Side 9 af 60 FørsteFørste ... 67891011121959 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK5000 Se meddelelser
    “Acefootball”? Det der er en “person på twitter gætter på”-historie, kan vi ikke blive skånet for det herinde? Så link da direkte til de tweets istedet, så alle kan se, hvad det reelt er.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenneth Bak Se meddelelser
    Det er lige før, jeg tror, at senest vi tog mere end 1-2 op samtidig, da skal vi helt tilbage til Bertolt, Kvist, Brandup og Bernburg.

    Er Valdemar Lund og Rasmus Højlund ikke begge to førsteårs-U19? Dvs. vi tager dem begge op i A-truppen et år før tid. Er det ikke ret sjældent, vi hiver spillere permanent op i A-truppen før tid? Jeg synes ikke, jeg kan komme i tanke om så mange... og forbavsende stor andel af de få, jeg kan huske i øvrigt med beskeden succes... omend skader ødelagde det for flere af dem.

    Dertil kunne man vel forestille sig, at Jacob Haarh og Marko Stamenic blev rykket op til sommer. Og måske også William Bøving, selvom han også må være førsteårs U-19.
    Hvordan har den nye finske målmand og Ali Almosawe gjort det? Kunne man forestille sig, at de to kunne blive tilbudt en plads i A-truppen til sommer?
    Seks spillere rykket op i ét hug? Det kan da sikkert sagtens ske, men det lyder gosdt nok vildt og usædvanligt. For det er så samtidig med, at Daghim kommer retur fra leje denne januar, har vi nogensinde før rykket så mange unge spillere op på så kort tid?

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Neestrup tilbage: https://www.fck.dk/nyhed/neestrup-bl...z5JkfLKM2tGeqg
    Årets bedste julegave :-)


  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Neestrup tilbage: https://www.fck.dk/nyhed/neestrup-bl...z5JkfLKM2tGeqg
    Årets bedste julegave :-)
    Når man satser sådan på teamet omkring holdet, har jeg svært ved at se vi ikke også gør noget med holdet. Det bliver en spændende tid tror jeg.


  6. #125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Når man satser sådan på teamet omkring holdet, har jeg svært ved at se vi ikke også gør noget med holdet. Det bliver en spændende tid tror jeg.
    Helt enig, men der skal dog stadig ryddes op først eller i hvert fald samtidigt med. Vores trup er jo rent numerisk ret stor, hvor den bl.a. tæller et par centrale forsvarsspillere for meget, et par backs samt ligegyldige midtbanespillere og angribere. Tror ikke vi får lov til at hente et par profiler til toppen af truppen uden også at fjerne nogle lønomkostninger.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Neestrup tilbage: https://www.fck.dk/nyhed/neestrup-bl...z5JkfLKM2tGeqg
    Årets bedste julegave :-)
    Det er altså en klasse nyhed det her... Thorup, Selles og Neestrup, det er et på papiret ekstremt stærkt team der er sat op omkring holdet... Wow, godt arbejde Kvist!


  9. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er altså en klasse nyhed det her... Thorup, Selles og Neestrup, det er et på papiret ekstremt stærkt team der er sat op omkring holdet... Wow, godt arbejde Kvist!
    Helt fantastisk setup vi er ved at få brygget sammen.

    Thumps up til Kvist Jeg er imponeret

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #128
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er altså en klasse nyhed det her... Thorup, Selles og Neestrup, det er et på papiret ekstremt stærkt team der er sat op omkring holdet... Wow, godt arbejde Kvist!
    Enig. Hvis han fortsætter stilen, så må han stå med alle de kaffekopper i hånden han vil ;)

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Helt fantastisk setup vi er ved at få brygget sammen.

    Thumps up til Kvist Jeg er imponeret

    Det er næppe Kvist alene der har besluttet alle ansættelserne men jeg er svært begejstret over det nye træner team og bemærkede også at Jess forleden udtalte at de skulle være "first movers", hvilket jeg tænker kunne være på "det hele" dvs mandskabsbehandling, trænings- og restitution, data og scouting.

    Desuden er holdets nye udtryk godt nok lækkert at se og følge, man tror jo nærmest ikke der er tale om det samme spillermateriale som den unævnelige også havde til rådighed i en nu hedengangen tid.

    I øvrigt godt at se vi nu får "bang for the buck" for bl.a. Oviedo og Biel.

  14. #130
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Seks spillere rykket op i ét hug? Det kan da sikkert sagtens ske, men det lyder gosdt nok vildt og usædvanligt. For det er så samtidig med, at Daghim kommer retur fra leje denne januar, har vi nogensinde før rykket så mange unge spillere op på så kort tid?
    Spørgsmålet er, om ikke Daghim bliver sendt permanent videre inden længe. Det virker ikke særligt lovende, at han har svært ved at få spilletid i den næstbedste norske række. Men forhåbentlig kan han få en ny opblomstring med Thorups anderledes stil. Han så spændende ud for et par år siden.

    Og hvad med Haahr? Han lader til at være længere fra førsteholdstruppen nu end for en/to sæsoner siden. Nogen, der ved, hvordan hans potentiale ser ud?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Det er næppe Kvist alene der har besluttet alle ansættelserne men jeg er svært begejstret over det nye træner team og bemærkede også at Jess forleden udtalte at de skulle være "first movers", hvilket jeg tænker kunne være på "det hele" dvs mandskabsbehandling, trænings- og restitution, data og scouting.

    Desuden er holdets nye udtryk godt nok lækkert at se og følge, man tror jo nærmest ikke der er tale om det samme spillermateriale som den unævnelige også havde til rådighed i en nu hedengangen tid.

    I øvrigt godt at se vi nu får "bang for the buck" for bl.a. Oviedo og Biel.
    Jeg er også svært imponeret over vores setup, og jeg tror, at vi med Neestrup også har fundet vores fremtidige træner, når Thorup engang skal videre - forhåbentligt fordi han har kval'et os til CHL og vundet 2-3 mesterskaber :-)

    Jeg ved ikke helt, om vi får Bang for the Buck med de to endnu? Biel har løftet sit spil markant, og han har fundet sin plads på dette hold, men er han de små 30 mio. værd nu? Jeg vil gerne se ham tage flere skridt i foråret, før jeg kalder den transfer for perfekt. Oviedo har bestemt løftet sit spil, men efter min mening kun til det forventelige. Ikke over det - en det kan komme i foråret, hvis ikke Boilesen skal tilbage.

  17. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Det er næppe Kvist alene der har besluttet alle ansættelserne men jeg er svært begejstret over det nye træner team og bemærkede også at Jess forleden udtalte at de skulle være "first movers", hvilket jeg tænker kunne være på "det hele" dvs mandskabsbehandling, trænings- og restitution, data og scouting.

    Desuden er holdets nye udtryk godt nok lækkert at se og følge, man tror jo nærmest ikke der er tale om det samme spillermateriale som den unævnelige også havde til rådighed i en nu hedengangen tid.

    I øvrigt godt at se vi nu får "bang for the buck" for bl.a. Oviedo og Biel.
    Selvfølgelig er det ikke Kvist alene som har taget beslutningerne, men jeg er ret sikker på det er ham som har haft en meget stor stemme i henhold til det setup vi ser nu og den "Vision" han har for holdet, og det fortjener han stor ros for i min bog. Måske han har fulgt med her på skakten over de seneste par år :)

    Så på papiret ser det super godt ud, og forhåbentligt ser vi allerede resultater på den anden side af nytår. Hurtigere end jeg havde forventet set ud fra den betragtning at vores hold/organisation for et par måneder siden var til at lukke op at skide i :)

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #133
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Biel har løftet sit spil markant, og han har fundet sin plads på dette hold, men er han de små 30 mio. værd nu? Jeg vil gerne se ham tage flere skridt i foråret, før jeg kalder den transfer for perfekt.
    Biel bliver aldrig en perfekt transfer. Han blev købt som erstatning for Robert Skov, og selvom at vi selvfølgelig ikke kunne forvente en erstatning på samme niveau, var Biel langt under, hvad man med rimelighed kan forvente. Selvom Ståle ved offentliggørelsen luftede, at Biel på sigt kunne komme i spil centralt, må han betegnes som en fejlcasting. Vi håber selvfølgelig alle på, at det lykkes med Biel, men 30 mio. og to tabte mesterskaber er satme også noget af en investering.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #134
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    “Acefootball”? Det der er en “person på twitter gætter på”-historie, kan vi ikke blive skånet for det herinde? Så link da direkte til de tweets istedet, så alle kan se, hvad det reelt er.
    Med til Bruun Larsen-rygterne/gætterierne hører også, at han 'liker' de fleste af FCK's opslag på Instagram, herunder det seneste med ansættelsen af Neestrup. Der er godt nok meget, der tyder på, at han er på vej.

  22. #135
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Biel bliver aldrig en perfekt transfer. Han blev købt som erstatning for Robert Skov, og selvom at vi selvfølgelig ikke kunne forvente en erstatning på samme niveau, var Biel langt under, hvad man med rimelighed kan forvente. Selvom Ståle ved offentliggørelsen luftede, at Biel på sigt kunne komme i spil centralt, må han betegnes som en fejlcasting. Vi håber selvfølgelig alle på, at det lykkes med Biel, men 30 mio. og to tabte mesterskaber er satme også noget af en investering.
    Det er ikke Biel som er et flop i den sammenhæng. Det er Ståle som udså sig en central midtbane/falsk 9’er som erstatning til en kant-plads og derfra valgte at blive ved med at bruge ham derude. Ståle har derimod været et kæmpe flop i den tid Biel har været i København.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


Side 9 af 60 FørsteFørste ... 67891011121959 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •