Side 19 af 31 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Intet nyt under solen der, jeg er fejlfri, Biel, Stage & Fischer er toppen af poppen i ligaen og jeg kunne vende det hele.
    Det var da en stråmand, der var til at forstå.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg kan sagtens sætte mig ind i Ståles behov for at udtale sig, men jeg mener, at han burde have ventet længere tid og trukket lidt ilt ind til hjernen. Interviewet bød på et par sjove historierer men var fattigt på refleksioner fra Ståles side. Jeg tror simpelthen, at han stadig er for tæt på begivenhederne, hvilket kommer til udtryk i manglende selverkendelse. Den måde han taler truppen op på, er efter min mening latterlig. Jeg er med på, at Ståle ikke er den eneste, der taler om det enorme potentiale, men jeg ikke enig, og synes at han slap alt for let omkring den snak. Ståle anerkendte, at resultaterne i ligaen ikke var gode nok de seneste 6-7 måneder (så vidt jeg husker), og fik også nævnt Rijeka-kampen som et lavpunkt, men jeg fornemmede ingen vilje til at se problemerne under et hele. Og så var der forholdet til bestyrelsen. Det er jo ikke noget nyt, at vi er ejet af folk uden fodboldforstand eller kærlighed til FCK. Det er et vilkår, og noget der kan ske, når en klub er børsnoteret. Kunne man ønske sig det anderledes? Sagtens. Men jeg blev ikke meget klogere på, hvad Ståle ville have anderledes - udover flere penge til udvikling af klubben (og nogle andre ejere). Hertil kan man også bemærke, at Ståle er kommet på kant med sine overordnede i Köln, Wolverhampton og nu FCK. Desværre evnede Camilla Martin og Jesper Grønkjær ikke at komme ind til problemets kerne, og derfor blev det mest af alt til en gang ligegyldigt mikrofonholderi.


  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Rimelig forventet de såkaldte "Angreb" fra Ståle. Total mangel på selvkritik i henhold til den Store indflydelse han selv har haft på klubbens deroute. Det tangere jo nærmest det grinagtige at han bare skulle have "mere" tid og flere Millioner. Manden har fået mere tid en nogen anden træner ville have fået i hvilken som helst klub, samt store økonomiske beløb "Set fra danske forhold" at investere spillere i. Derudover havde han et stort præg på at placere de rigtige folk på nøgle positioner i den sportslige ledelse.
    Synes, det er lidt en Kvist-sandhed, at Ståle havde fået "mere tid end nogen anden træner ville have fået i hvilken som helst klub". I sidste sæson var FCK forsvarende mester, de ender som nr. 2 - med et pointsnit, der havde udløst guld i syv ud af ti superligasæsoner i de seneste ti år - og går i kvartfinalen i Europa, hvor man taber i overtid til Manchester United. Det er bestemt ikke 100% godkendt - men det er altså TRODS ALT efter en sæson, hvor man indenfor en uges tid får sine to stjerneangribere skadet efter den bedste sæsonstart i FCKs historie. Det er jeg RET sikker på, at ret så mange trænere havde overlevet.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  5. #274
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    ....og derfor blev det mest af alt til en gang ligegyldigt mikrofonholderi.
    Så du regner med Ståle frivilligt havde taget the full spanish inquisition et andet sted? Spændende.....

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Synes, det er lidt en Kvist-sandhed, at Ståle havde fået "mere tid end nogen anden træner ville have fået i hvilken som helst klub". I sidste sæson var FCK forsvarende mester, de ender som nr. 2 - med et pointsnit, der havde udløst guld i syv ud af ti superligasæsoner i de seneste ti år - og går i kvartfinalen i Europa, hvor man taber i overtid til Manchester United. Det er bestemt ikke 100% godkendt - men det er altså TRODS ALT efter en sæson, hvor man indenfor en uges tid får sine to stjerneangribere skadet efter den bedste sæsonstart i FCKs historie. Det er jeg RET sikker på, at ret så mange trænere havde overlevet.
    En Kvist Sandhed?. Næppe. At Ståle har fået lang snor til at få styr på tingene er ikke "Alternativ fakta" Det er et faktum i min bog :). Det kan alene ikke stå at fordi man kommer i en EL Kvartfinale mod Man utd, så er alt fryd og idol. Problemerne går lang tid tilbage, både når det kommer til spillet på banen og resultalterne især i Suppen. Glem ikke at vi var tæt på at ryge ud til mægtige Riga FC og var heldige både mod Dynamo Kiev og Malmø, som vi stort ikke skabte chancer i mod på Hjemmebane vel og mærke.

    Javel jeg er med på vi får nogle kritiske skader, men vi må aldrig synke til så lavt et spillemæssigt niveau som jeg syntes vi blev under Ståle det seneste år. Det er under alt kritik i så stor en klub som FCK. Du glemmer igen også det som jeg og alle har nævnt vedr. de økonomiske midler Ståle har fået stillet til rådighed for, at rette op på tingene efter N'doye og Wind blev skadet og Skov blev solgt.

    At FCM vandt guld efter en flot sæson er ikke mit problem, det er vores spillemæssig udtryk på banen som til tider så ud som om vi var et 2 divisions hold i superligaen samt spillere som ser ud til slet ikke at fungere sammen. Det at tingene fortsatte ind i den nye sæson uden tegn på forbedringer, var dråben for mig.

    Men det fint vi ser forskelligt på tingene. Vi vil jo alle det bedste for FCK trodsalt.


  8. #276
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Overordnede tanker indtil videre:

    - Bestyrelsen har jeg virkelig svært ved at tænke noget særligt positivt om, både ift. eksekveringen af fyringen, den manglende fodboldfaglige forståelse, og manglen på fuldt engagement i fodbolddelen af Parken Sport & Entertainment.
    - Kvist er det svageste led i bestyrelsen, og er åbenbart boksebold derinde.
    - Ståle er reflekteret omkring egen ledelsesstil, og svarer egentlig okay for sig ift. det punkt.
    - Der mangler dog meget mere selvrefleksion omkring både årsagen til de dårlige resultater i Superligaen i 2020, og ift. fejlskuddene i transfervinduerne.
    - Den gennemgående strategi, som blev opdateret i foråret, virkede til at være den rigtige, også ift. at skabe transition mellem talent og A-holdet (Og det handler ikke om migræne-bold kontra sprudlende bold).
    - Jeg har en KÆMPE bekymring ift. at FCK-manualen virker til at blive kylet ud med badevandet med Thorups tilgang, og at vi måske kan præstere nationalt, men vi kommer ikke til at præstere internationalt på den måde.
    Meget enig i dine tanker. Her er, hvad der overraskede mig:

    - at Kvist ifølge Ståle intet har haft at skulle sige med fyringen, og at han agerer 100% stik-i-rend-dreng uden skyggen af indsigt i, hvad der sker på 10eren, eller for den sags skyld hvad fodbold egentlig går ud på.
    - at Ståle betegnede sin ubetinget sværeste kamp i FCK som den, han måtte kæmpe med/mod ledelsen. Altså at de generelt mere var modspillere end medspillere.
    - anekdoten om, at Ståle i en slags spøg/trods satte en mio. kr. på højkant af sin løn for at få det transferbudget, han ønskede, til at købe spillere til et mesterskab og gruppespil i 2015-2016. Joke aldrig om penge med en jyde. Aldrig!
    - anekdoten om, at Ståle måtte betale for den årlige julefrokost til FCK's spillere og ansatte. Hvor lavt kan man dog synke som ledelse?
    - at der INGEN dialog var om Ståles ansættelsesforhold op til fyringen. Enhver idiot må kunne sige sig selv, at i tilfældet Ståle, er det ekstremt dumt ikke at have en løbende dialog.
    - at Lange har ført en såkaldt "Blå Bog", som indeholder voldsomme sandheder om den nuværende ledelse.

    Her er, hvad der står tilbage:

    - fortællingen om en ledelse, som for første gang i FCKs historie absolut INGEN forstand har på fodbold, og som dermed er ufatteligt dårligt rustet til at tage kampen op mod FCM for da slet ikke at tale om internationalt. Fodboldkampe vindes i bestyrelseslokalet, sagde den gamle ledelse. Den nye siger åbenbart: Fodbold, hvad er det?
    - fortællingen om en ledelse uden ét gram af det FCK-DNA, den ellers selv taler så meget om. Men fair nok, Bo Rygaard har end ikke selv rigtigt kunne forklare, hvad det egentlig betyder, andet end det er noget med at gøre tingene "bedre". Noget, han i al fald ikke selv lever op til i sin drift af fodbolddelen.
    - et tomt sæde til en kommende sportsdirektør, som nu i al fald i den grad ved, hvad han går ind til, og hvor lidt han kan forvente sig af sin kommende arbejdsgiver.
    - en god flok sponsorer, der formentlig frygter lidt, hvad det er, de har købt sig ind i...eller i al fald, hvad der er tilbage.

    Her er, hvad jeg håber:

    - at den sportslige del af PS&E snarest bliver solgt fra til en ejer eller ejerkreds, som brænder for fodbold og som har sportslige visioner.
    - at Kvist hurtigst muligt trækker sig fra bestyrelsen. Han har selv bedyret, at han vil neddrosle bestyrelsesarbejdet, når man har fundet en ny sportsdirektør. For min skyld behøver det ikke at vare så længe.
    - at det på magisk vis lykkes at finde en sportsdirektør, der er vant til kampe med en fodboldinkompetent ledelse. Men som også kan fungere i samarbejde med nye, fodboldglade ejere, og som ikke har tænkt sig at ændre voldsomt på FCK-manualen.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  9. #277
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Så du regner med Ståle frivilligt havde taget the full spanish inquisition et andet sted? Spændende.....
    Iflg. denne artikel på EB havde Ståle kun betinget sig at få “plads og tid til at uddybe sine pointer”. Så kan man selvfølgelig spekulere i, hvilke overvejelser der ligger bag hans valg af kommunikationskanal, men TV3 er vel et rimelig oplagt valg, manglen af kompetente journalister til trods. Jeg synes bare ikke, at de slap godt fra det.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #278
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    En Kvist Sandhed?. Næppe. At Ståle har fået lang snor til at få styr på tingene er ikke "Alternativ fakta" Det er et faktum i min bog :). Det kan alene ikke stå at fordi man kommer i en EL Kvartfinale mod Man utd, så er alt fryd og idol. Problemerne går lang tid tilbage, både når det kommer til spillet på banen og resultalterne især i Suppen. Glem ikke at vi var tæt på at ryge ud til mægtige Riga FC og var heldige både mod Dynamo Kiev og Malmø, som vi stort ikke skabte chancer i mod på Hjemmebane vel og mærke.

    Javel jeg er med på vi får nogle kritiske skader, men vi må aldrig synke til så lavt et spillemæssigt niveau som jeg syntes vi blev under Ståle det seneste år. Det er under alt kritik i så stor en klub som FCK. Du glemmer igen også det som jeg og alle har nævnt vedr. de økonomiske midler Ståle har fået stillet til rådighed for, at rette op på tingene efter N'doye og Wind blev skadet og Skov blev solgt.

    At FCM vandt guld efter en flot sæson er ikke mit problem, det er vores spillemæssig udtryk på banen som til tider så ud som om vi var et 2 divisions hold i superligaen samt spillere som ser ud til slet ikke at fungere sammen. Det at tingene fortsatte ind i den nye sæson uden tegn på forbedringer, var dråben for mig.

    Men det fint vi ser forskelligt på tingene. Vi vil jo alle det bedste for FCK trodsalt.
    Det sidste er vi helt enige i :) Men nej, jeg kan ikke genkende billedet af, at 2018/2019 er så elendig en sæson. Frem mod vi sikrer os mesterskabet vinder vi 3-0 hjemme over FCM, 3-0 ude over FCN, 4-0 hjemme over OB, hvorefter vi snuppede det hjemme i Parken mod Brøndby med en 3-2-sejr. På det tidspunkt har vi 82 point for 33 kampe, hvilket var ny pointrekord i superligaen og altså dermed bedre end den legendariske 2010/2011-sæson pointmæssigt. Fair nok, vi taber så de resterende kampe, fordi holdet mentalt går på badeferie. Men jeg køber simpelthen ikke fortællingen om, at vi var så rystende ringe. Og det var altså vel og mærke i maj 2019.

    Sidste efterår indleder vi så med syv sejre i træk. Bedste sæsonstart nogensinde i FCK's historie - endda lige efter at have solgt Robert Skov, som mange giver hele æren for 2018/2019-sæsonen. En ære, han i så fald ikke har levet op til før eller siden. Og ja, så er vi helt enige om, at forløbet efter, at vi får hele vores angreb skadet indenfor en uge ikke er kønt. Jeg var sgu endda på Go'Aften Danmark for at svine Ståle til for indkøbet af Bendtner, som jeg betragtede som absolut håbløst. Fair nok - de prøvede at trylle i 11. time på en ret så utænkelig situation. Og Bendtner var ikke førstevalg - og det var Santos formentligt heller ikke, hvis man skal tolke bare en lille smule på Ståles udtalelser i aften. Men vi får faktisk styr på skidtet igen, og er - som jeg husker det - kun fire point fra FCM, da vi går til vinterpause.

    Og ja - så skete der sgu et eller andet i 2020. Europæisk var der ikke en finger at sætte på præstationerne. Der lavede vi vel nok vores næstbedste kampagne nogensinde. Men noget haltede i Superligaen.

    Jeg er bare meget uenig i, at det så SÅ forfærdeligt ud, at der måtte en panikfyring af Ståle til uden at have skyggen af afløser på plads. Og vi har da også siden spillet LANGT værre end i Ståles afskedskamp - og det endda med Zanka tilbage. Og jeg er MEGET uenig i, at der ikke er trænerkoryfæer i andre klubber, som ikke har fået væsentligt længere snor.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #279
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Iflg. denne artikel på EB havde Ståle kun betinget sig at få “plads og tid til at uddybe sine pointer”. Så kan man selvfølgelig spekulere i, hvilke overvejelser der ligger bag hans valg af kommunikationskanal, men TV3 er vel et rimelig oplagt valg, manglen af kompetente journalister til trods. Jeg synes bare ikke, at de slap godt fra det.
    Valget af kanal er oplagt. Det kan der ikke sættes en finger på. Det er ubetinget den kanal, der har dækket superligaen mest i Ståles tid som træner.

    For Onside-standard synes jeg ikke, at interviewet er SÅ håbløst. Man viser det endda i sin fulde længde, hvilket er ret så uhørt for så langt et interview. Der var KLART spørgsmål, som manglede, og man kunne LET være gået mere til Ståle, hvilket formentligt også havde fået Ståle til at tage sig bedre ud i stedet for, at han nærmest kører en del af interviewet på automatpilot.

    Men man skal altså også huske på, at Ståle ikke længere er i en position, hvor han reelt skal forsvare noget. Ingen forventer, at han stiller op, og ingen kræver nogen svar af ham. FCK er ikke længere hans ansvar. Han er blevet fyret, og det vælger han at give sin version af - og det får man i den grad også. Med mange ville interviewet stoppe dér. Ståle kunne let have sagt, at han ikke ønskede at tale om sportslige handler osv. Men han svarer på stort set alt, og med al respekt for Onside, så stiller de bestemt kritiske spørgsmål - og særligt Grønkjær går til Ståle i forhold til indkøb, i forhold til, om han er den rette til en ny generation af mindre robuste spillere, om de dårlige resultater i 2020 og til dels i 2019, om han stadig så sig som den rette mand for FCK osv.

    Ståle får flere gange sagt modsatrettede ting, man sagtens kunne bore mere i, og der er mange oplagte spørgsmål, som ikke blev stillet. Det er langt fra til et 12-tal. Men rent mikrofonholderi var det altså langtfra.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #280
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    TV3 er vel et rimelig oplagt valg.....
    Ja, eksponering taget i betragtning. Og jeg er på ingen måde fan af NENT's programmer eller værter, men hvad ville være et bedre alternativ?

  16. #281
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    - at Kvist ifølge Ståle intet har haft at skulle sige med fyringen, og at han agerer 100% stik-i-rend-dreng uden skyggen af indsigt i, hvad der sker på 10eren, eller for den sags skyld hvad fodbold egentlig går ud på.
    - anekdoten om, at Ståle i en slags spøg/trods satte en mio. kr. på højkant af sin løn for at få det transferbudget, han ønskede, til at købe spillere til et mesterskab og gruppespil i 2015-2016. Joke aldrig om penge med en jyde. Aldrig!
    - anekdoten om, at Ståle måtte betale for den årlige julefrokost til FCK's spillere og ansatte. Hvor lavt kan man dog synke som ledelse?
    - at der INGEN dialog var om Ståles ansættelsesforhold op til fyringen. Enhver idiot må kunne sige sig selv, at i tilfældet Ståle, er det ekstremt dumt ikke at have en løbende dialog.
    - at Lange har ført en såkaldt "Blå Bog", som indeholder voldsomme sandheder om den nuværende ledelse.

    Her er, hvad jeg håber:

    - at den sportslige del af PS&E snarest bliver solgt fra til en ejer eller ejerkreds, som brænder for fodbold og som har sportslige visioner.
    - at Kvist hurtigst muligt trækker sig fra bestyrelsen. Han har selv bedyret, at han vil neddrosle bestyrelsesarbejdet, når man har fundet en ny sportsdirektør. For min skyld behøver det ikke at vare så længe.
    - at det på magisk vis lykkes at finde en sportsdirektør, der er vant til kampe med en fodboldinkompetent ledelse. Men som også kan fungere i samarbejde med nye, fodboldglade ejere, og som ikke har tænkt sig at ændre voldsomt på FCK-manualen.
    Det er fandme utroligt som Kvist går fra det ene til det andet. Før Ståle røg så var han Ståles beskytter, så blev han bødlen over Ståle. Og nu er han intet.

    Nu har jeg ikke set det interview, men hvad, siger du seriøst at han selv skulle betale julefrokost?

    Og så sidder Ståle og smider pis ud om hvad Lange render rundt og gør? Om det er sandt eller ej, men det er da en joke.

    Er sådan set enig nok i at de 2 jyder ikke passer ind ret godt, og de gerne måtte komme ud, men igen uden at have set det interview, hvorfor er det præcist at Kvist skal ud af bestyrelsen? Den daglige ledelse ja tak, men bestyrelsen?

    og hvad præcist er FCK manualen ifølge dig?

  17. #282
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Det er fandme utroligt som Kvist går fra det ene til det andet. Før Ståle røg så var han Ståles beskytter, så blev han bødlen over Ståle. Og nu er han intet.

    Nu har jeg ikke set det interview, men hvad, siger du seriøst at han selv skulle betale julefrokost?

    Og så sidder Ståle og smider pis ud om hvad Lange render rundt og gør? Om det er sandt eller ej, men det er da en joke.

    Er sådan set enig nok i at de 2 jyder ikke passer ind ret godt, og de gerne måtte komme ud, men igen uden at have set det interview, hvorfor er det præcist at Kvist skal ud af bestyrelsen? Den daglige ledelse ja tak, men bestyrelsen?

    og hvad præcist er FCK manualen ifølge dig?
    Se interviewet. Det besvarer alle dine spørgsmål :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #283
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Se interviewet. Det besvarer alle dine spørgsmål :)
    Du er med på at det er partsindlæg, ikke?

    Det er en tidligere badmintonspiller og en tidligere spiller ansat af Ståle, der er jo ikke ligefrem hyret en journalist til at stå for det der.

    Når det så er sagt så er jeg da ked af at det hele endte på denne måde, men igen ved vi ikke hvad der er gået forud for det her, måske har bestyrelsen foreslået en sparringspartner til Ståle og han har afslået?

    Og så det der med at der overhovedet ikke er nogle i den bestyrelse der nogensinde har set en fodbold som man kan læse herinde, det passer altså ikke. Der er både Benny Olsen (B1903) som er involveret i DBU arbejde og så er der Gert Petersen fra KB- så HELT spejlblanke er de altså heller ikke- det tror jeg selv Ståle vil anderkende, når det hele er kommet på afstand

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #284
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Med den gennemgang Ståle havde af truppen samt det seneste års resultater, så viste bestyrelsen høj kompetance ved at afskedige ham, selvom han selv mener noget andet.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  22. De følgende 16 brugere er enige:

  23. #285
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg er så træt af Ståle. Han burde ikke udtale sig om andre har forstand på fodbold, når han i sin rolle som både sportsdirektør og træner (omgivet af et par stik-i-rend-drenge) har formået at formøble det med afstand største spillerbudget i ligaen på et bovlamt hold. Alene indkøbene af Stage, Bartolec og Oviedo og forlængelserne til Andersen og Sigurdsson er fem oplagte fyringsgrunde i stil med CV's Papa Diuff-gate. Jeg kan slet ikke se noget i vores spillertrup der peger i retning af at Ståle har forstand på fodbold og det virker så taberagtigt at han står og tuder over ledelsen i stedet for at han tager ansvar over det lazaret han har efterladt i FCK. Han burde sende en gigantisk undskyldning af sted og ellers bare anderkende at han fortjente en fyring og tiden er løbet fra ham, både når det kommer til ledelse, spillestil og scoutingmetoder.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •