Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 54

Emner: AGF - FCK

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: AGF - FCK

    Vigtigt med 3 point og et cleansheet, men hvor er det dog ærgerligt, vi ikke får lukket kampen, når vi er i overtal. Grimt men hold op hvor er det vigtigt!

    Jeg håber Poulsen bliver fodboldinvalid en dag, han spiller så svinsk.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Men ellers synes jeg der var store fremskridt i forhold til hvad vi har set tidligere i det sidste år.
    Uenig. Dette kunne lige så godt have været en kamp under Ståle. Forsvaret ser dog bedre ud end længe, men det skyldes jo nok spillertilgangene snarere end trænerskiftet.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: AGF - FCK

    Godt forsvarsspiller, vigtigt clean sheet, nogle gode angreb der skal eksekveres bedre (skydes mere/tidligere?). I dag så fint ud

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: AGF - FCK

    Fedt udtryk
    Fight gennem hele kampen
    Direkte spil
    Rammer Wind på udspark
    Kvalificerede kontraløb
    Bedre udnyttelse af Daramys styrker

    ...men spar lige Pep i de meget fysiske kampe
    FORZA L'EQUIPE FC

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af pelledrengen Se meddelelser
    Fedt udtryk
    Fight gennem hele kampen
    Direkte spil
    Rammer Wind på udspark
    Kvalificerede kontraløb
    Bedre udnyttelse af Daramys styrker

    ...men spar lige Pep i de meget fysiske kampe
    Meget enig. Flot kamp at arbejde videre på. Skal arbejdes på slut produktet i omstillingsspillet så vi fremover vinder sådan type kampe med 2 eller 3-0.

    Fedt at se at GF ikke rigtig kom frem til noget før vi fik udvisningen til Kauff. Den største de har er vel kun hovedstød på overliggeren.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: AGF - FCK

    Dejligt at se at vi fysisk står distancen, det er længe siden, godt pres fra de forreste og 4-kæden med Zanka, Nelsson, Boile og Ankersen er tæt på hvis ikke bedre end FCM's. Nu skal vi have scoret nogle mål i åbent spil, mulighederne er der, den skal bare i kassen.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Uenig. Dette kunne lige så godt have været en kamp under Ståle. Forsvaret ser dog bedre ud end længe, men det skyldes jo nok spillertilgangene snarere end trænerskiftet.
    Tja, det finder vi aldrig ud af.

    Jeg var meget ude efter Hjalte, Kvist of fyringen generelt efter AAB-kampen, som imo var en katastrofe. Er man det, så skal man selvfølgelig også være mand til at indrømme, at der var væsentlige forbedringer til i dag. Spillerne var tændte og gik til den, de så friske ud (også mentalt) og turde have bolden og spille fodbold. Smukt blev det sjældent (omend vi i perioder var gode på bolden), men det tror jeg ikke er muligt mod AGF's til tider ret urene spil. Vi dominerede desuden det meste af tiden og så solide ud defensivt. Der var også fremskridt på Fischer, Kaufmann og især Daramy som spillede bedste kamp længe. Godt at se.

    Det er selvfølgelig ærgerligt, at vi ikke lukker kampen tidligt, men desto vigtigere var det, at vi holder nullet og vinder alligevel. Dette skal og må være et kæmpe selvtillidsboost.
    Nu skal spillerne holde fokus og indstilling til næste kamp hjemme mod Lyngby. Så er der forhåbentlig igen 3 point. Kan vi endvidere få lidt mere selvtillid i f.eks. Fischer (kræver nok en scoring), så begynder det at ligne noget.

    God indsats i dag - godt gået af spillerne og Hjalte.
    Sidst redigeret af k@sper : 25.10.20 kl. 20:38 Årsag: stavefejl


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: AGF - FCK

    Stærkt kæmpet af et ramt hold. Det var ikke lige kønt hele tiden, men de kæmpede, havde gejst og ville vinde. Tror det var en MEGET vigtig sejr!


  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: AGF - FCK

    Zanka: ""Jeg regnede naturligvis med, at Jonas havde styr på Panenka'en, han har jo gjort det på større scener end her i Aarhus, og jeg har også bedt ham om at tage et ansvar. "


  13. #25
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: AGF - FCK

    Vi kæmpede i 90 minutter + det løse, det har jeg aldrig set under Ståle, godt gået drenge.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: AGF - FCK

    Kaufmann: 28 kampe, et mål, en udvisning. Det er altså lidt vildt.
    Skal han udlejes til vinter? Vi står med en ung spiller købt til vanvittig overpris, og han har ikke niveau til at starte inde - omvendt har vi næppe råd til at lade ham rådne op på bænken. Måske kan han tanke lidt selvtillid mod Avarta i pokalturneringen, vende det hele og permanent sende Kamelen ud som reserve, men ellers tror jeg stadig mest på, at det bliver et af de mest spektakulære fejlkøb i klubbens historie.
    HIC SUNT LEONES

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Vi kæmpede i 90 minutter + det løse, det har jeg aldrig set under Ståle, godt gået drenge.
    Øhhhh hvad!

    Rigtige store forbedringer i forhold gik AaB. Hjalte var også meget mere aktiv... første halvleg var dig bedre end anden og vi bær ikk overlade så meget til AGF.

    Dommeren var virkelig ringe og han stanger for mange ligegyldige gule kort ud og samtidig mangler han nogle tydelige kort. Jeg mener sådan set han dumper i dag.

    AGF spillerne spillede mere svinsk end jeg husker og de falder hele tiden - det skal en bedre dommer have sty rpåmog her mangler Zeca meget som anfører. Han skal simpelthen lige tage en snak med dommeren af og til

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Vi kæmpede i 90 minutter + det løse, det har jeg aldrig set under Ståle, godt gået drenge.
    Så har du ikke set meget Fck-bold de sidste 14 år :-)

    Fight, cleansheet og til tider ret grimt - det var sgu dejligt med sejr.

    AGF’s spil i dag viser også mig med stor tydelighed, at David Nielsen aldrig skal være træner i Fck. Det vil være en falliterklæring.


  19. #29
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Så har du ikke set meget Fck-bold de sidste 14 år :-)

    Fight, cleansheet og til tider ret grimt - det var sgu dejligt med sejr.

    AGF’s spil i dag viser også mig med stor tydelighed, at David Nielsen aldrig skal være træner i Fck. Det vil være en falliterklæring.
    Jeg har set 98% og på en måde er jeg overrasket, under Ståle var der virkelig mange dårlige perioder, som regel kunne vi slet ikke spille i første halvleg og derefter spillede vi ok efter pausen, men det glemmer man nok når vi vandt. I dag var vi PÅ i hele kampen.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Kaufmann: 28 kampe, et mål, en udvisning. Det er altså lidt vildt.
    Skal han udlejes til vinter? Vi står med en ung spiller købt til vanvittig overpris, og han har ikke niveau til at starte inde - omvendt har vi næppe råd til at lade ham rådne op på bænken. Måske kan han tanke lidt selvtillid mod Avarta i pokalturneringen, vende det hele og permanent sende Kamelen ud som reserve, men ellers tror jeg stadig mest på, at det bliver et af de mest spektakulære fejlkøb i klubbens historie.
    Jeg tror og håber du tager fejl med Kaufmann. Enig i at hans statistik ikke er god men jeg tror han er en spiller som ikke har trivedes under Ståle og så har det ikke hjulpet ham at der var stor modgang i resultaterne. Her er noget som jeg tror Hjalte kan som Ståle ikke lykkedes nok med og det er at give gode betingelser for unge spillere.

    Samtidig synes jeg det var godt at se Hjalte turde bringe en u19 spiller på banen, det tror jeg ikke Ståle havde gjort i den kamp. Men der er noget der bliver super vigtigt hvis der skal være kortere afstand fra u19 holdet til første holdet. En afstand som jeg synes har været for stor under Ståle.


Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •