Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    47 50.00%
  • Uafgjort

    10 10.64%
  • AaB vinder

    37 39.36%
Side 5 af 14 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 201

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smount Se meddelelser
    Det her giver desværre flashbacks til da CV gjorde sig selv til træner. Jeg synes det lader til beslutningstagerne har undervurderet opgaven.
    Jeg tror ikke de har undervurderet opgaven som sådan. De har bare vurderet, at Ståle ikke var fremtiden, og måske har de også haft behov for at vise, at det koster at præstere så dårligt som Ståle har gjort gennem længere tid. Problemet er, at de ikke har nogen plan, og mildt sagt virker famlende. Alt i klubben var bygget op om Ståle og lagt an på Ståle, og nu er han væk. De ligger, som de har redt.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tror ikke de har undervurderet opgaven som sådan. De har bare vurderet, at Ståle ikke var fremtiden, og måske har de også haft behov for at vise, at det koster at præstere så dårligt som Ståle har gjort gennem længere tid. Problemet er, at de ikke har nogen plan, og mildt sagt virker famlende. Alt i klubben var bygget op om Ståle og lagt an på Ståle, og nu er han væk. De ligger, som de har redt.
    .... vi ligger som de har redt.
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Den køber jeg bare ikke... Vi har en Målmand der redder point. Vi har et potentielt dansk landsholdsforsvar med Boilesen, Zanka, Nelsson og Ankersen. På midtbanen har vi superligaens bedste boldvinder i Zeca. Vi har nogle af superligaens bedste kreatører i Falk og Fischer. Oveni dette har vi 2 af superligaens allerstørste talenter i Wind og Daramy. Det er ikke et dårligt hold, men et eller andet fungere bare ikke. Om det er formationen, spillestillen eller noget helt andet ved jeg sku ikke.


  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Som har haft lige akkurat 0 at gøre med holdet!
    Skydeskiven er stadig rettet mod Ståle, en uge med ny træner kan ikke gøre megen forskel.
    Man burde kunne forvente, at de gode takter fra FCN kampen ville forsætte og ikke at det blev ringere.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Som har haft lige akkurat 0 at gøre med holdet!
    Skydeskiven er stadig rettet mod Ståle, en uge med ny træner kan ikke gøre megen forskel.
    Hvis man har - og tager - ansvaret for den sportslige deroute og fyrer træneren bærer man jo pr. definition et ansvar.
    Meget falder tilbage på Ståle, det er utvivlsomt, men når en fyring eksekveres, skal man også være i stand til at pege på og implementere en holdbar erstatning.
    .........William Kvist RAUS!!!!

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det var en håbløs beslutning at gøre Hjalte til træner, men det giver ingen mening at gøre ham til skurk. Han har haft 8 dage med et halvt hold. Et hold som i øvrigt er væsentligt det samme, som Ståle ikke har kunnet få til at fungere. Hvad havde folk forventet?

    Vi har et dårligt hold. Længere er den ikke.
    Det hjælper så heller ikke, at ledelsen har valgt to personer til trænerposten, hvor i hvert fald den ene ikke har den store stjerne hos flere af de ledende spillere i truppen.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Vi har ikke tabt til Aab i PARKEN siden 2007...

    Det er selvfølgelig en fuldkommen hypotetisk snak, hvorvidt kampbilledet havde været anderledes under Ståle, og jeg skal ikke kunne sige om vi lige pt er ved at tage et skridt tilbage for på sigt at tage to skridt frem, men den gejst og vilje som trænerskiftet skulle have fremavlet i truppen, synes jeg på ingen måde man kan se, bedst illustreret ved Ankersens luntende og ugidelige tilbageløb ved Aabs første mål.

    Er det i øvrigt ikke lidt mærkeligt at Kvist sidder og er medbestemmende på bænken? Måske har jeg bare ikke helt forstået Kvists rolle, men det er vel Hjalte der tager beslutningerne på bænken og ikke den sportslige leder.

    Hvis man i forvejen frygter at Hjalte ikke har nok pondus til at sidde i cheftrænerstolen, uagtet om det blot er midlertidigt, så stiller det ham ikke umiddelbart i et bedre lys, at han sidder med et åbenlyst forvirret udtryk i ansigtet, mens Kvist kommer med dessiner.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Man burde kunne forvente, at de gode takter fra FCN kampen ville forsætte og ikke at det blev ringere.
    Sgu da ikke når bestyrelsen har kastet en håndgranat ind i den sportslige afdeling uden at komme med et fornuftigt alternativ..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Den køber jeg bare ikke...
    Du stirrer dig blind på navnene.

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sgu da ikke når bestyrelsen har kastet en håndgranat ind i den sportslige afdeling uden at komme med et fornuftigt alternativ..
    Når vælger at fyre Ståle og samtidig siger ud ad til, man kan skabe smil og ny energi i truppen, så er det præcist, hvad jeg som minimum forventer.
    Har du egentlig læst det, jeg svarede på..??

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Her kan man tale om at det er FCK uværdigt.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    Hvis man har - og tager - ansvaret for den sportslige deroute og fyrer træneren bærer man jo pr. definition et ansvar.
    Meget falder tilbage på Ståle, det er utvivlsomt, men når en fyring eksekveres, skal man også være i stand til at pege på og implementere en holdbar erstatning.
    Man kan ikke forvente at der står regnbuer ud af holdet efter en uge!!! Kampen idag bekræfter mig meget i at det var den rigtige beslutning at fyre Ståle. Det hold han har samlet og trænet er piv ringe.
    Det første skridt mod bedring blev taget da Ståle blev fyret.


  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg erindrer ikke et dårligere FCK-hold i dette årtusinde.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Man kan ikke forvente at der står regnbuer ud af holdet efter en uge!!! Kampen idag bekræfter mig meget i at det var den rigtige beslutning at fyre Ståle. Det hold han har samlet og trænet er piv ringe.
    Det første skridt mod bedring blev taget da Ståle blev fyret.
    Ej, det er da ikke et pivringe hold. Eneste, der ikke er i eller omkring landshold er da Biel og Kamil... Det er et stærkt hold, der er, men det er virkelig uden tro på tingene. Og styring.
    Jeg er kun bekræftet i at det er en fejl med fyringen. Det blev retfærdiggjort med at spillerne manglende inspiration, at blive frigjort fra et låst system, at der var kliker og manglende opbakning. Altså, de kæmpede da under Ståle. Det er sgu da lige før jeg kunne få tanken, at se spiller så dårligt fordi de vil vise utilfredshed med fyringen. For fanden det er håbløst... Der skal handles en LEDER ind. ikke Hjalte.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Er du gal Fischer er ringe. Smider absolut alt væk. Derudover har han en forholdsvis irriterende attitude.


Side 5 af 14 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •