Side 25 af 31 FørsteFørste ... 1522232425262728 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg forstår godt, at klubben har haft behov for at svare igen på det interview. Ståle sidder og slynger flere påstande ud - jeg aner ikke om de er sande - og Viasat udfordrer ham slet ikke. Han får bare lov til at plante spekulationer uden der er en vågen journalist, som har forberedt sig på det eller der er en modpart til at svare. Alt i alt sad jeg som seer tilbage og var endnu mere forvirret men også med en fornemmelse af Ståle som en MEGET bitter mand, der prøver at fralægge sig alt ansvar og samtidig vil skade klubben. Der mistede jeg en del for ham, men jeg er så også af den overbevisning, at han selv bærer en stor del af skylden for de skuffende resultater. Men det er jo ikke sikkert, at alle har det sådan, så jeg forstår godt, at FCK nu svarer igen.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Når Ståle løbende har smidt flere spillere under bussen, så har de nok også brug for at forsvare sig selv. Synes egentlig Falk og Boilesen lukkede den meget godt og talte både om Ståles gode og dårlige sider. Forhåbentlig kan vi som klub komme videre nu, og så huske Ståle for alt det gode, han gav klubben.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #363
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Ståle Solbakken er ny norsk landstræner.

    https://www.bt.dk/fodbold/staale-sol...k-landstraener

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/8387875

    Nu kan sækken forhåbentlig snørres, én gang for alle, og alle kan nu se fremad. God vind til Ståle i hans nye job, bortset fra kampe mod Danmark.


  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Betyder det at vi ikke længere skal betale ham løn eller måske en lavere del af den løn han havde tilgode?

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Det kommer helt an på hvordan man har lavet fratrædelsesaftalen - er der modregning af løn fra eventuel ny arbejdsgiver i varslet, hvor meget er betalt som egentlig fratrædelsesgodtgørelse, m.v.

    Mvh,
    Bechs

  8. #366
    Tilmeldingsdato
    Jul 2010
    Indlæg
    14

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nej, manden taler ikke almindeligt norsk. Jeg havde en snak for nogle måneder siden med den norske fodboldforsker Geir Jordet omkring noget forberedelse til et muligt ph.d. projekt. Han nævnte bl.a. i en sidebemærkning, at i Norge mener folk, at han taler et meget fordansket norsk. Og hvis nogen i Danmark mener, at Ståles norske er den sværeste norske dialekt at forstå, foreslog han, at de som mener det, bør tage en tur til Bergen først..

    Men min egen erfaring ift. arrogance eller lign., så er jeg rendt ind i ham på 10'eren og Parken et par gange. Har aldrig oplevet andet end at han har hilst pænt, bortset fra allerførste gang, hvor han i buffeten ikke sagde hej, men bare direkte anbefalede at jeg gik efter drømmekagen som dessert, for den var "virkelig virkelig nice".. Men kan godt forestille mig at han bruger rigtig meget tid på at tænke fodbold generelt, og at han er typen, som kan være fordybet i sådanne tanker, så man ikke får sagt hej først, osv., men det forbinder jeg ikke nødvendigvis med arrogance.
    Ståles opprinnelige dialekt er veldig lik den som snakkes i Oslo-området. Så om det finnes en standard norsk tale, er det den han snakker. Han snakker ikke "bredt" heller.

    Om det er vanskeligere å forstå ham enn andre nordmenn, må det være på grunn av utydelig diksjon.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #367
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    5

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg har arbejdet i Opplann som er det område Ståle kommer fra. Og "Normale" nordmænd forstod ikke et kvæk af hvad folk fra dette område talte om..

  11. #368
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Bechs Se meddelelser
    Det kommer helt an på hvordan man har lavet fratrædelsesaftalen - er der modregning af løn fra eventuel ny arbejdsgiver i varslet, hvor meget er betalt som egentlig fratrædelsesgodtgørelse, m.v.

    Mvh,
    Bechs
    Iflg. Ståle fik han sit tilgodehavende dagen efter fyringen, så det her job gør ingen forskel. Vi har betalt dyrt for den fyring (ikke at jeg er utilfreds med den). Men som jeg husker det, lød det da, som om Ståle og klubben forhandlede aftrædelsen i noget tid efter fyringen? Det stemmer ikke rigtigt med det, han siger her. Eller husker jeg galt?

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tilbud/8388278
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #369
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Det er da fuldkommen til månen hvis vi har betalt hans kontrakt ud! - har man været i den tro at Ståle Solbakken ikke ville ha fundet et andet job indenfor de næste 3 år?

    Det skriger jo til himlen af sportslig inkompetence, særligt med tanke på alt det økonomisk støtte der kommer fra fans af i disse tider
    Det er måske derfor Ståle siger de er inkompentente - han fik hele sin løn :). Det er fedt for Ståle og tror også det er godt for Norge. Han fortjener bare en bedre afslutning og det ville faktisk klæde os at give den til ham, når vi igen kan stå på stadion. Inviteret af fans til blomster, hyldest og tak for alt

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #370
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Betyder det at vi ikke længere skal betale ham løn eller måske en lavere del af den løn han havde tilgode?

    Der er vel reelt ingen herinde, der kender indholdet af fratrædelsesaftalen. Der kan være aftalt fuld modregning, delvis modregning eller ingen modregning. Lur mig, om ikke PSEs advokater har søgt eller ligefrem krævet hel eller delvis modregning.

  15. #371
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Der er vel reelt ingen herinde, der kender indholdet af fratrædelsesaftalen. Der kan være aftalt fuld modregning, delvis modregning eller ingen modregning. Lur mig, om ikke PSEs advokater har søgt eller ligefrem krævet hel eller delvis modregning.
    Præcis. Folk læser dårligt. Der står intet om det fulde beløb, men blot at han i sin slutpakke ikke kan modregnes hvis han får et job. Vi aner ikke beløbet slutpakken indeholder. Så ro på folkens. Tak.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #372
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Der er vel reelt ingen herinde, der kender indholdet af fratrædelsesaftalen. Der kan være aftalt fuld modregning, delvis modregning eller ingen modregning. Lur mig, om ikke PSEs advokater har søgt eller ligefrem krævet hel eller delvis modregning.
    Nej, vi aner ikke, hvor meget han har fået - eller hvilke betingelser, der er skrevet ind i aftalen. Men hvis EB har ret, har han fået 23-25 mio., og hvis Ståle har ret, skal han ikke modregnes, nu hvor han har fået nyt job. Så hvis begge de ting er korrekte, er Ståles jobskifte en rigtig god deal for ham økonomisk. Men sådan er det jo bare.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #373
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Gad vide hvad der sker den dag FCK har en Norsk landsholdsspiller og Ståle skal til at snakke med FCK igen...
    - Torben

  19. #374
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Gad vide hvad der sker den dag FCK har en Norsk landsholdsspiller og Ståle skal til at snakke med FCK igen...
    Godt, vi ikke kunne bruge Haaland. Phew...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #375
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Grytebust er vel norsk landsholdspiller?
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 03.12.20 kl. 17:34

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •