Side 4 af 31 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Fejler en smule? Alene Bartolec, Biel, Kaufmann og Stage repræsenterer vel en indkøbssum på op mod 100 mio kroner. Og så kommer alle de andre fejlkøb oveni, hvor der også er bundet millioner og atter millioner i løn og købssum. Oveni det kommer ganske elendigt spil siden maj sidste år- og et misset EL, hvor modstanden i samtlige kvalrunder var ekstremt ringe. Hvis det er at fejle en smule, vil jeg godt nok ikke se, hvad der sker, hvis man fejler stort...
    Jeg er enig i, at Biel er et kæmpe fejlkøb, hvilket man burde have kunnet forudse. Bartolec lignede derimod det helt rigtige køb, da han blev hentet, men det er selvfølgelig let nok at sidde bagefter og pege på, hvem der ikke har slået til. Både Kaufmann og Stage er efter min mening gode køb. De havde suppleret truppen godt og kunnet udvikle sig, men så gjorde en række skader at de måtte spille meget mere end oprindeligt tænkt. De skal nok vise deres værd.

    Jeg er godt nok spændt på at se den træner, der skal gøre det bedre end Ståle og lave færre fejlindkøb end ham.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Dette kan andre trænere vel også være i stand til? Ståle har vel ikke monopol på at kunne tiltrække spillere til en klub.
    Det får vi jo så at se nu, om andre trænere kan gøre i lige så høj grad som Ståle. Det håber jeg da, men jeg tror ikke på det.

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Min primære bekymring er om FCK ikke er på vej ned i samme hul som Brøndby faldt i tilbage i 07(?) Efter at Laudrup stoppede der som træner og Bjerregaard fik 'gode' ideer.

    og den bekymring er som sådan hverken blevet specielt stærkere eller mildere med Ståles afgang, da det i forvejen mest var ledelsen jeg var bekymret om, og anså Ståle mere som et "syndrom" på dette, end en direkte begrundelse

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg mener, at fyringen er berettiget. Resultateterne har ikke været tilfredsstillende i lang tid, og der er brændt uhyrlige summer af på fejlcastede spillere. Det har generelt ikke været godt nok i Ståles anden periode i FCK, hvor der har været for mange op- og nedture.

    Jeg forstår sådan set også, at man lod ham køre transfervinduet færdigt, selvom det er kynisk.

    Jeg forstår dog slet ikke, at man kyler ham ud uden at have afløseren på plads. Al respekt for Hjalte, men manden har været ungdomstræner i fire år, heraf to som assistant, og har kun en A-licens iflg. Transfermarkt - skulle han være et bedre alternativt på den korte bane? Jeg tvivler.

    William Kvist er jeg endnu mere skeptisk omkring. Han er selvfølgelig en markant skikkelse i FCK, men også en lidt skæv type i fodboldverden. Jeg har ofte syntes, at hans kommentarer ifm. kampe var lidt “lalleglade”, og hans støtte til Alternativet tegner også et billede af en lidt naiv person.

    Dette øger virkelig ikke min tro på, at sæsonen kan reddes. Tværtimod.

    Fremfor alt er jeg dog trist på Ståles vegne. Jeg har tit bandet spillet væk under ham, og kritiseret hans indkøb, men jeg kan godt lide manden og havde virkelig undt ham en bedre afsked. Man har aldrig været i tvivl om, at han brændte for FCK. Han er om nogen en person, der fortjener legende-statussen.


  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Du bliver slemt skuffet når David Nielsen bliver præsenteret.
    Den internationale profil har vi lige fyret.
    Vi får se. Din kommentar risikere ikke at ældes med ynde ;-). I øvrigt - og jeg håber stadig på en international profil - men David Nielsen træner vel på en højere hylde nu, end Ståle gjorde dengang vi hentede ham i Hamar, der pt huserer i bunden af den næstbedste norske række.
    Danmark til Valby Bakke

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    25

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg er enig i, at Biel er et kæmpe fejlkøb, hvilket man burde have kunnet forudse. Bartolec lignede derimod det helt rigtige køb, da han blev hentet, men det er selvfølgelig let nok at sidde bagefter og pege på, hvem der ikke har slået til. Både Kaufmann og Stage er efter min mening gode køb. De havde suppleret truppen godt og kunnet udvikle sig, men så gjorde en række skader at de måtte spille meget mere end oprindeligt tænkt. De skal nok vise deres værd.

    Jeg er godt nok spændt på at se den træner, der skal gøre det bedre end Ståle og lave færre fejlindkøb end ham.
    Selvom vi har spillet dårligt i halvandet år synes jeg Ståle's resultater taler for sig selv. Jeg tror mange af vores problemer skyldes forkerte fejlkøb. Kunne en løsning ikke have været at beholde Ståle som træner og ansat en sportsdirektør?

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    No king rules forever. Håber bare vi finder det rigtigt setup for vores klub, og tak for alt det gode vi fik fra Ståle.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu har vi så lige kappet alle bånd med den dygtigste træner, som vi nogensinde har haft eller nogensinde får
    Klubben er 28 år gammel, og har haft 12 trænere. At mene, Ståle er den dygtigste træner, klubben nogensinde vil få, virker lidt bizart.


  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Klubben er 28 år gammel, og har haft 12 trænere. At mene, Ståle er den dygtigste træner, klubben nogensinde vil få, virker lidt bizart.
    Hvis du så trækker Ståle ud fra den ligning, så prøv at regn på hvor ofte vi har skiftet træner, og kig på i hvilke perioder vi har opnået de bedste resultater(stabilitet). Ikke at jeg siger at det er den bedste træner vi NOGENSINDE får, forhåbenligt er klubben her jo også når vi to er gået bort

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Brandello Se meddelelser
    Selvom vi har spillet dårligt i halvandet år synes jeg Ståle's resultater taler for sig selv. Jeg tror mange af vores problemer skyldes forkerte fejlkøb. Kunne en løsning ikke have været at beholde Ståle som træner og ansat en sportsdirektør?

    Mener ikke at Ståle på noget tidspunkt har givet udtryk for at han vil kunne stemme ja til en 'normal' konstalation

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Bo Rygaard taler tydeligvis udenom spørgsmålet, om Ståle har tabt omklædningsrummet.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #57
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Zorniger er vist ledig og han kender jo nr. 9 på holdet. David Nielsen kunne også være et emne.
    Sidst redigeret af d-man : 10.10.20 kl. 09:41
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Konklussion på pressemødet. Superfin, værdig og professionel afsked med Ståle. Bo Rygaard gør det sgu godt. Willy er helt grøn, og noget mere fåmælt og afvigende. Men derfor kan han jo godt blive en faglig kapacitet på et tidspunkt. Bo's fokus på de manglende resultater som hovedårsagen er jo helt rigtig. Evt. tabte omklædningsrum, dårlig stemning osv er jo alt sammen noget der kommer, når en træner ikke vinder kampe. Når resultaterne ikke er der, så er det tak for nu. Selvom man hedder Ståle, og måske derfor fik lidt længere snor end andre havde fået.
    Danmark til Valby Bakke


  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Enig. Og lige præcis dér ligger sandsynligvis den vigtigste årsag til beslutningen.

    På baggrund af den, både spille- og resultatmæssige, deroute gennem efterhånden lang tid i kombination med, hvad der ligner en manglende opbakning fra spillertruppen til Ståle, har bestyrelsen truffet den eneste ansvarlige beslutning.

    Edit: og det var et svar til Bo Rygaards vigen uden om spørgsmålet, om det skyldes intern spillerutilfredshed med Ståle

  21. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg er enig i, at Biel er et kæmpe fejlkøb, hvilket man burde have kunnet forudse. Bartolec lignede derimod det helt rigtige køb, da han blev hentet, men det er selvfølgelig let nok at sidde bagefter og pege på, hvem der ikke har slået til. Både Kaufmann og Stage er efter min mening gode køb. De havde suppleret truppen godt og kunnet udvikle sig, men så gjorde en række skader at de måtte spille meget mere end oprindeligt tænkt. De skal nok vise deres værd.

    Jeg er godt nok spændt på at se den træner, der skal gøre det bedre end Ståle og lave færre fejlindkøb end ham.
    Kan vi stadig få noget ud af dem? Muligvis. Og det alle fire. Biel kan også noget, og kan endnu gå hen og blive en fin superligaspiller. Det kan de andre også. Men 100 mio kr i samlet værdi? Så skal det da godt nok stikke helt af. Aktuel værdi er snarere en fjerdedel.

    Men fejlkøbene handler jo ikke kun om dem. Santos, Grytebust, Oviedo, Matic, Lüftner m.fl. har vi da godt nok også tabt millioner på
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Side 4 af 31 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •