Se afstemningsresultater: Er du Jess-man?

Stemmeafgivere
254. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, fedt valg. My man!

    54 21.26%
  • Tja, bliver sgu nok fint nok

    152 59.84%
  • Nja, lidt skuffende valg

    41 16.14%
  • Skandale #NoJess

    3 1.18%
  • Helt ligeglad

    4 1.57%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: Er du Jess-man?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Er du Jess-man?

    Lad os da lige få en vurdering af valget af Jess Thorup som ny cheftræner? Varm, lunken, kold eller is?

  2. #2
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Er du Jess-man?

    Jess-sir / Jess we can.... (moar puns plz)...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Er du Jess-man?

    Maybe Jess.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Er du Jess-man?

    Det er trænerens skyld ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Er du Jess-man?

    Jessterday

    All my troubles seemed so far away

    Now it looks as though they're here to stay

    Oh, I believe in Jessterday
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    232

    Re: Er du Jess-man?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Lad os da lige få en vurdering af valget af Jess Thorup som ny cheftræner? Varm, lunken, kold eller is?
    Thorup var ikke umiddelbart mit førstevalg, men han efterlader et rigtig godt indtryk på pressemødet og i de forskellige videoer. Jeg var ikke blown away af FCMs udtryk, da han var træner der og har ikke set noget fra Belgien. Fint med en afklaring og så længe han sikre guld brokker jeg mig ikke...
    - Vinnie
    Vinnie's Avatar

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Er du Jess-man?

    Stor fan. Af alle de navne, der har været oppe, er han klart det bedste og mest solide. Og det viser altså i den grad dedikation, at man vælger et godt job fra, som man ellers netop er begyndt rigtig godt med.

    Så... Jess, det er FCK!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Er du Jess-man?

    Han ligger umiddelbart lidt sløjt på fck DNA skalaen...
    Imod moderne stemningsdiktatur

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Er du Jess-man?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Han ligger umiddelbart lidt sløjt på fck DNA skalaen...
    Der er jo ikke kommet nogen klar (og/eller officiel) definition af FCK-DNA, så jeg synes det kan være lidt svært at vurdere.

    For nogen er det afgørende at man har haft sin gang i klubben som spiller og gerne også som u- eller assistenttræner.

    For andre handler det mere om spillestil, især 4-4-2 og zoneforsvar.

    Jeg hører nok til en tredje type, der ikke lader det definere så snævert. For mig handler det, kogt helt ind til benet, om vindermentalitet og evnen til at implementere sejre på stribe i både SL og Europæisk fodbold. Vindermentalitet kan man udvise på flere forskellige måder, som både David Nielsen eller fx Jess Thorup. Sejre på stribe kan man også implementere på flere forskellige måder, fx med et defensivt udgangspunkt eller et offensivt udgangspunkt.

    Jeg startede MEGET lunkent ud ved tanken om JT ved roret, men rapporterne om hans offensive tilgang og hans udmærkede pressemøde og interview med FCK-TV, har gjort mig relativt optimistisk - nu må vi se om det kan blive indfriet. Jeg vil i hvert fald sige at jeg så en klar og tydelig leder i JT, som givetvis har en anden stil end Ståle, men helt klart fremstår som chefen for fodboldholdet.


  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Er du Jess-man?

    Fucking Zanka
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Er du Jess-man?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Der er jo ikke kommet nogen klar (og/eller officiel) definition af FCK-DNA, så jeg synes det kan være lidt svært at vurdere.

    For nogen er det afgørende at man har haft sin gang i klubben som spiller og gerne også som u- eller assistenttræner.

    For andre handler det mere om spillestil, især 4-4-2 og zoneforsvar.

    Jeg hører nok til en tredje type, der ikke lader det definere så snævert. For mig handler det, kogt helt ind til benet, om vindermentalitet og evnen til at implementere sejre på stribe i både SL og Europæisk fodbold. Vindermentalitet kan man udvise på flere forskellige måder, som både David Nielsen eller fx Jess Thorup. Sejre på stribe kan man også implementere på flere forskellige måder, fx med et defensivt udgangspunkt eller et offensivt udgangspunkt.

    Jeg startede MEGET lunkent ud ved tanken om JT ved roret, men rapporterne om hans offensive tilgang og hans udmærkede pressemøde og interview med FCK-TV, har gjort mig relativt optimistisk - nu må vi se om det kan blive indfriet. Jeg vil i hvert fald sige at jeg så en klar og tydelig leder i JT, som givetvis har en anden stil end Ståle, men helt klart fremstår som chefen for fodboldholdet.
    Nu er det kvist der har “defineret” det. Og som jeg har hørt ham, så er fck DNA insisteren på at være nordens bedste holde, og at være villig til at udvikle sig. Ståle dumpede vel på 2.

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Er du Jess-man?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu er det kvist der har “defineret” det. Og som jeg har hørt ham, så er fck DNA insisteren på at være nordens bedste holde, og at være villig til at udvikle sig. Ståle dumpede vel på 2.
    Pyha så var det godt at det blev ham da andre nok havde insisteret på ikke at være Nordens bedste hold og havde nægtet at
    udvikle sig.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Er du Jess-man?

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Pyha så var det godt at det blev ham da andre nok havde insisteret på ikke at være Nordens bedste hold og havde nægtet at
    udvikle sig.
    Hold dog op. Det er da en klokkeren konstatering at FCK ikke længere med afstand er førerende i norden. Vi har vundet 1 ud af de sidste 3 mestersskaber, og vi endte to’er i en EL pulje bag et andet skandinavisk hold. Og når man taler FCK-DNA er det sgu svært ikke at se på hvad kvist har sagt om det, da det var ham der begyndte at bruge ordet. Der er ingen andre der talte om det før ham. jvf. Kvist så virker det til, at ståle manglede evne til at fornye sig selv. Et emne der for år tilbage var oppe og vende var fcm’s store brug og data i spillerscouting og vores ditto manglende. Spillestilen kan man også diskutere, om den har ændret sig nok over de sidste 10 år. Og en masse andre årsager. Resultatet er, at vi ikke har præsteret op til mål de sidste 3 år i hvert fald, måske længere tilbage.

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Er du Jess-man?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hold dog op. Det er da en klokkeren konstatering at FCK ikke længere med afstand er førerende i norden. Vi har vundet 1 ud af de sidste 3 mestersskaber, og vi endte to’er i en EL pulje bag et andet skandinavisk hold. Og når man taler FCK-DNA er det sgu svært ikke at se på hvad kvist har sagt om det, da det var ham der begyndte at bruge ordet. Der er ingen andre der talte om det før ham. jvf. Kvist så virker det til, at ståle manglede evne til at fornye sig selv. Et emne der for år tilbage var oppe og vende var fcm’s store brug og data i spillerscouting og vores ditto manglende. Spillestilen kan man også diskutere, om den har ændret sig nok over de sidste 10 år. Og en masse andre årsager. Resultatet er, at vi ikke har præsteret op til mål de sidste 3 år i hvert fald, måske længere tilbage.
    Min pointe er egentlig bare at uanset hvem de havde ansat ville det være opgaven, her er det udlagt som en kvalitet hos den man ansætter hvilket i princippet kan tillægges alle og derfor bliver ligegyldigt.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •