Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    59 62.77%
  • Uafgjort

    16 17.02%
  • FCK vinder

    19 20.21%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 126

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Når Wind har sendt det første mål forbi Mikkel Andersen:

    https://twitter.com/RightWingWatch/s...515949056?s=20

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber vi prøver et system med 3 mand derinde.. Stage+Biel (hvis han bliver klar) er mit bedste bud.. Så må vi ofre kantspillerne og spille 3-5-2.. Og så gerne med Daramy eller Fischer ved siden af Wind, så vi også får lift fart fremme..
    Jeg håber virkelig pga. Zeca er ude at vi skifter væk fra 442. Med Stage i en 442 bliver vi jo fuldstændig krøllet sammen, selv mod et træt FCM.

    Er vi ude i 451 eller er 352 hvor Stage kan være den defensive oprydder i begge opstillinger ??

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    En løsning kunne være at skifte over til en diamant på midtbanen på visse tidspunkter.
    Stage bag Falk og enten Pep Biel eller Mudrazija, og så Fischer forrest.

    Når vi er i boldbesiddelse, betyder det at der er et direkte match-up centralt mod Cajuste-Onyeka-Sisto, med et rum bag dem, hvor både Fischer og Wind kan befinde sig og variere deres løb enten med front eller ryggen mod mål.

    Når FCM så har bolden, lukker det ned centralt for FCM, fordi de presses både forfra, hvis vi har Falk, Stage og Pep Biel/Mudrazija bag bolden, og bagfra med Wind og Fischer, så de ikke får ro.

    Udfordringen ligger så på kanterne, både offensivt og defensivt, hvis man spiller med en diamant. Færre muligheder for kombineren med sin kant, så backen kan slå et indlæg eller en cutback, når vi har bolden, og større sårbarhed for overlap, når de har bolden, fordi deres back og kant kan spille sig frem til et overtal mod vores back. Så bliver det nemt at slå organisationen i stykker, hvis man får lavet mange hurtige sideskift.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kæft, den dumme karantæne til Zeca irriterer mig grænseløst. Uden den ville jeg have ment, at vi havde en realistisk chance for første sejr i Herning i 4 år. Nu vil jeg være glad for en uafgjort..
    Det er endnu et fint bevis på at Zeca ikke er nogen særlig dygtig anfører.

    Fantastisk fighter? Ja, bestemt!

    Start 11'er? Ja da, uden tvivl!

    Men på forskellige parametre falder han igennem i anfører-rollen - forleden var torskedumt, og kunne være undgået - endda på flere forskellige måder.

    Zan


  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det er det vel også af flere årsager, for det første er han rimeligt fysisk stærk. .
    Men er hen egentlig det? Det er bestemt ikke det indtryk jeg har af hans fysiske profil, uagtet at han har en fin højde.

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Jeg håber også, at Thorup ser lyset i en 4-4-2 diamant. Hvis vi skal være helt ubarmhjertige, har vi jo reelt ikke kantspillere i truppen. Jeg mener, at både Biel og Fischer er bedre i en mere central rolle, Daramy bør være angriber og Nicolaj Thomsen er skadet. Thorup fik jo rigtig meget ud af en diamantformationen i Gent, som sikrede dem en 2. plads og pokalfinale som det mest scorende hold i Belgien. Så lad os forsøge at udnytte de langsomme, men dog teknisk stærke spillere, vi trods alt er i besiddelse af. Biel og Mudra kan skifte alt efter om vi har behov for fysik eller teknik.

    -------------Wilzcek-----Wind----------

    ------------------Fischer-----------------

    -------------Falk--------Mudri---------

    Boilesen---------Stage--------Ankersen

    -------------Zanka-----Nelsson----------

    -----------------Johnsson---------------
    Vil altid elske Ståle

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Ankersen højst sandsynligt ude på søndag med Corona. Fuck det bliver svært at vinde den kamp.

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-spiller...sitiv-covid-19


  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Tid til formation skifte med Ankersen ude. 3-5-2

    Forsvar: boile, zanka, Nelson
    Midtbane: Pierre, fisher, stage, falk, bartolec
    Angreb: Wind, wilcrwz

    Masser af taktiske muligheder for ar gå tilbage til 442 (skub Pierre eller bartolec ned i forsvaret) eller 5-3-2 (skub bartolec or Pierre ned). Eller 3-4-3 skub fisher frem i angrebet.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    4 (!) sejre i Herning det seneste årti - det tegner på forhånd ikke specielt godt.

    Men lad det gerne ændre sig - Jess æraen kan passende for alvor starte i morgen med tre point.

    Forza FC

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    5

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Måske en smule off topic

    Vil lige med en update fra U19 kampen idag mellem FCK-FCM
    Først og fremmest var det dejligt og se både Jess Thorup og Hjalte i civilt
    være ude og overvære kampen, og ligeledes mærkeligt og se Micheal Silverbauer være træner for FCM U19
    Jeg vil lige prøve og gennemgå spillernes præstationer
    Men i mente at det er U19 spillere vi taler om, og der skal være plads til fejl og mangler på disse hold.

    Rasmus Højlund gjorde ikke det store væsen af sig udover sit presspil
    Vi talte lidt om han måske er blevet kørt op til noget han måske ikke er

    Matias Riikonen (islandske målmand) så en smule klein ud og havde det utrolig svært i luftrummet tilgengæld dygtig med fødderne

    Victor Kristiansen kan spille fodbold med vi så det kun i glimt idag
    Men jeg glæder mig virkelig til at se hvordan han udvikler sig.

    Håkan Arnar Haraldsson, klart vores bedste offensive spiller, tog alle dødbolde
    og var generelt en af vores farligeste kort

    Valdemar Lund havde en god boldomgang med sit venstreben
    mistede desværre sin mand til 1-0 målet.

    Jacob Haahr var klart vores bedste spiller, havde en fed afslappet udstråling i sin boldomgang
    og udstrålede selvtidllig og overskud.

    Stamenic havde gode øjeblikke med bolden men tabte bolden flere afgørende gange
    og havde ikke det overblik, jeg havde spåret ham til at have.

    Ali Almosawe viste fine takter i de små rum god til at vende og indgå i relations spillet offensivt.

    Overordnet set synes jeg sagtens vi kan bide skeer med det FCM hold som blandt mange er skreget meget op
    og i første halvleg kunne vi sagtens have været kommet foran.
    I sidste ende ender resultatet måske med at blive en smule misvisende da kampen måske burde ha end 0-0.

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Måske lidt off topic

    Vil lige komme med en update fra U19 kampen idag mellem FCK-FCM
    Først og fremmest var det dejligt og se både Jess Thorup og Hjalte i civilt
    som begge var ude og overvære kampen, ligeledes mærkeligt og se Micheal Silverbauer være træner for FCM U19
    Jeg vil lige prøve og gennemgå spillernes præstationer
    Men dog have det i mente at det er U19 spillere vi taler om, og på U19 skal der være plads til fejl og mangler.

    Rasmus Højlund gjorde ikke det store væsen af sig udover sit presspil
    Vi talte lidt om han måske er blevet kørt op til noget han måske ikke er (endnu)

    Matias Riikonen (islandske målmand) så en smule klein ud og havde det utrolig svært i luftrummet tilgengæld dygtig med fødderne og en god kommunikator

    Victor Kristiansen kan spille fodbold men vi så det kun i glimt idag
    Tilgengæld glæder jeg mig virkelig til at se hvordan han udvikler sig for han har helt klart et kæmpe potientale.

    Håkan Arnar Haraldsson var klart vores bedste offensive spiller, tog alle dødbolde
    og var generelt en af vores farligeste kort, forholdsvis hurtig og let på benene

    Valdemar Lund havde en god boldomgang med sit venstreben
    mistede desværre sin mand til 1-0 målet, men ellers ret solid indsats

    Jacob Haahr var klart vores bedste spiller, havde en fed afslappet udstråling i sin boldomgang
    og udstrålede selvtillid og overskud.

    Stamenic havde gode øjeblikke med bolden men tabte den dog på flere afgørende situationer
    og havde ikke det overblik, jeg havde spåret ham til at have.

    Ali Almosawe viste fine takter i de små rum god til at vende og indgå i relations spillet offensivt.

    Overordnet set synes jeg sagtens vi kan bide skeer med det FCM hold som blandt mange er skreget meget op
    og i første halvleg kunne vi sagtens have været kommet foran.
    I sidste ende ender resultatet måske med at blive en smule misvisende da kampen burde ha end 0-0.
    Hvis man kigger på vores U19 hold bærer det tydeligt præg af nogen drenge med meget fysisk både i højde men også over skuldrene.


    -Victor
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 08.11.20 kl. 03:36


  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Vil lige komme med en update fra U19 kampen idag mellem FCK-FCM
    -Victor
    Fed læsning - mange tak!

    Hvad med U17? De ser fandeme farlige ud. Bankede nærmeste forfølger FCM 8-1 og har revet alle i rækken rundt. Ubesejret efter 9 kampe. Mod FCM scorede Roony Bardghji 4 mål og Oskar Oskarsson 3. Og det endda uden Jeffrey Adjei-Broni, der spillede for U19 denne gang. Bardghji er ligatopscorer med 15 mål efter 9 kampe.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Fed læsning - mange tak!

    Hvad med U17? De ser fandeme farlige ud. Bankede nærmeste forfølger FCM 8-1 og har revet alle i rækken rundt. Ubesejret efter 9 kampe. Mod FCM scorede Roony Bardghji 4 mål og Oskar Oskarsson 3. Og det endda uden Jeffrey Adjei-Broni, der spillede for U19 denne gang. Bardghji er ligatopscorer med 15 mål efter 9 kampe.
    Roony Bardghji bliver vidst nok 15 d. 15. November. Så bliver meget spændende om vi kan få skrevet en kontrakt med ham, eller om han måske vil til en større destination.
    Hvis vi får en kontrakt med ham, vil jeg gætte på at han nok vil flyttes op på u19 allerede nu. 15 mål på 9 kampe fra midtbanen i hans første halvår, viser også at han nok godt allerede kan følge med på u19.

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Roony Bardghji bliver vidst nok 15 d. 15. November. Så bliver meget spændende om vi kan få skrevet en kontrakt med ham, eller om han måske vil til en større destination.
    Hvis vi får en kontrakt med ham, vil jeg gætte på at han nok vil flyttes op på u19 allerede nu. 15 mål på 9 kampe fra midtbanen i hans første halvår, viser også at han nok godt allerede kan følge med på u19.
    Spændende. I og med at han allerede spillede U19 i Malmö, forventer han vel også snarest at skulle gøre sig gældende der for FCK.

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Hvad med U17? De ser fandeme farlige ud. Bankede nærmeste forfølger FCM 8-1 og har revet alle i rækken rundt. Ubesejret efter 9 kampe. Mod FCM scorede Roony Bardghji 4 mål og Oskar Oskarsson 3. Og det endda uden Jeffrey Adjei-Broni, der spillede for U19 denne gang. Bardghji er ligatopscorer med 15 mål efter 9 kampe.
    Hehe jeg ville gerne have blevet og set dem spille efterfølgende men det var for koldt til at blive hængene 2 timer mere
    men jeg skulle have blevet for Rooney splittede dem åbenbart totalt ad.
    Der går lidt rygter rundt på sociale medier om at der ligger en kontrakt klar når han fylder år om lidt

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 200
    Sidste Meddelelse: 27.10.20, 11:30
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.07.20, 19:17
  5. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •