Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
78. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Avarta vinder i ordinær spilletid

    9 11.54%
  • Uafgjort (Avarta vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    4 5.13%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    5 6.41%
  • FCK vinder i ordinær tid

    60 76.92%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 47 af 47

Emner: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Er det bare mig som forventer for meget, eller burde Stage ikke allerede nu have forbedret sig, vist mere ??
    Vi kan jo ikke bruge hans "bedre" kampe i Europa til ret meget da nærmest ingen hold i SL spiller sådan mod os til hverdag.
    Som jeg har skrevet før, så anser jeg ham ikke for at være så dårlig som dig, Moo, topshot, koebenhavn mfl. Jeg synes, at han allerede nu er mere end en habil superligaspiller og en spiller som er virkelig brugbar bl.a. i Europæiske kampe eller i kampe, hvor vi skal bruge mere fysik end Falk/Zeca. Alle kan se, at der er nogle udfordringer med Zeca/Stage-kombinationen, omend problematikken imo gøres større end jeg synes den reelt er (skyldes måske vores håbløse kanter i 2020). Men generelt synes jeg, at han har en del kvaliteter, som vi har brug for i en midtbanespiller bl.a. at han som den eneste centralt kan sætte sig igennem fysisk (selvom det punkt faktisk også kan blive bedre), kommer ind i feltet ved indlæg, tager offensive løb uden bold, er hovedsstødsstærk osv.

    Men I har tydeligvis et andet indtryk end jeg. Mere er der nok ikke i den diskussion.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Stage er jo blot én i rækken af Ståles elendige indkøb de seneste år. Han har en fornuftig indstilling, og måske kan man med tiden gøre ham til en habil fodboldspiller, men jeg har svært ved at se, at han nogensinde bliver pengene værd. Og selv hvis han på et tidspunkt skulle blive rigtig god, var han bare ikke det truppen manglede, da han blev hentet. Det samme kan man sige om mange af de andre fejlindkøb. Vi har enorme summer bundet op i spillere, som pt. ikke løfter holdet, som ikke har gjort det på noget tidspunkt i deres FCK-tid (enkeltstående kampe undtaget), og som ikke ligner sikre gevinster i fremtiden.

  3. De følgende 10 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •