Viser resultater 1 til 15 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #220
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg er røvtræt af ejerne og bestyrelsen. En flok dygtige forretningsmænd, som helt åbenlyst ikke interesserer sig for fodbolden. Jeg vil have dem alle ud. Skjærbæk, Korsgaard, Rygaard og alle de andre. Udskil FCK fra PS&E eller sælg jeres skide aktier, hvis I er så pissehamrende ligeglade. Det er simpelthen grotesk, at Skandinaviens største fodboldklub med det samtidig største bagland af fans skal ledes så himmelråbende uprofessionelt i fodboldfaglig forstand.

    Og hvad sker der med historierne om, at ledelsen ikke vil betale for julefrokost, trækker en million fra Ståles løn på baggrund af en ophedet diskussion og den efterfølgende omtale af behov for menneskelige værdier med ansættelsen af Jess Thorup. Ståle er fandme den eneste mand på ledelsesniveauet, der havde de menneskelige værdier i orden. Den eneste mand med viden, følelser og ambitioner for FCK er nu hældt ud med badevandet på den mest uværdige måde, man kan forestille sig. Jeg er så harm.

    Ledelsen bør prise sig lykkelig for, at vi ikke kan komme på stadion, for jeg ville personligt give udtryk for min vrede over håndteringen af hele den her situation. Og jeg håber, at andre føler det samme, så vi engang i foråret kan lade dem forstå, at sådan behandler man ikke den største personlighed i FCKs historie.
    Vil altid elske Ståle



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •