Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Resten af efteråret 2020

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Resten af efteråret 2020

    Resten af dette efterår kommer til at have fokus på 3 ting:

    1) At "overleve" de resterende 10-11 kampe med så mange point som muligt, samt videre avancement i pokalturneringen. Vores kampprogram kan opdeles i to "blokke", adskilt af en landsholdspause:

    BLOK 1:
    - AaB (h) 18/10
    - AGF (u) 25/10
    - Lyngby (h) 01/11
    - FCM (u) 08/11
    - Avarta (u) 11/11

    BLOK 2:
    - Randers (h) 23/11
    - SønderjyskE (u) 29/11
    - Horsens (h) 06/12
    - FCN (u) 13/12
    - Evt. 1/8 finale i pokalturneringen 16/12
    - OB (h) 20/12

    Det har Hjalte Bo det primære ansvar for. Vi skal i løbet af efteråret, udover det videre avancement i pokalturneringen, som minimum hale ind på BØF, som er 8 point foran, og som minimum bevare en status quo ift. FCM, som er 3 point foran. De største udfordringer må ses i Blok 1, hvor to udebaneture til hhv. AGF og FCM står på programmet.

    2) Kvist (midl. sportsdirektør) og Leth (teknisk direktør) skal finde en ny sportslig leder og finde en ny cheftræner, således at vedkommende kan stå klar på 10'eren på første træningsdag efter vinterpausen.

    3) Arbejdet med at finde en Head of Scouting skal gøres færdig snarest muligt, således at den RETTE kandidat kan begynde at varetage stillingens opgaver ASAP. Blandt disse opgaver er i første omgang at få skilt sig af med en del af de spillere, som er overflødige i truppen, for dernæst i samarbejde med Frederik Leth, den nye sportsdirektør og den nye træner begynde at finde passende nye emner til truppen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Resten af efteråret 2020

    Det er høje krav - i denne lortesituation er jeg fuldstændig ligeglad med Superligaen i sæsonen 20/21- bare vi ikke rykker ned. Men pokalturneringen skal vindes!
    Sidst redigeret af guldsmed : 20.10.20 kl. 08:37
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Resten af efteråret 2020

    Hvis Lyngby og Horsens vinder i weekenden, og vi taber (forventeligt) til AGF, så ligger vi på en delt sidsteplads i Superligaen ..

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Resten af efteråret 2020

    Hvis og hvis min røv var spids, så kunne jeg skide i en ølflaske! Pardon my french!
    Det er lige præcis det mindset du præsenterer som spillere og organisation i FCK skal undgå. Spillerne må aldrig blive bange for ar spille og tabe, de skal turde tage udfordringerne, selvfølgelig kalkuleret.
    Jeg syntes som jeg også har set flere give udtryk for at vi i denne periode skal se lidt bort fra de kortsigtede resultater og have fokus på den nye situation vi står i, som spillere, hold, organisation og fans.
    Det skal nok blive godt igen!
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Resten af efteråret 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bodymovin Se meddelelser
    Hvis og hvis min røv var spids, så kunne jeg skide i en ølflaske! Pardon my french!
    Det er lige præcis det mindset du præsenterer som spillere og organisation i FCK skal undgå. Spillerne må aldrig blive bange for ar spille og tabe, de skal turde tage udfordringerne, selvfølgelig kalkuleret.
    Jeg syntes som jeg også har set flere give udtryk for at vi i denne periode skal se lidt bort fra de kortsigtede resultater og have fokus på den nye situation vi står i, som spillere, hold, organisation og fans.
    Det skal nok blive godt igen!
    Problematikken i forhold til "at trække vejret, og fokusere på den længere bane, qua vores situation" er bare dybt problematisk i netop denne sæson.

    Der er en lettere vej til CL på højkant + en ekstra chance i form af 2. pladsen.
    Derefter bliver Europa for alvor svært at få noget rigtig godt ud af.

    Det er så gennem-hamrende katastrofalt, at vi skal ramme denne opløsning i denne sæson. Simpelthen så forfærdeligt.

    Når det så er sagt, har du dog nok ret. Vi er i en sådan krise at vi simpelthen ikke kan se på den korte bane, og sætte næsen op efter en top 2. Det løb er vel tæt på kørt - på flere parametre.
    Det gør så forbandet ondt.

    Under normale omstændigheder, ville jeg nærmest kunne leve med at Superligaen var lort og lagkage, og man begyndte at fokusere på næste sæson allerede nu.
    Men lige i år. God damn!!

    Zan

  10. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Målsætning for resten af sæsonen
    By danebull in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 13:20
  2. Bech ude resten af sæsonen
    By Alikiosk in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 14.06.05, 11:40
  3. Hvor mange point får vi i resten af efteråret ?
    By kaare in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 28.11.03, 12:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •