Side 5 af 31 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Puuuha, der var meget at tolk på i det pressemøde. Alene Bo Rygards udtale af "transfer" (som faktisk var flot udtalt, hvis han talte om "transfer" mellem teori og praksis"). Men det viste - måske - at han ikke har fodboldindsigt og/eller interesse ...

    Nå, men af de mange ting, som kan tolkes, så frygter jeg vildt at Hjalte og William står for holdet indtil vinterpausen. Til den tid kan vi være i kæmpe krise og være så langt efter toppen, at et mesterskab er fuldstændig usandsynligt. Det ville sgu være en katastrofe. Så kan jeg kun spekulere på det fuldstændigt irrelevante; havde det så ikke været bedre et beholde Ståle indtil afløseren var på plads ... Jo, Bo Rygaard svarer vel fint omend det bliver for letkøbt, at man ikke vil lede efter en ny træner medens der er en ansat i funktionen ...

    Vi skal ikke have Hjalte Bo ... Og nej, vi skal fandeme heller ikke have bøvede David Nielsen. jeg kan ikke se en dansk træner, der kan løfte det her. Og jeg har ikke kendskab til udenlandske ...

    Der gik rygter om, at FCK havde sendte forespørgsel i netværket ift. trænerprofiler ... Eller husker jeg forkert? For så er vi måske tættere på end der blev givet udtryk for
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Klubbens DNA = David Nielsen, AGF
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Klubbens DNA = David Nielsen, AGF
    Og så kan vi vel ligeså godt hive Bo Henriksen ind som Sportsdirektør? Nej tak.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Puuuha, der var meget at tolk på i det pressemøde. Alene Bo Rygards udtale af "transfer" (som faktisk var flot udtalt, hvis han talte om "transfer" mellem teori og praksis"). Men det viste - måske - at han ikke har fodboldindsigt og/eller interesse ...

    Nå, men af de mange ting, som kan tolkes, så frygter jeg vildt at Hjalte og William står for holdet indtil vinterpausen. Til den tid kan vi være i kæmpe krise og være så langt efter toppen, at et mesterskab er fuldstændig usandsynligt. Det ville sgu være en katastrofe. Så kan jeg kun spekulere på det fuldstændigt irrelevante; havde det så ikke været bedre et beholde Ståle indtil afløseren var på plads ... Jo, Bo Rygaard svarer vel fint omend det bliver for letkøbt, at man ikke vil lede efter en ny træner medens der er en ansat i funktionen ...

    Vi skal ikke have Hjalte Bo ... Og nej, vi skal fandeme heller ikke have bøvede David Nielsen. jeg kan ikke se en dansk træner, der kan løfte det her. Og jeg har ikke kendskab til udenlandske ...

    Der gik rygter om, at FCK havde sendte forespørgsel i netværket ift. trænerprofiler ... Eller husker jeg forkert? For så er vi måske tættere på end der blev givet udtryk for
    Jeg tror også, vi er tættere på, end der ligger ge bliver givet udtryk for. Jeg vil også mene, at det er uansvarligt af ledelsen ikke at have et felt af mulige erstatninger, når man træffer den beslutning så tidligt i en meget vigtig sæson.

    Fin og værdig afsked trods omstændighederne. Jeg er virkelig spændt på erstatningen, for det kommer til at fortælle rigtig meget om de næste mange år, bestyrelsen har tænkt for fodbolddelen. Jeg håber på et internationalt navn, gerne lidt yngre, så vil spille frem af banen. Drømmen er at vi kommer til at spille som Atalanta.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Efter tilgangen af Zanka ville optimismen ingen ende tage, og jeg fyrede nogle penge af på vi skulle vinde mesterskabet. Nu har jeg mest af alt på fornemmelsen at Hjalthe får kørt sæsonen i sænk inden vi får en permanent løsning ind.
    Jo mere jeg tænker over det, des sværere har jeg bare ved at se ham der skulle kunne vende noget som helst.

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Kan vi stadig få noget ud af dem? Muligvis. Og det alle fire. Biel kan også noget, og kan endnu gå hen og blive en fin superligaspiller. Det kan de andre også. Men 100 mio kr i samlet værdi? Så skal det da godt nok stikke helt af. Aktuel værdi er snarere en fjerdedel.

    Men fejlkøbene handler jo ikke kun om dem. Santos, Grytebust, Oviedo, Matic, Lüftner m.fl. har vi da godt nok også tabt millioner på
    Som sagt; jeg er enig i at Biel var et stort fejlkøb, så ham taber vi mange penge på. Bartolec er set i bakspejlet nok også købt lidt for dyrt. Kaufmann og Stage skal nok blive solgt for mere, end vi har givet.

    Og ja, vi har tabt penge på andre. Men vi har også solgt Skov, Vavro, Robin Olsen, Joronen m.fl.

    Som sagt; jeg er spændt på at se den træner, der skal levere bedre resultater end Ståle uden at lave lige så mange fejlkøb.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Som sagt; jeg er spændt på at se den træner, der skal levere bedre resultater end Ståle uden at lave lige så mange fejlkøb.
    Jeg har svært ved at tro, at den næste træner får ansvaret for køb og salg af spillere.


  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af toonarmy Se meddelelser
    Efter tilgangen af Zanka ville optimismen ingen ende tage, og jeg fyrede nogle penge af på vi skulle vinde mesterskabet. Nu har jeg mest af alt på fornemmelsen at Hjalthe får kørt sæsonen i sænk inden vi får en permanent løsning ind.
    Jo mere jeg tænker over det, des sværere har jeg bare ved at se ham der skulle kunne vende noget som helst.
    Fuldstændig enig. Hold nu kæft, hvor er det her dumt. Fair nok, hvis man havde en gylden løsning klar og en fantastisk plan for det sportslige setup. Men man har jo røv og nøgler og bestyrelsen aner jo knap nok, hvordan en fodbold ser ud. Jo, ham Kvist har vist sparket til en. Lad os da give ham hele det sportslige ansvar sammen med en anden en, der vist også har sparket til en bold. Det her er ufatteligt dumt med ekstra meget dumt på.

    Men i det mindste er der da en klub derude, der bliver glad. Eller det norske landshold.

    Tak for alt, Ståle. Du var for god til den bestyrelse, som jeg har lige præcis nul gram respekt for.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Vi kan ikke komme uden om at Superligaen i hele 2020 har været langt under standard - punktum. Det er jo ikke bare et nederlag til OB, BIF og ud af Europa. De to sidste var i øvrigt direkte sort uheld mod en klart dårligere modstander.

    Det er en trist dag - Ståle er bare en fed person og har været et supergodt bekendtskab for FCK.

    Bo Rygaard gjorde det godt - første gang jeg ser ham - godt og seriøst indtryk.

    Vi går ind i en meget sårbar periode. Det store spørgsmål er om det her koster os deltagelse i kampen om mesterskabet og endda mulighed for Europæisk i 21/22. Det tanke må vi skubbe væk.

    Det bliver en meget svær og spændende træner-rekruttering.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Der er i øvrigt mange, der spekulerer i trænernavne, men hvis jeg har ret i, at manager-rollen er død, vil det give mest mening at starte med en ny sportsdirektør, da denne organisatorisk vil være over træneren.

    Jesper Jansson kunne være et godt bud.

  18. De følgende 13 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Timingen er overraskende - jeg havde troet, det var sket for en uge siden - men man kan næppe være i chok over, at Ståle bliver fyret oven på de foregående sæsoners spillemæssige krise, sidste sæsons ditto resultatmæssige krise og den forfærdelige start på denne sæson.

    Når så mange er i "chok," vidner det om et usundt blik på Ståle som en urørlig kejser. Han er den mest succesfulde træner i FCK's historie - det kan ikke diskuteres - men vores klub er for det første meget ung. For det andet er det i en klub med FCK's ressourcer og position helt på sin plads både at kræve resultater og underholdende spil.

    Selvfølgelig kan andre trænere få lige så meget eller mere ud af FCK's potentiale som Ståle. At påstå andet er noget vrøvl. Om bestyrelsen så er i stand til at finde den rette træner vil vise sig. Men hvis ikke den er, er det ikke noget bevis på, at Ståle er den eneste, der kan lede FCK. Det er blot et bevis på, at bestyrelsen så har valgt den forkerte afløser.

    Jeg håber ikke, det er korrekt, at arbejdet med at finde afløseren først går i gang nu. Det vil i hvert fald være uprofessionelt, hvis de indledende øvelser ikke har været i gang længe. Og så håber jeg ikke, at den midlertidige Hjalte/Kvist-løsning skal ses som en indikator for, hvad der venter.

    Forhåbentlig går vi i en helt ny retning med en offensiv trænerprofil gerne med international erfaring.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har svært ved at tro, at den næste træner får ansvaret for køb og salg af spillere.
    I så fald er jeg spændt på om Ståles afløser/afløsere - uanset hvordan konstellationen bliver - kan levere bedre resultater uden at lave lige så mange fejlkøb.

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    I så fald er jeg spændt på om Ståles afløser/afløsere - uanset hvordan konstellationen bliver - kan levere bedre resultater uden at lave lige så mange fejlkøb.
    Hvis ambitionsniveauet bare skal være at gøre det bedre end de seneste fire transfervinduer, så vil jeg sige, at det er klar fyringsgrund ikke at klare det...
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    I så fald er jeg spændt på om Ståles afløser/afløsere - uanset hvordan konstellationen bliver - kan levere bedre resultater uden at lave lige så mange fejlkøb.
    Det vil tiden jo vise. Man kan altid diskutere timingen, men vi skal kunne klare os uden Ståle.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Forhåbentlig går vi i en helt ny retning med en offensiv trænerprofil gerne med international erfaring.
    Offensiv trænerprofil som opnår gode resultater i Europa?
    Vi kunne hente Arsene Wenger men hvad gør det når spillermaterialet ikke er til det og bliver det aldrig.
    Sprudlende fodbold og gode resultater i Europa udelukker hinanden i den grad for hold af vores størrelse.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 31 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •