Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    47 50.00%
  • Uafgjort

    10 10.64%
  • AaB vinder

    37 39.36%
Side 12 af 14 FørsteFørste ... 291011121314 SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 201

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Vi spillede ikke lige op med Man U - vi holdt dem fra at score. Kæmpe forskel ;-)
    Hehe, ja endnu et "Spin". Spillede Lige op med Man utd :). Man skal vist have meget farvede briller, hvis man mente at vi spillede lige op med dem bare fordi vi kom ud i forlænget spilletid.

    Så ja kæmpe forskel.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hehe, ja endnu et "Spin". Spillede Lige op med Man utd :). Man skal vist have meget farvede briller, hvis man mente at vi spillede lige op med dem bare fordi vi kom ud i forlænget spilletid.

    Så ja kæmpe forskel.
    Spin eller ej, så spillede vi en rigtig god kamp, hvor vi også havde chancer til at score, og hvor vi også kunne være gået videre. Det havde ikke være specielt fortjent, men det var altså heller ikke vildt langt væk. Og så er det trods alt en del af spillet, at man har en dygtig keeper.

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg mindes heller ikke at have set en eneste som mener, at vi står et bedre sted nu end for 9 dage siden, hvilket vel er meningen med en fyring.

    Du svarede forøvrigt stadig ikke på mit spørgsmål.
    Jeg tror ikke, at der er mange, om nogen, der troede, at vi i dag ville stå meget bedre med Hjalte. Fyringen er et langsigtet projekt. Som jeg efterhånden har skrevet et par gange, frygter jeg, at der kommer til at gå år, før vi står et meget bedre sted end for 9 dage siden.

    Og altså spørgsmålet om det gør indtryk, hvad Graulund og Tøfting mener om fyringen af Ståle? Eller vores spillespil? Eller pointgennemsnit? (Beklager hvis jeg har mistet overblikket).

    Lige de to eksperter gør ikke indtryk. Nogensinde. Men ellers danner jeg mig ofte selv en mening på baggrund af det jeg ser og læser rundt omkring.

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Vi skal vel også bare som fans til at indse, at vi har stået stille - andre har rykket sig. Vi er - desværre - ikke længere førende inden for fodbold i DK, det er der nu andre der er!

    Er det hamrende irriterende - ja sgu! Men klubbens/bestyrelsens ageren pt. gør kun tingene værre. Ståle skulle ud! Der er en overgang, som der ofte er i klubber der fyrer en træner. Bliver det godt - næppe! Så lad overgangen blive kort.

    Bliver den nye træner en succes? Måske/måske ikke...

    Slap af, tag hånen på arbejdspladsen/hos venner/familie osv. Vi har gjort det godt længe resultatmæssigt - ikke nødvendigvis spillemæssigt!. Nu er vi overhalet og skal tilpasse os den nye situation. Sgu lidt patetisk med alt det for/imod fyringen snak. Sket er sket, og vi skal videre i teksten.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg tror ikke, at der er mange, om nogen, der troede, at vi i dag ville stå meget bedre med Hjalte. Fyringen er et langsigtet projekt. Som jeg efterhånden har skrevet et par gange, frygter jeg, at der kommer til at gå år, før vi står et meget bedre sted end for 9 dage siden.
    Hvis du virkelig mener, at der kommer til at gå år, så forstår jeg da absolut intet af, at du synes fyringen er korrekt.

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Og altså spørgsmålet om det gør indtryk, hvad Graulund og Tøfting mener om fyringen af Ståle? Eller vores spillespil? Eller pointgennemsnit? (Beklager hvis jeg har mistet overblikket).

    Lige de to eksperter gør ikke indtryk. Nogensinde. Men ellers danner jeg mig ofte selv en mening på baggrund af det jeg ser og læser rundt omkring.
    Jeg stiller det gerne igen (det var jo ikke til dig i første omgang, men ingen har svaret endnu):

    Du skriver selv, at du danner dig en mening på baggrund af det du læser. Når nu langt de fleste såkaldte eksperter (og det er vel det bedste, som menig mand kan komme i nærheden af) er enige om, at fyringen var en overreaktion (og som minimum med tåbelig timing) og at vi nu står meget dårligere stillet, gør det så ikke et indtryk? Og her snakker vi ikke kun Tøfting og Graulund, men også velrespekterede fodboldfolk som f.eks. Morten Bruun.

    Spøgsmålet var oprindeligt stillet til en debattør, som skråskikkert konkluderede (og du har forøvrigt trykket enig), at fyringen var korrekt.

    Og ja, du må selvfølgelig gerne have din egen holdning, men jeg er oprigtigt nysgerrig. For (som jeg også skriver et andet sted) så genovervejer jeg da som minimum min holdning til ting i samfundet, hvis en række eksperter er enige om det modsatte.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis du virkelig mener, at der kommer til at gå år, så forstår jeg da absolut intet af, at du synes fyringen er korrekt.
    Come on, k@sper. Fair nok, at du er uenig i alt omkring fyringen af Ståle, men det kan umuligt være udover din fantasi, hvorfor folk kan ønske nyt blod på posten. Hvis man mener, at en anden kan gøre det bedre end Ståle, giver fyringen jo god mening.

    Jeg tror i øvrigt også, at du er en af de få, der mener, at bedringen var lige om hjørnet. De fleste er efterhånden nok enige i, at genoprettelsen kommer til at tage tid - med eller uden Ståle.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Come on, k@sper. Fair nok, at du er uenig i alt omkring fyringen af Ståle, men det kan umuligt være udover din fantasi, hvorfor folk kan ønske nyt blod på posten. Hvis man mener, at en anden kan gøre det bedre end Ståle, giver fyringen jo god mening.
    Nu var nøgleordet jo "år". Hvis man stadig mener, at en fyring er korrekt på trods af, at det vil tage "år" før vi ser noget bedre, så vil man godt nok meget gerne af med Ståle.
    Og kan man acceptere, at den ny træner er "år" om at forbedre resultaterne? Jeg er med på, at mange herinde gerne vil gøre truppen til komplet umulig, men det er den jo på ingen måde. Det er vel bl.a. også derfor, at Ståle er røget på porten. Jeg forventer da i den grad, at en ny træner i løbet af en håndfuld uger med træning vil kunne præsentere et helt andet billede og nogle helt andre resultater end hvad vi ser pt med det hold, der er til rådighed. Og det vil jeg forvente om det var Ståle, Hjalte eller vores kommende træner som står i spidsen.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #173
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Nu må skrønen med at have spillet lige op med Man U snart stoppe.. Vi var skide heldige og havde nogle enkelte fantastiske glimt men vi havde på ingen måde kontrol over den kamp.. Statsene er klare:

    - Boldbesidelse 55%-45% i Man U favør
    - 14-1 i skud på mål i Man U favør

    Det var i høj grad vores held at vi overlevede kampen og det skyldes i høj grad at Johnsson havde sin livs kamp....
    Very Nice

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #174
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Nu må skrønen med at have spillet lige op med Man U snart stoppe.. Vi var skide heldige og havde nogle enkelte fantastiske glimt men vi havde på ingen måde kontrol over den kamp.. Statsene er klare:

    - Boldbesidelse 55%-45% i Man U favør
    - 14-1 i skud på mål i Man U favør

    Det var i høj grad vores held at vi overlevede kampen og det skyldes i høj grad at Johnsson havde sin livs kamp....
    Enig, men kan vi så også stoppe med at bruge boldbesiddelse som et bevis på om man er bedst/har kontrol på kampen?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #175
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Men hvorfor FANDEN skulle man partout vælge at lægge den genoprettelsesperiode mens vi har turneringskampe i stedet for at lægge den mens vi har en vinterpause?

    Man kunne have "nøjedes" med svingende resultater og migrænebold resten af efteråret, mens man i kulissen kunne finde en ny sportsdirektør og cheftræner, og have informeret Ståle om det, således at man ikke gik bag om ryggen på ham, som man lagde så meget vægt på under pressemødet.

    Men nu får vi svingende resultater, migrænebold OG sportsligt organisatorisk kaos og manglende troværdighed til bestyrelsen, mens søgningen efter en ny sportsdirektør og cheftræner foregår i det åbenlyse, og man får først stoppet det, når den nye cheftræner får leveret resultater, og sportsdirektøren får foretaget nogle gode handler.

    En IDIOTISK timing af bestyrelsen, som ikke kunne finde ud af at planlægge mere end halvandet skridt ude i fremtiden. Det er som at pisse i bukserne for at holde varmen. Men åbenbart har det været vigtigere for folk at fyre Ståle end at stille spørgsmålet "Hvad så bagefter?". Både i bestyrelsen og på sidelinien, åbenbart, siden 60% har ment han skulle fyres her og nu..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  18. #176
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men hvorfor FANDEN skulle man partout vælge at lægge den genoprettelsesperiode mens vi har turneringskampe i stedet for at lægge den mens vi har en vinterpause?

    Man kunne have "nøjedes" med svingende resultater og migrænebold resten af efteråret, mens man i kulissen kunne finde en ny sportsdirektør og cheftræner, og have informeret Ståle om det, således at man ikke gik bag om ryggen på ham, som man lagde så meget vægt på under pressemødet.

    Men nu får vi svingende resultater, migrænebold OG sportsligt organisatorisk kaos og manglende troværdighed til bestyrelsen, mens søgningen efter en ny sportsdirektør og cheftræner foregår i det åbenlyse, og man får først stoppet det, når den nye cheftræner får leveret resultater, og sportsdirektøren får foretaget nogle gode handler.

    En IDIOTISK timing af bestyrelsen, som ikke kunne finde ud af at planlægge mere end halvandet skridt ude i fremtiden. Det er som at pisse i bukserne for at holde varmen. Men åbenbart har det været vigtigere for folk at fyre Ståle end at stille spørgsmålet "Hvad så bagefter?". Både i bestyrelsen og på sidelinien, åbenbart, siden 60% har ment han skulle fyres her og nu..
    Det der bliver sagt her!! Timingen får os til at ligne lallende amatører og når vi så ser en aggressiv og defensiv Kvist, flankeret af en spag og usammenhængende Nørregård, ser det bare endnu værre ud. Skal sige at jeg ikke kan have andet end ondt af Hjalte, som dybest set tager en for holdet her.

  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #177
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men hvorfor FANDEN skulle man partout vælge at lægge den genoprettelsesperiode mens vi har turneringskampe i stedet for at lægge den mens vi har en vinterpause?

    Man kunne have "nøjedes" med svingende resultater og migrænebold resten af efteråret, mens man i kulissen kunne finde en ny sportsdirektør og cheftræner, og have informeret Ståle om det, således at man ikke gik bag om ryggen på ham, som man lagde så meget vægt på under pressemødet.

    Men nu får vi svingende resultater, migrænebold OG sportsligt organisatorisk kaos og manglende troværdighed til bestyrelsen, mens søgningen efter en ny sportsdirektør og cheftræner foregår i det åbenlyse, og man får først stoppet det, når den nye cheftræner får leveret resultater, og sportsdirektøren får foretaget nogle gode handler.

    En IDIOTISK timing af bestyrelsen, som ikke kunne finde ud af at planlægge mere end halvandet skridt ude i fremtiden. Det er som at pisse i bukserne for at holde varmen. Men åbenbart har det været vigtigere for folk at fyre Ståle end at stille spørgsmålet "Hvad så bagefter?". Både i bestyrelsen og på sidelinien, åbenbart, siden 60% har ment han skulle fyres her og nu..
    Tror du virkelig seriøst på, at man kunne have meddelt Ståle, at man ville udskifte ham- og så få ham til at blive indtil vinter? Hvis jeg (som leder) fik den besked, ville jeg sige, at de kunne ryge og rejse- og fyre mig med det samme. Og hvis de havde indgået i en internsiv jagt bag om ryggen på Ståle, så havde han da opdaget det. Det kan man ikke holde hemmeligt ret længe.
    Man kan mene meget om Hjalte og William som det midlertidige team. Men at tro på, at man kunne træffe den- for mig at se- helt nødvendige beslutning om at fjerne Ståle fra i hvert fald posten som sportsdirektør, uden en midlertidig konstruktion, kan jeg ikke se for mig. Det kunne man ikke gøre på anden måde, med mindre man havde sat sig under er stort tidspres på vel max en uge før det blev offentligt kendt, at der var noget under opsejling
    Sidst redigeret af gunner : 19.10.20 kl. 18:20
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  21. De følgende 15 brugere er enige:

  22. #178
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Tror du virkelig seriøst på, at man kunne have meddelt Ståle, at man ville udskifte ham- og så få ham til at blive indtil vinter?
    Med de interviews, der har været fra Ståle, indholdet i hans bog, uddrag fra William Kvists bog, plus diverse udtalelser og interviews fra andre personer i dansk fodbold, så tror jeg på at han elsker FCK i en sådan grad, at han vil være villig til det, hvis det kan sikre at klubbens kultur og vindermentalitet kan overdrages i sikre hænder til en ny træner.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #179
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser

    Det åbner også for et billede af en intern magtkamp mellem bestyrelsen og pengene på den ene side og Ståle på den anden. Ståle har som sportsdirektør fejlet eklatant i en del vinduer efterhånden. Det er mange - som i rigtig, rigtig mange - penge Ståle har bundet op i spillere der simpelthen bidrager med alt, alt for lidt, og hvor perspektiverne slet ikke opvejer udgifterne. Når ledelsen samtidig ser en langt større hitrate hos konkurrenterne, og oplever dårligt og usammenhængende spil, i et system der ellers har været garant for sikre resultater, ja så skal de udfordre Ståles manager-rolle, hvis de da er deres job voksent. Jeg er efterhånden 110% sikker på, at det er opgøret omkring Ståles dobbeltrolle der er årsagen til fyringen. Han har fået at vide, at ledelsen vil have en sportsdirektør ind i løbet af efteråret. Ståle har sagt "nej", og så har bestyrelsen set sig nødsaget til at fyre ham
    En sådan forklaring giver selvfølgelig mere mening ifb fyringen, da det virker noget voldsomt bare at fyre ham uden først at stille krav om en ansvarsfratagelse. Men da Ekstrabladet sender en sms til Ståle for en kommentar til fyringen, så er svaret at han lige skal sunde sig før han udtaler sig. Det taler jo for, at fyringen kom som en bombe for Ståle, og således ikke havde noget at gøre med, at der blev stillet krav om en ansvarsfratagelse. Eller hvad..?
    Sidst redigeret af FCTorben : 19.10.20 kl. 18:51

  25. #180
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    https://www.superliga.dk/kamp/2020-2...-kobenhavn-aab


    Interessant at se vi har en Xg på 1,6 mod AaBs 1,1..... udefra fra dette relativt unuanceret tal, så burde vi have vundet kampen 2-1 eller fået en 1-1....

    det er ufatteligt uanset hvem der er træner, at vi ikke bare har en lille smule held!!! Vi får aldrig en smule medvind! Alle sejre skal vi kæmpe ufatteligt hårdt for at få:-(
    Very Nice

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •