Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 54

Emner: AGF - FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    AGF - FCK

    Ingen tråd endnu. 1-1

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: AGF - FCK

    Spår et nederlag på et par mål, og en tråd på 13-14 sider, hvor de sidste ugers fløjkrig fortsætter uden nogen kommer videre. Alt i alt er jeg optimistisk!


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: AGF - FCK

    Som de fleste andre er jeg heller ikke optimistisk omkring resultatet. Men vi SKAL se en fremgang i spillet. Jeg er klar over, at vi næppe kommer til at se et sprudlende angrebsspil, men spillerne skal vise mere vilje, fight, løb og initiativ. Samtidig håber jeg, at der i den forgangne uge er arbejde på relationerne defensivt. Får vi ikke styr på dette, så kommer vi aldrig videre. Offensiven skal nok komme i gang, når defensiven er på plads og giver ro op igennem holdet. Er vi ikke blevet bedre på disse parametre (vilje og defensiv organisation - resultatet er i den kontekst en smule mindre vigtigt), så vil hysteriet omkring fyringen uden tvivl fortsætte herinde. Og jeg er formentlig selv en af de mest hysteriske :)

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: AGF - FCK

    Truppen er forøvrigt udtaget:

    3 Pierre Bengtsson
    4 Victor Nelsson
    7 Viktor Fischer
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    20 Nicolai Boilesen
    21 Karl-Johan Johnsson
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    24 Robert Mudražija
    25 Mathias Zanka Jørgensen
    26 Marios Oikonomou
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk
    45 Rasmus Højlund

    Højlund er med i stedet for Wilczek og kan få debut.

  7. #5
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: AGF - FCK

    4-0...

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    5

    Re: AGF - FCK

    Lidt off-topic men er der nogen der kan sætte et par ord på Rasmus Højlund?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: AGF - FCK

    Jeg er efterhånden der, hvor jeg faktisk godt gad os se prøve et 3-mandsforsvar af.. Nu er Bjelland godt nok ikke klar, men på sigt synes jeg i den grad vores trupsammensætning er mere til eksempelvis 3-5-2 eller 3-4-1-2 (som Atalanta bl.a. spiller) end et system, hvor vi både har backs og kanter.. Udover at de kanter vi har alle er bedre mere centralt i banen, så skriger vi også efter noget defensiv stabilitet, hvilket en 3-mandsbagkæde måske kunne bibringe.. Konkret ville jeg stille således op i morgen:

    Kalle - Nellson, Zanka, Marios - Ankersen, Biel, Zeca, Falk, Boilesen - Fischer, Wind

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: AGF - FCK

    I denne svære tid, er jeg heller ikke optimist omkring vores klub desværre, så jeg spår også et nederlag på 2 - 1, hvis vi er heldige kan vi måske hive en 0 - 0 eller 1 - 1 hjem til KBH ;)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: AGF - FCK

    Vi har inkasseret mindst 2 mål i 5 Superliga-kampe i streg - for 2. gang på godt 1 år i øvrigt. Inden disse 2 tilfælde, så skal man tilbage til 1995 for at finde et eksempel. Dengang i 1995 nåede vi 6 i træk, hvilket er klubrekord - så den kan vi tangere i dag.

    På "sjov" vis, så har AGF så faktisk historisk set UTROLIG svært ved at score mange mål mod os i Århus. De sidste 16 kampe har de maks scoret 1 mål - hvilket er Superliga-rekord. Ingen andre har nogen sinde spillet 16 kampe på hjemmebane i træk mod en specifik modstander uden at score 2 mål en eneste gang.

    Det samme gælder i øvrigt 3 mål hjemme mod et hold. 26 gange i træk har AGF ikke kunne score 3 mod os i Århus. Det er også Superligarekord.

    Jeg ved godt hvilke af disse 3 rekorder, som jeg mest tror på bliver stoppet i dag... :-( Lyngby (i konkurs amatørdagene) sidder i øvrigt på Superliga-rekorden i at inkassere 2 mål - 16 kampe i streg - så der et lidt afstand - det kan man jo glæde sig over :-(
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Victor Johansson Se meddelelser
    Lidt off-topic men er der nogen der kan sætte et par ord på Rasmus Højlund?
    Jeg vil da gerne sætte nogle ord på ham ;)

    Han har fra start af været en fast bestanddel af den meget talentfulde 2003-årgang i landsholdssammenhæng, men har inden for det sidste års tid været sorteret fra oftere end man kunne ønske. Han har dog været i rigtig fin form i denne sæson, med 5 ligamål indtilvidere, 5 mål i 8-3 nedsablingen af BIF i pokalturneringen, og også et par stykker for reserveholdet.

    Han er egentligt en relativt komplet angriber. Igennem ungdomsårene har han levet en del på sin fart, sine gode løb, og sine meget fine afslutningsevner, men han er vokset en del de sidste 12-18 måneder, og har desuden lagt noget mere fysik på, så selvom hovedspillet og fysikken givetvis ikke vil være prangende på seniorniveau, så er han bestemt ikke ueffen på dette område.

    Han er desuden rigtig god med begge ben.

    Alt i alt en spændende spiller, som jeg ser som værende over Hjælmhof, men under Bøving potentiale-mæssigt.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: AGF - FCK

    Vi taber 2-0. Patrick og Patrick
    Sidst redigeret af thomasroy : 25.10.20 kl. 17:06

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: AGF - FCK

    Tjah. For første gang længe, sidder jeg ikke og tænker, “Det ser sgu’ da meget godt ud. Det skal nok gå”. Puha. Det kan blive skidt.


  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: AGF - FCK

    Banens dårligeste MKK indtil videre

    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: AGF - FCK

    Dejlig sejr mod svinske AGF

    Stadig masser at arbejde med, men mentalt meget vigtigt.


  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: AGF - FCK

    Fantastisk god sejr! Godt med et “clean sheet”. Ku have været super med et mål til fck i åbent spil. Men ellers synes jeg der var store fremskridt i forhold til hvad vi har set tidligere i det sidste år.
    Særligt synes jeg Daramy, Kaufmann og Fischer så væsentlig mere komfortable ud og spillede alle en god kamp.


Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •