som spiller?
    Jeg kender ham ikke rigtigt, så det kunne være interessant at få lidt viden om hans styrker/svagheder :-)
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #808
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Discoverys transferprogram (optaget i formiddag d. 2 februar)

    https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...91/video.shtml
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  24. #809
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Heps
    Er der en der kan putte nogle ord på Lerager som spiller?
    Jeg kender ham ikke rigtigt, så det kunne være interessant at få lidt viden om hans styrker/svagheder :-)
    Her er 2 som tidligere har skrevet om det.

    Citat Oprindeligt indsendt af JoséStardust Se meddelelser
    En forbedret Stage-type kan også være rigtig godt. Du kan også nævne Delaney som et pejlemærke på spillestil og mentalitet. Hårdtarbejdende, løbestærk (med offensive dybdeløb).
    Han kommer fra ydmyge kår (AB, Viborg, Zulte Waregem), men har konstant løftet sit niveau fra klub til klub. Og virker altså som en spiller med den helt rigtige indstilling. Jeg tror det bliver et scoop.
    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Han er enormt driftsikker.. Stærk fysik, god to-vejsspiller med en sikker pasningsfod (uden det er Pirlo) og et fornuftigt spark også.. Vil på 8’eren ved siden af Falk formentlig komme til en del afslutninger, og forventer derfor også at han vil kunne bidrage med mål for os (noget han ikke har været kendt for i hans klubber i udlandet)... Jeg mener på mange måder at han typemæssigt er præcis hvad vi mangler i “maskinrummet”.. Vi har i forvejen Falk og Zeca som er lidt klejne typer, så at få en type ind der bringer noget mere power, har været et must.. Og det er ikke udelukkende store lunger der bringes ind, Lerager kan sagtens spille bold.. Det vil virkelig være en god forstærkning det her, det kan der altså ikke være tvivl om.. Det er ikke for sjov, at han har spillet mere eller mindre fast, uanset om han har spillet i Belgien, Frankrig eller Italien.. Såfremt det lykkes at signe ham, vil det blive enormt spændende at følge, hvordan han folder sig ud på et tophold, der må forventes at diktere kampene, fremfor hold som, kæmper længere nede i tabellen.. Det tror jeg egentlig vil bekomme ham vel, da jeg ser nogle fine boks-boks kompetencer, som måske ikke helt bliver forløst på et bundhold..
    Ellers kan du via stats se her https://fbref.com/tiny/oDFXX, den har nogen mangler for Danmark dog. Samt at det er svært at gøre op med hvordan de forskellige hold spiller.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #810
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Fordi de mangler en spiller med Victors kvaliteter, der er klar til Superligaen. De har trods alt også sportslige ambitioner:

    Sportsdirektør Mikkel Hemmersam:

    – Vi har en spillertrup med mange spændende spillere og et stort potentiale, men vi har fået en unik mulighed, gennem vores gode relation til Ajax Amsterdam, for at leje Victor Jensen sæsonen ud, hvilket vil få os til at stå endnu stærkere i det kommende forår med mange og vigtige kampe. Lejeaftalen balancerer hensynet mellem præstationer i foråret og de mange talenter, vi har i 3FSuperligatruppen og på vej op gennem egne rækker.

    https://fcn.dk/2021/02/fcn-lejer-vic...jax-amsterdam/
    Det er fint at de siger det, og VJ kommer sikkert til at være god for dem, men jeg synes stadig ikke at det hænger sammen at de låner en spiller med én førsteholdskamp på cv'et.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •