Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    59 62.77%
  • Uafgjort

    16 17.02%
  • FCK vinder

    19 20.21%
Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 126

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Hmm, var det nu særlig smart at smide zoneopdækningen ud samt spille nyt system mod det klart bedste hold i Danmark? Efter så få træninger? Det virker en anelse naivt af JT
    Jeg tror man skal passe meget på med at gøre fodbold og systemer til en doktorafhandling. Sværere er det heller ikke!

    Præstationen i dag, er bare summen af alle Ståles uhyrlige efterladenskaber. Der er simpelthen for lidt kvalitet i holdet, og det er på hele den brede pallette, fra forsvaret, over midtbanen, til angrebet.

    Nå nu det ikke lykkes Seier at holde et Tour de France hold kørende, kan han passende smide en masse skillinger afsted, så Thorup kan få rettet op på skuden asap. Startende allerede fra januars vindue.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi kan jo kun gisne om, hvordan det var gået i et alternativt scenario. Hvis mand-mand er fremtiden, skal plastret af før eller siden.
    Enig.

    Plastret skal af så må vi tage de tæsk der skal til for at få Thorups visioner bragt til frem. Jeg har sagt det før, men dem som drømmer om DM guld denne sæson kan godt drømme videre.

    Thorup og organisationen skal bruge resten af sæsonen på:

    1. Få luget gevaldigt ud i truppen herunder primadonna typerne for derefter at frigør nogle lønkroner på at købe spillere der passer til hans visioner (Om pengene så er der pga. Covid situationen er så spørgsmålet).
    Hvis pengekassen er tom så burde man seriøst overveje at få nogle investorer til at investere i projektet, ellers kan vi godt gå en grum tid i møde.

    2. Få fat i en erfaren Sportsdirektør som kan assistere Thorup i henhold til at scoute de rigtige spillere (Måske man bør overveje at vores nuværende scouting afd. skal kigges i sømmene)

    3. Håbe på vi minimum kan kæmpe os frem til 3-4 plads i håb om Europa næste år.


    Hvis de næste 6-9 måneder bruges på dette, så tror jeg på bedre tider, men pinslerne det næste stykke tid er ikke forbi...

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Godt vi er sluppet af med migrænebolden, i dag var det virkeligt underholdende eller noget ...
    Sidst redigeret af guldsmed : 08.11.20 kl. 22:02
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi kan jo kun gisne om, hvordan det var gået i et alternativt scenario. Hvis mand-mand er fremtiden, skal plastret af før eller siden.
    Jo, det er rigtigt men har vi i det hele taget holdet til 3-4-3..? Bengtson som wingback og Nelsson i midten af et 3-mandsforsvar..? Det virker lidt latterligt efter i dag.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Ingen 4-4-2. Ingen zoneforsvar. Hvad er der så tilbage af "FCK-DNA"?
    FCK-DNA er jo bare vores version af Brøndby-ånden. Det er et eller andet udefinerbart, som man trækker frem for at tegne et billede af en helt unik klub. Det er bullshit, fordi det der har gjort FCK til noget særligt gennem årene findes ikke mere. Det har Ståle i særlig grad sørget for, og med fyringen af Ståle forsvandt den sidste rest af det gamle FCK.

    Denne klub skal genopbygges fra grunden - på trods af al snakken om, at der ikke skal nogen revolution til. Så må vi jo bare håbe, at Jess har det, der skal til. Personligt håber jeg, at han snart får lidt hjælp fra en dygtig sportsdirektør.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #96
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Men kan fck bare vise nogle momenter af godt spil og kontrollere kampen bare engang imellem, komme til nogle chancer og måske score et mål så er det i min bog godkendt. For alt i verden håber jeg ikke og sidde med følelsen af at fck er blevet sat på plads og styrke forskellen er tydelig som i de foregående kampe i Herning. Sidder jeg ikke med den følelse efter kampen vil jeg være rolig og optimistisk for den nærmeste fremtid i suppen.
    Må vi så høre dommen? :-)

    Skal man finde bare et lille lys i mørket, så må det være, at denne kamp gjorde det klart og tydeligt, hvor stort behovet er for, at der fastholdes et langsigtet fokus med behov for et grundlæggende turn around.

    Om vi så vinder de næste 3-5 kampe i streg mod de blødere modstandere, så står denne kamp som funklende bevis på, at al mesterskabs-snak i år, og ih-nu-er-den-ved-at-være-der, fordi vi evt. skulle slå Horsens med 3-0, kan pakkes væk. Klasseforskellen er simpelthen pt. for markant.

    Det lange lys på tak, med fokus på at få en konsolideret organisation og et sammenhængende spillermateriale fra u-hold til 1. hold. Og så kan vi måske være klar til noget europæisk i efteråret 2022. Ellers bliver det først senere..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  13. #97
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Nu har man igennem mange år haft en mand, som på trods af gode salg, har brændt fuldstændig vandvittige summer af på elendige fodboldspillere, hvor man herefter har været nødsaget til at foretage grumme afskrivninger/tab - og vælger så først at handle nu. Rygaard/bestyrelsen burde have frataget Ståle sin tegningsret for flere år siden.
    Derudover er det tankevækkende, at man har størst succes på transfermarkedet når man henter tidligere spillere tilbage.
    Jeg er meget enig i dit indlæg og vi er da også mange som længe har ment Ståles tid var forbi. Han burde aldrig have haft så lang snor og bestyrelsen burde have set skriften på væggen for længe siden.
    Men nu er Ståle heldigvis ikke i klubben længere og det er ikke ham som skal styre indkøb, taktik og andet fremover. Nu skal der ryddes op og Thorup skal have tid til at vurdere hvilke spillere der skal blive og hvilke som skal ud. Vi er tvunget til at vente og se tiden an.

    Thorup og den kommende sportschef har en stor opgave foran sig og vi på sidelinien kan ikke forvente at krisen er aflyst 7 dage efter en ny træner er startet. Spillerne har længe været i en negativ spiral med en frustreret træner der ikke kunne andet end at råbe og skrige. Det har ikke passet til holdet og nu skal der selvtillid tilbage i spillerne.

    Derfor mener jeg de spillere som vi i dag ønsker hen hvor peberet gror skal have en chance under Thorup før vi sender dem derhen. Det er klart at der er spillere som rent aldersmæssigt ikke har en fremtid, dem skal Thorup ikke bruge kræfter på at bringe i spil.
    Så lad os nu lige give Stage, Fischer og andre en chance frem til vinterpausen og så er jeg ellers ganske tryg ved at der bliver renset ud i de spillere som til den tid ikke har niveau og fremtid i det kommende hold som skal kæmpe om mesterskabet i 21/22.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #98
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Denne klub skal genopbygges fra grunden - på trods af al snakken om, at der ikke skal nogen revolution til. Så må vi jo bare håbe, at Jess har det, der skal til. Personligt håber jeg, at han snart får lidt hjælp fra en dygtig sportsdirektør.
    Enig. Der er desværre stadig folk herinde, der skriver eller liker ironiske indlæg, der antyder, at det var forkert at fyre Ståle. Det sejler! Vi har en fuldstændig uhomogen trup. Vi har ikke noget, der ligner et mesterskabshold. Og Coronaen har gjort det hele meget værre.

    Folk har opstillet en liste med på spillere, som ikke har/aldrig har haft niveauet. Den liste er skræmmende, men det mest interessante er jo, om Thorup kan ændre på den. Det er for tidligt at afgøre. Men sikkert er det vel, at vi skal bygge op fra grunden, og at Zanka og Nelsson er væk til sommer.

    Vores forretningsmodel er fuldstændig smadret, og jeg ser ikke, at vi kommer videre, med mindre vi får tilført substantiel økonomi og viden (sportsdirektør).

    De, der stadig sidder og overvejer, om der er sket et tronskifte i dansk fodbold, tager fejl. Herning er langt foran allerede.

    Jeg er virkelig skræmt. Det bliver rigtig grimt det her, før det bliver godt. Hvis det nogensinde bliver godt igen.

    Jeg var i øvrigt til storskærmsarrangement. Det var på mange måder ganske udmærket, men jeg kommer ikke til at give penge for at se udekampe på den måde. Slet ikke med et Platinkort, jeg ikke har fået nogen glæde af. Og så var betjeningen i boden helt ekstrem langsom. 20 minutter brugte vi, med 6 i kø foran. Alle stod og peb i den kø. Og det var ikke kun på grund af mundbindene.
    Sidst redigeret af Døren : 08.11.20 kl. 22:16 Årsag: Nelsson ikke Nilsson ffs.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Nu må i simpelthen stoppe med at råbe op om dårligere spillere.... så er de hellere ikke dårligere. Ståle skal hellere ikke fredes her, men vi forsøger alt muligt nyt og vi vil forsøge at spille moderne, jamen tillykke. Vi har haft en tydelig strategi og den har vi ikke fuldt i et års tid.

    Det er håbløst at stille op og spille på en fuldstændig ny måde fra dag 1. Nelsson har desværre lavet rigtig mange fejl det seneste halve pr og fortsatte i dag. Falk følger slet ikke sin mand ved 3-0 målet og så er det åbenbart sådan at når en FCM rammer bolden forkert, så ryger den hen til en helt fri medspiller.

    Det har været en lang nedtur og det vender først, når vi sikre defensiven. Intet sexet i det, ingen flot offensiv fodbold... vi skal have styr på bagkæden og det kan kun gå for langsomt. Vi har virkelig gode spillere til en klassisk FCK 4 back kæde og det er håbløst at forsøge alt andet.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg var i øvrigt til storskærmsarrangement. Det var på mange måder ganske udmærket, men jeg kommer ikke til at give penge for at se udekampe på den måde. Slet ikke med et Platinkort, jeg ikke har fået nogen glæde af. Og så var betjeningen i boden helt ekstrem langsom. 20 minutter brugte vi, med 6 i kø foran. Alle stod og peb i den kø. Og det var ikke kun på grund af mundbindene.
    Det var da gratis?

  20. #101
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Må vi så høre dommen? :-)

    Skal man finde bare et lille lys i mørket, så må det være, at denne kamp gjorde det klart og tydeligt, hvor stort behovet er for, at der fastholdes et langsigtet fokus med behov for et grundlæggende turn around.

    Om vi så vinder de næste 3-5 kampe i streg mod de blødere modstandere, så står denne kamp som funklende bevis på, at al mesterskabs-snak i år, og ih-nu-er-den-ved-at-være-der, fordi vi evt. skulle slå Horsens med 3-0, kan pakkes væk. Klasseforskellen er simpelthen pt. for markant.

    Det lange lys på tak, med fokus på at få en konsolideret organisation og et sammenhængende spillermateriale fra u-hold til 1. hold. Og så kan vi måske være klar til noget europæisk i efteråret 2022. Ellers bliver det først senere..
    Puha, ja dommen er klar som du selv skriver, der var klasse forskel.
    Men jeg synes nu der var enkelte momenter, særligt før FCM’s mål til 1-0, som var positive. Jeg synes der var et pres som ikke tidligere og Jesper Hansen sparkede da også bolden ud over sidelinjen 2 gange. Samtidig synes jeg også der var flere ideer i vores offensive spil end længe set. Så jeg er bestemt ikke så negativ som mange andre herinde over kampen. Men måske er det nemmere hvis man netop sætter det lange lys på som du selv skriver. Vi kan jo ikke forvente at vinde over fcm i dag. Men forhåbentlig næste gang. Den nærmeste fremtidens suppen mener jeg skal bruges som du fint skriver, mesterskabet er tabt.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #102
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det var da gratis?
    Ja i dag. Men ikke næste gang. Som SimonV sagde i pausen.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  24. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nu må i simpelthen stoppe med at råbe op om dårligere spillere....
    Jeg syntes nu det er fuldstændigt rimeligt at råbe op om dårlige spillere i henhold til det jeg har været vidne til i over 12 måneder nu.

    Det muligt nogle spillere har vist et stabilt "niveau", men gode spillere kan snildt blive dårlige over tid. Vi taler jo ikke om 2-3 dårlige kampe. det er jo en længerevarende tendens. Betyder det så at hele truppen er til rotterne?. Nej selvfølgelig ikke, men jeg kan da sagtens nævne 5-6 spillere her på stående fod som jeg gerne vil have set sparket ud af klubben, og det er sagt på en flink måde :). Jeg tror ikke det er nødvendigt at nævne navne, da de jævnligt bliver nævnt her på skakten.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

  26. #104
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Der skal fandme nogle spillere ind i den her trup som gider fodbold. !! Så er jeg i øvrigt ligeglad med om han hedder Jens Hansen og spiller for Dalum IF. Ved godt mange fans drømmer om eksotiske navne mm. men det skal være slut med overbetalte primadonnaer. Det skal kunne lade sig gøre at finde vindertyper og ikke navnespillere der kun gider mod Celtic og Madrid.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #105
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja i dag. Men ikke næste gang. Som SimonV sagde i pausen.
    Nå, det hørte jeg ikke. Jeg ignorerer altid, hvad han sagde.

  29. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 200
    Sidste Meddelelse: 27.10.20, 11:30
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.07.20, 19:17
  5. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •