Side 12 af 31 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg har desværre ikke adgang til at læse denne artikel på EB.dk, men så en meget kort opsummering på bold.dk, der blot nævner at Ståle havde tabt omklædningsrummet: https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...fyring/8324828

    Hvis det er sandt, så er det jo i sig selv fyringsgrund nok. Nogle der har adgang, der kan opsummere bedre end mig?

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg aner ikke, om Ståle tabte omklædningsrummet eller ej, og selvom jeg ikke var enig med Brüchmann i vildt meget i Medianos special om fyringen, så har han en pointe i, at der fra bestyrelsens side er en interesse i at plante den er historie. Der er selvfølgelig nogle spillere, formentlig Bjelland, Oviedo og sådan, der er knap så tilfredse pt., men sådan vil det altid være. Boilesen og Ankersen, som jeg har et billede af som værende højt i hierarkiet, udtalte da intet, der tyder på, at de skulle have mistet troen på Ståle.

    Igen, det kan sagtens være han tabte omklædningsrummet, men man skal bare have for øje, når man læser den slags, at der er flere parter, som kan have en interesse i, at den slags spreder sig.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Bjellands mening burde heller ikke tælle i denne sammenhæng. Han bør være tættere på limfabrikken end startopstillingen.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #169
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg aner ikke, om Ståle tabte omklædningsrummet eller ej, og selvom jeg ikke var enig med Brüchmann i vildt meget i Medianos special om fyringen, så har han en pointe i, at der fra bestyrelsens side er en interesse i at plante den er historie. Der er selvfølgelig nogle spillere, formentlig Bjelland, Oviedo og sådan, der er knap så tilfredse pt., men sådan vil det altid være. Boilesen og Ankersen, som jeg har et billede af som værende højt i hierarkiet, udtalte da intet, der tyder på, at de skulle have mistet troen på Ståle.

    Igen, det kan sagtens være han tabte omklædningsrummet, men man skal bare have for øje, når man læser den slags, at der er flere parter, som kan have en interesse i, at den slags spreder sig.
    Man skal også have for øje, at det ikke er noget, spillere nogensinde går ud i pressen efter en trænerfyring, og indrømmer, har været tilfældet.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  8. #170
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    En sort dag! En meget mørk tid FCK går i møde!!!

    Ledelsen / Bestyrelsen har spillet sig fallit med den her fyring! Af alle mennesker i FCK, så er Ståle den mand, der selv vælger sin afgang. Jeg er sikker på at manden har nok FCK hjerte til at vurdere hvornår han ikke kan udvikle mere på FCK.

    Jeg er helt sikker på at FCK har mistet en uerstattelig kapacitet. Ståle Solbakken er ikke kun en mestertræner i dansk sammenhæng. Han er af absolut topklasse. Jeg ser ham som top 15-20 træner i verden. Det kommer til at gøre ondt i lang tid det her.

    Sikke en måde at smide en klubmand ud på. Kvist og Bo Rygaard er jo direkte tilgrin. Magen til uduelig ledelse skal man lede længe efter.
    Ingen træner kommer til at erstatte Ståle, hverken på kort og lang sigt.

    Det her kommer til at gøre ondt i lang tid. "Starten på enden for FCK". Tak til en uduelig bestyrelse, som efter at være blevet presset af medierne for at komme frem, at man på den her måde ønsker at vise sig frem på. Kvist, du var en middelmådig fodboldspiller og du kan takke Ståle, for at du fik en nogenlunde karriere, men at du ligefrem er med til at stikke kniven i ryggen på den største træner der har trådt i Parken, viser hvilken type både du og resten af bestyrelse er.

    Til Ståle, skal der lyde en stor tak, jeg tror ikke ord, kan beskrive hvad du har gjort for denne klub, og denne by. Tak er et lille ord. Jeg kan kun være stolt af at du har valgt at træne byens hold, og jeg håber inderligt, at du får lov til at vise dig frem på de største adresser i Europa, for det er der du hører til. Tak for at du valgte FCK, og tak for at du har bygget klubben op til at være top30 i Europa!!!!

    Jeg ønsker dig det absolut bedste, og kommer til at følge din trænergerning tæt.

    Og til FCK fansene, dette tab er ubærligt, både på kort og lang sigt. Det vil tiden også vise..

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #171
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af mkmk Se meddelelser
    En sort dag! En meget mørk tid FCK går i møde!!!

    Ledelsen / Bestyrelsen har spillet sig fallit med den her fyring! Af alle mennesker i FCK, så er Ståle den mand, der selv vælger sin afgang. Jeg er sikker på at manden har nok FCK hjerte til at vurdere hvornår han ikke kan udvikle mere på FCK.

    Jeg er helt sikker på at FCK har mistet en uerstattelig kapacitet. Ståle Solbakken er ikke kun en mestertræner i dansk sammenhæng. Han er af absolut topklasse. Jeg ser ham som top 15-20 træner i verden. Det kommer til at gøre ondt i lang tid det her.

    Sikke en måde at smide en klubmand ud på. Kvist og Bo Rygaard er jo direkte tilgrin. Magen til uduelig ledelse skal man lede længe efter.
    Ingen træner kommer til at erstatte Ståle, hverken på kort og lang sigt.

    Det her kommer til at gøre ondt i lang tid. "Starten på enden for FCK". Tak til en uduelig bestyrelse, som efter at være blevet presset af medierne for at komme frem, at man på den her måde ønsker at vise sig frem på. Kvist, du var en middelmådig fodboldspiller og du kan takke Ståle, for at du fik en nogenlunde karriere, men at du ligefrem er med til at stikke kniven i ryggen på den største træner der har trådt i Parken, viser hvilken type både du og resten af bestyrelse er.

    Til Ståle, skal der lyde en stor tak, jeg tror ikke ord, kan beskrive hvad du har gjort for denne klub, og denne by. Tak er et lille ord. Jeg kan kun være stolt af at du har valgt at træne byens hold, og jeg håber inderligt, at du får lov til at vise dig frem på de største adresser i Europa, for det er der du hører til. Tak for at du valgte FCK, og tak for at du har bygget klubben op til at være top30 i Europa!!!!

    Jeg ønsker dig det absolut bedste, og kommer til at følge din trænergerning tæt.

    Og til FCK fansene, dette tab er ubærligt, både på kort og lang sigt. Det vil tiden også vise..
    Der er godt nok meget guld til vestegnens debatsider i denne kommentar. Jesus!
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af mkmk Se meddelelser
    Jeg ser ham som top 15-20 træner i verden.
    Wow. Så må han vel tilsvarende være en af de 15-20 dårligste sportsdirektører i verden, når den trup, som er landets dyreste og han selv har sammensat, i 2020 har formået at lande på en flot ottendeplads for pointsnit i ligaen :-)
    HIC SUNT LEONES


  12. #173
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Der er godt nok meget guld til vestegnens debatsider i denne kommentar. Jesus!
    Hvad er der galt med det jeg skriver ?

    jeg mener bestyrelsen / ledelsen har begået en kæmpe fejl ved fyringen af Ståle. Og jeg tror at det kommer til at gøre ondt i lang tid. Hvad har det med Brøndby at gøre ??

  13. #174
    mkmk er offline Ståle-i-FCK-for-altid
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    17

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Wow. Så må han vel tilsvarende være en af de 15-20 dårligste sportsdirektører i verden, når den trup, som er landets dyreste og han selv har sammensat, i 2020 har formået at lande på en flot ottendeplads for pointsnit i ligaen :-)
    hvorfor ?

    ja der har været fejlkøb, men jeg er også sikker på at Ståle nok skulle få forløst potentialet i truppen.

  14. #175
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg har desværre ikke adgang til at læse denne artikel på EB.dk, men så en meget kort opsummering på bold.dk, der blot nævner at Ståle havde tabt omklædningsrummet: https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...fyring/8324828

    Hvis det er sandt, så er det jo i sig selv fyringsgrund nok. Nogle der har adgang, der kan opsummere bedre end mig?
    Det handler åbenbart om klikedannelser m.v.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...gsrummet-i-fck

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...edningsrummet/

  15. #176
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af mkmk Se meddelelser
    hvorfor ?

    ja der har været fejlkøb, men jeg er også sikker på at Ståle nok skulle få forløst potentialet i truppen.
    Det er muligt, der har bare i ufattelig lang tid nærmest ikke været det fjerneste, der tydede på det - så hvordan kan man ligefrem være sikker?

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #177
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg har desværre ikke adgang til at læse denne artikel på EB.dk, men så en meget kort opsummering på bold.dk, der blot nævner at Ståle havde tabt omklædningsrummet: https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...fyring/8324828

    Hvis det er sandt, så er det jo i sig selv fyringsgrund nok. Nogle der har adgang, der kan opsummere bedre end mig?
    I mediano podcasten advarer Brüchman om at bringe den historie som “nogle” angiveligt skulle ønske plantet.
    Han kommer ikke ind på hvordan og hvem “nogen”/“nogle” er og jeg hørte det heller som om han forholder sig til om der er “noget” i historien men hvis det står til troende at nogen fra klubben er gået til journalister med en historie udenfor citat sideløbende med den fortælling man officielt går ud med, er det godt nok klamt.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  18. #178
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    I mediano podcasten advarer Brüchman om at bringe den historie som “nogle” angiveligt skulle ønske plantet.
    Han kommer ikke ind på hvordan og hvem “nogen”/“nogle” er og jeg hørte det heller som om han forholder sig til om der er “noget” i historien men hvis det står til troende at nogen fra klubben er gået til journalister med en historie udenfor citat sideløbende med den fortælling man officielt går ud med, er det godt nok klamt.
    Wow vi har jo et helt drama kørende her. Kommer der også nogle mord?

    Nu er det jo ikke ligefrem noget nyt det at omklædningsrummet har været lidt tabt. Nej medier har ikke været ude, men ekstremt mange historier om det før og under sidste transfer vindue.

  19. #179
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg har desværre ikke adgang til at læse denne artikel på EB.dk, men så en meget kort opsummering på bold.dk, der blot nævner at Ståle havde tabt omklædningsrummet: https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...fyring/8324828

    Hvis det er sandt, så er det jo i sig selv fyringsgrund nok. Nogle der har adgang, der kan opsummere bedre end mig?
    Artiklen ligner en lang gang spekulation fra Wehlast side. Den handler primært om følgende

    1)
    Kulturen sejlede pga en opdelt trup med de nordiske, de spansktalende og de to kroater. Her nævner man, at den spansktalende del var styret af Santos, som kunne opføre sig som han ville.

    2)
    Problemer hos de etablerede spillere med at blive hængt til tørre af Ståle, "fordi et kikset indkøb skulle forsvares udadtil".

    3)
    Han har omgivet sig med ja-sigere.

    Helt ærligt, så virker det mere som om, at Wehlast (og det gør jo ikke ligefrem artiklen mere troværdig) blot har læst et par spekulative indlæg herinde og skrevet en artikel på baggrund af dette. Der nævnes ingen kilder, ingen citater eller noget som helst. Der er dog selvfølgelig sjældent røg uden en brand og f.eks. Santos har man vel næsten fra dag 1 kunne se ville skabe problemer. Det er nok også derfor han røg ud på røv og albuer i dette vindue. At et par spillere (her nævnes Pierre og Bjelland) føler sig fornærmet over kritik fra Ståle er imo vattet. Spillerne (især dem som burde være profiler) burde se sig i spejlet, holdet op med at pive og i stedet yde en ordentlig indsats.

    Det er dog klart, at havde Ståle reelt mistet truppen, så var der ikke nogen vej udenom. Jeg vil dog gerne lige se en spiller eller to offentligt ytre sig negativt omkring Ståle før jeg helt tror på den.
    Sidst redigeret af k@sper : 12.10.20 kl. 10:56


  20. #180
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Det Brüchmann får sagt;

    “Lad mig lige sige til eventuelle medier der måtte lytte med her, pas på med historien om at Ståle skulle have mistet omklædningsrummet, der er nogen der ønsker at I skal skrive den historie, den underbygger beslutningen og hvis den ikke er 100 % rigtig er man som medie en nyttig idiot.”
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •