Side 11 af 31 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tværtimod så tror jeg dette også kan blive vejen ud af Krisen.

    Selve omorganisering i Klubben er jeg også 100 % enige i at den oprydningen skal tages nu for at få kan få et stærkere sportsligt setup i klubben fremover.
    Jeg kan sagtens forstå, at man er utilfreds med resultaterne og præstationerne igennem en længere periode. Det tror jeg vi alle er. Men hvad er det (udover et optimistisk sind), der gør, at alle jer, der synes det var det helt rigtige at fyre Ståle, tror at vi går ind i langt bedre tider uden Ståle?

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg kan sagtens forstå, at man er utilfreds med resultaterne og præstationerne igennem en længere periode. Det tror jeg vi alle er. Men hvad er det (udover et optimistisk sind), der gør, at alle jer, der synes det var det helt rigtige at fyre Ståle, tror at vi går ind i langt bedre tider uden Ståle?
    Jeg er pisse utilfreds, med stort set alt der foregår på banen. Men lad os da bare forsætte med det vi allerede gør?

    Sarkasme kan forekomme i ovenstående.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg er pisse utilfreds, med stort set alt der foregår på banen. Men lad os da bare forsætte med det vi allerede gør?

    Sarkasme kan forekomme i ovenstående.
    Vi vandt guld forrige år og fik sølv og kvartfinale i EL seneste sæson. Så helt skidt har det vel ikke været. Nu er Wind og Fischer ved at komme op i gear igen og Ståle fik købt Ankersen og Zanka til defensiven, så jeg tror, at han kunne have vendt tingene igen. I forhold til hvad han har gjort for klubben og tidligere vist, synes jeg ikke at han fik lang nok snor.


  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Vi vandt guld forrige år og fik sølv og kvartfinale i EL seneste sæson. Så helt skidt har det vel ikke været. Nu er Wind og Fischer ved at komme op i gear igen og Ståle fik købt Ankersen og Zanka til defensiven, så jeg tror, at han kunne have vendt tingene igen. I forhold til hvad han har gjort for klubben og tidligere vist, synes jeg ikke at han fik lang nok snor.
    Jo, det har været virkelig, virkelig skidt. Har du ikke set kampene?

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Jo, det har været virkelig, virkelig skidt. Har du ikke set kampene?
    Nu er det vel tilladt at have forskellige holdninger... ligesom man kan kigge på forskellige elementer i spillet. Eller hvad?

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Nu er det vel tilladt at have forskellige holdninger... ligesom man kan kigge på forskellige elementer i spillet. Eller hvad?
    Enig. For nogen er det kun sejren der tæller eller resultatet men synes godt vi kan forvente mere end vi har set fra Ståles hold der sidste lange stykke tid. Jeg forventer ikke vi kan eller skal dominere hold fra top 5 ligaer. I Superligaen skal vi være Danmarks svar på Bayern München. Vi skal vinde alle kampe og vi skal vinde stort og overbevisende med offensivt spil. Ikke komme foran 1-0 også spille på kontra. Det er min forventning til København

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg kan sagtens forstå, at man er utilfreds med resultaterne og præstationerne igennem en længere periode. Det tror jeg vi alle er. Men hvad er det (udover et optimistisk sind), der gør, at alle jer, der synes det var det helt rigtige at fyre Ståle, tror at vi går ind i langt bedre tider uden Ståle?
    Er det ikke bare at man gentager sig selv, hvis man skal liste begrundelser op, hvorfor det var rigtigt at fyre Ståle :) ?. Men du nævner jo det åbenlyse selv. Resultaterne og præstationerne på banen igennem det sidste års tid er jo den primær årsag. I henhold til at gå en bedre tid i møde uden Ståle så er jeg optimistisk af natur og FCK skal nok klare det fint uden Ståle. Jeg er ked af at sige det, men INGEN er over klubben, inklusiv Ståle.

    Forhåbentligt kommer vi til at se mindre Migræne/Beton fodbold i Suppen mod hold som vi burde være overlegen imod henfør vores dyrt betalte trup som jeg syntes har kvaliteter, men som Ståle ikke har få nok ud af. Derudover ser jeg frem til at magten fordeles ud blandt flere kompetente folk i klubben.
    Sidst redigeret af EraZ : 11.10.20 kl. 22:32

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu gengiver CS det interview som de bragte af ståle inden kampen:



    Og sammenholder man det med Kvist’s kommentar om viljen til at udvikle sig, så giver det jo mening at man er nået frem til at ståle ikke længere var den rette mand.
    HVIS det er Kvist, Ståle refererer til her, kan jeg godt have særdeles bange anelser for fremtiden. Kvist har aldrig for mig fremstået som et fodboldmæssigt unikum, og jeg havde allerede bange anelser, da han af alle røg i FCK's bestyrelse.

    Allerede nu er der i al fald ikke styr på konstruktionen. Det er RET pinligt, at end ikke træner og assistenttræner kan kommunikere samme, simple budskab ud: https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-10...er-saesonen-ud
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Argh, det er en journalistisk stramning. Det er gjort ret klart, at Hjalte er midlertidig og intet tyder på, han ikke ved det.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er det ikke bare at man gentager sig selv, hvis man skal liste begrundelser op, hvorfor det var rigtigt at fyre Ståle :) ?. Men du nævner jo det åbenlyse selv. Resultaterne og præstationerne på banen igennem det sidste års tid er jo den primær årsag. I henhold til at gå en bedre tid i møde uden Ståle så er jeg optimistisk af natur og FCK skal nok klare det fint uden Ståle. Jeg er ked af at sige det, men INGEN er over klubben, inklusiv Ståle.

    Forhåbentligt kommer vi til at se mindre Migræne/Beton fodbold i Suppen mod hold som vi burde være overlegen imod henfør vores dyrt betalte trup som jeg syntes har kvaliteter, men som Ståle ikke har få nok ud af. Derudover ser jeg frem til at magten fordeles ud blandt flere kompetente folk i klubben.
    Jeg ønsker ikke at sætte Ståle over klubben, men jeg tror bare ikke vi kan få en bedre træner.

    Min pointe er, at jeg forstår ønsket om at se endnu bedre resultater og spil, men jeg tror det er urealistisk. Eksempelvis forventer phillipo, at vi skal vinde alle kampe i Superligaen, de skal vindes stort og overbevisende med offensivt spil. Jeg tror desværre, at mange har alt for høje forventninger til, hvad der er muligt for FCK at opnå. Og mit gæt er, at i løbet af de kommende år vil de fleste savne tiden under Ståle.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #161
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg ønsker ikke at sætte Ståle over klubben, men jeg tror bare ikke vi kan få en bedre træner.

    Min pointe er, at jeg forstår ønsket om at se endnu bedre resultater og spil, men jeg tror det er urealistisk. Eksempelvis forventer phillipo, at vi skal vinde alle kampe i Superligaen, de skal vindes stort og overbevisende med offensivt spil. Jeg tror desværre, at mange har alt for høje forventninger til, hvad der er muligt for FCK at opnå. Og mit gæt er, at i løbet af de kommende år vil de fleste savne tiden under Ståle.
    Jeg tror ingen forventer at vi spiller som Bayern og udspiller alle hold i suppen med 5-0. Hvis nogle påstår det så er det nok skrevet med et smil :). Jeg har dog en klar forventning at en anden træner ville kunne få fremelsket et mere offensivt tilgang til spillet uden man behøver at gå på kompromis med defensiven. Jeg syntes aldrig den offensive tilgang til spillet har været Ståles stærke side.

    Det jeg tror mange inklusiv mig selv tror på er, at med det materiale og økonomiske muskler FCK har (Har haft) så syntes jeg altså Ståle har fået alt for lidt ud af det han er blevet givet. Jeg er 100 % overbevist om at andre trænere med samme midler kunne præstere mindst de samme resultater i Superligaen. Når det kommer til Europa så er jeg sikker vi nok fremover skal komme i EL gruppespil som minimum. Men det kræver altså vi får står på spillet i Suppen som trods alt giver en "lettere" vej til Europa med DM guld.

    Jeg betvivler ikke at mange elskere af Ståle vil savne ham, men jeg føler også nogle gange selvsamme personer glemmer hvor elendigt 2020 har været både point og spillemæssigt, hvor man har tendens til at trække "EL Kvartfinalen" frem som bevis på alt bare er godt. Ståle har haft over et år til at få styr på tingene uden held. At folk giver alene giver skaderne skylden giver jeg ikke meget for. Ja det har bidraget til det, men vores Bund niveau over Maaaange kampe har simpelthen været for ringe. Det er trodsalt ikke "novicer" vi har sidende på bænken.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #162
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Gode pointer, men jeg tror ikke at det er så let til trods for de forholdsvis store midler i FCK. Det er krævende at spille europæisk, og det vil gå ud over præstationerne i superligaen. Også for den kommende træner.

  20. #163
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Argh, det er en journalistisk stramning. Det er gjort ret klart, at Hjalte er midlertidig og intet tyder på, han ikke ved det.
    Journalistisk stramning hvor? Kvist siger, det er udelukket, at Hjalte fortsætter. Han siger endda - noget spøjst - at Hjalte skal tilbage på U19-holdet for at blive en "endnu dygtigere træner". Sådan en tilføjelse er fuldstændig unødvendig og styrker ikke ligefrem Hjaltes position. Hjalte selv derimod siger, at han overhovedet ikke har nogen idé om fremtiden i FC København, og han ikke har det store fokus på andet end "den næste dag".

    Bliver nødt til at sige, at jeg i over ti år har arbejdet med bl.a. at udarbejde Q&A's og stå for krisekommunikation i virksomheder, og der ville de to udsagn bestemt ikke bestå en lakmustest. Det er tydeligt, at der ikke er kommunikeret ordentligt indbyrdes. Samtidig virker det desværre som om, at Kvist ikke er blevet en bedre kommunikatør, end da han var spiller. Og det var heller ikke for kønt dengang. Eller som Kvist selv udtrykte det forleden:

    »Vores slutspil var ikke godt, og vores start på sæsonen var heller ikke så god, men der var nogle steder, hvor man sagde, at det skal vi nok komme tilbage fra. Men når man så starter op igen efter en pause og efter to gode kampe med blandt andre United, så er der sådan nogle nedslagspunkter, som er mere åbenlyse. Og så er der Rijeka-kampen, men igen har vi som bestyrelse virkelig arbejdet med ikke at have for varmt vand i blodet, men mere koldt, og det er også derfor, det sker i dag, og at det ikke bliver for emotionelt.«

    Godt så!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #164
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    HVIS det er Kvist, Ståle refererer til her, kan jeg godt have særdeles bange anelser for fremtiden. Kvist har aldrig for mig fremstået som et fodboldmæssigt unikum, og jeg havde allerede bange anelser, da han af alle røg i FCK's bestyrelse.
    Enig. Jeg er helller ikke imponeret af Kvists ageren i disse dage. Var vild med ham som spiller. Hans tro på egne evner, fornægtelsen af at skulle spille højre back og hans engagement. Men uden for banen er han bedst til at se meget alvorlig ud og rynke panden. Sjældent der kommer de store guldkorn frem.

    Og har også tabt lidt for Bo R. Bedst eksemplificeret ved da han af fck TV bliver spurgt til, hvad han vil sige til alle de fans, som er bekymrede - hvortil han svarer “ bekymrede for hvad”. Som om det er et lidt irriterende spørgsmål.

    Sætter min lid til, at jeg har alt for lidt kendskab til, hvad der foregår bag kulisserne, for jo mere de træder frem i medierne, jo mere deprimeret bliver jeg.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #165
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Sætter min lid til, at jeg har alt for lidt kendskab til, hvad der foregår bag kulisserne, for jo mere de træder frem i medierne, jo mere deprimeret bliver jeg.
    De fleste herinde spekulere og kommer med gætterier. Ingen ved reelt her på skakten hvad der foregå bag kulisserne i FCK, medmindre vi har en Skjult "Oscar" i blandt os :). Det fint man kan få sine informationer fra medierne herunder Peter Brücmann fra mediano, men det er 1 mands mening og "spekulationer" nøjagtig som det vi andre kommer med :).

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 11 af 31 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •