Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    47 50.00%
  • Uafgjort

    10 10.64%
  • AaB vinder

    37 39.36%
Side 8 af 14 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 201

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Nu ved jeg ikke, om du bl.a. hentyder til mine indlæg. Jeg har ikke været imod fyringen af Ståle, hvis jeg havde tillid til, at bestyrelsen kunne komme med et bedre alternativ. Men min tillid til bestyrelsen var lav før fyringen, og er endegyldigt væk efter fyringen.

    IKKE for fyringen som sådan. Der kan være gode grunde til at skifte træner efter syv år. Men det er fandeme naivt at tro, at man kan erstatte en kæmpe leder med 18 års trænererfaring og så vitterligt tro, at man på den korte bane kan skaffe flere point med en komplet uprøvet U19-træner. Det er i bedste fald naivt.

    Fair nok, hvis Ståle fuldstændig havde tabt omklædningsrummet. Det lyder bestemt ikke til at være tilfældet. Men bestyrelsen har - selv med bestyrelsens egne ord - haft meget, meget lang tid til at forberede et skifte. Det har man fuldstændig undladt. Og nu står man så uden skyggen af plan for de næste kampe, indtil nogen får nosset sig sammen til at ansætte et par habile afløsere.

    Ja, det er sgu én stor elendighed.
    Spot on!
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg har været vant til Ståle elendighed i over 12 måneder, så at holdet taber en kamp Post Ståle, er jo ikke 100 % overraskende. Jeg har set værre præstationer under Ståle. Jeg havde dog forventet en større trodsreaktion oven på fyringen. Det er nok det der skuffer mig mest.

    men jeg bakker 100 % omkring fyringen af Ståle, Så hvis der kommer Ståle fans og siger "havde sagde jeg". Så kan vi jo nemt henvise til de sidste 12 måneders præstationer under hans vagt.


  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er trist, forvirret, fuldstændig mat. Hvordan har vi sat Nordens flagskib over styr på bare én sæson?

    Der mangler vilje, plan, kvalitet - det er ikke for eller imod Ståle, men for pokker da, det er åbenlyst, at bestyrelsen ser ud til at mangle indsigt i det man er øverste ansvarlig for.

    De havde ingen planer sidste lørdag, ingen visioner og ingen løsninger ... i tillæg mener de så også, at klubben sagtens kan holde til den situation, fordi man har kompetencerne internt, der kan tage over i en periode. Jeg ser frem til, at der bliver indkaldt til et pressemøde i morgen kl. 13, hvor ny sportsdirektør, træner og planer bliver præsenteret for ikke mindst FC Københavnere, men også for omverdenen. Jeg trænger til, at man melder en forpligtende ambition ud - og så investerer i at forfølge den.

    Jeg frygter desværre, at klubben er så hårdt ramt økonomisk, at man vælger den billige løsning og fastholder WK og HN.

    Trist, trist, trist ...
    WK har heldigvis allerede meldt ud, at han har et par børn derhjemme, som han gerne vil hjem og passe. Og selv en fodboldblind bestyrelse kan vel se, at Hjalte ikke har den erfaring eller det lederpotentiale, der skal til her og nu. I virkeligheden føler jeg, de gør ham en kæmpe bjørnetjeneste ved at lade ham riste i en rolle, han med største sandsynlighed ikke er klar til, og hvor man mandsopdækker ham fra start med hans nærmeste chef.

    Mit største håb er, at jyderne og Seier i bestyrelsen bliver trætte af deres legetøj og sælger til en ejer, der rent faktisk VIL noget med FCK sportsligt.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #109
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det er selvfølgelig ikke Hjaltes skyld, at vi taber i dag. Han skal selvfølgelig ikke stå til ansvar for, at ledelsen har frasagt sig al form for ansvar. Fyringen er for mit vedkommende fornuftig, men at man ikke har undersøgt markedet for en afløser, det bør have konsekvenser. Det kan selvfølgelig være det er spin, men hvis det er den rådgivning Jes Mortensen har givet ledelsen, så bør han nok samme vej som Ståle. Man fremstår jo direkte uprofessionelle, når man udtaler, at man ikke har sonderet terrænet for en træner, alene af respekt for Ståle. (Sakset en masse), men så skal han simpelthen have noget medietræning med Jes og co. først.
    Jeg har aldrig forstået, hvordan Jes er blevet vurderet kompetent nok til jobbet i FCK...

    Bortset fra det, så det jo den rene elendighed i øjeblikket. Det er det mentale, der skal arbejdes med og det ASAP. Spille fodbold, det kan de jo godt, bare ikke med hinanden og slet ikke for hinanden i øjeblikket.
    MCN

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har været vant til Ståle elendighed i over 12 måneder, så at holdet taber en kamp Post Ståle, er jo ikke 100 % overraskende. Jeg har set værre præstationer under Ståle. Jeg havde dog forventet en større trodsreaktion oven på fyringen. Det er nok det der skuffer mig mest.

    men jeg bakker 100 % omkring fyringen af Ståle, Så hvis der kommer Ståle fans og siger "havde sagde jeg". Så kan vi jo nemt henvise til de sidste 12 måneders præstationer under hans vagt.
    Så må du jo lige sige til, hvor længe det skal gå før vi må råbe "hvad sagde vi". For det her kommer til at tage år.

    Og du har da ret i, at der er intet overraskende i, at vi taber. Selvfølgelig hjælper det ikke, at erstatte en god træner som spillerne respekterer med en uerfaren og dårligere træner, som spillerne ikke engang gider kæmpe for i første kamp.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så må du jo lige sige til, hvor længe det skal gå før vi må råbe "hvad sagde vi". For det her kommer til at tage år.

    Og du har da ret i, at der er intet overraskende i, at vi taber. Selvfølgelig hjælper det ikke, at erstatte en god træner som spillerne respekterer med en uerfaren og dårligere træner, som spillerne ikke engang gider kæmpe for i første kamp.
    Simpelt, lad os være ligeså tålmodige som vi har været med med Ståle. Hvis vi kan klare 12 måneders elendighed, hvor Ståle har haft et stort ansvar for at nedbryde den berømte "kultur"

    Fedt du konkludere at det kommer til at tage år? samt at de ikke vil kæmpe for træneren?. Det er da noget være juks du lukker ud. Hvorfor kæmpede de så ikke for Ståle ? :)

    Vi skal nok komme stærkt ud af det her og også hurtigere end du Spår :)

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Simpelt, lad os være ligeså tålmodige som vi har været med med Ståle. Hvis vi kan klare 12 måneders elendighed, hvor Ståle har haft et stort ansvar for at nedbryde den berømte "kultur"

    Fedt du konkludere at det kommer til at tage år? samt at de ikke vil kæmpe for træneren?. Det er da noget være juks du lukker ud. Hvorfor kæmpede de så ikke for Ståle ? :)

    Vi skal nok komme stærkt ud af det her og også hurtigere end du Spår :)
    Nu skal du jo ikke gå længere end 1 kamp tilbage for at se et hold, som kæmpede for Ståle. Måske fordi man var bange for at miste ham?

    Tror du virkelig selv på, at vi hurtigt kommer stærkt ud af dette? Så skal man da præsentere en fantastisk træner meget meget snart.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Jeg synes det er lidt komisk, at der blandt Ståles tilhængere er blevet plæderet for længere snor, ro til truppen og processen, og undskyldt til højre og venstre for tingenes tilstand, men så snart træneren hedder noget andet, så er fanden løs i laksegade, og alt er 1 stor elendighed.

    Nej, det var ikke kønt. Nej, det var ikke hvad vi havde håbet, men jeg får fornemmelsen af, at flere herinde sad klar ved tasterne for at råbe “hvad sagde jeg”.
    Øhhhh hvad?

    Hvem siger “hvad sagde jeg”.... det var en helt igennem forfærdelig kamp uden ideer og gejst. Spillerne viste cirka lige så meget gejst som Hjalte på bænken. Jeg havde så sandelig håbet på en helt anden attitude og naturligvis på 3 point - vi fik ikke det sidste og jeg er langt mere nervøs for sæsonen efter denne kamp end jeg var før og også end jeg var før Ståles fyring.

    Kvist ved naturligvis meget mere om fodbold end nogle af os herinde og han kender om nogen FCK.... derfor er jeg stadig bange for at han er den helt forkerte mand i bestyrelsen. Hjalte virker sindsyg sympatisk og en helt igennem god fyr.... derfor kan jeg simpelthen ikke se han har udstrålingen som cheftræner, men han skal da have tid (ingen siger andet), men hans første kamp var fanme elendig.

    Var det rigtigt at fyre Ståle. Det ved vi vel om 3-24 måneder. Første indtryk var til dumpekarakter og nu må vi jo så se hvordan det udvikler sig. Jeg håber fanme Hjalte lykkedes - fordi jeg holder med FCK.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu skal du jo ikke gå længere end 1 kamp tilbage for at se et hold, som kæmpede for Ståle. Måske fordi man var bange for at miste ham?
    Eller også mødte de bare et bovlamt hold på dagen?

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu skal du jo ikke gå længere end 1 kamp tilbage for at se et hold, som kæmpede for Ståle. Måske fordi man var bange for at miste ham?

    Tror du virkelig selv på, at vi hurtigt kommer stærkt ud af dette? Så skal man da præsentere en fantastisk træner meget meget snart.
    Så du vælger belejligt FCN kampen, som den ene kamp i 2020, hvor vi spiller en fornuftig kamp set over 90 min :) ? hvad med de 40 andre kampe ? :)

    Ja jeg tror på vi nok skal komme stærkt ud af det her. Husk nu på, Hvilken træner som fik os i denne situation "Ståle". Jeg tror ikke vi bliver mestre, men jeg tror på dette kan blive starten til få stablet et sportsligt setup op som kan være stærkt lang tid frem, og det sker ikke ved 1 tabt kamp.

    Jeg ved du og Ståle elskerne, aldrig vil være enige i dette og det er også fair nok :)

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Eller også mødte de bare et bovlamt hold på dagen?
    Bovlamt eller ej, så viste spillerne væsentlig mere vilje, løb og flydende spil end i dag. Endda uden Zanka. Og det er stærkt bekymrende, men desværre også hvad flere af os frygtede.

    Selvfølgelig skal vi først se, hvad den "rigtige" nye træner udretter før fyringen skal evalueres. Kvist har eddermandme travlt.


  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så du vælger belejligt FCN kampen, som den ene kamp i 2020, hvor vi spiller en fornuftig kamp set over 90 min :) ? hvad med de 40 andre kampe ? :)

    Ja jeg tror på vi nok skal komme stærkt ud af det her. Husk nu på, Hvilken træner som fik os i denne situation "Ståle". Jeg tror ikke vi bliver mestre, men jeg tror på dette kan blive starten til få stablet et sportsligt setup op som kan være stærkt lang tid frem, og det sker ikke ved 1 tabt kamp.

    Jeg ved du og Ståle elskerne, aldrig vil være enige i dette og det er også fair nok :)
    Det er da fint nok du er glad EraZ, du har også været en af de mest højtråbende Ståle kritikere og måske en dag kan du sige “se, hvad jeg sagde” - forskellen er vel at du mere eller mindre ikke ønskede succes’s under Ståle - imens jeg (og jeg tror de fleste andre) ønsker succes for FCK, om det så skal være med Ståle, Hjalte eller hvem som helst som træner.

    Historien husker bare Ståle som den mest succesfulde træner i den bedste danske række og hans 8 mesterskaber (ud af totalt 13) og hvis du er optimist efter dagens præstation - så fair nok... så må du jo også accepter at vi ruller øjne. Det har intet at gøre med om Ståle skulle fyrres eller ej, det handler bare om at holdet virkelig ikke viste noget som helst. Jeg mindes helt seriøst ikke en dårligere kamp og en dårlige attitude end dagens kamp og nøj, hvor jeg håber på en mirakelkur

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kvist brillerer så også ved at fjerne enhver respekt om Hjalte ved at sætte sig selv på bænken.

    Kvist er langsomt men ualmindelig sikkert ved at skrive sit eftermægle i FCK om fra legende til ham, der smadrede alle muligheder for succes i mange mange år.
    Jeg er med på store dele af kritikken af Kvist - men lad os nu også lige tage den lidt med ro, inden vi også begynder at beskylde ham for at Biel har hjemve eller lign.

    Der kan være mange grunde til at Kvist sad på bænken. Fx at Hjalte foretrækker det. We dont know.

    Bare inden det stikker helt af.

    Men derudover er jeg enig i, at 1) Kvist er in over his head 2) vores bestyrelse virker ikke til helt at fatte hvad det er den laver 3) det kommer til at tage lang tid at få rettet skuden, og det kommer til at være surt at være fc fan i længere tid end vi nok tør tænke på.

    Mit forslag: Skru ned for ambitionerne i en periode og hyg dig med din sidemand (når vi må det igen). Mao - velkommen tilbage til 90`erne.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg bliver sindssyg af at se de interviews efter kampen.
    Kan spillere og trænere virkelig ikke se hvor galt det står til. Eller er verden virkelig blevet sådan at man åh nej ikke må snakke så dårligt om sine med/spillere.
    Godt nok ikke den samme kamp som feks Hjalte og mig så :(

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #120
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Øhhhh hvad?

    Hvem siger “hvad sagde jeg”.... det var en helt igennem forfærdelig kamp uden ideer og gejst. Spillerne viste cirka lige så meget gejst som Hjalte på bænken. Jeg havde så sandelig håbet på en helt anden attitude og naturligvis på 3 point - vi fik ikke det sidste og jeg er langt mere nervøs for sæsonen efter denne kamp end jeg var før og også end jeg var før Ståles fyring.

    Kvist ved naturligvis meget mere om fodbold end nogle af os herinde og han kender om nogen FCK.... derfor er jeg stadig bange for at han er den helt forkerte mand i bestyrelsen. Hjalte virker sindsyg sympatisk og en helt igennem god fyr.... derfor kan jeg simpelthen ikke se han har udstrålingen som cheftræner, men han skal da have tid (ingen siger andet), men hans første kamp var fanme elendig.

    Var det rigtigt at fyre Ståle. Det ved vi vel om 3-24 måneder. Første indtryk var til dumpekarakter og nu må vi jo så se hvordan det udvikler sig. Jeg håber fanme Hjalte lykkedes - fordi jeg holder med FCK.
    Jeg synes fint vi kan have diskussionen om hvor vidt den midlertidige løsning er fejlslåen, men lad os i det mindste vente nogle kampe før vi maler fanden på væggen.

    Det står dig selvfølgeligt frit for at sælge sæsonen allerede nu, og drømme dig tilbage til Ståle på trænerposten, men ud over et enkelt lyspunkt mod FCN, så siger ingen ting i sol og måne mig, at situationen ville have set anderledes ud i dag med ham ved roret. Det bliver med andre ord nok ved med at være lort indtil der bliver sat skik på den forrådnede spillertrup Ståle efterlod.

    Dem af jer der havde tålmodighed i elastisk metermål under Ståle, kan da starte med nu, at dele rundhåndet ud.

  27. De følgende 11 brugere er enige:

Side 8 af 14 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •