Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    47 50.00%
  • Uafgjort

    10 10.64%
  • AaB vinder

    37 39.36%
Side 4 af 14 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 201

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Var det her bedre end det vi præsterede under Ståle? Nej, på ingen måde. Hvad er planen? Jeg skrev, at jeg håbede at se noget, der viste fremad. Og min tiltro lå hos spillerne - ikke hos Kvist og Hjalte. Men der er intet. Det fandme latterligt.
    ps. Sejer sidder vist og sælger sine aktier på mobilen - eller også spiller han Snake.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af toonarmy Se meddelelser
    Ja det her er da uden tvivl det værste vi overhovedet har set. Det bliver præcist som jeg frygtede, Hjalthe får kørt sæsonen i sænk inden vi får en ny træner ind, en træner jeg i øvrigt tvivler på kan gøre det bedre end Ståle.
    Vil sgu hellere se Ståles vilde attitude på sidelinien når vi spiller af helvedes til, fremfor en passiv Hjalthe som ikke aner hvad han skal gøre.

    Jeg så aldrig det store lys i ham som spiller, han har levet hele sin karriere på en mål, jeg tvivler på han er en bedre træner, men som vi nu har fået fornøjelsen af skal ødelægge en hel sæson
    Hjalte kan jo ikke ændre alt på 2 træninger, men enig i han ser lidt “paf” ud. Spillerne er vel synderne. Alle de popsmarte interviews om ny energi, vilje osv... Damn de ser sløve ud - igen!

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Med det lort som spillerne ligger for dagen, skal de da ikke forvente mange flere tilskuere, når restriktionerne en dag bliver lempet.
    Personligt gider jeg ikke bruge 90 min. på nogle mennesker der ligner at de hellere vil ligge hjemme på divaneseren.
    Hvor fanden er passionen og vildskaben henne?
    Det er en ynk at se på!

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Nå men første 45 minutter skal jo ikke diktere Hjaltes kvaliteter og resten af holdet, men:

    - kedeligste halvleg jeg har set FCK spille
    - fuldstændig ideforladt
    - fuldstændig enegiforladt

    Skydeskiven er rettet imod Kvist og Seier

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Det var en håbløs beslutning at gøre Hjalte til træner, men det giver ingen mening at gøre ham til skurk. Han har haft 8 dage med et halvt hold. Et hold som i øvrigt er væsentligt det samme, som Ståle ikke har kunnet få til at fungere. Hvad havde folk forventet?

    Vi har et dårligt hold. Længere er den ikke.


  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Det her giver desværre flashbacks til da CV gjorde sig selv til træner. Jeg synes det lader til beslutningstagerne har undervurderet opgaven.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Godt set at opfinde Biel som hængende angriber: Han river AAB's forsvar rundt, fylder godt i feltet og er en konstant kilde til uro. Det havde jeg aldrig gættet!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Sikke en gejst spillerne udstråler efter fyringen af Ståle... Det stråler jo ud af dem. Jeg er MEGET bekymret for vores klub fremadrettet. Det er et stort kaos. Spillet er skandaløst ringe, Pengene fosser ud, og en bestyrelse der ikke virker til, at vide hvordan man driver en fodboldklub. Det her kan meget vel være enden på en epoke.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Skulle man ikke arbejde videre på det offensive udtryk vi havde mod Fcn?
    Og så stiller vi op i 442 og er tilbage til det fuldstændig ideforladte spil.

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af toonarmy Se meddelelser
    Ja det her er da uden tvivl det værste vi overhovedet har set. Det bliver præcist som jeg frygtede, Hjalthe får kørt sæsonen i sænk inden vi får en ny træner ind, en træner jeg i øvrigt tvivler på kan gøre det bedre end Ståle.
    Vil sgu hellere se Ståles vilde attitude på sidelinien når vi spiller af helvedes til, fremfor en passiv Hjalthe som ikke aner hvad han skal gøre.

    Jeg så aldrig det store lys i ham som spiller, han har levet hele sin karriere på en mål, jeg tvivler på han er en bedre træner, men som vi nu har fået fornøjelsen af skal ødelægge en hel sæson
    Det her er faktisk værre, end jeg havde troet. Tænkte, at vi med den store vilje og fornyede energi i FCN-kampen, en god kamppause, og Zankas retur og et slags wake-up-call til spillerne i det mindste ville gå ind med energi og gejst i denne kamp, selv om ledelsen reelt har valg at køre uden en egentlig cheftræner.

    Jeg kender ikke meget til Hjalte som U19-træner, som hans meritter foreløbigt strækker sig til. Men det siger sig selv, at det ikke ligefrem er den letteste opgave at blive kastet ud i. At man bliver ringet op på en ferie om, at man pludselig skal stå i spidsen for et krævende mandskab, der i al fald ikke udadtil på nogen måde har sået tvivl om Ståle. Overhovedet.

    Det er helt symbolsk, når man lige efter AaB's første scoring klipper over til tv-billeder af en Seier, der ser ud til at røvkede sig, mens han dovent tjekker sin mobil, mens Hjalte sidder og stirrer tavst ud i luften. Der ser ud til lige præcis at være nul procent gejst tilbage i FCK efter Ståles fyring.

    Helt ærligt, bestyrelse: Fint nok, at I vil fyre Ståle, fordi I tror, at en anden vil kunne køre det bedre videre. Det kan sagtens være. Men hvorfor i helvede sætter I en U19-træner til at tage over midt i sæsonen uden skyggen af et setup på plads? Det er uansvarligt og langt ude. Og det foreløbige resultat af bestyrelsens indblanding så vi så i første halvleg, der vel sammen med OB-kampen må kandidere til at være en af de ringeste halvlege i flere sæsoner for FCK.

    FFS!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Ab for pokker ... Så meget dårligere behøver vi ikke være. Det er umuligt at få øje på en game-plan.
    Lidt ærgerligt at holdet får lov at sejle. Jeg tror godt de kunne bruge lidt hjælp fra sidelinjen.
    Goldbæks Højrefod

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kvist har aldrig været god i pressen, og hans opførsel i det interview var direkte tåkrummende. Skal jeg være ærlig, så finder jeg ikke hans væsen og humor særlig befordrende for en rolle i offentligheden. Det får jeg sikkert hug for at sige, men jeg mangler virkelig at se eksempler på, at han har format til mere.
    En del rigtige ord, men en helt umulig og diskvalificerende attitude.
    Kvist er en joke - og den er ikke god
    .........William Kvist RAUS!!!!

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Skydeskiven er rettet imod Kvist og Seier
    Som har haft lige akkurat 0 at gøre med holdet!
    Skydeskiven er stadig rettet mod Ståle, en uge med ny træner kan ikke gøre megen forskel.

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Det sejler fuldstændig i klubben.

    Kvist arrogante tone forud for kampen, spillernes fortsat lade udtryk, Hjalte Bo på bænken.

    Man fyrer (berettiget) DK’s mest vindende træner og det er den umiddelbare løsning? Håbløst, intet mindre og på ingen måder klubben værdigt.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Vi er piv ringe og har kæmpe problemer med bare at skabe en chance. Så er vi skarpe som vådt bølgepap, så vel 5 chancer til 1 mål.
    Så skab lige 15 chancer i 2. Halvleg !!

    Det er latterligt det her

Side 4 af 14 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •