Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    70 85.37%
  • Uafgjort

    5 6.10%
  • Lyngby vinder

    7 8.54%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 30 af 30

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Krisen er ikke afblæst eller afværget - men sejren sidste søndag og ikke mindst måden den kom i hus på må alt andet lige give en forsigtig optimisme.
    Vi kan med en sejr spille os ind i guldkampen, noget som for et par uger siden virkede ret usandsynligt.

    Zanka skal nok få styr på vores forsvar igen - nu håber jeg bare vi kan score på nogle af de halve chancer der kommer i løbet af en kamp. Vi skal simpelthen være mere effektive.

    Jeg tipper 2-0 idag. Mon ikke Wind nok skal lave en af dem.

    Forza FC
    Sidst redigeret af DiscoTango : 01.11.20 kl. 10:41

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Ved ikke om det er en forsvarsmekanisme der træder ind, for at trøste sig selv på forhånd eller hvad det er for noget kognitivt fjolleri der udspiller sig ;)

    Anyways, alt andet end 12 point imod de 4 små byer, vil være utilfredstillende. Herning kan jeg modvilligt acceptere kun at spille uafgjort med.
    Hvis vi siger spiller uafgjort mod FCM, så er der ifølge bookiesne ca 17 % sandsynlighed for, at vi tager 12 point i de 4 kampe. Det er nok den slags kognitivt fjolleri, der udspiller sig ;-)

    Der er i øvrigt odds 1,27 for sejr i aften, så bl.a. på den baggrund sætter jeg næsen op efter en sejr, og en god aften for jer, der er så heldige, at I skal i Parken.
    Danmark til Valby Bakke

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hvis vi siger spiller uafgjort mod FCM, så er der ifølge bookiesne ca 17 % sandsynlighed for, at vi tager 12 point i de 4 kampe. Det er nok den slags kognitivt fjolleri, der udspiller sig ;-)

    Der er i øvrigt odds 1,27 for sejr i aften, så bl.a. på den baggrund sætter jeg næsen op efter en sejr, og en god aften for jer, der er så heldige, at I skal i Parken.
    Altså, jeg er ikke dum nok til at sætte penge på 4 sejre ;)

    Er fuldt ud klar over at sandsynligheden for at vi vinder alle kampe resten af året er ret så lille.

    Jeg forstiller mig blot en person der søndag eftermiddag sætter sig til rette i sofaen med en kold bajer og tænker .oO( Tjo, en uafgjort med Lyngby vil være fint nok), og kommer så med den påstand at det ikke giver nogen som helst form for logisk mening, med mindre at man når vi møder Herning .oO(Tjo, under 3 måls nederlag vil være fint). Og i så fald, ville jeg nok vælge at bruge min søndag på andre ting ;p

    Hvis vi efter at ha' spillet Lyngby, kan se at vi var heldige med en uafgjort - så fair nok. Det kan føles tilfredsstillende at "snyde" sig til et point. Men på forhånd, kommer jeg aldrig til at stille mig tilfreds med andet end 3 point.

    Og så er det ben vist os godt udkogt. God kamp, forza og alt dét der! :)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Forventet sejr, men hvor er det dog SNOTDUMT af Zeca. Ikke bare at få det første gule kort, men at få to, så han er ude i to kampe, og får karantæne ved det næste gule kort. Urutineret, og SÅ utroligt dumt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Forventet sejr, men hvor er det dog SNOTDUMT af Zeca. Ikke bare at få det første gule kort, men at få to, så han er ude i to kampe, og får karantæne ved det næste gule kort. Urutineret, og SÅ utroligt dumt.
    Altså, manden er efterhånden en vaneforbryder hvad det angår. Måske trænger han til en pause? Det må være hårdt at være væk fra sin familie så længe.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Det må være hårdt at være væk fra sin familie så længe.
    Ja i dag ligner det en mand, som har tankerne et andet sted. Det kunne hans "peptalk" sidste uge måske også tyde på. Ganske uprofessionelt, men trods alt ganske menneskeligt, hvis der er udfordringer i privaten.

    Ellers en noget blandet oplevelse i dag. Da spillerne ellers gad, så det godt ud. I de perioder, hvor vi tog for let på tingene (starten af begge halvlege) var det ikke godt nok med mangel på intensitet, mangel på løb og power og mangel på koncentration. Positivt at vi tog 3 point - det er nu 3 sejre i de sidste 4. Får vi nu ro på trænersituationen og kommer vi levende fra kampen i Herning, så er vi i den grad med igen.

    MoM for mig var Boilesen.
    Sidst redigeret af k@sper : 01.11.20 kl. 18:23


  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Send Zeca på ferie til efter landskampspausen. Han er tydeligvis ikke mentalt til stede.


  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Forventet sejr, men hvor er det dog SNOTDUMT af Zeca. Ikke bare at få det første gule kort, men at få to, så han er ude i to kampe, og får karantæne ved det næste gule kort. Urutineret, og SÅ utroligt dumt.
    Det er ved at blive en Zeca klassisk at misse kampen imod FCM.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Det var en noget sløj og usammenhængende kamp igen, hvor jeg nærmest føler os slået tilbage til start.. Zecas og Nelsons form virker til at være et af de helt store problemer.. Usikkerheden på de to nøglepositioner gør, at hele holdet mister sammenhængskraft og usikkerheden forplanter sig i store dele af vores spil.. Zeca er der bare slet ikke.. Han er der hverken i presset eller erobringsspillet, hans pasningsspil er KATASTROFALT og han virker ofte ude af position..

    Nelson har det generelt rigtig svært på bolden, men han virker også til at sejle rundt med sin konstante fejlpositionering.. Efter kampen i Aarhus troede man lige at han var der, og så leverer han sådan en omgang her, som man desværre har set alt for ofte på det seneste.. Jeg har tidligere plæderet for at vi skulle prøve et 3-mandsforsvar af, og med Thorups forventelige snarlige ankomst, kunne det godt ligne fremtiden.. Og jeg tror sgu det er nødvendigt for at stabilisere den defensiv, der ser helt håbløs ud igen i dag..

    Jeg kan læse mig til at Thorups varemærke er 3-4-3 men umiddelbart hed den 3-5-2 i Genks seneste kamp, hvilket også er et system jeg synes passer bedre til vores nuværende trup. Man kunne evt. overveje Wind på en 10’er position og så Wilczek med enten Daramy eller Fischer fremme.. Vi har i hvert fald i den grad brug for fart fremme, for når duoen hedder Wind og Wilczek skal modstanderen overhovedet ikke bekymre sig om løb i bagrummet.. Det er simpelthen en facet vi skal have ind i vores spil..

    Dejligt med 3 point i dag trods alt, men indsatsen var bestemt ikke lovende..

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Send Zeca på ferie til efter landskampspausen. Han er tydeligvis ikke mentalt til stede.
    Ja og vi skal vise at vi også kan uden ham, han holder jo alligevel ikke evigt, og han kan jo blive skadet.

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Ja og vi skal vise at vi også kan uden ham, han holder jo alligevel ikke evigt, og han kan jo blive skadet.
    Det ville være være lidt nemmere, hvis ikke Stage var skadet (eller ude af form, hvis han bliver klar), Thomsen skadet og Mudri for dårlig. Dette bliver desværre et kæmpe problem i Herning uagtet Zecas formnedgang.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det ville være være lidt nemmere, hvis ikke Stage var skadet (eller ude af form, hvis han bliver klar), Thomsen skadet og Mudri for dårlig. Dette bliver desværre et kæmpe problem i Herning uagtet Zecas formnedgang.
    Enig.

    Det muligt Zeca ikke viser super form, men i henhold til hvem der kan erstatte ham så sidder man ikke ligefrem og tænker at det bliver en "opgradering" i henhold til Stage / Mudra :/

    Men så må Stage jo Steppe op nu og tage chancen. Og forhåbentligt med en Liverpool kamp som stadig sidder i bentøjet til FCM, så kan vi jo håbe på det ingen tror, nemlig en sejre :)

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Vi fik en noget dårlig start på kampen. Lyngby spillede bedst og vi havde svært ved at få sat vores presspil. Lyngby lykkedes således at spille op fra bagkæden, når vi var for passive og når vi så skubbede frem, slog de lange bolde, generelt ud til deres kanter, og udnyttede pladsen mellem vores forsvar og midtbane, der havde svært ved at finde rytmen indbyrdes. Særligt synes jeg vores bagkæde stod for dybt og for hurtigt bakkede, men det er nok ikke selvsikkerheden der er størst dernede i disse dage. Intensitet så vi ikke meget til og tempoet led gevaldigt under det. Vi kom dog tilbage og scorer først på en dødbold og herefter på et indlæg (der jo var headet ret godt ind af Hebo).
    Anden halvlegs begyndelse var rodet og Lyngby fik hurtigt udlignet. De scorer på en god dødbold, hvor deres timing i løbene overvældede os (dette skete også senere i kampen) og så udnyttede de en fejl af Nelsson og Midtjyllands næste stjernefrø scorer et fint mål. Vi får dog hurtigt scoret yderligere to mål, først et noget heldigt et af slagsen og dernæst et uhyre flot et. Lyngby havde et par fine chancer og fik sat et lille pres efter Zecas udvisning, men de havde ikke kvaliteten til sidst, hvor særligt udskiftningerne svækkede dem og vi kunne stille og roligt køre kampen hjem.
    Alt i alt synes jeg ikke præstationen overordnet var særlig god og vi bliver båret af enkelte spillere.
    Kalle ser noget uheldig ud ved de to scoringer. Ved den første bliver han fanger på det forkerte ben og ved den anden ryger bolden mellem hans ben.
    Ankersen var noget svingende og så noget træt ud til sidst.
    Nelsson var noget usikker, hvilket også førte til fejlen – han har dog ingen opbakning fra midtbanen i situationen.
    Zanka Zanka Zanka.
    Boilesen gjorde det ret godt, selvom Fischer havde en off-day. Det skal nok blive godt, hvis han kan holde sig skadesfri og øge træningsintensiteten.

    Daramy var, som Ankersen, noget svingende og havde ikke meget held med sine aktioner. Ofte manglede løbene og han havde en del boldtab. Han var dog god i kampens slutning og formåede at tage brodden af det sidste Lyngby pres.
    Zeca så vi ikke meget til i dag og begår to håbløse frispark til to ganske sikre advarsler. Generelt havde vi ikke så meget gavn af midtbanen, der havde problemer med at komme i presset og sikre sig bagud – igen fordi det ikke virkede så godt afstemt med forsvaret.
    Falk havde store udfald i kampen og var heller ikke overbevisende defensivt.
    Fischer havde mange boldtab og dårlige udfordringer og løb. Han var i store dele af kampen ret flagrende fra sin position og befandt sig ofte centralt eller ovre mod højrekanten (for at skabe overtal) uden det resulterede i noget særligt.

    Wind gjorde det rigtig fint og viste, som sædvanligt, godt overblik og var en fin opspilsstation når det lykkedes at ramme ham. Der skal dog komme nogle bedre løb omkring ham, særligt fra kanterne når de trækker ind centralt.
    Wilczek var usynlig i store dele af kampen, var dårlig i opspillet, men fik alligevel smidt en bold i mål. Hans positionering fejler ikke noget, så vi skal være bedre til at ramme ham.

    Putros dømte generelt en fin kamp, der dog ikke kan have været ret svær. Han burde have fået noget mere hjælp fra fjerdedommeren til at håndtere Lyngbys bænk (ellers skulle han bare have stanget nogle advarsler ud til dem). Derudover overser han efter min mening en udvisning til Gammelby til sidst i kampen, selvom han nok godt kan forsvare en advarsel.

    Alt i alt var der niveauforskel på os og Lyngby og hvor Lyngby spiller tæt på 100% har man bestemt ikke indtrykket af, at vi var i nærheden af vores topniveau. I sidste ende er det rart, at vi får en sejr og det må medføre noget selvtillid, at vi kommer fint tilbage efter en skidt start og efter Lyngby får udlignet. Vi får dog en håbløs udvisning til Zeca, som næsten garanteret vil være savnet mod Midtjylland.

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Ankersen var noget svingende og så noget træt ud til sidst.
    Ankersen var - ud over Zeca naturligvis - kampens store skuffelse i mine øjne. Han er langt mere bevægelig og angrebsivrig end vores to andre højrebacker, og det giver vores spil mere dynamik, men jeg synes godt nok, hans attitude er lidt "jeg hedder Allan Gaarde og har spillet i ITALIA"-agtig. Det virker, som om han tror, han kan spille på 70%, tjatte lidt til bolden og lunte tilbage i returløbene. Jeg håber, vi ser ham gå lidt mere helhjertet ind i det og ikke tage så let på de defensive opgaver. Det ville klæde en mand, hvis indsats i sæsonen lige nu mest huskes for et absurd selvmål, der endte med at være den direkte årsag til, at vi kommer til at spille færre kampe end (mindst) de seneste 17 år.
    HIC SUNT LEONES

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (01/11-2020 kl. 16:00)

    Tænker ikke Zeca bliver savnet mod FCM hvis han har samme niveau som i går ;0) nå jo vi har ingen andre midtbanespillere der nærmer sig at være på 80% af sit "gamle/normale" niveau... puuuuuuuuha

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 02.06.20, 17:20
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •