Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    47 50.00%
  • Uafgjort

    10 10.64%
  • AaB vinder

    37 39.36%
Side 3 af 14 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 201

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Det bør simpelthen være umuligt at klare den værre i dag, end hvad 2020 indtil videre har budt os på. Ser frem til en frisk start, og håber spillerne gør det samme.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Var det noget med lidt medietræning til WK?
    Goldbæks Højrefod

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Var det noget med lidt medietræning til WK?
    Kvist har aldrig været god i pressen, og hans opførsel i det interview var direkte tåkrummende. Skal jeg være ærlig, så finder jeg ikke hans væsen og humor særlig befordrende for en rolle i offentligheden. Det får jeg sikkert hug for at sige, men jeg mangler virkelig at se eksempler på, at han har format til mere.


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kvist har aldrig været god i pressen, og hans opførsel i det interview var direkte tåkrummende. Skal jeg være ærlig, så finder jeg ikke hans væsen og humor særlig befordrende for en rolle i offentligheden. Det får jeg sikkert hug for at sige, men jeg mangler virkelig at se eksempler på, at han har format til mere.
    Hvad er det for et interview i snakker om? Link gerne :)

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Det bør simpelthen være umuligt at klare den værre i dag, end hvad 2020 indtil videre har budt os på. Ser frem til en frisk start, og håber spillerne gør det samme.
    Det så rigtig godt ud mod FCN, og siden har vi hentet vores anfører hjem. Som Fischer siger, skal den gode FCN-kamp under Ståle føres videre. Vi vinder den her kamp. Det er fremadrettet, udfordringerne ligger, hvis man ikke får et godt setup bygget op igen.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Hvad er det for et interview i snakker om? Link gerne :)
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...2020-eller-hva

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Først Zanka med et latterligt arrogant interview med Copenhagen Sundays. Nu Kvist med en tøsefornærmet attitude. Kan vi slet ikke tolerere kritiske spørgsmål som klub? Er vi virkelig så fornærmede, hvis der bliver sat det mindste spørgsmålstegn ved hvad vi laver?

    Positiv arrogance er IKKE at være fornærmede og spydige
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kvist har aldrig været god i pressen, og hans opførsel i det interview var direkte tåkrummende. Skal jeg være ærlig, så finder jeg ikke hans væsen og humor særlig befordrende for en rolle i offentligheden. Det får jeg sikkert hug for at sige, men jeg mangler virkelig at se eksempler på, at han har format til mere.
    Jeg giver dig fuldstændig ret. Har arbejdet med PR, journalistik og kommunikation i over 15 år og haft adskillige gennem medietræningskurser. Der er de, der helt naturligt gør sig godt i medierne, og så er der de, der har deres personlighed imod sig såsom Kvist. Det kan man selvfølgelig arbejde på, men det slår mig ikke, at han har fået meget medietræning gennem årene. I så fald er de penge ikke givet særlig godt ud ;)

    Generelt er det aldrig smart at optræde passivt-aggressivt, og humor skal virkelig doseres i perioder, hvor man må formode, at der er behov for at skabe ro. At lægge ud med at spørge: "Har du set FCK i 2020" i et interview, man må formode er lettere kritisk, er helt rigtigt direkte tåkrummende. Og det er virkelig heller ikke smart at tale om medicin til patienten osv.

    Lad os håbe, at Kvist - med hans egne ord - hurtigt kan komme tilbage til at passe bestyrelsesarbejde og børn og lade andre tage over i den rolle.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Det bør simpelthen være umuligt at klare den værre i dag, end hvad 2020 indtil videre har budt os på. Ser frem til en frisk start, og håber spillerne gør det samme.
    Foreløbigt gør de et mere end hæderligt forsøg...
    .........William Kvist RAUS!!!!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    Foreløbigt gør de et mere end hæderligt forsøg...
    Det er tre skridt tilbage fra FCN-kampen. Tak, bestyrelse, for at tro, at et midlertidigt trænervalg vil være bedre end den mest succesfulde træner i FCK's historie i stedet for at lave jeres hjemmearbejde ordentligt. FFS!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Gud hvor er det et sløjt tilbageløb af Ankersen ved målet. Hvorfor i alverden følger han ikke manden????

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Okore med en Messi pasning
    snork vi spiller langsomt

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Gud hvor er det et sløjt tilbageløb af Ankersen ved målet. Hvorfor i alverden følger han ikke manden????
    Det er Ståles skyld...!!!!

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Pis med pis på.

    Vi kan nul fremadrettet.

    Alle spiller pisse ringe.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er tre skridt tilbage fra FCN-kampen. Tak, bestyrelse, for at tro, at et midlertidigt trænervalg vil være bedre end den mest succesfulde træner i FCK's historie i stedet for at lave jeres hjemmearbejde ordentligt. FFS!
    Ja det her er da uden tvivl det værste vi overhovedet har set. Det bliver præcist som jeg frygtede, Hjalthe får kørt sæsonen i sænk inden vi får en ny træner ind, en træner jeg i øvrigt tvivler på kan gøre det bedre end Ståle.
    Vil sgu hellere se Ståles vilde attitude på sidelinien når vi spiller af helvedes til, fremfor en passiv Hjalthe som ikke aner hvad han skal gøre.

    Jeg så aldrig det store lys i ham som spiller, han har levet hele sin karriere på en mål, jeg tvivler på han er en bedre træner, men som vi nu har fået fornøjelsen af skal ødelægge en hel sæson

    Og det interview med Kvist, åh gud. Den mand er da så arrogant som noget kan være, jeg tvivler sgu på han har så stor fodboldfaglig indsigt som han bilder sig selv ind. Ja vi har spillet af ht her i 2020, men det har vi oplevet før, det oplevede man u også under Ferguson, men Ståle har i det mindste vist før at han kan vende skuden. Får vi en lige så god træner kommer han til at være på lånt tid, Ståle var nok vores bedste mulighed for stabilitet

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 3 af 14 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •