Side 18 af 31 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    For mig at se har denne sag to sider. Den ene er om fyringen er berettiget, her hører jeg ud fra den korte teaser vi har set ikke, at Ståle bortforklarer eller mener at den ikke kan forsvares, tværtom siger han den er en del af gamet

    Den anden del er så processen op til, fyringen og så efterspillet. Her frygter jeg lidt at jeg får min mistanke bekræftet, nemlig at det har været en uværdig omgang hvor bl.a. stil og kommunikation fra bestyrelsen lader meget tilbage at ønske, jeg tror også det er den del interviewet primært vil handle om.

    En ting er at man vælger at skille sig af med Ståle, men hvis man har gjort det telefonisk, ikke overholdt ord mht. hvad der skulle siges til pressen, osv., så forstår jeg godt han er bitter og det har intet med selvrefleksion at gøre, det vil i så fald bare være stilen eller mangel på samme som Kvist demonstrerede ved det famøse interview.

    Ikke værdigt for nogen af parterne.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    For mig at se har denne sag to sider. Den ene er om fyringen er berettiget, her hører jeg ud fra den korte teaser vi har set ikke, at Ståle bortforklarer eller mener at den ikke kan forsvares, tværtom siger han den er en del af gamet

    Den anden del er så processen op til, fyringen og så efterspillet. Her frygter jeg lidt at jeg får min mistanke bekræftet, nemlig at det har været en uværdig omgang hvor bl.a. stil og kommunikation fra bestyrelsen lader meget tilbage at ønske, jeg tror også det er den del interviewet primært vil handle om.

    En ting er at man vælger at skille sig af med Ståle, men hvis man har gjort det telefonisk, ikke overholdt ord mht. hvad der skulle siges til pressen, osv., så forstår jeg godt han er bitter og det har intet med selvrefleksion at gøre, det vil i så fald bare være stilen eller mangel på samme som Kvist demonstrerede ved det famøse interview.

    Ikke værdigt for nogen af parterne.
    Det kan sagtens komme til at gå den vej. Jeg synes at Ståle, for det meste, har været i stand til at have et rimelig fornuftig analytisk blik på sin egen position i klubben, i den forstand at han har sagt at han ikke er uundværlig mm. Så det kan godt være at han ender med at acceptere grundlaget for sin egen fyring.

    Hvis det det derefter skal handle om at han har lyst til at kaste med mudder over måden det er sket på, så synes jeg sgu det er lidt barnligt at vente SÅ lang tid på at gøre det. Det er emotionelt, så lad da for guds skyld følelserne få lov til at flyde mens de er der. At vente over en måned med at skulle "græde snot" over hvordan kæresten har slået op er lidt fesent.

    Det er ca. den tid det burde tage én at indse at det var trist at det skete på den måde og det skulle have været gjort anderledes, men det var det bedste for begge parter da der ikke længere var nogen anden vej tilbage.

    Jeg synes forøvrigt at det var dårlig stil at gøre det over telefonen og timingen kan også godt diskuteres. Men jeg synes det er små ting man diskuterer, når det vigtigste spørgsmål er om det var det rette at gøre overhovedet.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #258
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Mon ikke, at Ståle kommer til at lange voldsomt ud efter ledelsen? Jeg er sikker på, at Ståle vil gentage, at han har leveret alt det, ledelsen har efterlyst og mere til, og derfor er han bitter. Og så stønne en del mere over skader og kampprogram i forhold til den forfatning, han efterlod truppen i.

    Ståle har altid for mig stået som en suveræn kommunikator og rimelig ærlig. Det bliver garanteret både interessant, dramatisk, sørgeligt og pinligt.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #259
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Nogen, der ved, hvornår de sender interviewet mere præcist? Orker ikke at se Brøndby-kamp bare for, om de nu MÅSKE sender noget i pausen...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #260
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Nogen, der ved, hvornår de sender interviewet mere præcist? Orker ikke at se Brøndby-kamp bare for, om de nu MÅSKE sender noget i pausen...
    De skriver 20.30 på TV3’s hjemmeside.. Men ved ikke om det er renset for nedtakter mv..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  10. #261
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    De skriver 20.30 på TV3’s hjemmeside.. Men ved ikke om det er renset for nedtakter mv..
    20:30 var så rimelig meget bait... Vi slipper ikke for Horsens, Nordsjælland, Odense, Aalborg etc først... Misser hellere det første kvarter af interviewet end jeg hopper med på den der... Ses efter filmen TV3+...

  11. #262
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Den helt korte fra Ståle

    Bestyrelsen ved ikke noget om fodbold.

    Det var uretfærdigt han ikke havde længere snor og han skulle nok have fået vendt det. Den manglende snor er så fordi, bestyrelsen ikke ved noget om fodbold.

  12. #263
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg forstår simpelthen ikke han er stillet op til dette interview?? Han bliver ved med at sige at de har løjet, men når skal forklare hvad det er de har løjet om, er det åbenbart bare at Bo har overdrevet lidt, i forhold til hvor tæt deres forhold var! Derudover er det jeg bare, en gennemgang af hvor fantastisk han og lange har gjort det, og hvor inkompetente bestyrelsen er samt at alle i hele verden støtter ham...
    Jeg synes, han burde have sagt nej til interviewet.


  13. #264
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Overordnede tanker indtil videre:

    - Bestyrelsen har jeg virkelig svært ved at tænke noget særligt positivt om, både ift. eksekveringen af fyringen, den manglende fodboldfaglige forståelse, og manglen på fuldt engagement i fodbolddelen af Parken Sport & Entertainment.
    - Kvist er det svageste led i bestyrelsen, og er åbenbart boksebold derinde.
    - Ståle er reflekteret omkring egen ledelsesstil, og svarer egentlig okay for sig ift. det punkt.
    - Der mangler dog meget mere selvrefleksion omkring både årsagen til de dårlige resultater i Superligaen i 2020, og ift. fejlskuddene i transfervinduerne.
    - Den gennemgående strategi, som blev opdateret i foråret, virkede til at være den rigtige, også ift. at skabe transition mellem talent og A-holdet (Og det handler ikke om migræne-bold kontra sprudlende bold).
    - Jeg har en KÆMPE bekymring ift. at FCK-manualen virker til at blive kylet ud med badevandet med Thorups tilgang, og at vi måske kan præstere nationalt, men vi kommer ikke til at præstere internationalt på den måde.
    Sidst redigeret af Kiwi : 22.11.20 kl. 23:21
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #265
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg hæfter mig ved, hvor meget klubben, projektet, organisationen og alle medarbejdere, spillere såvel som alle andre på 10'eren, betyder for Ståle.
    Måske ikke så overraskende, men alligevel meget tydeligt til udtryk i interviewet.

    Der er formentlig sandheder på begge sider, men hvis jeg skulle vælge mellem nuværende ejerskab på den ene side og Ståle på den anden, så hælder jeg til Ståle. Just saying.
    .........William Kvist RAUS!!!!


  16. #266
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    ...og at vi måske kan præstere nationalt, men vi kommer ikke til at præstere nationalt.....
    Du mener vel internationalt til sidst?

    Ellers enig + at jeg mente at kunne læse mellem linierne at begyndelsen på undergangen var Johan Langes afgang, uden kvalificeret erstatning?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #267
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Den helt korte fra Ståle

    Bestyrelsen ved ikke noget om fodbold.

    Det var uretfærdigt han ikke havde længere snor og han skulle nok have fået vendt det. Den manglende snor er så fordi, bestyrelsen ikke ved noget om fodbold.
    Rimelig forventet de såkaldte "Angreb" fra Ståle. Total mangel på selvkritik i henhold til den Store indflydelse han selv har haft på klubbens deroute. Det tangere jo nærmest det grinagtige at han bare skulle have "mere" tid og flere Millioner. Manden har fået mere tid en nogen anden træner ville have fået i hvilken som helst klub, samt store økonomiske beløb "Set fra danske forhold" at investere spillere i. Derudover havde han et stort præg på at placere de rigtige folk på nøgle positioner i den sportslige ledelse.

    1. At vores Bestyrelsen ikke har en stor fodbold viden, kommer jo ikke som det store chok. Ståle har jo selv ment at han som "Manager" og Lohan Lange (da han var i klubben) var rigeligt til at håndtere denne udfordring
    2. Det er desuden også mit indtryk at Ståle ikke selv ville gå med til en "Degradering" til "Træner" selvom det er det Ledelsen skulle have gjort for År tilbage. Så Ståle har også haft et ansvar her. (Altid let at være bagklog)
    3. Ja det er totalt Uprofessionelt at fyrer Ståle over Telefonen. Dette skulle være gjort Face 2 Face. Her har der manglet format.

    Så ja det gør da ondt at se Ståle ryge ud på den måde og det er tydeligt at Manden fortsat har et stort FCK hjerte. Det ændre dog bare ikke min opfattelse at en Ståle Fyring er på sin plads, Hvis man Kritisk ser på resultaterne/spillet på banen over en MEGET lang periode. Læg dertil som nævnt de mange millionerne de seneste år der er brugt på fejlkøb (Som han har haft den største aktie i at udvælge).

    Jeg vil fortsat ønske Ståle held og lykke i fremtiden, og så håber jeg ikke der kommer mere mudderkastning fra ham og ledelsen siden. Vi skal se fremad.


  19. #268
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Jeg forstår simpelthen ikke han er stillet op til dette interview?? Han bliver ved med at sige at de har løjet, men når skal forklare hvad det er de har løjet om, er det åbenbart bare at Bo har overdrevet lidt, i forhold til hvor tæt deres forhold var! Derudover er det jeg bare, en gennemgang af hvor fantastisk han og lange har gjort det, og hvor inkompetente bestyrelsen er samt at alle i hele verden støtter ham...
    Jeg synes, han burde have sagt nej til interviewet.
    Jeg undrer mig også dybt. Fair nok, at han mener at bestyrelsen ikke har forstand på fodbold. Men hvor al den vrede kommer fra, det forklarer han ikke. Og vred, det er han- uanset om han vil være ved det eller ej.
    Det er helt fair at være vred over, at man bliver fyret. Det ville jeg da også være. Men han svarer overhovedet ikke på, hvad det er, Bo Rygaard skulle have gjort forkert og løget om - andet end virkeligt små detaljer. Og så hinter han mange gange, at hun kunne sige meget værre ting. Men afstår alligevel.
    Dybest set bliver man ikke en dyt meget klogere ift noget som helst- andet end at han føler et behov for at svine Kvist til uden at helt ville stå ved det - men resten kunne man da bare have set interviewet med Eurosport et par uger før fyringen, hvor der var præcis ligeså lidt selvrefleksion om tingenes tilstand
    Håber meget, at klubben bare siger ‘vi har givet vores version, nu er Ståle kommet med sin. Vi står ved beslutningen og har ikke yderligere kommentarer’
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  20. De følgende 14 brugere er enige:

  21. #269
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Der er kommet en udtalelse fra Bo, som svar på interviewet.
    https://www.fck.dk/nyhed/reaktion-pa...aale-solbakken
    Se det er en udtalelse, jeg kan forholde mig til, ikke som det mudderkast fra Ståle.

  22. De følgende 13 brugere er enige:

  23. #270
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Intet nyt under solen der, jeg er fejlfri, Biel, Stage & Fischer er toppen af poppen i ligaen og jeg kunne vende det hele.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •