Side 26 af 31 FørsteFørste ... 1623242526272829 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 459

Emner: Ståle Solbakken fratræder i FC København

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    ..og så benyttede Ståle ansættelsen som norsk landstræner til lige at sparke mere bagud: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mt-inkompetent

    "Stille og roligt lægger du ting bag dig. Jeg vil ikke lægge skjul på, at fyringen i FC København kom som et chok, og jeg mener, det var ekstremt inkompetent af dem, der gjorde det. Det har jeg gradvist skullet arbejde mig ud af, og det har jeg gjort, siger Solbakken til Adresseavisen."

    Nå, men tak for alt det gode Ståle! Dét var der rigtig meget af.
    Dog kunne jeg godt have undværet dig og dine dispositioner de sidste par år.

    Ja, det var inkompetent af ledelsen.... ikke at følge med tiden og løbende været optimeret på alt det fodboldfaglige, træningsmetoder, scouting, transfers osv.
    Denne inkompetence hos ledelsen...måske var den endda en medvirkende årsag til at du fik lov til næsten helt at kulsejle skuden før man vågnede brat op og slog bak.

    Måske også inkompetence at man ikke valgte at sælge klubben da køberne bankede på med både penge og udviklingsideer, selvom det er nemt at være bagklog.

    Well, the story goes on. Mod nye kapitler og forhåbenligvis titler!

    Held og lykke Ståle!
    Held og lykke til alle os andre med genrejsningen af klubben.





  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #377
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    ..og så benyttede Ståle ansættelsen som norsk landstræner til lige at sparke mere bagud: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mt-inkompetent

    "Stille og roligt lægger du ting bag dig. Jeg vil ikke lægge skjul på, at fyringen i FC København kom som et chok, og jeg mener, det var ekstremt inkompetent af dem, der gjorde det. Det har jeg gradvist skullet arbejde mig ud af, og det har jeg gjort, siger Solbakken til Adresseavisen."

    Nå, men tak for alt det gode Ståle! Dét var der rigtig meget af.
    Dog kunne jeg godt have undværet dig og dine dispositioner de sidste par år.

    Ja, det var inkompetent af ledelsen.... ikke at følge med tiden og løbende været optimeret på alt det fodboldfaglige, træningsmetoder, scouting, transfers osv.
    Denne inkompetence hos ledelsen...måske var den endda en medvirkende årsag til at du fik lov til næsten helt at kulsejle skuden før man vågnede brat op og slog bak.

    Måske også inkompetence at man ikke valgte at sælge klubben da køberne bankede på med både penge og udviklingsideer, selvom det er nemt at være bagklog.

    Well, the story goes on. Mod nye kapitler og forhåbenligvis titler!

    Held og lykke Ståle!
    Held og lykke til alle os andre med genrejsningen af klubben.




    Jeg håber godt nok, at Ståle klapper i, når han får noget nyt at beskæftige sig med. Han er i fuld sving med at sværte sit eget eftermæle gevaldigt til
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


  4. #378
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Enig.

    Manden mangler gevaldig selverkendelse/selvkritik af sin egen tid som Manager/Sportsdirektør i FCK og den nedtur han har haft det største sportslige ansvar for. Meen nææ nej, det ledelsen der er inkompetent. OK Ståle :)

    Jeg vælger ikke at sige mere andet, end held og lykke i det Norske.


  5. #379
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Blækken på kontrakten er knapt nok tør, før Ståle varsler at Norskens unge stjernekomet, Haaland, givetvis kommer til at spille ude af position "Men så kan det være en kamp eller to der han må bite i det sure eplet og gjøre andre ting enn det han er aller best til hele tiden. Sånn er livet, sier Solbakken til VG".

    Principfast, dét er han i alle fald hehe
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #380
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig.

    Manden mangler gevaldig selverkendelse/selvkritik af sin egen tid som Manager/Sportsdirektør i FCK og den nedtur han har haft det største sportslige ansvar for. Meen nææ nej, det ledelsen der er inkompetent.
    Dog ikke mere inkompetent end at Ståle alligevel roser ledelsen for deres håndtering af aftrædelsen :-)

    »Stille og roligt lægger man tingene bag sig, og så er lysten gradvist blevet modnet. Derfor har jeg sagt ja til at blive landstræner,« forklarer Ståle og tilføjer, at med hensyn til spekulationerne om en stor fratrædelsessum i FCK er den del et afsluttet kapitel:

    »Det har været ude af verden fra starten. Dér var FCK enormt professionelle.«


    Han siger jo ikke andet i artiklen end at fyringen af ham var var inkompetent og hvilken fyret medarbejder vil ikke påstå det :-)
    I stedet for overskriften "Ståle tordner mod FCK-ledelsen - Ekstremt inkompetent", så kunne BT også have valgt overskriften "Ståle roser FCK-ledelse - Enormt professionelle". Mere nyt står der jo ikke i artiklen.

    https://www.bt.dk/fodbold/staale-tor...mt-inkompetent

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #381
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Blækken på kontrakten er knapt nok tør, før Ståle varsler at Norskens unge stjernekomet, Haaland, givetvis kommer til at spille ude af position "Men så kan det være en kamp eller to der han må bite i det sure eplet og gjøre andre ting enn det han er aller best til hele tiden. Sånn er livet, sier Solbakken til VG".

    Principfast, dét er han i alle fald hehe
    For nøjagtighedens skyld er det vel ikke det, Ståle udtaler der. Han siger blot, at Haaland måske ikke kan forvente at ligge i boksen 90 minutter per kamp. Det er jo ikke sådan at han skal ud på kanten eller spille målmand :)

  10. #382
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Dog ikke mere inkompetent end at Ståle alligevel roser ledelsen for deres håndtering af aftrædelsen :-)

    »Stille og roligt lægger man tingene bag sig, og så er lysten gradvist blevet modnet. Derfor har jeg sagt ja til at blive landstræner,« forklarer Ståle og tilføjer, at med hensyn til spekulationerne om en stor fratrædelsessum i FCK er den del et afsluttet kapitel:

    »Det har været ude af verden fra starten. Dér var FCK enormt professionelle.«


    Han siger jo ikke andet i artiklen end at fyringen af ham var var inkompetent og hvilken fyret medarbejder vil ikke påstå det :-)
    I stedet for overskriften "Ståle tordner mod FCK-ledelsen - Ekstremt inkompetent", så kunne BT også have valgt overskriften "Ståle roser FCK-ledelse - Enormt professionelle". Mere nyt står der jo ikke i artiklen.

    https://www.bt.dk/fodbold/staale-tor...mt-inkompetent
    Ståle har sagt rigeligt. Endda kastet med mere mudder end ledelsen har. Jeg gentager, det vil klæde Ståle med noget Selverkendelse for den Krise han har bragt FCK i. Men det sker nok aldrig :)

    Afsluttet kapitel og videre.


  11. #383
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Det ligner, at Ståle fortsætter stilen i det norske med at ansætte ukendte medarbejdere, der ikke giver ham modspil. Han har ansat Hangeland, som jeg ikke umiddelbart kan se har lavet noget siden han stoppede i 2016. Som assistent har Ståle ansat sin barndomsven, der indtil nu har huseret i den 3. bedste norske række. Barndomsvennen kalder selv ansættelsen for surrealistisk, og Ståle er blevet beskyldt for vennetjenneste. Og så har han hevet en ukendt analytiker dog med en pæn portion erfaring med sig bl.a. fra england og senest fra FCK. Og så han fået en bøde på 20k for at bryde coronarestriktionerne. heja.
    Danmark til Valby Bakke

  12. #384
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    https://www.bt.dk/superligaen/telefo...bakken-med-fck

    Ifølge Michel på BT havde Bo Rygaard et “godt tilbud” til Ståle i den famøse telefonsamtale. Ståle skulle blive norsk landstræner, da opbakningen fra FCK’s bestyrelse ikke var der længere. Dette afviste Ståle prompte. Men det endte jo sådan alligevel..

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #385
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/telefo...bakken-med-fck

    Ifølge Michel på BT havde Bo Rygaard et “godt tilbud” til Ståle i den famøse telefonsamtale. Ståle skulle blive norsk landstræner, da opbakningen fra FCK’s bestyrelse ikke var der længere. Dette afviste Ståle prompte. Men det endte jo sådan alligevel..
    Set i bagklogskabens ulideligt klare lys, så har hele miseren selvfølgelig ikke været håndteret særligt “gelinte” af Bo Rygaard.. Men det står efterhånden klart at han rent faktisk HAR forsøgt at give Ståle en værdig afsked, i hvert fald i forhold til offentligheden...

    Vi må nok også erkende, at Ståle efterhånden fremstår ekstremt forsmået og også har en betydelig andel i al den negative omtale der har omgærdet klubben siden hans afsked.. Det virker nærmest som om det har været en mission for ham, at levere noget “payback”.. Og nej, jeg tror ikke det har været et forsøg fra Bo Rygaards side på at spare nogle opsigelsesmillioner.. Så havde man ikke lavet den aftale man gjorde allerede få dage efter, hvor man udbetalte omkring 20 mio til Ståle, uden beløbet på nogen måde skulle modregnes i et eventuelt fremtidigt job inden for kontraktperioden.. Det er et gyldent håndtryk der vil noget... Men det er der ingen der vil snakke om...


  15. #386
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/telefo...bakken-med-fck

    Ifølge Michel på BT havde Bo Rygaard et “godt tilbud” til Ståle i den famøse telefonsamtale. Ståle skulle blive norsk landstræner, da opbakningen fra FCK’s bestyrelse ikke var der længere. Dette afviste Ståle prompte. Men det endte jo sådan alligevel..
    Det havde ellers været en elegant løsning, og den normale løsning i en professionel virksomhed (CEO har valgt at søge nye udfordringer). Men det kræver at ståle selv var indforstået med at give roret videre, og det har han tydeligvis ikke været.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #387
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det havde ellers været en elegant løsning, og den normale løsning i en professionel virksomhed (CEO har valgt at søge nye udfordringer). Men det kræver at ståle selv var indforstået med at give roret videre, og det har han tydeligvis ikke været.
    Jeg spekulerer lige lidt, for jeg husker ikke forløbet præcist, men jeg erindrer, at der var snak om, at det faktisk var den løsning man lavede i Ståles første periode i klubben? Jeg husker, at han var en stor succes i starten. Efter 4-5 år gik han lidt sur i det, spillet blev migræne, vi vandt ikke så meget, og folk begyndte at snakke rausning. Så skrev Ståle med Norge 1 år før tiltrædelse i noget der lugtede af en fyring/hjælpe-afholdt-CEO-videre-i-karrieren-løsning fra Don Øs side.

    Men så skete der det, at vi fik en revival i løbet af det sidste år, Ståle blev populær igen, og så stod Wolves pludselig klar med en kontrakt, så Ståle, i stedet for et skridt ned, tog et skridt op af karrierestigen. Måske er der lidt fnidder tilbage fra dengang hos Ståle. Anyways, denne gang har der næppe været nogle tilbud fra PL/Bundesligaen.
    Danmark til Valby Bakke

  18. #388
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg spekulerer lige lidt, for jeg husker ikke forløbet præcist, men jeg erindrer, at der var snak om, at det faktisk var den løsning man lavede i Ståles første periode i klubben? Jeg husker, at han var en stor succes i starten. Efter 4-5 år gik han lidt sur i det, spillet blev migræne, vi vandt ikke så meget, og folk begyndte at snakke rausning. Så skrev Ståle med Norge 1 år før tiltrædelse i noget der lugtede af en fyring/hjælpe-afholdt-CEO-videre-i-karrieren-løsning fra Don Øs side.

    Men så skete der det, at vi fik en revival i løbet af det sidste år, Ståle blev populær igen, og så stod Wolves pludselig klar med en kontrakt, så Ståle, i stedet for et skridt ned, tog et skridt op af karrierestigen. Måske er der lidt fnidder tilbage fra dengang hos Ståle. Anyways, denne gang har der næppe været nogle tilbud fra PL/Bundesligaen.
    Jeg har tænkt det samme (sådan ca), om end jeg husker Køln - ikke Wolves.

  19. #389
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg spekulerer lige lidt, for jeg husker ikke forløbet præcist, men jeg erindrer, at der var snak om, at det faktisk var den løsning man lavede i Ståles første periode i klubben? Jeg husker, at han var en stor succes i starten. Efter 4-5 år gik han lidt sur i det, spillet blev migræne, vi vandt ikke så meget, og folk begyndte at snakke rausning. Så skrev Ståle med Norge 1 år før tiltrædelse i noget der lugtede af en fyring/hjælpe-afholdt-CEO-videre-i-karrieren-løsning fra Don Øs side.

    Men så skete der det, at vi fik en revival i løbet af det sidste år, Ståle blev populær igen, og så stod Wolves pludselig klar med en kontrakt, så Ståle, i stedet for et skridt ned, tog et skridt op af karrierestigen. Måske er der lidt fnidder tilbage fra dengang hos Ståle. Anyways, denne gang har der næppe været nogle tilbud fra PL/Bundesligaen.
    Hold da kæft du husker dårligt...:-)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #390
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Ståle Solbakken fratræder i FC København

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Så skrev Ståle med Norge 1 år før tiltrædelse i noget der lugtede af en fyring/hjælpe-afholdt-CEO-videre-i-karrieren-løsning fra Don Øs side.
    Så man skulle fra klubbens side have et ønske at komme af med Ståle, men samtidig beholde ham i et år? Det tvivler jeg på.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken bringer ny ledelsesstil til FC København
    By Hougaard in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.01.06, 08:04
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01
  5. Ståle Solbakken til FCK?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.09.03, 11:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •