Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    70 85.37%
  • Uafgjort

    5 6.10%
  • Lyngby vinder

    7 8.54%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 30

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Efter en sejr i Århus venter næste kamp på hjemmebane, hvor Lyngby kommer på besøg.
    Lyngby har endnu ikke vundet en kamp i denne sæson, og hvis FCK fortsat skal have en chance for at blande sig i toppen, så skal det heller ikke være denne gang, de skal formå at hente point. Med en sejr kan FCK enten nærme sig de øverste hold i ligaen, eller overhale nogle af de nærmeste konkurrenter, eftersom 6 ud af de 7 hold over os møder hinanden indbyrdes. Blandt andet skal FCM en tur til Farums kunstgræs, mens AaB tager imod BØF i samme runde. Begge hjemmehold er et enkelt point foran os.

    FCK må undvære Mikkel Kaufmann, som skal afsone en enkelt spilledags karantæne. Zeca skal samtidigt for alt i verden undgå et gult kort i dette opgør, da næste gule kort udløser karantæne til vores anfører. Især med henblik på at næste Superligakamp byder på en tur til Herning..

    Lyngby må undvære André Riel, der fortsat afsoner karantæne de næste runder for at være en homofob idiot.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Det er vel en af de kampe som skal bruges til at hælde lidt selvtillid på, mens det åbenlyst vil være en katastrofe med et nederlag. Forhåbentlig kan spillerne motivere sig til at give den en skalle, som kan bruges til at tro en lille smule på en mulighed ugen efter.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Efter en sejr i Århus venter næste kamp på hjemmebane, hvor Lyngby kommer på besøg.
    Lyngby har endnu ikke vundet en kamp i denne sæson, og hvis FCK fortsat skal have en chance for at blande sig i toppen, så skal det heller ikke være denne gang, de skal formå at hente point. Med en sejr kan FCK enten nærme sig de øverste hold i ligaen, eller overhale nogle af de nærmeste konkurrenter, eftersom 6 ud af de 7 hold over os møder hinanden indbyrdes. Blandt andet skal FCM en tur til Farums kunstgræs, mens AaB tager imod BØF i samme runde. Begge hjemmehold er et enkelt point foran os.

    FCK må undvære Mikkel Kaufmann, som skal afsone en enkelt spilledags karantæne. Zeca skal samtidigt for alt i verden undgå et gult kort i dette opgør, da næste gule kort udløser karantæne til vores anfører. Især med henblik på at næste Superligakamp byder på en tur til Herning..

    Lyngby må undvære André Riel, der fortsat afsoner karantæne de næste runder for at være en homofob idiot.
    Zeca har en elendig tendens mht karantæne og vigtige modstandere - hans gule kort er endda ofte af ret dumme karakter. Kan vi ikke spille uden ham og stadig få en vigtig sejr... for uheldigvis er vi allerede alt for langt bagefter.


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Vi mangler tabellens tre nederste (Lyngby, Randers og Horsens), hvilket SKAL give tre sejre. Særligt Lyngby og Horsens er i dårlig forfatning. Dertil mangler vi FCM og Sønderjyske, hvor 4 point nok er godkendt. Vores direkte konkurrenter har markant sværere kampprogrammer, så det vil være passende at følge sejren over AGF op med en klar sejr. Om jeg må be.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Med den forfatning vi er I, så vil jeg trods alt være tilfreds med mindre end 13 af 15 mulige point, når man tænker på at vi bl.a. skal møde FCM og rækkens nummer 2.
    Danmark til Valby Bakke

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Med den forfatning vi er I, så vil jeg trods alt være tilfreds med mindre end 13 af 15 mulige point, når man tænker på at vi bl.a. skal møde FCM og rækkens nummer 2.
    Det vil jeg så ikke..

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Med den forfatning vi er I, så vil jeg trods alt være tilfreds med mindre end 13 af 15 mulige point, når man tænker på at vi bl.a. skal møde FCM og rækkens nummer 2.
    Du vil ikke være Dansk mester, eller??

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Tops skriver:
    "Med den forfatning vi er I, så vil jeg trods alt være tilfreds med mindre end 13 af 15 mulige point, når man tænker på at vi bl.a. skal møde FCM og rækkens nummer 2."

    Der er jeg da totalt enig, selvom min største våde drøm er, at FCK bliver mestre 20/21, 21/22, 22/23 osv, osv. Vi kan bare ikke forvente, at holdet viser mesterskabsspil lige nu med de udfordringer, vi er udsat for.

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Du vil ikke være Dansk mester, eller??
    13 ud af 15 point, vil være det der skal til for at have en seriøs chance for at blive dansk mester, men synes det er usandsynligt at holdet der i indeværende år har præsteret 1,3 point i snit pludselig sku lave 2,6 point i snit over de næste 5 kampe.

    Mon ikke der desværre kommer lidt udsving over den næste periode, holdet kan, trods en god indsats mod agf, vel ikke betegnes som ude af krisen endnu.
    Jeg håber bare der kommer en god indsats mod lyngby, 3 point og et “clean sheet” så er jeg glad. Også må vi se hvad der sker i Herning. Men lige nu kan man vel bedst tage en kamp ad gangen.
    Sidst redigeret af Palle plankeværk : 30.10.20 kl. 23:04


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    13 ud af 15 point, vil være det der skal til for at have en seriøs chance for at blive dansk mester, men synes det er usandsynligt at holdet der i indeværende år har præsteret 1,3 point i snit pludselig sku lave 2,6 point i snit over de næste 5 kampe.

    Mon ikke der desværre kommer lidt udsving over den næste periode, holdet kan, trods en god indsats mod agf, vel ikke betegnes som ude af krisen endnu.
    Jeg håber bare der kommer en god indsats mod lyngby, 3 point og et “clean sheet” så er jeg glad. Også må vi se hvad der sker i Herning. Men lige nu kan man vel bedst tage en kamp ad gangen.
    Ja Herning kampen kommer vel til at afgøre, hvor tingene peger hen ad. En sejre der og jeg tror det vil give os et kæmpe boost fremadrettet og tro på tingene. Men det kan hurtigt også gå hen og blive endnu et gok i nøden og formentlig farvel til at tabt DM guld uagtet at der ville være mange kampe endnu.

    Men ok lad os lige ordne Lyngby først :)

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Hvis man på forhånd sidder og stiller sig tilfreds med bare et enkelt point imod haderslev, uagtet deres gode form, så er der virkelig noget galt.

    Vi kan og skal da aldrig stille os tilfredse med ikke at være de bedste. I så fald er det fjollet at ha' en trup der koster 17 gange så meget.

    Ved ikke om det er en forsvarsmekanisme der træder ind, for at trøste sig selv på forhånd eller hvad det er for noget kognitivt fjolleri der udspiller sig ;)

    Anyways, alt andet end 12 point imod de 4 små byer, vil være utilfredstillende. Herning kan jeg modvilligt acceptere kun at spille uafgjort med.

    At det sikkert ender med mindre er som det er. Men derfra og til at stille sig tilfreds, der er fuckin miles imellem! xD
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Hvis man på forhånd sidder og stiller sig tilfreds med bare et enkelt point imod haderslev, uagtet deres gode form, så er der virkelig noget galt.

    Vi kan og skal da aldrig stille os tilfredse med ikke at være de bedste. I så fald er det fjollet at ha' en trup der koster 17 gange så meget.

    Ved ikke om det er en forsvarsmekanisme der træder ind, for at trøste sig selv på forhånd eller hvad det er for noget kognitivt fjolleri der udspiller sig ;)

    Anyways, alt andet end 12 point imod de 4 små byer, vil være utilfredstillende. Herning kan jeg modvilligt acceptere kun at spille uafgjort med.

    At det sikkert ender med mindre er som det er. Men derfra og til at stille sig tilfreds, der er fuckin miles imellem! xD
    Du har jo ret, MEN de faktiske præstationer på banen pånær nogle enkelte kampe hist og pist de seneste år giver jo bare et andet billede uagtet om vi har en trup der koster 17 gange så meget eller hvor meget det nu er :)

    Det er vel også derfor bestyrelsen/ledelsen har trådt til handling så vi forhåbentligt kan se det i fremtiden :). Lige nu forudser jeg dog en sæson med svingende præstationer og at tab i ny og næ desværre, men jeg har et håb om at vi næste år kommer til at stå stærkere, selvom andre måske har dystre forudsigelser :)

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har jo ret, MEN de faktiske præstationer på banen pånær nogle enkelte kampe hist og pist de seneste år giver jo bare et andet billede uagtet om vi har en trup der koster 17 gange så meget eller hvor meget det nu er :)

    Det er vel også derfor bestyrelsen/ledelsen har trådt til handling så vi forhåbentligt kan se det i fremtiden :). Lige nu forudser jeg dog en sæson med svingende præstationer og at tab i ny og næ desværre, men jeg har et håb om at vi næste år kommer til at stå stærkere, selvom andre måske har dystre forudsigelser :)
    Vi er ikke uenige :) Alle kan se vi er på røven lige pt.

    Det er konceptet med på forhånd "at stille sig tilfreds" med mindre end en sejr over Randers, Haderslev, Lyngby og Horsens, som jeg har svært ved at komprehere.

    Hvad vil man så stille sig tilfreds med når holdende hedder Aab, Agf, OB, og Bøf? Små hæderlige nederlag?

    Vi har gode spillere, der for kort tid siden spillede uafgjort* med United og rev tyrken rundt. Vi skal vinde kampe. Den er ikke længere. Alt andet skal være lige netop utilfredstillende! ;p
    Sidst redigeret af Ailton : 31.10.20 kl. 21:08
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Vi er ikke uenige :) Alle kan se vi er på røven lige pt.

    Det er konceptet med på forhånd "at stille sig tilfreds" med mindre end en sejr over Randers, Haderslev, Lyngby og Horsens, som jeg har svært ved at komprehere.

    Hvad vil man så stille sig tilfreds med når holdende hedder Aab, Agf, OB, og Bøf? Små hæderlige nederlag?

    Vi har gode spillere, der for kort tid siden spillede op med United og rev tyrken rundt. Vi skal vinde kampe. Den er ikke længere. Alt andet skal være lige netop utilfredstillende! ;p
    Vi spillede ikke op med United.
    Fc Ålene

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Vi spillede ikke op med United.
    Nej, vi spillede uafgjort med United. Tilfreds? :)

    Iøvrigt irrelevant for mit indlæg, men godt fluekneppet! ;)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 02.06.20, 17:20
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •