Viser resultater 1 til 14 af 14

Emner: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Kære Ståle

    Jeg aner ikke, hvor jeg skal begynde og hvor jeg skal slutte. Du har betydet så enormt meget for FCK, og du er manden bag så helt enormt mange, vilde triumfer.

    Du har stået bag så mange flotte mesterskaber, at du fik selv Brøndbys daværende træner til at udtale, at han kun så FCK kæmpe med sig selv om guldet igen og igen og igen. Europæisk har dine bedrifter været fuldstændig outstanding, og du storforkælede os fans ind i en fast tro på, at FCK da var selvskrevet til gruppespil hvert eneste år. Mens alle andre danske klubber jubler over et gruppespil, var vi FCK'ere i chok de få år, hvor det helt mod forventning ikke lykkedes.

    For vi er jo blevet ret så forvente. Sammen har vi fejret de mest vilde sejre. Fra vanvidssejren i Amsterdam til vores hamrende flotte og solide kampe mod legendariske storhold som Barcelona og Manchester United, som vi mere end spillede lige op med. Du er arkitekten bag en solid europæisk formation og indstilling, der gør, at vi kamp efter kamp udbygger en europæisk målrekord, og så sent som for et par måneder siden var du og holdet tæt på at bringe os i ekstase med en semifinaleplads i Europa League, der blot var en forlænget overtid væk.

    Du har været med til at finde og skabe og udvikle klublegender som N'Doye, Delaney, Zanka, Robert Skov osv. Den liste er uendelig lang, og du har i en stor del af tiden gjort det hele selv som både træner og sportsdirektør. Og selv i de sværeste tider for dig selv og klubben stod du forrest og tog tæskene og øretæverne. Du svinede alt fra kampudvalg til FCM - men du var fuldstændig tro mod FCK. Og du holdt tydeligvis stadig kontakten i de år, hvor du ville prøve dig selv af i nogle af de største ligaer i verden. Og hold nu op, hvor var det fedt at få dig tilbage igen.

    Du er ubetinget den mest succesrige og den mest visionære træner, FCK nogensinde har haft. Og du sad her længere end det nærmest burde være muligt i så ambitiøs en klub som FCK, hvor der ikke er råd til mange kampe i træk uden succes.

    Du er højtråbende, stædig som ind i h......, men også altid med hjertet på helt rette sted. Ståle, for pokker...Du er død og genopstået med FCK, og jeg havde helt ærligt troet og håbet, vi skulle blive meget gamle sammen. Men 2020 er i sandhed et spøjst år, og jeg må bare sige:

    Tusind, tusind tak for din enorme indsats i FCK.

    Hold nu kæft, hvor kommer jeg til at savne dig!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  2. #2
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Tak Andreas, for at sammenfatte alle de tanker der foregår i mange af vores hoveder pt.

    Uagtet at mange af alle jer kritikere af Ståle herinde på Forum, snildt ville kunne tilføje alskens negativitet til ovenstående betragtninger, er det SÅ fint at få samlet op på det de fleste af os husker som det væsentligste af Ståle Solbakkens indsats, fra hans lange karriere hos os.
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Tak til Ståle Solbakken for at jeg i aften IKKE skal se fodbold men i stedet landmand søger kærlighed eller hvad familien ellers synes vi skal se.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Tak til Ståle Solbakken for at jeg i aften IKKE skal se fodbold men i stedet landmand søger kærlighed eller hvad familien ellers synes vi skal se.
    Og tak til bestyrelsen for, at der ingen grund er til at se fodbold resten af året ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Og tak til bestyrelsen for, at der ingen grund er til at se fodbold resten af året ...
    I modsætning til den fantastiske omgang fodbold vi har set kamp efter kamp det sidste halvandet års tid... :)

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Tak til Ståle Solbakken for at jeg i aften IKKE skal se fodbold men i stedet landmand søger kærlighed eller hvad familien ellers synes vi skal se.
    I guder mand! Der kører minimum to eller tre tråde hvor fyringen og manden diskuteres og hvor dit indlæg ville
    passe fint ind. Én tråd er afsat til at mindes og hylde de meritter og triumfer jeg formoder vi i fællesskab har nydt og fejret? Og så vælger du denne af alle....
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Man ved, den er gal, når det her sker..
    https://ibb.co/5R8J45H
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    7

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Har lige et par spørgsmål:
    1) Ved nogen noget om, der er nogen enten fra FCK officielt hold (næppe), FCK spillere (det tør de nok ikke) eller FCK fans (det er nok her det skulle komme fra), der overvejer en eller anden markering af Ståles utrolige betydning for FCK??
    2) Nogen der har nogen idéer til en sådan markering? Jeg har det så skidt over den afslutning det endte med.
    3) Nogen der har en idé til, hvor man kan finde en udtalelse fra Ståle vedrørende hans exit fra FCK eller bare et eller andet slags livstegn? Udover, at han vist har sagt til EB, at han skal sunde sig.
    4) Nogen råd til, hvordan man kommer videre med sit (FCK-)liv, når det er gået fra at være konstant energi-givende med ups&downs (mest det sidste det seneste års tid, men sådan er livet jo) - til nu at være fuldstændig både håb- og udsigtsløst!!?? Jeg skal nu indstille mig på, at FCK muligvis ryger ind i en lang årrække uden mesterskaber og europæisk bold - sådan Brøndby-style. Hvem fanden er det, der har bildt folk ind, at FCK SKAL vinde suppen hvert år, altid spille europæisk, altid være dominerende og altid spille sprudlende og offensivt?? Det er jo fuldstændig urealistisk. Og nu skal vi alle betale prisen for dette storhedsvanvid. HJÆLP!! :-)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    https://fb.me/e/fKdvd8zmi

    En aften om Ståle Solbakken

    Ståle Solbakken har i to perioder sat et kæmpe aftryk på F.C. København og dansk fodbold, men nu er han fortid i klubben. Vi taler med et andet klubikon, Michael Mio Nielsen, om den kompromisløse spiller og træner som blandt meget andet vandt 8 mesterskaber med F.C. København, og havde stor succes i Europa. Mio kender Ståle både som spiller og træner, og var manden der holdt ham i hånden da han lå død i ti minutter på FCK's træningsbane.

    Copenhagen Sundays er værter ved arrangementet hvor Jes Dorph-Petersen modererer samtalen med Mio, Pelle og David.

    Pris: 100,- + gebyr

    Find billet:
    https://billetto.dk/e/sunday-talks-e...lletter-487460

    Billetprisen inkluderer to øl eller vand. Der er indgang fra klokken 19:00. Afholdes på Copenhagen Corner, Hjørnet mellem Øster Allé og B-tribunen.

    Aftenen præsenteres af Copenhagen Sundays i samarbejde med AirGroup (Copenhagen Corner) og Carlsberg.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    https://fb.me/e/fKdvd8zmi

    En aften om Ståle Solbakken

    Ståle Solbakken har i to perioder sat et kæmpe aftryk på F.C. København og dansk fodbold, men nu er han fortid i klubben. Vi taler med et andet klubikon, Michael Mio Nielsen, om den kompromisløse spiller og træner som blandt meget andet vandt 8 mesterskaber med F.C. København, og havde stor succes i Europa. Mio kender Ståle både som spiller og træner, og var manden der holdt ham i hånden da han lå død i ti minutter på FCK's træningsbane.

    Copenhagen Sundays er værter ved arrangementet hvor Jes Dorph-Petersen modererer samtalen med Mio, Pelle og David.

    Pris: 100,- + gebyr

    Find billet:
    https://billetto.dk/e/sunday-talks-e...lletter-487460

    Billetprisen inkluderer to øl eller vand. Der er indgang fra klokken 19:00. Afholdes på Copenhagen Corner, Hjørnet mellem Øster Allé og B-tribunen.

    Aftenen præsenteres af Copenhagen Sundays i samarbejde med AirGroup (Copenhagen Corner) og Carlsberg.
    Købt. Fedt. Tak!

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    https://fb.me/e/fKdvd8zmi

    En aften om Ståle Solbakken

    Ståle Solbakken har i to perioder sat et kæmpe aftryk på F.C. København og dansk fodbold, men nu er han fortid i klubben. Vi taler med et andet klubikon, Michael Mio Nielsen, om den kompromisløse spiller og træner som blandt meget andet vandt 8 mesterskaber med F.C. København, og havde stor succes i Europa. Mio kender Ståle både som spiller og træner, og var manden der holdt ham i hånden da han lå død i ti minutter på FCK's træningsbane.

    Copenhagen Sundays er værter ved arrangementet hvor Jes Dorph-Petersen modererer samtalen med Mio, Pelle og David.

    Pris: 100,- + gebyr

    Find billet:
    https://billetto.dk/e/sunday-talks-e...lletter-487460

    Billetprisen inkluderer to øl eller vand. Der er indgang fra klokken 19:00. Afholdes på Copenhagen Corner, Hjørnet mellem Øster Allé og B-tribunen.

    Aftenen præsenteres af Copenhagen Sundays i samarbejde med AirGroup (Copenhagen Corner) og Carlsberg.
    Ved I allerede nu om corona-restriktionerne startende fra mandag kommer til at påvirke arrangementet?

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    https://fb.me/e/fKdvd8zmi

    En aften om Ståle Solbakken

    Ståle Solbakken har i to perioder sat et kæmpe aftryk på F.C. København og dansk fodbold, men nu er han fortid i klubben. Vi taler med et andet klubikon, Michael Mio Nielsen, om den kompromisløse spiller og træner som blandt meget andet vandt 8 mesterskaber med F.C. København, og havde stor succes i Europa. Mio kender Ståle både som spiller og træner, og var manden der holdt ham i hånden da han lå død i ti minutter på FCK's træningsbane.

    Copenhagen Sundays er værter ved arrangementet hvor Jes Dorph-Petersen modererer samtalen med Mio, Pelle og David.

    Pris: 100,- + gebyr

    Find billet:
    https://billetto.dk/e/sunday-talks-e...lletter-487460

    Billetprisen inkluderer to øl eller vand. Der er indgang fra klokken 19:00. Afholdes på Copenhagen Corner, Hjørnet mellem Øster Allé og B-tribunen.

    Aftenen præsenteres af Copenhagen Sundays i samarbejde med AirGroup (Copenhagen Corner) og Carlsberg.
    Først og fremmest tusind tak for en vellykket aften.
    I nævnte, at der vil komme flere lignende arrangementer fremover. Håber, I vil oprette en ny tråd, hvor I reklamerer?

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    https://fb.me/e/fKdvd8zmi

    En aften om Ståle Solbakken

    Ståle Solbakken har i to perioder sat et kæmpe aftryk på F.C. København og dansk fodbold, men nu er han fortid i klubben. Vi taler med et andet klubikon, Michael Mio Nielsen, om den kompromisløse spiller og træner som blandt meget andet vandt 8 mesterskaber med F.C. København, og havde stor succes i Europa. Mio kender Ståle både som spiller og træner, og var manden der holdt ham i hånden da han lå død i ti minutter på FCK's træningsbane.

    Copenhagen Sundays er værter ved arrangementet hvor Jes Dorph-Petersen modererer samtalen med Mio, Pelle og David.

    Pris: 100,- + gebyr

    Find billet:
    https://billetto.dk/e/sunday-talks-e...lletter-487460

    Billetprisen inkluderer to øl eller vand. Der er indgang fra klokken 19:00. Afholdes på Copenhagen Corner, Hjørnet mellem Øster Allé og B-tribunen.

    Aftenen præsenteres af Copenhagen Sundays i samarbejde med AirGroup (Copenhagen Corner) og Carlsberg.
    Årh - den her så jeg alt for sent. Vildt godt initiativ. Ville supergerne have været med. Håber, det blev en god aften.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. #14
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Den Store Tak For Alt, Ståle-tråd

    Det fungerede superfedt og var en rigtig fin lille aften, med mulighed for at dvæles ved ikonet STÅLE.

    En enkelt lille ting Cop Sundays gerne må ændre på til næste arrangement, hvis altså I læser med David og Pelle;-) er at der manglede lys på den lille interimistiske scene der var sat op.
    Bare et enkelt spot så man kunne se jer bedre, når man sad nede bagved, ville have været fedt.

    Glæder mig til næste gang!!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store tråd om Ståle Solbakken
    By Nello in forum De lange linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 16.12.19, 21:43
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 14:40
  3. Den store E-bay-tråd
    By Don J. in forum Diverse
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 06.06.06, 16:34
  4. Den nye store EM-tråd
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 16.06.04, 10:06
  5. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 26.12.03, 18:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •