Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    47 50.00%
  • Uafgjort

    10 10.64%
  • AaB vinder

    37 39.36%
Side 6 af 14 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 201

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    .
    .........William Kvist RAUS!!!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Man kan ikke forvente at der står regnbuer ud af holdet efter en uge!!! Kampen idag bekræfter mig meget i at det var den rigtige beslutning at fyre Ståle. Det hold han har samlet og trænet er piv ringe.
    Det første skridt mod bedring blev taget da Ståle blev fyret.
    Nej, men hvis man som Kvist taler om 10 måneders dårlig udvikling, så har man også haft mulighed for både at give sparring, midler til justering men ikke mindst, og hvis det andet ikke virkede - vurderet et reelt alternativ.
    .........William Kvist RAUS!!!!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg håber bestyrelsen fortæller den nye sportsdirektør og træner, at det her hold skal suttes op fra slap.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg synes det er lidt komisk, at der blandt Ståles tilhængere er blevet plæderet for længere snor, ro til truppen og processen, og undskyldt til højre og venstre for tingenes tilstand, men så snart træneren hedder noget andet, så er fanden løs i laksegade, og alt er 1 stor elendighed.

    Nej, det var ikke kønt. Nej, det var ikke hvad vi havde håbet, men jeg får fornemmelsen af, at flere herinde sad klar ved tasterne for at råbe “hvad sagde jeg”.


  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg mangler ord efter den her kamp. Det er den dårligste FCK-præstation i rigtig, rigtig mange år. Det ideforladte bold, Ståle efterlod, er stadig kendetegnende for os, spillerne ser ugidelige ud, der er ingen gejst og ja, det hele er bare elendigt. Hjalte skal absolut ikke have skylden, det er ikke ham, der har købt spillerne, trænet dem i flere år eller fyret Ståle, men han sidder jo bare forstenet på bænken?! Det fatter jeg intet af. Den her sæson er forbi, det håber jeg ledelsen accepterer og fokuserer på det rigtige sportslige setup, for det har vi virkelig brug for..

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Er du gal Fischer er ringe. Smider absolut alt væk. Derudover har han en forholdsvis irriterende attitude.
    Du kan tage hans kantmakker i den anden side med i den ligning. Daramy holder slet ikke niveau. Og så er jeg ligeglad med hvor gammel han er. Han har sgu selv valgt at møde op.


  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Ej, det er da ikke et pivringe hold.
    Du stirrer dig også blind på navnene. Morten Olsen sagde engang, at han ikke udtager de bedste spillere men det bedste hold. Vi har en gruppe spillere, der slet ikke fungerer sammen. Flere af spillerne mangler desuden at bevise sig på det individuelle plan. Hvis de spillede for en anden klub, ville du ikke regne flere af dem for noget. Læg dertil at sammensætningen af truppen rent numerisk er helt skæv med en voldsom overvægt af forsvarsspillere.

    Dette hold er ikke til mere. Vores vigtigste tilgang bliver en ny sportsdirektør, der kan rydde op.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    61% boldbesiddelse, men vi kan hverken skabe chancer og har ikke angriberne til at score på de få, som bliver skabt.

    Holdet STINKER.

    Zanka må tage anførerbindet, Fischer skal tre uger på bænken, skift målmand, Biel skal slet ikke i truppen, Wind skal tabe 5 kg.

    Og så er det løb i morgen, uden bold.

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Ved ikke hvorfor. Men det pisser mig sgu faktisk af at se William og Hjalte på bænken. Har aldrig haft noget i mod dem. Nej, jeg har faktisk nydt at se dem begge spille for os. Men på trænerbænken passer de bare ikke. De er begge et par halvbløde leverpostejsdrenge uden for meget talent eller kant. De er ufarlige og uimponerende. Det er nærmest provokerede at det lige er de to der sidder hvor Ståle plejede.

    Edit:
    Ved godt hvorfor. Kvist der sidder på bænken og smiler efter han er fyret Ståle er smager lidt for meget den ‘onde lille bror forræder sin gode storebror så han uretmæssigt kan overtage hans kongedømme’. Løvernes konge i fodboldens verden lol
    Sidst redigeret af Emilo : 18.10.20 kl. 19:12

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Det her er et hold i kæmpe KRISE. !!! Jeg synes det virker som om at der ikke er harmoni i truppen. Yderligere sidder der et bestyrelsesmedlem William Kvist på bænken og agerer træner. ??? Sig mig er vi ved at blive til BØF. FCK sejler fuldstændig så selv Hobro, Viborg og andre klubber i det niveau må grine deres røv i laser. Fyringen af Ståle kom på et forkert tidspunkt og man skulle have ventet til vinterpausen. Nu kommer vi til at se et FCK hold tabe 3 ud af 4 kampe til vinterpausen.Hjalte virker modløs og det er ikke hans skyld, men jeg håber ved Gud ikke Kvist skal sidde og agere råbe klovn indtil vi finder en ny træner.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Hvordan kan Fischer få lov til at spille hele kampen, mens Daramy og Biel ofres? Han er fuldkommen hamrende pivringe og bidrager ikke med andet end dårlig attitude.

    Hvorfor placerer man Nelsson på venstre side af forsvaret, når han er klart bedst til højre? Zanka foretrækker måske også højre, men er trods alt så god på venstre at han spiller den på landsholdet.

    Hvorfor skifter man Pep Biel ind i angrebet og ikke Kaufmann?

    Hvorfor sidder Kvist på bænken og råber mere end Hjalte? Ja hvorfor sidder han egentlig overhovedet på bænken?


  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Det er selvfølgelig ikke Hjaltes skyld, at vi taber i dag. Han skal selvfølgelig ikke stå til ansvar for, at ledelsen har frasagt sig al form for ansvar. Fyringen er for mit vedkommende fornuftig, men at man ikke har undersøgt markedet for en afløser, det bør have konsekvenser. Det kan selvfølgelig være det er spin, men hvis det er den rådgivning Jes Mortensen har givet ledelsen, så bør han nok samme vej som Ståle. Man fremstår jo direkte uprofessionelle, når man udtaler, at man ikke har sonderet terrænet for en træner, alene af respekt for Ståle.

    Jeg tror Fischer er færdig på det her niveau (i hvert fald i FCK). Han smider alt væk, og det er ikke bare simple tekniske (og basale) fodboldmæssige handlinger som han fejler med, men hans acceleration er helt væk, dvs. han er nu en spiller uden nogen form for fysisk spidskompetence. Samtidig har en attitude der pisse irriterende at se på. Slår ud med armene, skriger (!) og skaber sig som et barn på 10. Nogen vil kalde det københavnsk arrogance, men jeg synes han er jævnt irriterende at se på.

    Til sidst er jeg simpelthen nødt til at knytte en kommentar til Kvist. Han har været en del af mange interviews siden fyringen, herunder i Copenhagen Sundays. I alle interviews fremstår han som en mand, der slet ikke har pondus til at varetage så vigtig en position. Det sidste interview, som Devil var så sød at linke til, er jo også en katastrofe. Han forsøger måske at fremstå lidt ala Holmstrøm, hvilket i sig selv er ok., (det er måske også den rolle man internt forventer han skal have) men så skal han simpelthen have noget medietræning med Jes og co. først.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Og så skal Pep Biel til at stoppe med de hævnagter. Det er anden gang i løbet af de sidste par kampe han får tjattet ud efter en modstander. Det koster et rødt kort snart hvis det fortsætter.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #89
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Kære Ståle.
    Vi mente det ikke.
    Vær sød at komme tilbage.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Hvordan kan Fischer få lov til at spille hele kampen, mens Daramy og Biel ofres? Han er fuldkommen hamrende pivringe og bidrager ikke med andet end dårlig attitude.

    Hvorfor placerer man Nelsson på venstre side af forsvaret, når han er klart bedst til højre? Zanka foretrækker måske også højre, men er trods alt så god på venstre at han spiller den på landsholdet.

    Hvorfor skifter man Pep Biel ind i angrebet og ikke Kaufmann?

    Hvorfor sidder Kvist på bænken og råber mere end Hjalte? Ja hvorfor sidder han egentlig overhovedet på bænken?
    Jeg er enig med det hele. Det var en skændsel alt taktisk der kom fra vores side i dag. Det er rent groundhog day. Som om efteråret 2019 startede forfra i dag, og vi skal igennem en lang række migræne dage i parken, før vores nye træner indser at vores taktik er læst, at Falk er bedst på kanten, at Biel fungerer på den centrale midtbane, at Fischer ikke har superliga niveau mere osv osv osv. Når Hjalte indser det kan det starte forfra igen med en ny træner...

    Jeg har for øvrigt ingen tillid til Hjalte efter at have hørt ham tale i dag og set ham på bænken. Han er tør som en kiks og virker ikke voldsomt begavet (underdrivelse). Hvad fanden sker der i vores klub?

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 14 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •