Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    59 62.77%
  • Uafgjort

    16 17.02%
  • FCK vinder

    19 20.21%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 126

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Første opgør mellem nr. 1 og 2 fra sidste sæson afvikles i Herning i den sidste runde inden årets landskamppause. Med en sejr kan FCK overhale de forsvarende danske mestre i tabellen, og potentielt skyde sig op i Top-3, såfremt andre resultater flasker sig.

    FCMs optakt bestod af et 2-1 nederlag på hjemmebane mod Ajax Amsterdam, mens FCKs optakt bestod af en 2-1 sejr over upåagtede Avarta. FCK må undvære anfører Zeca grundet karantæne, mens Thomsen er skadet. Bjelland, Ragnar og Pep Biel er tvivlsomme. Hos FCM er den normale førstekeeper Jesper Hansen tvivlsom grundet lyskeproblemer.

    Kampen, som dømmes af Mads-Kristoffer Kristoffersen, vises på 3+.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Statistisk set er vi 2-1-9 i de seneste 12 kampe mod FCM og 12-27 i målscore. Ser vi udelukkende på kampene i Herning har vi tabt de seneste otte gange med samlet 8-25. Wow.
    Men... det var under Ståle. Måske bliver alt bedre nu! :-)

    De små tegn på fremgang, der har været i vores spil, og som kunne give grund til en spirende optimisme, opvejes af det store spørgsmål om, hvem der skal dække den centrale midt, når nu Zeca sidder i skammekrogen.

    Stage er lige kommet tilbage fra en skade, er ærligt talt ikke en særlig god spiller og leverede en sløj indsats mod Avarta.
    Mudra er kun startet inde én gang i sæsonen (mod Vejle, hvor han blev pillet ud i pausen), har ikke mange minutter i benene, virker meget svingende i sine præstationer og er ikke umiddelbart en naturlig makker til Falk.
    Pep Biel er tvivlsom til kampen, har ikke spillet særlig meget og kan næppe udgøre en holdbar midtbaneduo sammen med Falk mod fysisk stærke FCM.
    Boilesen? Nej. Desuden mangler han så bare på backen.
    Wind? Ikke optimalt, og så mangler han længere fremme.
    Bartolec? Dårlig spiller, der mangler overblik og evner i pasningsspillet. Næppe.
    Bjelland kunne være en mulighed, hvis han er klar, men selv hvis han er, spiller han jo nok ikke mere end 15-30 eller i bedste fald 45 minutter.

    Alt i alt er det vel mest sandsynligt, at Stage får chancen, og så må det bære eller briste, men tanken er ikke videre opløftende.

    Dog kan man hænge sit håb op på, at Midtjylland ikke ligefrem er fantastisk godt kørende. De har spillet syv kampe den seneste måned, og deres normalt så solide forsvar har holdt åbent hus - 10-17 i målscore og 2-1-4. Tre af nederlagene er selvfølgelig mod overlegne modstandere i Champions League, men ni mål lukket ind i de seneste fire kampe i ligaen er alligevel en del.

    Mentalt kan det godt vakle lidt for dem lige nu. Pludselig taber de kampe og lukker mange mål ind. De har en stor trup med en håndfuld spillere, der har langt til spilletid. Andre ville gerne have været solgt i transfervinduet. Evander og Kaba emmer ikke af at være gode holdspillere. Sisto er kommet ind og har smadret lønrammen. Priske sættes i forbindelse med jobbet i Genk. Pludselig kommer al den opmærksomhed, Steinlein har tørstet efter, men sjovt nok mest som negative historier lige nu.

    Rent fysisk burde FCM ikke være så mærkede af kampprogrammet, da de allerede spillede tirsdag, og i næste midtuge har de bare en pokalkamp mod Herfølge-Køge. Dreyer er i forrygende form, mens især Mabil og Kaba har det svært - sidstnævnte plejer dog at kunne sætte sig gevaldigt op til kampene mod os. Forhåbentlig kan Zanka holde styr på ham.
    HIC SUNT LEONES


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    God opsummering, Ace. Enig i, at der reelt ikke er en god mulighed for at erstatte Zeca -- og at det nok ender med Stage som den mindst dårlige løsning. Mudra er det satsede valg, men hans boldtab og FCMs hurtige offensive spillere er nok en dårlig kombination.
    En ting der taler til Stages fordel er, at han har gjort det fint i kampe, hvor vi ikke har bolden ret meget. Og vi kommer nok til at have bolden mindre end de fleste kampe på søndag.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Jeg mener helt seriøst at den bedste mulighed er at sætte Wind derind som en boks til boks midt
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg mener helt seriøst at den bedste mulighed er at sætte Wind derind som en boks til boks midt
    Det er det vel også af flere årsager, for det første er han rimeligt fysisk stærk. For det andet kan han komme i feltet, og KW + Kaufmann skal da nok være lidt at slås med for herning-forsvaret under alle omstændigheder.

    Kunne faktisk godt se Fischer - Wind - Stage - Falk som midtbanen på søndag, for at få så meget fysik på banen som muligt. uden at smadre forsvaret.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser

    Kunne faktisk godt se Fischer - Wind - Stage - Falk som midtbanen på søndag, for at få så meget fysik på banen som muligt. uden at smadre forsvaret.
    Jeps. Marios har virkelig ikke fået nogen god start i København og skal ikke frigøre f.eks. Nelsson til en midtbaneplads. Jeg håber, han på et tidspunkt viser, hvorfor vi købte ham.
    Jeg kan ikke lade være med at overveje, om Hjælmhof i noget af spilletiden kan aflaste på pladsen CM, selv om der er fare for, at en helt ung mentalt vil blive påvirket af at få en ordentlig tur i karussellen. Stage spiller ikke godt og skal også doseres skadeforebyggende.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg mener helt seriøst at den bedste mulighed er at sætte Wind derind som en boks til boks midt
    En boks-til-boks midt er for mig defineret af at være dynamisk.. Wind har mange kvaliteter, men dynamik er bestemt ikke en af dem. Hans absolutte spidskompetence er spillet med ryggen mod modstanderens mål, hvor han er vores eneste reelle opspilspunkt. Det vil vi mangle hvis han flyttes ned på midtbanen.. Desuden gjorde han det helt horribelt på positionen i Vejle.. Så nej, selvom alternativerne til Zeca på ingen måde står i kø, så mener jeg absolut ikke at Wind er løsningen..

    Jeg håber vi prøver et system med 3 mand derinde.. Stage+Biel (hvis han bliver klar) er mit bedste bud.. Så må vi ofre kantspillerne og spille 3-5-2.. Og så gerne med Daramy eller Fischer ved siden af Wind, så vi også får lift fart fremme..


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Statistisk set er vi 2-1-9 i de seneste 12 kampe mod FCM og 12-27 i målscore. Ser vi udelukkende på kampene i Herning har vi tabt de seneste otte gange med samlet 8-25. Wow.
    Men... det var under Ståle. Måske bliver alt bedre nu! :-)
    Vi kan faktisk slå en flot flot superligarekord.

    Vi kan blive det første hold i Superligaens historie, der indkasserer mindst 3 mål 8 gange i træk på det samme stadion. Det har INGEN klaret før, noget som helst sted. Lige nu deler vi rekorden med Lyngby, som vi selv har scoret 3 mål imod i Parken 7 gange i træk.

    Det er en stor sjældenhed, at vi sætter os på en alltime negativ rekord i Superligaen. Den sidste jeg lige kan huske var i 2001, da vi ikke havde vundet i 16 besøg i Silkeborg. Den rekord er siden slået mange gange - 4 gange ar hold, der ikke har kunne vinde i Parken i ret lang tid. OB forrest med 23 and counting.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Kæft, den dumme karantæne til Zeca irriterer mig grænseløst. Uden den ville jeg have ment, at vi havde en realistisk chance for første sejr i Herning i 4 år. Nu vil jeg være glad for en uafgjort..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #10
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Vi kan faktisk slå en flot flot superligarekord.

    Vi kan blive det første hold i Superligaens historie, der indkasserer mindst 3 mål 8 gange i træk på det samme stadion. Det har INGEN klaret før, noget som helst sted. Lige nu deler vi rekorden med Lyngby, som vi selv har scoret 3 mål imod i Parken 7 gange i træk.

    Det er en stor sjældenhed, at vi sætter os på en alltime negativ rekord i Superligaen. Den sidste jeg lige kan huske var i 2001, da vi ikke havde vundet i 16 besøg i Silkeborg. Den rekord er siden slået mange gange - 4 gange ar hold, der ikke har kunne vinde i Parken i ret lang tid. OB forrest med 23 and counting.
    Jeg har lige et spørgsmål til dig vedr. negative rekorder:
    Hvor mange kampe i træk har FCK nu spillet i superligaen uden at holde nullet?
    Og er antallet efterhånden en rekord?
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg har lige et spørgsmål til dig vedr. negative rekorder:
    Hvor mange kampe i træk har FCK nu spillet i superligaen uden at holde nullet?
    Og er antallet efterhånden en rekord?
    Vi holdt da nullet mod GF, så det er jo kun en kamp :-)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg har lige et spørgsmål til dig vedr. negative rekorder:
    Hvor mange kampe i træk har FCK nu spillet i superligaen uden at holde nullet?
    Og er antallet efterhånden en rekord?
    Efter at have gravet dybt i databasen og talt nøje op kan jeg afsløre at svaret er 1 kamp i træk. Og det er ikke rekord :-)

    Ba-dum-tish...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #13
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Efter at have gravet dybt i databasen og talt nøje op kan jeg afsløre at svaret er 1 kamp i træk. Og det er ikke rekord :-)

    Ba-dum-tish...
    Ok, jeg formulerede mig nok dårligt.

    Jeg prøver igen:

    Hvor mange kampe i træk har FCK spillet, siden målmanden hos FCK havde et clean sheet?
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Ok, jeg formulerede mig nok dårligt.

    Jeg prøver igen:

    Hvor mange kampe i træk har FCK spillet, siden målmanden hos FCK havde et clean sheet?
    Jeg er ikke sikker på hvad du mener. Vi vandt trods alt 1-0 over AGF? Så det er vel netop 1 (2 hvis vi tæller Avarta med), som der bliver svaret?

  22. #15
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på hvad du mener. Vi vandt trods alt 1-0 over AGF? Så det er vel netop 1 (2 hvis vi tæller Avarta med), som der bliver svaret?
    Pokkers, Jeg havde glemt den kamp ;-)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 200
    Sidste Meddelelse: 27.10.20, 11:30
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.07.20, 19:17
  5. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •