Viser resultater 1 til 15 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Det er simpelthen så sandt som det er sagt. Så det kræver en gentagelse.

    Supplerende:

    Sobert pressemøde, hvor der bliver sagt mange gode ting både omkring Ståle, omkring timingen, og hvor strukturen i organisationen også bliver adresseret (og det er nok det mest væsentligste) osv.

    2 Malurter i bægeret:

    1) Bo slipper for let uden om hans eget og resten af organisationens ansvar. Synes det ville klæde ham at adressere, at Ståle ikke har været alene om det, men at han selv, bestyrelsen osv., også har en del af ansvaret for det som er gået galt. Det ville også øge min tillid til, at man nu kigger på de rigtige løsninger. For det er ikke kun Ståle..

    2) Kvist er ALT for vag i forhold til at adressere, hvad der kigges efter i en ny cheftræner. Kan forstå argumenterne for, hvorfor de ikke har en ny klar allerede nu. Men floskler om klubbens DNA og lign., er alt for vagt. Han bør kunne sætte lidt flere ord på, hvad den DNA så dækker over, og de ambitioner han gør sig på vedkommendes vegne. Tror Kvist er vellidt på 10`eren. Men er ikke sikker på, at han er den kommende Frank Arnesen....
    Her vil jeg citere Peter Brüchmann fra dagens special på Mediano:

    "Jeg synes, det er den svageste præstation rent mediemæssigt, jeg nærmest kan erindre. En FCK-ledelse, som fremstår umanerligt utydeligt i alt, hvad de gør, sidder her og hælder vand ud af ørene om, hvor meget det her er en fin dialog (...) og vi har ikke nogen plan. Det er den mest offentlige falliterklæring, jeg længe har set pakket ind i noget om anstændighed (...). Det er gennemført pinligt (...). Det er noget af det mindst betryggende, jeg har set meget, meget længe (...). Det fremstår tæt på idiotisk."

    https://www.mediano.nu/oversigt/2020...p-amp-brchmann

    Jeg har selv arbejdet som journalist og med professionel kommunikation i over 15 år, og må give Peter ret. Og har i øvrigt sjældent hørt Peter så - med rette - oprørt. Det her er så grotesk dårligt håndteret af FCKs bestyrelse. Ingen plan. Ingen strategi. Og helt igennem elendig timing.

    Jeg må bare erklære mig enig med Dan Hammers korte citat:

    Winter is coming.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 14 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •