Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    47 50.00%
  • Uafgjort

    10 10.64%
  • AaB vinder

    37 39.36%
Side 2 af 14 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 201

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det var selvfølgelig sagt med et glimt i øjeblikket. Men når det er sagt, så rummer de fleste vittigheder et gran af sandhed.

    For mig handler det ikke kun om skaderne og det deraf faldende sportslige niveau. Det handler om indstillingen og attituden og dér halter Bjelland altså efter. Så hvis han kan tillade sig at stå og spille fandango, så kan jeg også ;)
    Syntes du rammer den meget godt. De fleste er jo enige om at Bjelland er faldet gevaldigt i niveau og hans tendens til skader hjælper jo hellere ikke ligefrem til at han kan komme ind i et stabilt kontinuerligt niveau. Og hans Attitude i de interviews jeg har set med ham pisser mig også en smule af.

    At Bjelland så har forhandlet en guldrendet kontrakt kan jeg ikke rigtig bebrejde manden. Jeg tror hvem som helst i Danmark selv vil forsøg at forhandle de bedste vilkår som muligt. Forhåbentligt lærer klubben af det til en anden gang.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Har aldrig glædet mig og samtidig været så nervøs forud for en AaB kamp i parken, vil mene en sejr idag er meget vigtig. Ikke kun pga de 3 point og muligheden for at holde ved toppen men mindst ligeså vigtig, er en sejr, for at holdet kan få selvtillid, gejst og give ro til Hjalte i den næste uge.

    Hvis fck ikke vinder må det næst vigtigste være at holde nullet og vi kan se en effekt af at have Zanka i forsvaret. Helt optimalt ville være en sejr og clean sheet!!

    Synes det bliver spændende og se om Hjalte vil starte med Biel centralt, på kanten eller bænken og hvor Falk så skal spille.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Det er værd at bemærke, at kampen også er vigtig for AaB og ikke mindst træneren Jacob Friis. For første gang i umindelige tider råder han over en skadesfri trup, som samtidig er blevet væsentligt forstærket i transfervinduet. Det er nu, Friis skal til at vise resultater, hvis ikke han skal møde et rungende nordjysk "så ære u" i nær fremtid.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    At Bjelland havde tendens til skader vidste vi alle - da vores forrige “sportsdirektør” forsøgte at reparere på midterforsvaret - og det var derfor et kæmpe sats at hente ham, men vi var desperate. Jeg håber virkelig, at klubben får hentet den rigtige mand til at sammensætte truppen, så vi ikke i fremtiden kommer til at se den samme desperate transferpolitik.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Har der sneget sig en smule optimisme ind i mig? Ja, det har der vel. Jeg var ellers klar til at lægge kampene på hylden det næste stykke. Det havde sgu for stor indflydelse på mit humør. Men i dag. Jeg ved ikke, om det er, fordi solen skinner en smule. Men jeg skal se den - og jeg glæder mig. Jeg håber at se humør, entusiasme - noget der peger fremad. Det sidste er det vigtigste, når der ikke er meldt nogen plan ud om det sportslige setup endnu. Jeg håber, at spillerne viser en vej fremad. 3-0. Forza FC

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg er godt nok nervøs for denne kamp. Vi står igen med en kamp, hvor vi strengt taget skal vinde og man skal kunne se en effekt på banen. Ellers vil hele ledelsen stå og se dumme ud og der vil komme et ekstremt pres på at finde en ny træner hurtigt - og det er måske ikke lige stedet, hvor der skal ske hurtige og forhastede beslutninger med en forkert mand som resultat.

    Jeg forventer kun meget små taktiske og holdmæssige justeringer op til dagens kamp.

    Jeg mistede desværre troen på succes i den nærmeste fremtid med fyringen og forventer egentlig et nederlag (gætter på 0-2).

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er godt nok nervøs for denne kamp. Vi står igen med en kamp, hvor vi strengt taget skal vinde og man skal kunne se en effekt på banen. Ellers vil hele ledelsen stå og se dumme ud og der vil komme et ekstremt pres på at finde en ny træner hurtigt - og det er måske ikke lige stedet, hvor der skal ske hurtige og forhastede beslutninger med en forkert mand som resultat.

    Jeg forventer kun meget små taktiske og holdmæssige justeringer op til dagens kamp.

    Jeg mistede desværre troen på succes i den nærmeste fremtid med fyringen og forventer egentlig et nederlag (gætter på 0-2).
    Sjovt jeg har det lige omvendt.

    Jeg tror vi kommer ud med fornyet energi og tro på tingene post Ståle æren, hvor der kommer nye ideer og måder at gøre tingene på. jeg tror fremtiden for FCK projektet i fremtiden kommer til at være i trygge hænder. Jeg gælder mig til den nye ære, med forhåbentligt godt fodbold og bedre resultater i Suppen :)


    3-1 til FCK

    Forza FC

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Vi klasker jo historisk set næsten altid AAB hjemme i Parken. Det gør vi også idag.

    3-0 og videre til næste !!

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg tror på en lidt fesen 1-0.

    Men det er sådan set fint nok. Nu hedder den 3 point, og et clean sheet ville være skønt.

    Zan

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg har mest af alt et fromt håb om, at hverken den ene eller anden fløj fornedrer sig det ‘hvad-sagde-jeg’-kommentarer baseret på dagens resultat. Det vil være dumt at fælde dom alene baseret på en kamp i suppen.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Enig men håber vi ser nogle af Hjaltes idéer selvom han ikke har haft helt truppen samlede mere end et par dage

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu har den ene fløj jo måttet høre på ufatteligt meget l... de sidste par år, så det er vel kun fair, hvis man kan give igen, når effekten som forventet udebliver :-)
    I de sidste par år; viser bare hvor ufattelig lang snor Ståle fik og selvfølgelig skulle have. Man kan deraf heller ikke udråbe det som en fiasko at fyre Ståle og at bestyrelsen har fejlet, sku de tabe idag.

    Var Ståle stadig træner idag havde jeg været overbevist om et nederlag men nu er jeg fortrøstningsfuld og tror svagt på en sejr. Holdet vil idag stadig være meget præget af Ståle så der vil nok ikke være de store ændringer at spore endnu.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Syv års reign of boredom er forbi. Selv ikke et nederlag vil kunne ødelægge glæden over det, men jeg forventer da, at vi vinder over et underlegent AaB-hold, og ellers er underholdningen sikret, når man efterfølgende med garanti kan læse en masse whine om, hvor håbløst det var at fyre Staåle :-)
    HIC SUNT LEONES

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    I de sidste par år; viser bare hvor ufattelig lang snor Ståle fik og selvfølgelig skulle have. Man kan deraf heller ikke udråbe det som en fiasko at fyre Ståle og at bestyrelsen har fejlet, sku de tabe idag.

    Var Ståle stadig træner idag havde jeg været overbevist om et nederlag men nu er jeg fortrøstningsfuld og tror svagt på en sejr. Holdet vil idag stadig være meget præget af Ståle så der vil nok ikke være de store ændringer at spore endnu.
    Nu var mit indlæg ment skrevet med et glimt i øjet og forøvrigt slettet igen, da det egentlig ikke var et oplæg til debat.
    Resultatet i dag er for mig stort set underordnet i forhold til, om beslutningen var korrekt. Jeg er med på, at taktiske ændringer er få og tiden har været knap. Men en del af kritikken herinde er bl.a. gået på, at spillerne var låste under Ståle. Så det forventer jeg selvfølgelig vil være langt bedre i dag....

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Syv års reign of boredom er forbi. Selv ikke et nederlag vil kunne ødelægge glæden over det
    Sjovt at underholdning vejer tungere end resultater. Mon ikke også at Hjalte kan køre en kedelig taktik. :)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    ..men jeg forventer da, at vi vinder over et underlegent AaB-hold, og ellers er underholdningen sikret, når man efterfølgende med garanti kan læse en masse whine om, hvor håbløst det var at fyre Staåle :-)
    Ja piveri skal du nok få. Og de debattører som i mange indlæg har savnet kritik fra pressen (det forstår jeg stadig ikke), skal nok få det i rigelige mængder, når vi bommer den i dag.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 14 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •