Side 17 af 31 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg tror det bliver grimt
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Gad vide hvem der har fortalt Ekstrabladet det?

    Håber virkelig Ståle holder stilen nu, og ikke begynder at kaste med lort. Det gavner hverken Ståles fremtidige karrieremuligheder eller klubbens videre færd, hvis han begynder at åbne op for posen om, hvor uretfærdigt han føler sig behandlet.
    I see your point, men tror helt ærligt, at det norske fodboldforbund er hamrende ligeglade. De er bare lykkelige over, at der er en mulighed for at signe den træner, de har ønsket sig i et årti.

    Mit bud/håb er, at vi ser en ganske reflekteret Ståle, som lægger vægt på de visioner, han havde for FCK, og som i forhold til sin kritik af bestyrelsen særligt lægger vægt på, at den ikke besidder en særlig stor fodboldmæssig indsigt eller interesse, og måske endda at det skabte sure magtkampe.

    Ståle blev i sin tid ansat af en meget fodboldelskende bestyrelse med både ledelsesmæssige og også store fodboldmæssige kompetencer (særligt NCH!), som han i den grad kunne sparre med. NCH var stadig i FCK's bestyrelse, da Ståle blev genansat. Men NCHs rolle var klart svækket i en ejerkreds, som ikke interesserer sig en døjt for fodbolden. Det skabte et sportsligt ledelsesmæssigt vakuum, som Ståle efter bedste evne prøvede at udfylde i sin dobbeltrolle. Jeg tænker, at Ståle vil løfte sløret for, hvordan han selv prøvede at ændre den struktur, så der kunne komme nye kræfter til, men at man var sportsligt uenige om den fremadrettede linje, og at kommunikationen mellem parterne langt fra var optimal (som vi allerede har fået mere end et hint om med Kvists spøjse udtalelse om, at Ståle refererede til bestyrelsesformanden, da han blev spurgt, om bestyrelsen løbende havde haft drøftelser med Ståle). Det kan endda være, at han på sin egen listige måde vil komme med en mere eller mindre elegant stikpille til Kvist. Måske i den kærlige version: "Han kan næsten være mere stædig end mig", måske i den lidt mere bitre ende.

    Endelig tror og håber jeg, der vil være et par erkendelser om egne mangler, som han vil adressere fremadrettet (f.eks. at påtage sig for stor en rolle og måske i forhold til mere fokus på en anden type mandskabspleje overfor unge, mere skrøbelige spillere), og at han vil give Jess Thorup nogle pæne ord med på vejen.

    Jeg vil i al fald blive meget overrasket, hvis man ikke efter interviewet vil have en fornemmelse af, at her er en mand, der virkelig kæmpede alt, hvad han kunne for FCK, men at der er behov for at gøre op med nogle strukturelle udfordringer.

    Næste gang Ståle skriver kontrakt med en klub eller et forbund, vil han formentligt lede efter et sted, hvor man på alle planer i organisationen tænker og ånder fodbold. Dermed vil en berettiget kritik af FCK's ledelsesmæssige mangler reelt være sød musik i den rette klub - eller det rette forbunds - ører.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg tror det bliver grimt
    Han kan da komme med de svadaer han vil i det interview. Faktum er at han som "manager" har haft rigeligt med tid til at få styr sit hold samt ansætte de folk han har ønsket i organisationen. Derudover alle de millioner han har fejlinvesteret i spillere de seneste år.

    Men nææ nej det kommer han nok ikke ind på. Bliver vel det sædvanlige. Han skulle have haft mere "Tid" og så skyder han vel på bestyrelsen. Tror ikke vi får noget "Selvkritik" af ham selv. I hans øjne og "Nogle" her på skakten er Ståle jo perfekt og fejlfri :)


  6. #244
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Et sensationsanrettet interview med wannabe-revolverjournalisten Jon Pagh
    Enig i resten, men det er nu Camilla Martin og Jesper Grønkjær, der interviewer. https://twitter.com/J_Gronkjaer/stat...84292973694976

  7. #245
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    https://www.bt.dk/superligaen/staale...e-et-livsvaerk

    Der er lagt op til tårer og vrede ord..

  8. #246
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/staale...e-et-livsvaerk

    Der er lagt op til tårer og vrede ord..
    Håber også han har haft tid til noget indsigt i hans egen rolle i klubbens deroute fra toppen af suppen.
    Jeg er personligt glad for Ståle ikke er i klubben mere og håber på mere underholdende fodbold i København og hvis jeg skal være sur på ledelsen er det at de ikke fyrede Ståle noget før. Har længe haft et hvidt lommetørklæde med i Parken men det blev åbenbart opfattede som en støtte til klubben...

    Forza København

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #247
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/staale...e-et-livsvaerk

    Der er lagt op til tårer og vrede ord..
    Det gør virkelig ondt at se Ståle så trist.


  11. #248
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Om man er enig i at Ståle burde fyres eller ej, så er der vel ikke ret mange der er i tvivl om, at Rygaard og Kvist har haft travlt med at lukke varm luft ud og helt generelt ikke har haft styr på en skid. Der bliver nok hevet et par skeletter ud af skabet.


  12. #249
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Om man er enig i at Ståle burde fyres eller ej, så er der vel ikke ret mange der er i tvivl om, at Rygaard og Kvist har haft travlt med at lukke varm luft ud og helt generelt ikke har haft styr på en skid. Der bliver nok hevet et par skeletter ud af skabet.
    Ja, det er samme fornemmelse jeg sidder med.

    Jeg er forresten helt vild med din signatur "Cosgrave raus.". Han er vel FCKs light-version af Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt.
    .

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #250
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg håber, at 3+ teaseren ikke er retvisende for hele interviewet, og at han tager det mere som en mand og går the high road. Dvs at han siger noget i stil med: "Jeg var ikke enig i fyringen, jeg tror jeg kunne have vendt det, men det var deres valg, jeg ønsker dem held og lykke. Ja, der var uenigheder, og selvfølgelig føler jeg mig ikke helt pænt behandlet her til sidst, men jeg har ikke behov for at skabe splid offentligt, det elsker jeg klubben for meget til, så detaljerne holder jeg for mig selv."

    Hvis der kommer alt for meget offermentalitet, "jeg blev fyret over telefonen", "de fremstiller mig som om jeg var ikke kunne samarbejde og lytte til andre", osv. osv. så synes jeg godt man kan begynde at overveje, om man skulle droppe den statue alligevel. Valget af 3+ og Camilla Martin er lettere tvivlsomt.
    Danmark til Valby Bakke

  15. #251
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Valget af 3+ og Camilla Martin er lettere tvivlsomt.
    Hvis jeg var Ståle, så ville jeg heller ikke vælge en kanal, hvor konen til klubbens kommunikationschef arbejder, og måske ville stå for interviewet.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #252
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg håber, at 3+ teaseren ikke er retvisende for hele interviewet, og at han tager det mere som en mand og går the high road. Dvs at han siger noget i stil med: "Jeg var ikke enig i fyringen, jeg tror jeg kunne have vendt det, men det var deres valg, jeg ønsker dem held og lykke. Ja, der var uenigheder, og selvfølgelig føler jeg mig ikke helt pænt behandlet her til sidst, men jeg har ikke behov for at skabe splid offentligt, det elsker jeg klubben for meget til, så detaljerne holder jeg for mig selv."

    Hvis der kommer alt for meget offermentalitet, "jeg blev fyret over telefonen", "de fremstiller mig som om jeg var ikke kunne samarbejde og lytte til andre", osv. osv. så synes jeg godt man kan begynde at overveje, om man skulle droppe den statue alligevel. Valget af 3+ og Camilla Martin er lettere tvivlsomt.
    Jeg studsede også over valget af Viasat kombineret med Camilla Martin og Grønkjær. Jeg har det meget ambivalent med situationen. På den ene side håber jeg, at han går til interviewet med oprejst pande, og ikke kaster med mudder. Omvendt ville det også være fedt at høre hvad, hvorfor og hvordan det hele er sket - og at han selvfølgelig giver bestyrelsen en bredside for deres amatøragtige håndtering af fyringen.

    Derudover er der selvfølgelig stor sympati for mennesket Ståle Solbakken, som vi vel er mange der holder af, på trods af vi aldrig har mødt manden i privat anliggende.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #253
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Hvis jeg var Ståle, så ville jeg heller ikke vælge en kanal, hvor konen til klubbens kommunikationschef arbejder, og måske ville stå for interviewet.
    Hmm ja, men jeg tror ikke Ståle skal være superbange for vildt kritiske spørgsmål fra 3+ og makkerparret C Martin/Gronk. Tænker det bliver mere "hvordan følte du", "hvad tænkte du", "hvordan har du det" end spørgsmål om 3 ud af 7 er godkendt, om han havde spillertruppens opbakning, om han magtede managerrollen/indkøb osv. men jeg kan selvfølgelig blive overrasket.
    Danmark til Valby Bakke

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg håber, at 3+ teaseren ikke er retvisende for hele interviewet, og at han tager det mere som en mand og går the high road. Dvs at han siger noget i stil med: "Jeg var ikke enig i fyringen, jeg tror jeg kunne have vendt det, men det var deres valg, jeg ønsker dem held og lykke. Ja, der var uenigheder, og selvfølgelig føler jeg mig ikke helt pænt behandlet her til sidst, men jeg har ikke behov for at skabe splid offentligt, det elsker jeg klubben for meget til, så detaljerne holder jeg for mig selv."

    Hvis der kommer alt for meget offermentalitet, "jeg blev fyret over telefonen", "de fremstiller mig som om jeg var ikke kunne samarbejde og lytte til andre", osv. osv. så synes jeg godt man kan begynde at overveje, om man skulle droppe den statue alligevel. Valget af 3+ og Camilla Martin er lettere tvivlsomt.
    Det er selvfølgelig svært at blive klog på den korte teaser, men jeg har på fornemmelsen af Ståle tager bladet fra munden, hvilket der i sig selv ikke er noget offermentalitet over. Jeg tvivler på man stiller op til den slags interviews, hvis ens udgangspunkt er at man vil holde detaljerne for sig selv. At han netop går til 3+ indikerer i hvert fald, at han vil fortælle sin side af tingene - ellers er der nok rigeligt med journalister, der gerne ville interviewe ham, men som nok også ville stille ham nogle lidt svære spørgsmål.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #255
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er selvfølgelig svært at blive klog på den korte teaser, men jeg har på fornemmelsen af Ståle tager bladet fra munden, hvilket der i sig selv ikke er noget offermentalitet over. Jeg tvivler på man stiller op til den slags interviews, hvis ens udgangspunkt er at man vil holde detaljerne for sig selv. At han netop går til 3+ indikerer i hvert fald, at han vil fortælle sin side af tingene - ellers er der nok rigeligt med journalister, der gerne ville interviewe ham, men som nok også ville stille ham nogle lidt svære spørgsmål.
    Jeg er da helt sikker på, at han kommer med sin fulde historier - og at der bliver tåkrummende at høre på, fordi han ikke kommer til at have nogen som helst grad af selvrefleksion. Dybest set forventer jeg en ekstra udgave af interviewet med Eurosport, hvor Ståle ikke selv havde begået en eneste fejl- bare tilsat en tilsvining af bestyrelsen
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •