Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 54

Emner: AGF - FCK

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: AGF - FCK

    Det er vist længe siden, at vi sidst startede med ni danske spillere. AGF gjorde eet i øvrigt også. Tilfældigt eller en tendens?

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: AGF - FCK

    Jaaaa, endeli en f+#king sejr. Tilmed i en svær kamp.
    Jaaaa, Hjalte har bedre point-snit end Ståle i 2020.
    Hvad var det mon for en personlig besked VF ikke ville fortælle, at Zeca gav i rundkredsen?
    Hjalte skiftede lidt for sent ud. Kauf, Mo og Fischer(trods bedste kamp længe) var alle kandidater efter 60. min. Dog rart med en træner der ikke råber og skriger hele tiden, men giver spillerne ro.
    Ståles sidste gave til klubben var Zanka. Tak Ståle. Han er allerede enormt vigtig.
    Godt at Kvist var væk fra bænken.
    Dommeren var ringe.
    Wind var klar MoM. Suveræn i opspillet. Smuk panenka.
    Werge og Frimann var skuffede.
    Alt i alt, bare en god aften.
    Danmark til Valby Bakke

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Så har du ikke set meget Fck-bold de sidste 14 år :-)

    Fight, cleansheet og til tider ret grimt - det var sgu dejligt med sejr.

    AGF’s spil i dag viser også mig med stor tydelighed, at David Nielsen aldrig skal være træner i Fck. Det vil være en falliterklæring.
    Hehe - ja, hans taktiske oplæg var ikke imponerende.

    Men ja, dejlig arbejdssejr, der holdt hårdt, men vel var fortjent. Håber, vi finder tilbage til de mere overskudsagtige takter fra FCN-kampen mod Lyngby. Men i dag var et vigtigt skridt, og hvor ER det bare fedt at have Zanka tilbage. Han var i mine øjne ubetinget kampens spiller med en ro bagude, vi ikke har haft længe. Offensivt halter vi en del stadigvæk. Køligt af Wind, og Daramy var bestemt bedre end længe, selv om det ikke siger meget.

    Det mest overraskende var dog, at vi lige pludselig havde heldet med os - særligt i slutminutterne, hvor vi kunne nøjes med at se bolden prelle af på overlæggeren. Dét var nærmest helt surrealistisk. Er blevet lidt for vant til, at den slags skud går ind i kampens døende minutter.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Håber, vi finder tilbage til de mere overskudsagtige takter fra FCN-kampen mod Lyngby.
    Håber på ingen måde vi finder tilbage til det vi så i fcn kampen. 2 mål imod og en kamp der var rystende ringe forsvarsmæssig er efter min mening ikke overskudsagtigt. Jeg er enig i at der offensivt var gode takter mod fcn men det synes jeg bestemt også der var idag.

    Daramy var bestemt bedre end længe, selv om det ikke siger meget.
    Jeg synes det siger utrolig meget!

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: AGF - FCK

    Jeg er fint tilfreds med udtrykket i dag, ikke mindst defensivt så vi solide ud!.. Og der var fuld kontrol frem til kaufs udvisning..

    Jeg vil dog primært fokusere på AGF i dag.. Sikke dog en flok en bonderøve! Og Poulsens udtalelser efter kampen, hvor han ellers burde være kølet af, tager da prisen.. Alene hans overfald på Daramy, hvor han helt bevidst hamrer ham i maven, kunne have udløst en rød billet, men at de to svinestreger tilsammen udløser to gule kan man simpelthen bare ikke brokke sig over.. Det er så himmelråbende dumt.. De var totalt overtændte hele vejen rundt, og deres konstante brok til dommeren, gjorde desværre at han så sig nødsaget til at svinge om sig med kompensationsdomme, hvilket udløste flere meget tynde advarsler til os, selvom vi langt fra spillede så svinsk som AGF.. Derfor smager sejren da også bare ekstra sødt, selvom de 3 point i sig selv giver rigeligt at juble over..


  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: AGF - FCK

    En ægte Kaptajn. Jeg elsker Zeca mand :)

    https://www.fck.dk/nyhed/hoer-zecas-...ejren-i-aarhus


  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jaaaa, endeli en f+#king sejr. Tilmed i en svær kamp.
    Ståles sidste gave til klubben var Zanka. Tak Ståle. Han er allerede enormt vigtig.
    Ja, tak til Ståle for hans 5. CB på holdet, men hvilken en!
    Fedt at se vi endelig har et CB makkerpar med kvalitet sammen og hver for sig. Nelsson så jo også meget mere komfortabel ud i dag end længe.
    Også fedt at høre Zanka allerede dirigerer med medspillerne og i øvrigt også til interview udstråler overskud.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: AGF - FCK

    Den anden sejr i Superligaen, og den første under Hjalte, kom i hus efter en kamp med hårdt spil. Spillemæssigt forsøgte vi fortsat at undgå at give bolden til Kalle, mens vi dog slog mange høje og lange bolde fremad, for at undgå AGF’s pres.
    AGF lagde ud med ret hårdt spil og lavede flere hårde frispark – men i modsætning til så mange andre kampe, så skete der to ting. Den første ting var, at dommeren rent faktisk takserede flere af de hårde frispark til advarsler og den anden ting var, at vi for en gangs skyld ikke lod os kue. Vi endte med at stå godt imod i duellerne, ligesom AGF kun i en periode fik sat deres pres, som de gerne ville. I resten af kampen lod vi os ikke for alvor stresse eller panikke og vi havde stort fokus på andenboldene omkring Wind, der normalt ellers ligger ret isoleret.
    Vores bedste spillemæssige periode kom da anden halvleg begyndte. Vi havde god kontrol og AGF måtte bakke og stå dybt, ligesom vi spillede fremadrettet og kom frem til et par afslutninger. At AGF blev reduceret til ti mand, fik vi dog ikke udnyttet optimalt.
    Det var dog ikke vores offensiv der imponerede mest, men derimod vores defensiv, der ikke har set så solid ud længe. Det var først til allersidst, at vi begyndte at blive usikre og det må siges at være en voldsom forbedring. Det var selvfølgelig udvisningen til Kaufmann der gjorde, at vi blev usikre, stod for dybt og forsøgte at køre den smalle føring hjem.
    Derudover lagde jeg også mærke til en omstilling vi havde i slutningen af anden halvleg efter et AGF-hjørnespark. Jeg kan ikke huske, hvornår vi sidst har haft så mange spillere med i en omstilling og så resulterede det endda i en afslutning.
    Selvom vi viste gode takter i dag, så vokser træerne ikke ind i himlen. Vi var for dårlige til at komme frem til afslutninger og særligt i første halvleg kneb det med chancerne. Vi fik også understreget hvor tynd vores trup er. Selvom trætheden begyndte at indfinde sig, turde vi ikke skifte ud. Vi skulle frem til det 80. minut før Daramy blev skiftet ud med Biel, der ikke ligefrem passer ret godt til en så duelpræget og fysisk kamp. Boilesen blev skiftet ud til fordel for Pierre i det 88. minut, så her var også et dyk i kvaliteten og så kom Højlund ind for Wind i det 90. minut. Der er derfor store krav til vores startellever og i dag klarede de det.

    Kalle stod en fin kamp, men var ved at bliver overlistet lidt for nemt i to omgange.

    Boilesen spiller en fin kamp, hvor han havde et godt samarbejde med Fischer.
    Nelsson spiller en fin kamp og i dag var der ikke så stort behov for, at han skulle tage så mange dueller.
    Zanka var en af banens vigtigste i dag fra mit synspunkt. Han var ikke fejlfri og han dominerede ikke duellerne, men han var konstant rolig og bevarede overblikket. Det gav umiddelbart meget mere selvsikkerhed i vores bagkæde og defensiven faldt ikke fra hinanden, når vi bare blev presset en smule.
    Ankersen gjorde det fint og havde gode kombinationer med Daramy og Falk. Der mangler dog det sidste og det kunne løfte vores spil gevaldigt, hvis der kom lidt mere styr på løbemønstrene – særligt hvem der skal løbe i dybden.

    Fischer spiller en lidt blandet kamp. Han har enkelte rigtig gode aktioner og han prøvede rigtig meget (hvilket i sig selv er en stor forbedring – det betyder at vi stadig tør udfordre), men vores offensiv er for ustruktureret, så ofte blev han for let lukket ned og måtte tage for mange berøringer.
    Zeca tog godt fra i duellerne og var uhyre vigtig i forbindelse med andenboldene. Jeg synes det har hjulpet ham, at han ikke skal være involveret i for mange offensive facetter i vores spil
    Falk var også lidt blandet. Det skyldes nok at vi ikke har så mange situationer, hvor han kan sætte sig selv eller andre i scene, men i stedet slog mange lange bolde. Han var ikke helt så involveret i opspillet, men leverer en fin indsats i det store hele.
    Daramy leverer en fin præstation. Han turde mere og lykkedes også med mere, men der manglede ofte lige den sidste forståelse mellem ham og Ankersen. Han trak sig en smule i duellerne, men der blev også gået hårdt til ham.

    Kaufmann var god til at stresse AGF og skabe ravage, men han var uskarp og løbene var ikke altid lige i skabet. Dog en ok præstation, da jeg tror han løste den opgave han blev givet. Det går bare ikke helt at have ham på siden eller foran Wind. At han bliver, vist ud er misvisende, da han bestemt ikke spillede hårdt og begge advarsler var tynde.
    Wind spillede stærkt og var banens bedste. Han var nøglen til vores offensiv og han havde flere rigtig farlige afleveringer. Han tog uhyre mange dueller og lod sig ikke kue af modstanderens ufine spillestil. Han mangler dog lidt i feltet.

    Mads Kristoffer-Kristoffersen fik sin sag for sig i dag. Spillerne rettede ikke ind efter nogle ellers hurtige advarsler og han blev umiddelbart lidt fanget af det. Linjen flagrede derfor en del og lignende forseelser blev vurderet forskelligt. Et eksempel er Kaufmanns anden advarsel, som han modtager efter et sammenstød hvor han kom sent i dueller, hvor Højer bevidst med fuld fart bankede ind i ryggen på Daramy uden at modtage en advarsel. Den slags var der mange af, ligesom han også overså en del forseelser. Det var dog en svær kamp at dømme, men jeg synes alligevel at AGF slap afsted med for mange svinestreger.

    Det skal påpeges det hykleriske i, at AGF spillede hårdt og til tider svinsk fra kampens start, men alligevel bagefter står og hyler. Særligt Nicolai Poulsen skal fremhæves. Han er en tonser af rang og lever af at begå frispark når tempoet bliver for højt. Han kunne snildt have modtaget sin anden advarsel tidligere i kampen og så står han alligevel bagefter og sviner sin modstander og dommeren til.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    AGF spillerne spillede mere svinsk end jeg husker og de falder hele tiden - det skal en bedre dommer have sty rpåmog her mangler Zeca meget som anfører. Han skal simpelthen lige tage en snak med dommeren af og til
    AGF's taktik har længe været, at sparke modstandernes spil i stykker. Blandt andet derfor Nicolai Poulsen havde flest karantænepoint sidste sæson. Men hvad skal Zeca gøre ved det? Hvornår har det nogensinde hjulpet at prikke dommeren på skulderen og give ham et godt råd?

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Håber på ingen måde vi finder tilbage til det vi så i fcn kampen. 2 mål imod og en kamp der var rystende ringe forsvarsmæssig er efter min mening ikke overskudsagtigt. Jeg er enig i at der offensivt var gode takter mod fcn men det synes jeg bestemt også der var idag.
    Du er tydeligvis ikke enig med konstitueret sportschef Kvist :)

    »Nu har vi været meget kendt for det defensive, men vi skal ind og have et mere moderne udtryk på det offensive.«

    https://www.bt.dk/fodbold/afsloerer-...fensivt-udtryk
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hvad var det mon for en personlig besked VF ikke ville fortælle, at Zeca gav i rundkredsen?
    Det var Zecas datters fødselsdag. Til lykke til hende, men mere personligt var det altså heller ikke. :-D

    Talen er lagt på Twitter. https://twitter.com/fckobenhavn/stat...599900160?s=21
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser

    Jeg synes det siger utrolig meget!
    Siger du at Daramy har spillet godt på det sidste? Ja kampen mod AGF var rimelig, men ikke super god. Men han har været fuldstændig elendig på det sidste da.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Siger du at Daramy har spillet godt på det sidste? Ja kampen mod AGF var rimelig, men ikke super god. Men han har været fuldstændig elendig på det sidste da.
    Enig - Der var rigtig fine takter ind imellem, men der mangler i den grad slutprodukt i det han foretager sig, også igår.

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig - Der var rigtig fine takter ind imellem, men der mangler i den grad slutprodukt i det han foretager sig, også igår.
    Enig mhs til Daramy, men et generelt "Slutprodukt" i vores angrebsspil er noget der har manglet generelt fra "mange" af vores spillere igennem 2020. Fischer og flere kan også udpeges på det område.

    Men lad os håbe det bliver bedre i fremtiden. Jeg syntes hvertfald at jeg så "tendenser" i går at vi turde mere på deres banehalvdel end jeg har set i et stykke tid, så det er jo positivt.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: AGF - FCK

    Hold da op, hvor er mandag morgen uendeligt meget sødere med et clean sheet og en sejr. En flot en, ovenikøbet.

    Fsva. Daramy: der er for lange perioder som er for dårlige. Men han har magi i støvlerne i momenter, og forhåbentlig opstår de oftere og oftere. Det hjælper helt sikkert at spille på et hold som (forhåbentlig, for fanden!) er på vej mod bedre tider. Jeg synes det giver god mening at bruge ham.
    Opstillingen i går ligner ideal-opstillingen (med W i stedet for Kauff). Stage, Bjelland og Biel er simpelthen de svageste led (også når de er skadesfri), men fine substitutter.

    ps. Fucking Zanka <3
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Siger du at Daramy har spillet godt på det sidste? Ja kampen mod AGF var rimelig, men ikke super god. Men han har været fuldstændig elendig på det sidste da.
    Han har ikke spillet godt det sidste halve års tid, måske længere. Han har lignet en rådvild ung mand der ikke havde sin berettigelse på første holdet.
    Det jeg mener var at igår lignede han en som faktisk kunne spille fodbold, der var efter min mening stor forskel på hans præstation igår og tidligere på sæsonen.

    Derfor synes jeg det siger utrolig meget at en spiller som ham viser fremgang. Ligesom der efter min mening var fremgang hos en lang række af de andre spillere. Vi er der ikke endnu men kampen igår giver da optimisme.

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •