Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
78. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Avarta vinder i ordinær spilletid

    9 11.54%
  • Uafgjort (Avarta vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    4 5.13%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    5 6.41%
  • FCK vinder i ordinær tid

    60 76.92%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 47

Emner: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Det værste var, at det blev totalt udstillet, at vi reelt ingen.erstatning har for Zeca de næste to kampe - selv når han som nu er i mindre god form. De må satme godte sig i Midtjylland.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det værste var, at det blev totalt udstillet, at vi reelt ingen.erstatning har for Zeca de næste to kampe - selv når han som nu er i mindre god form. De må satme godte sig i Midtjylland.
    Det var en taktisk genistreg! Jess til Stage: "Spil af lort, så slapper FCM af søndag, når de ser startopstillingen." Wait f o r it :-)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Stage, Kaufmann, Mudra, Bartolec og Marios... Mon ikke vi kommer til at æde et mindre tab på dem, når man tager deres samlede pris på 85 millioner kroner i betragtning?
    Det er vanvittigt.
    Mindre tab? De bliver alle dyre at komme af med.

    Man skal selvfølgelig respektere indgåede kontrakter, men jeg fik godt nok et sug i bollerne, da jeg læste, at Ståle skal have omkring 25 mio. i fratrædelse, når man tænker på hvordan truppen overlades til en efterfølger.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Mindre tab? De bliver alle dyre at komme af med.

    Man skal selvfølgelig respektere indgåede kontrakter, men jeg fik godt nok et sug i bollerne, da jeg læste, at Ståle skal have omkring 25 mio. i fratrædelse, når man tænker på hvordan truppen overlades til en efterfølger.
    "Mindre" var naturligvis en sarkastisk underdrivelse. Sorry :-)
    HIC SUNT LEONES

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Mindre tab? De bliver alle dyre at komme af med.
    Vel noget nær umulige at komme af med eftersom de med garanti alle hiver en løn som bliver svært at matche for de klubber der nu engang måtte være interesserede.
    Jess og klubben hænger på de gigantiske fejlkøb og det bliver et langt sejt træk at få ryddet op desværre

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Det var selvfølgelig ikke den start vi havde forventet, men vi kommer fint igen og spiller i perioder ret godt offensivt. Vi har mange chancer og også en god portion store chancer, men vi var for uskarpe. Udskiftningerne efter en time ødelagde tempoet og erstatningerne reducerede kvaliteten på banen. Hjælmhof havde det mest positive indhop af de tre, mens der ikke er meget at skrive om resten. Man skal ikke konkludere for meget på sådan en kamp, ligesom man ikke skal med træningskampe, men man må sige, at et par af spillerne ser alt for dårlige ud individuelt. Marios skulle ikke presses ret meget, før han lavede fejl eller så svag ud. Bartolec havde meget plads og Daramy der konstant tog løb, men gjorde ikke noget for at udfordre Ankersens sikre startplads. Stage havde en svag præstation, men har selvfølgelig også haft en længere skadespause. Kaufmann pressede en del og kom frem til i hvert fald en god mulighed, men ligner på mange måder en dårligere udgave af Pieros. Jeg synes kun to spillere virkede decideret overlegne (som man ellers må forvente vi bør være) og det var Zanka og Falk (og Zeca da han kom ind i anden halvleg).

    Thorup kommer i hvert fald ikke til at kede sig og det gør vores kommende sportsdirektør heller ikke. Der er en del spillere, der virkelig skal til at vise noget mere og ellers skal videre til en anden klub.
    Det er svært at være optimistisk forud for Midtjyllandkampen og skal vi have noget med fra den kamp, må det være op til kanterne at træde i karakter. Midtbanen får givetvis rigeligt at se til med det defensive og begynder vi først at spille lange bolde, så bliver det for alvor svært. Man skal ikke male fanden på væggen, men der skal langt mere individuel kvalitet til hvis vi skal have udsigt til bare et point.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Resultatet var ikke prangende, ligesom en række spillere ikke præstere vanvittigt godt. Når det er sagt, så var indstillingen fin mht fight tempo etc. Vi skal jo også vinde kampen med mindst 4-5 mål, hvis vi bare havde en anelse skarphed i dag. Ud over sejren kan vi nok tage en forhåbentlig meget positiv ting fra kampen, nemlig at Fischer høstede selvtillid med to afgørende mål. Med lidt held så er det nok til at tænde en ild i ham og booste selvtilliden.
    Stage spiller ikke voldsomt godt, men han fik noget kamptræning i tilfælde af, at han skal i kamp allerede i weekenden. Puha, den centrale midt bliver et svært puslespil til dem kamp.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Det eneste positive og tage med fra den kamp er at Fischer scorede to kasser og Hjælmhof ser virkelig god ud
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Stage spiller ikke voldsomt godt
    Det var da årets underdrivelse. Defensivt blev han fuldstændigt sat hele tiden af Avarta spillerne og offensivt var han blind passager, som vores hold enten skulle spille udenom eller lade der gå i stå. Han må være første mand til at ryge, når nu Thorup ikke har været involveret i at hente ham. I min verden er han det dårligste indkøb i FCKs historie med lang afstand. Ud over at han med lidt god vilje har krøller som Delaney, kan jeg ikke finde noget positivt at sige om ham. Han er absurd langsom, både fysisk, i boldomgang og i handling. Han kan slet ikke finde ud af at aflevere fremadrettet. Jeg kan intet forstå af hvordan man besluttede sig for at bruge så mange millioner på en spiller der har så dårligt en grundpakke som fodboldspiller. En ting er at han ikke har spidskompetancer, men det er ligefør jeg ikke kan finde kompetencer hos ham heller. Et ok hovedspil, men der ud over kan jeg slet ikke se hvad han kan finde ud af. Hvis Leth eller Højer har været inde over den handel bør de helt seriøst fyres.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det var da årets underdrivelse. Defensivt blev han fuldstændigt sat hele tiden af Avarta spillerne og offensivt var han blind passager, som vores hold enten skulle spille udenom eller lade der gå i stå. Han må være første mand til at ryge, når nu Thorup ikke har været involveret i at hente ham. I min verden er han det dårligste indkøb i FCKs historie med lang afstand. Ud over at han med lidt god vilje har krøller som Delaney, kan jeg ikke finde noget positivt at sige om ham. Han er absurd langsom, både fysisk, i boldomgang og i handling. Han kan slet ikke finde ud af at aflevere fremadrettet. Jeg kan intet forstå af hvordan man besluttede sig for at bruge så mange millioner på en spiller der har så dårligt en grundpakke som fodboldspiller. En ting er at han ikke har spidskompetancer, men det er ligefør jeg ikke kan finde kompetencer hos ham heller. Et ok hovedspil, men der ud over kan jeg slet ikke se hvad han kan finde ud af. Hvis Leth eller Højer har været inde over den handel bør de helt seriøst fyres.
    Skal vi nu ikke lade være med at gøre ham dårligere end han er. Det er ærlig talt lidt trættende. Manden er købt som udviklingsspiller, da man har set nogle oplagte spidskompetencer i stort løbepensum, dækker stort område, god fysik, rimelig målfarlig, god på hovedet og han kan fungere på mange pladser. Alle kan se, at han har nogle mangler tekniks især i det hurtige tekniske spil i snævre områder. Men nan har netop vist, at han er i stand til at udvikle sig, hvorfor man købte ham dyrt. Nu har han været én sæson i klubben og spillet på det dårligste hold i mands minde, hvor han forøvrigt har fået langt flere kampe, end hvad planen nok var, og hvor han på ingen måde faldt igennem i de store kampe i Europa. Skulle vi nu ikke lige lade ham få chancen for at komme i form ovenpå sin skade og chancen for at spille på et hold i medgang, inden vi dømmer ham som total fiasko. Prøv nu lige at have bare en smule tålmodighed - det værste der kan ske er, at vi ender med en ganske glimrende trupsspiller.


  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Skal vi nu ikke lade være med at gøre ham dårligere end han er. Det er ærlig talt lidt trættende. Manden er købt som udviklingsspiller, da man har set nogle oplagte spidskompetencer i stort løbepensum, dækker stort område, god fysik, rimelig målfarlig, god på hovedet og han kan fungere på mange pladser. Alle kan se, at han har nogle mangler tekniks især i det hurtige tekniske spil i snævre områder. Men nan har netop vist, at han er i stand til at udvikle sig, hvorfor man købte ham dyrt. Nu har han været én sæson i klubben og spillet på det dårligste hold i mands minde, hvor han forøvrigt har fået langt flere kampe, end hvad planen nok var, og hvor han på ingen måde faldt igennem i de store kampe i Europa. Skulle vi nu ikke lige lade ham få chancen for at komme i form ovenpå sin skade og chancen for at spille på et hold i medgang, inden vi dømmer ham som total fiasko. Prøv nu lige at have bare en smule tålmodighed - det værste der kan ske er, at vi ender med en ganske glimrende trupsspiller.
    Han er 24 år (8/11) og har spillet over 100 superligakampe - hvad synes du tyder på, han skulle udvikle sig drastisk herfra?

    Kaufmann er, heldigvis, kun 19 år, så der kan man i højere grad have en udefinerbar fantasi om, han pludselig skulle vågne en morgen og være målfarlig, selvom hans 5 mål i 21 U-landskampe, 9 mål i 26 kampe for AaB, 1 mål i omtrent 30 kampe for FCK, samt øjetesten, kraftigt indikerer, det ikke kommer til at ske.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Han er 24 år (8/11) og har spillet over 100 superligakampe - hvad synes du tyder på, han skulle udvikle sig drastisk herfra?
    Nu er min holdning, at han ikke er nær så elendig, som flere folk herinde gør ham til. Faktisk vil jeg vove den påstand, at han er en ganske god superligaspiller (profil), som allerede har vist, at han kan være med på europæisk niveau. Han var imo rigtig god i starten af efteråret, men faldt i niveau med resten af holdet i takt med skader, slid og nedadgående selvtillid. At han ikke præsterer i går er vel på ingen måde overaskende, da han har været længe ude med en skade.

    Forøvrigt kan man vel stadig blive bedre, selvom man er 24 år. Jeg gætter på, at træningen og kampene i og for FCK har et andet fokus på små kombinationer og hurtigt teknisk spil, end træningen til David Nielsens tonser fodbold.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Skal vi nu ikke lade være med at gøre ham dårligere end han er. Det er ærlig talt lidt trættende. Manden er købt som udviklingsspiller, da man har set nogle oplagte spidskompetencer i stort løbepensum, dækker stort område, god fysik, rimelig målfarlig, god på hovedet og han kan fungere på mange pladser. Alle kan se, at han har nogle mangler tekniks især i det hurtige tekniske spil i snævre områder. Men nan har netop vist, at han er i stand til at udvikle sig, hvorfor man købte ham dyrt. Nu har han været én sæson i klubben og spillet på det dårligste hold i mands minde, hvor han forøvrigt har fået langt flere kampe, end hvad planen nok var, og hvor han på ingen måde faldt igennem i de store kampe i Europa. Skulle vi nu ikke lige lade ham få chancen for at komme i form ovenpå sin skade og chancen for at spille på et hold i medgang, inden vi dømmer ham som total fiasko. Prøv nu lige at have bare en smule tålmodighed - det værste der kan ske er, at vi ender med en ganske glimrende trupsspiller.
    Alle alarmklokker burde egentlig have ringet allerede, da man i præsentationen af ham lagde vægt på, at man især havde fundet ham interessant via hans kampe på den centrale midtbane. Alle der havde set AGF's kampe i slutspillet eller hans ungdomslandskampe ville vide, at han på dén plads var faldet helt igennem. Dårlig placeringsevne og utrolig ringe boldomgang. Det er simpelthen en gåde, at man valgte at smide så mange penge efter en spiller på så jævnt superliganiveau.

    Man skal helt sikkert bruge trupspillere. Men de skal altså helst have en vis brugbarhed.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Ud over det åbenlyst forkerte i at han er købt som udviklingsspiller når han er 24, spiller med nr 6 og var AGF's største salg nogensinde, hvor kommer den med hans fantastiske fysisk så fra? Han er aldrig i toppen af flest løbne meter i kamp og er ikke i nærheden af at vinde bib test i Kbh. Min helt subjektive observeringer siger mig at han altid er langt fra modstanderen når de har bolden og tæt på modstanderen når vi har den, hvilket må skyldes en blanding af dårlig positionering og at han løber for lidt. Jeg har forsøgt at finde spillerstatistik, men kan ikke finde andet end top 10/20 for spillere i hele superligaen hvor han ikke er i. Er der noget som helst statistik belæg for at Stage har en god fysik eller hvad er det baseret på? Bevares hvis han var kommet på fri transfer kunne jeg da godt leve med ham som en i teorien ok trupspiller, men med de midler der er bundet op i ham, kunne vi uden problemer købe 5 leverpostej midtbanespillere uden åbenlyse kompetancer for samme beløb.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: Boldklubben Avarta vs. F.C. København (04/11-2020 kl. 16:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er min holdning, at han ikke er nær så elendig, som flere folk herinde gør ham til. Faktisk vil jeg vove den påstand, at han er en ganske god superligaspiller (profil), som allerede har vist, at han kan være med på europæisk niveau. Han var imo rigtig god i starten af efteråret, men faldt i niveau med resten af holdet i takt med skader, slid og nedadgående selvtillid. At han ikke præsterer i går er vel på ingen måde overaskende, da han har været længe ude med en skade.
    Forøvrigt kan man vel stadig blive bedre, selvom man er 24 år. Jeg gætter på, at træningen og kampene i og for FCK har et andet fokus på små kombinationer og hurtigt teknisk spil, end træningen til David Nielsens tonser fodbold.
    Er det bare mig som forventer for meget, eller burde Stage ikke allerede nu have forbedret sig, vist mere ??
    Vi kan jo ikke bruge hans "bedre" kampe i Europa til ret meget da nærmest ingen hold i SL spiller sådan mod os til hverdag.

  28. Den følgende bruger er enig i dette:
    Moo

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •