Viser resultater 1 til 15 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,604

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg kan sagtens forstå, at man er utilfreds med resultaterne og præstationerne igennem en længere periode. Det tror jeg vi alle er. Men hvad er det (udover et optimistisk sind), der gør, at alle jer, der synes det var det helt rigtige at fyre Ståle, tror at vi går ind i langt bedre tider uden Ståle?
    Er det ikke bare at man gentager sig selv, hvis man skal liste begrundelser op, hvorfor det var rigtigt at fyre Ståle :) ?. Men du nævner jo det åbenlyse selv. Resultaterne og præstationerne på banen igennem det sidste års tid er jo den primær årsag. I henhold til at gå en bedre tid i møde uden Ståle så er jeg optimistisk af natur og FCK skal nok klare det fint uden Ståle. Jeg er ked af at sige det, men INGEN er over klubben, inklusiv Ståle.

    Forhåbentligt kommer vi til at se mindre Migræne/Beton fodbold i Suppen mod hold som vi burde være overlegen imod henfør vores dyrt betalte trup som jeg syntes har kvaliteter, men som Ståle ikke har få nok ud af. Derudover ser jeg frem til at magten fordeles ud blandt flere kompetente folk i klubben.
    Sidst redigeret af EraZ : 11.10.20 kl. 22:32

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er det ikke bare at man gentager sig selv, hvis man skal liste begrundelser op, hvorfor det var rigtigt at fyre Ståle :) ?. Men du nævner jo det åbenlyse selv. Resultaterne og præstationerne på banen igennem det sidste års tid er jo den primær årsag. I henhold til at gå en bedre tid i møde uden Ståle så er jeg optimistisk af natur og FCK skal nok klare det fint uden Ståle. Jeg er ked af at sige det, men INGEN er over klubben, inklusiv Ståle.

    Forhåbentligt kommer vi til at se mindre Migræne/Beton fodbold i Suppen mod hold som vi burde være overlegen imod henfør vores dyrt betalte trup som jeg syntes har kvaliteter, men som Ståle ikke har få nok ud af. Derudover ser jeg frem til at magten fordeles ud blandt flere kompetente folk i klubben.
    Jeg ønsker ikke at sætte Ståle over klubben, men jeg tror bare ikke vi kan få en bedre træner.

    Min pointe er, at jeg forstår ønsket om at se endnu bedre resultater og spil, men jeg tror det er urealistisk. Eksempelvis forventer phillipo, at vi skal vinde alle kampe i Superligaen, de skal vindes stort og overbevisende med offensivt spil. Jeg tror desværre, at mange har alt for høje forventninger til, hvad der er muligt for FCK at opnå. Og mit gæt er, at i løbet af de kommende år vil de fleste savne tiden under Ståle.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,604

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg ønsker ikke at sætte Ståle over klubben, men jeg tror bare ikke vi kan få en bedre træner.

    Min pointe er, at jeg forstår ønsket om at se endnu bedre resultater og spil, men jeg tror det er urealistisk. Eksempelvis forventer phillipo, at vi skal vinde alle kampe i Superligaen, de skal vindes stort og overbevisende med offensivt spil. Jeg tror desværre, at mange har alt for høje forventninger til, hvad der er muligt for FCK at opnå. Og mit gæt er, at i løbet af de kommende år vil de fleste savne tiden under Ståle.
    Jeg tror ingen forventer at vi spiller som Bayern og udspiller alle hold i suppen med 5-0. Hvis nogle påstår det så er det nok skrevet med et smil :). Jeg har dog en klar forventning at en anden træner ville kunne få fremelsket et mere offensivt tilgang til spillet uden man behøver at gå på kompromis med defensiven. Jeg syntes aldrig den offensive tilgang til spillet har været Ståles stærke side.

    Det jeg tror mange inklusiv mig selv tror på er, at med det materiale og økonomiske muskler FCK har (Har haft) så syntes jeg altså Ståle har fået alt for lidt ud af det han er blevet givet. Jeg er 100 % overbevist om at andre trænere med samme midler kunne præstere mindst de samme resultater i Superligaen. Når det kommer til Europa så er jeg sikker vi nok fremover skal komme i EL gruppespil som minimum. Men det kræver altså vi får står på spillet i Suppen som trods alt giver en "lettere" vej til Europa med DM guld.

    Jeg betvivler ikke at mange elskere af Ståle vil savne ham, men jeg føler også nogle gange selvsamme personer glemmer hvor elendigt 2020 har været både point og spillemæssigt, hvor man har tendens til at trække "EL Kvartfinalen" frem som bevis på alt bare er godt. Ståle har haft over et år til at få styr på tingene uden held. At folk giver alene giver skaderne skylden giver jeg ikke meget for. Ja det har bidraget til det, men vores Bund niveau over Maaaange kampe har simpelthen været for ringe. Det er trodsalt ikke "novicer" vi har sidende på bænken.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Gode pointer, men jeg tror ikke at det er så let til trods for de forholdsvis store midler i FCK. Det er krævende at spille europæisk, og det vil gå ud over præstationerne i superligaen. Også for den kommende træner.


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •