Side 13 af 31 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Nu er det jo ikke ligefrem noget nyt det at omklædningsrummet har været lidt tabt. Nej medier har ikke været ude, men ekstremt mange historier om det før og under sidste transfer vindue.
    Er det ikke bare en 'sandhed' som belejligt er opfundet af nogle Ståle haters herinde? Der har på intet tidspunkt, så vidt jeg kan huske, været en journalist som har beskrevet at Ståle skulle have 'tabt omklædningsrummet'. Der har været snak om en spansk klikedannelse på det sidste, men der er trods alt lang vej derfra til et tabt omklædningsrum.

    Mit klare indtryk er, at humøret i truppen aldrig har været højere end når vi har haft Ståle som træner. Selv i pressede perioder, som den seneste vi har været igennem, har stemningen til træning været god. Alle (pånær en fornærmet spanier måske) er mødt ind hver dag til træning uden sure miner. Jeg vil endda påstå, at Ståles mandskabspleje og evne til at holde stort set alle i truppen i godt humør er en de allerstørste årsager til, at vi igennem så mange år har overpræsteret i Europa.

    Så hvor er denne 'sandhed' om et tabt omklædningsrum opstået? Jeg vil meget gerne overbevises om, at der er hold i det, eftersom et tabt omklædningsrum er den eneste forklaring jeg kan acceptere og bakke op om, ift. en fyring af Ståle.
    Sidst redigeret af anarchoi : 12.10.20 kl. 11:29
    Erik Mykland....

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Jeg tror vi kan være enige om een ting, indsatsen og viljen til sejr, i 70 mill kr.s kampen mod Rijeka - VAR HELT OG ALDELES uden for skiven, og på ingen måder FCK værdigt. Helt sort, så hvad tænker du det var udtryk for K@sper?

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    et tabt omklædningsrum er den eneste forklaring jeg kan acceptere og bakke op om, ift. en fyring af Ståle.
    Den eneste forklaring, du kan acceptere? Betyder de elendige resultater i hele 2020 og det horrible spil gennem flere år ingenting? Den temmelig håbløst sammensatte trup? At vi har vundet ét ud af de seneste seks trofæer i Danmark og lige nu objektivt set vurderes til at have omkring 30% chance for et mesterskab og 25% chance for pokalen i denne sæson? Var der ingen nedre grænse for, hvor elendigt vi kunne præstere, og hvor dystre udsigterne for fremgang var, før en udskiftning på trænerposten kunne komme på tale?

    Jeg spørger dig, men du er bare en af mange, hvor jeg er lettere målløs over, hvor stort chokket over det her er. Man kan være enig eller uenig i, at det er den rette beslutning for FC København at sige farvel til Ståle, og at det rent faktisk sker nu, kommer sikkert også bag på mange af os, da økonomien formentlig bliver yderligere belastet af hans afgang, men hvis man ser på præstationerne og resultaterne i de senere år, er det eneste overraskende vel, at han fik så lang snor, som han gjorde.
    HIC SUNT LEONES


  5. #184
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    7

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Håber virkelig at spillerne markerer deres respekt for Ståle på søndag.
    Jeg havde virkelig glædet mig til at se Ståle vende skuden. Jeg vil ikke sige, at jeg ikke har været frustreret over ståles dispositioner til tider, men over all, har jeg syntes, at han er en virkelig dygtig træner, der passer perfekt til FCK. (Managerrollen måtte dog godt være skippet fra.)
    Men basically tror jeg at det går op og ned i livet, og det gælder også fodboldhold, uanset at man har det højeste budget og de dyreste/bedste spillere. Formnedgang, skader, spillerindkøb der ikke slog til med det samme (eller aldrig), tilfældigheder mm. har I mon optik sagtens kunne forklare de dårlige resultater i 2020.
    Havde tendensen fortsat den kommende halve/hele sæson, ville jeg også være klar til en respektfuld afsked med Ståle. Men jeg var sgu ret sikker på at Ståle ville brænde suppen af, især nu uden Europa og mens vores nærmeste konkurrent skulle tackle at bruge oceaner af fysisk og mental energi på CL.
    Det vil vi nu aldrig få at vide...
    Jeg håber drengene kommer op i gear og bliver mestre alligevel, men jeg frygter virkelig vi går en middelmådig fremtid i møde.
    Uanset hvad - Tak Ståle for de kæmpe bedrifter, du har skabt med FCK.
    Jeg kommer fanme til at savne din skingre norske stemme, tørre humor og skønne arrogance...

  6. #185
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Det er svært for os at afgøre om der har været deciderede kliker, men det er let at tro på at truppen er opdelt i sociale grupper. Det er vel også svært at undgå, når vi henter spillere af forskellig nationalitet og vel også en af grundene til at vi tit henter spillere fra samme region.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #186
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Den eneste forklaring, du kan acceptere? Betyder de elendige resultater i hele 2020 og det horrible spil gennem flere år ingenting? Den temmelig håbløst sammensatte trup? At vi har vundet ét ud af de seneste seks trofæer i Danmark og lige nu objektivt set vurderes til at have omkring 30% chance for et mesterskab og 25% chance for pokalen i denne sæson? Var der ingen nedre grænse for, hvor elendigt vi kunne præstere, og hvor dystre udsigterne for fremgang var, før en udskiftning på trænerposten kunne komme på tale?

    Jeg spørger dig, men du er bare en af mange, hvor jeg er lettere målløs over, hvor stort chokket over det her er. Man kan være enig eller uenig i, at det er den rette beslutning for FC København at sige farvel til Ståle, og at det rent faktisk sker nu, kommer sikkert også bag på mange af os, da økonomien formentlig bliver yderligere belastet af hans afgang, men hvis man ser på præstationerne og resultaterne i de senere år, er det eneste overraskende vel, at han fik så lang snor, som han gjorde.
    Enig. Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv :)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #187
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Den eneste forklaring, du kan acceptere? Betyder de elendige resultater i hele 2020 og det horrible spil gennem flere år ingenting? Den temmelig håbløst sammensatte trup? At vi har vundet ét ud af de seneste seks trofæer i Danmark og lige nu objektivt set vurderes til at have omkring 30% chance for et mesterskab og 25% chance for pokalen i denne sæson? Var der ingen nedre grænse for, hvor elendigt vi kunne præstere, og hvor dystre udsigterne for fremgang var, før en udskiftning på trænerposten kunne komme på tale?

    Jeg spørger dig, men du er bare en af mange, hvor jeg er lettere målløs over, hvor stort chokket over det her er. Man kan være enig eller uenig i, at det er den rette beslutning for FC København at sige farvel til Ståle, og at det rent faktisk sker nu, kommer sikkert også bag på mange af os, da økonomien formentlig bliver yderligere belastet af hans afgang, men hvis man ser på præstationerne og resultaterne i de senere år, er det eneste overraskende vel, at han fik så lang snor, som han gjorde.
    Jeg er målløs over, at man ønsker at se en træner fyret som igennem SÅ lang en periode, har fået os til at overpræstere i den grad som vi har gjort (jvnf. de 13/15 gruppespil) blot fordi der er taget nogle forkerte beslutninger de sidste 1-2 år. Jeg er da helt enig i, at 2020 og store dele af 2019 ikke var acceptable og hvis vi ikke havde set nogen fremgang om et år fra nu (ja, du læser rigtigt, jeg ville give Ståle et helt år mere), så måtte vi selvfølgelig anerkende at tiden med FCK og Ståle var forbi. Ståle har før vist at han har evnerne til at få os ud af dårlige perioder og jeg kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes denne gang.
    Erik Mykland....

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #188
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Er det ikke bare en 'sandhed' som belejligt er opfundet af nogle Ståle haters herinde? Der har på intet tidspunkt, så vidt jeg kan huske, været en journalist som har beskrevet at Ståle skulle have 'tabt omklædningsrummet'. Der har været snak om en spansk klikedannelse på det sidste, men der er trods alt lang vej derfra til et tabt omklædningsrum.

    Mit klare indtryk er, at humøret i truppen aldrig har været højere end når vi har haft Ståle som træner. Selv i pressede perioder, som den seneste vi har været igennem, har stemningen til træning været god. Alle (pånær en fornærmet spanier måske) er mødt ind hver dag til træning uden sure miner. Jeg vil endda påstå, at Ståles mandskabspleje og evne til at holde stort set alle i truppen i godt humør er en de allerstørste årsager til, at vi igennem så mange år har overpræsteret i Europa.

    Så hvor er denne 'sandhed' om et tabt omklædningsrum opstået? Jeg vil meget gerne overbevises om, at der er hold i det, eftersom et tabt omklædningsrum er den eneste forklaring jeg kan acceptere og bakke op om, ift. en fyring af Ståle.
    Nu basere jeg det ikke på noget herinde, og ret utroligt det er den eneste forklaring du kan acceptere.

    Jeg kom med den kommentar fordi det ærlig talt lyder som en der ser lidt for mange politiske dramaer, men det kan da godt være jeg bare er naiv.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Jeg er målløs over, at man ønsker at se en træner fyret som igennem SÅ lang en periode, har fået os til at overpræstere i den grad som vi har gjort (jvnf. de 13/15 gruppespil) blot fordi der er taget nogle forkerte beslutninger de sidste 1-2 år. Jeg er da helt enig i, at 2020 og store dele af 2019 ikke var acceptable og hvis vi ikke havde set nogen fremgang om et år fra nu (ja, du læser rigtigt, jeg ville give Ståle et helt år mere), så måtte vi selvfølgelig anerkende at tiden med FCK og Ståle var forbi. Ståle har før vist at han har evnerne til at få os ud af dårlige perioder og jeg kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes denne gang.
    Man kan jo også vende den om

    Jeg er så til gengæld målløs over så mange påpeger fortidens meritter som Ståle som retfærdiggøre at han nærmest bare skal have oceaner af tid bare pga. han har vendt en krise før?. Du nævner det jo selv, 2020 og store dele af 2019. Fint er Ståle får anerkendelse for tidligere bedrifter, men det er nutiden vi taler om.

    Må jeg minde dig om at det er Ståle som har bragt os i denne krise, og har fået rigeligt med tid til at vende bøtten. Da Ståle kom til i anden omgang var det jo pga. han var den eneste nærmest som kunne få "Kulturen" tilbage i FCK. Hvem er det så der har ansvaret for denne "Kultur" åbenbart er mistet igen?. Pilen peger vel kun på 1 mand.

    Denne fyring kommer jo ikke bare ud af det blå.


  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Jeg er målløs over, at man ønsker at se en træner fyret som igennem SÅ lang en periode, har fået os til at overpræstere i den grad som vi har gjort (jvnf. de 13/15 gruppespil) blot fordi der er taget nogle forkerte beslutninger de sidste 1-2 år. Jeg er da helt enig i, at 2020 og store dele af 2019 ikke var acceptable og hvis vi ikke havde set nogen fremgang om et år fra nu (ja, du læser rigtigt, jeg ville give Ståle et helt år mere), så måtte vi selvfølgelig anerkende at tiden med FCK og Ståle var forbi. Ståle har før vist at han har evnerne til at få os ud af dårlige perioder og jeg kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes denne gang.
    Nu skriver du, at du ville give Ståle et helt år yderligere. Hvad ville ændre sig historisk ved at vente et år mere? Vil antallet af gruppespil og tidligere titler pludselig have ændret sig om et år?

    Hvor lang tid skal man egentlig vente med at reagere, når nu det engang har været så godt? Der er tilsyneladende mange, der gerne tog en tur i 1. division med Ståle - fordi det har jo har været så godt i mange år, at vi kan jo altså ikke skille os af med ham.

    Hvor går grænsen, hvis ikke nu? - reelt spørgsmål, som ingen pro-Ståle tilsyneladende vil svare på.

    Jeg takker Ståle for mange gode år og store oplevelser, men nu må vi desværre videre. Spillet har været grufuldt og jeg kan ærligt talt godt forstå, hvis omklædningsrummet er mere eller mindre tabt når der skal smides spillere under bussen, hver gang holdet taber point. Det er sikkert fint nok, når det ellers kører og man har en enkelt elendig kamp. Men hver gang?

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #191
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Jeg tror vi kan være enige om een ting, indsatsen og viljen til sejr, i 70 mill kr.s kampen mod Rijeka - VAR HELT OG ALDELES uden for skiven, og på ingen måder FCK værdigt. Helt sort, så hvad tænker du det var udtryk for K@sper?
    1)
    Nu ved jeg ikke helt, hvorfor jeg pludselig skal stå på mål for den kamp?

    2)
    Hvis jeg endelig skal konkludere noget ud fra den kamp, så mener jeg egentlig ikke, at kampen var et tegn på tabt omklædningsrum eller mangel på vilje. Det var imo mere et udtryk for et mentalt skrøbeligt hold (ikke så mærkeligt efter to overtidsscoringer i ligaen og dårlige resultater) som havde alt at tabe i en kamp som var pustet op til årets vigtigste, og som efter en god start kommer bagud på det mest freaky mål vi nogensinde kommer til at ske. Så ender presset med at blive så stort, at holdet desværre ikke formår at hive sig op.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #192
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Jeg er målløs over, at man ønsker at se en træner fyret som igennem SÅ lang en periode, har fået os til at overpræstere i den grad som vi har gjort (jvnf. de 13/15 gruppespil) blot fordi der er taget nogle forkerte beslutninger de sidste 1-2 år. Jeg er da helt enig i, at 2020 og store dele af 2019 ikke var acceptable og hvis vi ikke havde set nogen fremgang om et år fra nu (ja, du læser rigtigt, jeg ville give Ståle et helt år mere), så måtte vi selvfølgelig anerkende at tiden med FCK og Ståle var forbi. Ståle har før vist at han har evnerne til at få os ud af dårlige perioder og jeg kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes denne gang.
    Nu taler jeg ikke så meget om, hvorvidt nogen herinde ønskede Ståle fyret, men snarere, nu hvor det er sket, at der ikke er større forståelse for klubbens beslutning, når det har sejlet voldsomt, som det vitterligt har, og man samtidig står med en trup med for få salgsemner og for mange aldrende spillere på lange, dyre kontrakter. Så kommer det bare bag på mig, at man nærmest kan være forarget over, at Ståle til sidst ryger ud. Men igen - det er helt fair, at man er uenig i beslutningen. Det er mere graden af chok, som alligevel overrasker mig lidt.

    I mine øjne ville det svare til, at man valgte at ophæve med Bjelland i morgen. De fleste ville nok sige: "Selvfølgelig. Manden har underpræsteret længe, og det lader kun til at gå yderligere ned ad bakke for ham, efterhånden som den skrantende fysik giver ham endnu større problemer. Han skulle aldrig have haft så lang en kontrakt, men nu er vi i det mindste videre." Og så ville en lille flok sige: "NEEEEJ! Han har spillet i Twente og Brentford og forvandlede ene mand Vavro fra en uduelig forsvarsspiller til 14 mio. til bænkevarmer i Lazio og var hver en krone værd og gjorde det nogenlunde mod FCN og skulle bare lige have lidt til tid til at komme sig over sin seneste skade, så havde han fucking brændt ligaen af. Jeg kan kun acceptere hans afgang, hvis han har stjålet fra bødekassen eller i smug taget ekstra kage til frokosten."
    HIC SUNT LEONES


  20. #193
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Artiklen ligner en lang gang spekulation fra Wehlast side. Den handler primært om følgende

    1)
    Kulturen sejlede pga en opdelt trup med de nordiske, de spansktalende og de to kroater. Her nævner man, at den spansktalende del var styret af Santos, som kunne opføre sig som han ville.

    2)
    Problemer hos de etablerede spillere med at blive hængt til tørre af Ståle, "fordi et kikset indkøb skulle forsvares udadtil".

    3)
    Han har omgivet sig med ja-sigere.

    Helt ærligt, så virker det mere som om, at Wehlast (og det gør jo ikke ligefrem artiklen mere troværdig) blot har læst et par spekulative indlæg herinde og skrevet en artikel på baggrund af dette. Der nævnes ingen kilder, ingen citater eller noget som helst. Der er dog selvfølgelig sjældent røg uden en brand og f.eks. Santos har man vel næsten fra dag 1 kunne se ville skabe problemer. Det er nok også derfor han røg ud på røv og albuer i dette vindue. At et par spillere (her nævnes Pierre og Bjelland) føler sig fornærmet over kritik fra Ståle er imo vattet. Spillerne (især dem som burde være profiler) burde se sig i spejlet, holdet op med at pive og i stedet yde en ordentlig indsats.

    Det er dog klart, at havde Ståle reelt mistet truppen, så var der ikke nogen vej udenom. Jeg vil dog gerne lige se en spiller eller to offentligt ytre sig negativt omkring Ståle før jeg helt tror på den.


    Jeg kan da lige krydre dine tre punkter med, hvad Wehlast selv skriver:

    ad 1)
    Nordmanden havde, ifølge Ekstra Bladets oplysninger, til sidst fuldstændig tabt omklædningsrummet, hvilket i høj grad også var en medvirkende konsekvens, der fik Parkens bestyrelse til at trække fyringskortet.
    Læg dertil og nok så væsentligt: Kulturen sejlede fuldstændig i spillertruppen. Den var ikke FCK værdig. Der var dannet tre kliker: De spanske spillere, de to spillere fra balkan og så de skandinaviske spillere.
    Den spanske enklave - Guillermo Varela, Pep Biel, Bryan Oviedo og Michael Santos – var en gruppe, der var meget styret af sidstnævnte. Groft sagt fik han lov at opføre sig, som han havde lyst til.
    Tilbage står, at de har været svære at integrere i den nordisk prægede spillertrup.
    Samtidig har bestyrelsen ikke været glade for, at nordmanden ikke i tide fik skilt sig af med Bryan Oviedo og Guillermo Varela.
    ad 2)
    Flere af hinanden uafhængige kilder melder om en spillertrup, der ikke længere var parat til at løbe de ekstra nødvendige meter på banen for Ståle Solbakken.
    Allerede med coronakrisens indtog i marts begyndte det at gå skævt mellem Solbakken og spillerne.
    Det ramte spillertruppen hårdt, når Ståle Solbakken hængte sine spillere offentligt til tørre.
    Vi har set det med Andreas Bjelland og Pierre Bengtsson, der har stået for skud offentligt, når nordmanden har været utilfreds med deres præstationer. Det kan måske gå i opgangstider, hvor overskuddet hos alle er større. Men når korthuset er ved at ramle, påvirker det i langt højere grad.
    Det har specielt været et stort irritationsmoment i spillertruppen, når etablerede spillere offentligt blev hængt ud, fordi et kikset indkøb skulle forsvares udadtil. Det skabte frustration og ingen respekt blandt spillerne.
    ad 3)
    Ståle Solbakken har altid været en træner, der har valgt ja-sigere omkring sig. På den måde har nordmanden rekrutteret svagt. Han er aldrig for alvor blevet udfordret.
    Forfremmelsen af Frederik Leth til teknisk direktør er ikke ligefrem en sværvægter, Solbakken gravede frem. Det handler ikke om at stille spørgsmålstegn ved Leths kvalifikationer, men det var igen et valg fra Solbakkens side på en mand, der på ingen måder truer ham.
    Og hvis du var i opposition til nordmanden, blev du, lad os sige udfaset stille og roligt. Bare spørg Brian Priske, der sagde stop, fordi han pludselig blev gjort til ’keglerejser’. Det gad han ikke længere. Og så stoppede samarbejdet pludseligt.
    Respekten for Priske var ellers stor i spillertruppen. Han var enormt respekteret for sin faglighed og menneskelige kvaliteter.
    Anders Storskov blev ’slagtet’ efter sæsonen, fordi FCK havde haft mange skader og blev en slags syndebuk på sidste sæsons skuffelser.
    Det med Priske skal man nok ikke lægge alt for meget i. Han stoppede som bekendt for tre år siden, så det er relativt beskedent, hvor mange af de nuværende spillere, der kan have set det som et problem. Zanka og Ankersen har i hvert fald ikke fundet det diskvalificerende.

    Man må sige, ar det er lidt af et eftermæle, Wehlast er i gang med at give Ståle. Der kunne man trods alt godt have ønsket sig et pænere et af slagsen til en mand, der har været SÅ afgørende for vores mange successer.

    Men hvis der er hold i historierne, kunne det jo kun gå den vej, og uanset hvor meget meget brand, der ligger bag røgen, kan vi glæde os over, at klubben næppe igen vælger at tildele en enkelt person lige så meget magt, som Ståle har haft. Det ender altid galt for folk, der ikke får modspil.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  21. #194
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Er det ikke bare en 'sandhed' som belejligt er opfundet af nogle Ståle haters herinde? Der har på intet tidspunkt, så vidt jeg kan huske, været en journalist som har beskrevet at Ståle skulle have 'tabt omklædningsrummet'. Der har været snak om en spansk klikedannelse på det sidste, men der er trods alt lang vej derfra til et tabt omklædningsrum.

    Mit klare indtryk er, at humøret i truppen aldrig har været højere end når vi har haft Ståle som træner. Selv i pressede perioder, som den seneste vi har været igennem, har stemningen til træning været god. Alle (pånær en fornærmet spanier måske) er mødt ind hver dag til træning uden sure miner. Jeg vil endda påstå, at Ståles mandskabspleje og evne til at holde stort set alle i truppen i godt humør er en de allerstørste årsager til, at vi igennem så mange år har overpræsteret i Europa.

    Så hvor er denne 'sandhed' om et tabt omklædningsrum opstået? Jeg vil meget gerne overbevises om, at der er hold i det, eftersom et tabt omklædningsrum er den eneste forklaring jeg kan acceptere og bakke op om, ift. en fyring af Ståle.
    Bjelland har udtalt i Offside studiet, at Ståle ikke er på top 3 over dygtige trænere han har haft.
    Det er ikke en direkte kritik, men en viceanfører, der ikke ser et stort lys i Ståle (selvom han er en af verdens bedste trænere)
    Der er i hvert fald ikke respekt for en træner, der har vundet så mange titler med FCK, og det skal ses i lyset af, hvem han ellers har haft.

    Lyngby
    Kasper Hjulmand (2006-2008)
    Henrik "Store" Larsen (2008-2009)

    FCN
    Morten Wieghorst (2010-2013)

    Twente
    Alfred Schreuder (interim) (26 February 2013 – 1 April 2013)
    Michel Jansen (interim) (1 April 2013 – 30 June 2014)
    Alfred Schreuder (1 July 2014 – 31 August 2015)

    Brentford
    Lee Carsley 2015-2015
    Dean Smith 2015-2018

    Landshold
    Morten Olsen 2000 – 2015
    Åge Hareide 2016 - 2018

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #195
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    I mine øjne ville det svare til, at man valgte at ophæve med Bjelland i morgen. De fleste ville nok sige: "Selvfølgelig. Manden har underpræsteret længe, og det lader kun til at gå yderligere ned ad bakke for ham, efterhånden som den skrantende fysik giver ham endnu større problemer. Han skulle aldrig have haft så lang en kontrakt, men nu er vi i det mindste videre." Og så ville en lille flok sige: "NEEEEJ! Han har spillet i Twente og Brentford og forvandlede ene mand Vavro fra en uduelig forsvarsspiller til 14 mio. til bænkevarmer i Lazio og var hver en krone værd og gjorde det nogenlunde mod FCN og skulle bare lige have lidt til tid til at komme sig over sin seneste skade, så havde han fucking brændt ligaen af. Jeg kan kun acceptere hans afgang, hvis han har stjålet fra bødekassen eller i smug taget ekstra kage til frokosten."
    Arh, den sammenligning holder altså ikke. Bjelland er nået en alder, hvor det må forventes at gå ned ad bakke. Du kunne have sammenlignet med Fischer i stedet. Her har mange også skreget på, at han skal ud, fordi han ikke har præsteret i en periode. Og der er vi nok en del, der mener, at Fischer skal have længere snor, fordi han tidligere har vist virkelig gode ting, og det kan han gøre igen.

    Ståle flere gange vist, at han kan genskabe et vinderhold, og derfor tror nogle - mig inklusiv - at han kunne have gjort det igen.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •